AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6301 Del Skrevet 26. august 2022 støtter @Laura80 sine svar her. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Igjen, appen vet når jeg har mensen og den har ikke på 25 måneder tatt feil, så syklus er stabil. Eneste den ikke vet er når jeg har EL. Mensen kommer 7.sept så hvis jeg har EL i morgen, får jeg en lutealfase på 10-11 dager, noe som er i korteste laget Anonymkode: 727d7...412 Anonymkode: 89c16...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6302 Del Skrevet 27. august 2022 Nå er vel EL på vei eller? Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6303 Del Skrevet 27. august 2022 Laura80 skrev (11 timer siden): Den vet heller ikke OM du har el, noe som jo er grunnleggende for graviditet. Eltesten din var jo negativ i morges så du kan jo ikke forvente el i morgen heller da. Har du tempet tidligere sykluser for å sjekke om du har hatt eggløsning andre sykluser før? Har du brukt eggløsningstester før? Har du vært uten prevensjon i 25 måneder ? Nei, vi har ikke prøvd å bli gravide før nå så har verken tempet eller testet. Vært uten prevensjon siden juli 2019 🙂 Men her er tester fra i går og i dag så noe er jo i gang? Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6304 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, vi har ikke prøvd å bli gravide før nå så har verken tempet eller testet. Vært uten prevensjon siden juli 2019 🙂 Men her er tester fra i går og i dag så noe er jo i gang? Anonymkode: 727d7...412 Ser at jeg kan være fryktelig dårlig i matte her, men fikk baby i 2020, derfor uten prevensjon i 25 mnd 😆 Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. august 2022 #6305 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, vi har ikke prøvd å bli gravide før nå så har verken tempet eller testet. Vært uten prevensjon siden juli 2019 🙂 Men her er tester fra i går og i dag så noe er jo i gang? Anonymkode: 727d7...412 Jepp her er nok el på vei ja! Så bra så er det bare å følge med og tempe og se at eggløsningen skjer. Når den har skjedd er det viktig å se at lutealfasen er minimum 12 dager, dette for at progesteron skal være høyt nok til at et egg skal feste seg. Lutealfaser på under 12 dager kan skape problemer med å bli gravid så er den det bør man egentlig kontakte lege / gynekolog og be om progesterontilskudd. Men antar sterkt at denne syklusen din nok forskyver seg slik at lutealfasen ikke bare blir 9-10 dager. (Ja selv om du har hatt stabil syklus i 25 mndr ) Hvis ikke ville jeg kontaktet gynekolog som sagt. Men se det an, i de aller første tilfellene forskyver mensen seg dersom el ble forsinket. Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6306 Del Skrevet 28. august 2022 Fyfader som jeg maser 😆 Jeg fikk ingen strek som var like sterk som teststreken eller sterkere… betyr dette at EL skjedde i går? Tempinga mi sier jeg fortsatt ikke har hatt det. Hva skal jeg stole på? 😒 Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6307 Del Skrevet 28. august 2022 Altså, om EL nå kommer om nå 24-48 timer. Skal jeg tolke den som en peak i går? Jeg som skrev over her 🙂 Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2022 #6308 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fyfader som jeg maser 😆 Jeg fikk ingen strek som var like sterk som teststreken eller sterkere… betyr dette at EL skjedde i går? Tempinga mi sier jeg fortsatt ikke har hatt det. Hva skal jeg stole på? 😒 Anonymkode: 727d7...412 Jeg tror kanskje de er positive og vil tolke eggløsning på cd 15 her. Ikke før 3 dager etter el vil du kunne Se på FF , altså tempene dine, OM du har hatt el. Så du må nok vente noen dager til , fortsett å temp imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6309 Del Skrevet 28. august 2022 Laura80 skrev (9 minutter siden): Jeg tror kanskje de er positive og vil tolke eggløsning på cd 15 her. Ikke før 3 dager etter el vil du kunne Se på FF , altså tempene dine, OM du har hatt el. Så du må nok vente noen dager til , fortsett å temp imens Ah, takk! ❤️ Anonymkode: 727d7...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine01 Skrevet 29. august 2022 #6310 Del Skrevet 29. august 2022 Er helt ny på eggløsningstester. Synes streken på nederste test har blir veldig mye sterkere. kan eggløsning kommer om noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. august 2022 #6311 Del Skrevet 30. august 2022 Kristine01 skrev (11 timer siden): Er helt ny på eggløsningstester. Synes streken på nederste test har blir veldig mye sterkere. kan eggløsning kommer om noen dager? Ja den kan komme eller ikke. Styrken kan svinge litt opp og ned men like før eggløsning vil den plutselig blir helt positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 30. august 2022 #6312 Del Skrevet 30. august 2022 Hva tror dere? Tok ut spiral for straks tre uker siden. Vi prøver på vår tredje. Man går jo rett i loco, selvom vi liksom skal ta det litt cool. Håper den er positiv, eller blir sykt raskt positiv for så negativ igjen. Jeg reiser bort torsdag 😫 Vi må garra ligge i dag og onsdag. Og jeg som går nattevakter nå. hei som det gååår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6313 Del Skrevet 30. august 2022 Er noen av disse positive? bare fått svakere tester senere Anonymkode: c66ca...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. august 2022 #6314 Del Skrevet 30. august 2022 Mumsa skrev (6 timer siden): Hva tror dere? Tok ut spiral for straks tre uker siden. Vi prøver på vår tredje. Man går jo rett i loco, selvom vi liksom skal ta det litt cool. Håper den er positiv, eller blir sykt raskt positiv for så negativ igjen. Jeg reiser bort torsdag 😫 Vi må garra ligge i dag og onsdag. Og jeg som går nattevakter nå. hei som det gååår Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. august 2022 #6315 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er noen av disse positive? bare fått svakere tester senere Anonymkode: c66ca...843 Ser at Premom peaker den men den er jo ikke positiv nei, legger du de under rett merke? Vil anbefale å teste videre , om de er svakere gjør ikke noe de kan uansett plutselig bli sterkere og positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6316 Del Skrevet 30. august 2022 Denne er negativ? har fått Max på cb fertilitetsmonitor i dag. Anonymkode: b0207...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. august 2022 #6317 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne er negativ? har fått Max på cb fertilitetsmonitor i dag. Anonymkode: b0207...718 Ganske sterk så omtrent snart positiv, neppe mange timene unna. Stoler også helst på cb, tror bare den viser positiv litt før. Så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6318 Del Skrevet 30. august 2022 Laura80 skrev (6 minutter siden): Ganske sterk så omtrent snart positiv, neppe mange timene unna. Stoler også helst på cb, tror bare den viser positiv litt før. Så kjør på Takk for hjelp😊 Da kjører vi på da🤞🏻 Anonymkode: b0207...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6319 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg har et spørsmål. Vi er på første prøverunde. Jeg har akkurst kjøpt inn el tester. Men blir så usikker på når jeg bør teste. Før jeg gikk på mini piller hadde jeg som regel syklus på 29-32 dager. Nå er det min første syklus etter jeg sluttet på pillene og er på dag 21 nå. Så er spent på hvor lang tid det tar før jeg får mensen igjen. Men når pleier dere å begynne å teste? Jeg har prøvd å følge med på utflod om jeg merker selv at jeg har EL, men synes ikke det var så veldig lett. Har ikke sjekket hver dag, men det var en dag forrige uke hvor det var mye mer utflod enn ellers. Anonymkode: a4659...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6320 Del Skrevet 30. august 2022 Hva tenker dere om disse? Er det bare jeg som synes at det er forskjell mellom de? Kan jeg forvente pos. test til i morgen? Vil også nevne at 20:30 testen ser veldig positiv ut etter tørking (selv om man ikke skal lese de av etter at tiden har gått ut). Hilsen førstegangsprøver som sløser med tester 😇 Anonymkode: 8ccf5...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå