Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Laura80 skrev (7 minutter siden):

Positiv ja. Er den tatt morgen kan el komme ila dagen/kvelden. Ble den tatt kveld er nok el dagen etter.

Tusen takk for svar!! 

Anonymkode: b807d...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laura80 skrev (1 time siden):

Oi spesielt :) tar selv dobbel letrozol denne syklusen men trodde ikke el skulle kunne komme SÅ tidlig ? Spesielt? Aner ikke om letrozol kan gi falsk positiv? Anbefaler sex i tilfelle el :) 

Veldig spesielt😅 pleier ikke få positiv før dag 15. lurer på om testen reagerer på stoffet som er i letrozole og at det gjør at den blir positiv? Har du prøvd å ta en test mens du tar pillene? 😊

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hvorfor LH ikke synker så? er DPO4 i dag. Er det normalt ?

image.jpeg.38ceafc15b1318165ab3c83daa9f11d6.jpeg

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig spesielt😅 pleier ikke få positiv før dag 15. lurer på om testen reagerer på stoffet som er i letrozole og at det gjør at den blir positiv? Har du prøvd å ta en test mens du tar pillene? 😊

Anonymkode: d9da0...00c

Jeg er «dessverre» bortreist på ferie nå under letrozol-kuren og var tom før eltester før jeg dro så dette blir en syklus uten eltesting. Så får ikke testet før evt neste gang dessverre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Noen som kan forklare meg hvorfor LH ikke synker så? er DPO4 i dag. Er det normalt ?

image.jpeg.38ceafc15b1318165ab3c83daa9f11d6.jpeg

Anonymkode: 89c16...905

De ser ikke Helt positive ut så tror ikke egget ditt har sluppet enda. Anbefaler sex til de er negative igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (3 minutter siden):

De ser ikke Helt positive ut så tror ikke egget ditt har sluppet enda. Anbefaler sex til de er negative igjen.

Fikk denne CD14… så da betyr det at egget ikke har sluppet da? siden det ikke synker så ?

image.thumb.jpeg.2b05b1d4be26a38e52384247e1830cce.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk denne CD14… så da betyr det at egget ikke har sluppet da? siden det ikke synker så ?

image.thumb.jpeg.2b05b1d4be26a38e52384247e1830cce.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Ok den der ser veldig positiv ut i forhold til de du la ut bilde av, trodde de var tatt fra antatt el. Vil tro likevel at egget slapp da. De andre er jo negative selv om de er ganske sterke … 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (1 minutt siden):

Ok den der ser veldig positiv ut i forhold til de du la ut bilde av, trodde de var tatt fra antatt el. Vil tro likevel at egget slapp da. De andre er jo negative selv om de er ganske sterke … 

Ja, kroppen er merkelig 😂 Bare vært så vant med at det synker betraktelig etter pos. test

Anonymkode: 89c16...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (På 12.8.2022 den 9.12):

Tipper den ville vært positiv på et annet klokkeslett cd 17, den er såpass tydelig så tenker el har skjedd. Har du merker noen elsmerter / slim etc? :) 

Hmm, nå fikk jeg plutselig en omtrent positiv test her! Eggløsning nå? 

AFFCF5FF-F646-4CF3-A020-3E136A38252A.jpeg

Anonymkode: fcea0...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hmm, nå fikk jeg plutselig en omtrent positiv test her! Eggløsning nå? 

AFFCF5FF-F646-4CF3-A020-3E136A38252A.jpeg

Anonymkode: fcea0...d8b

Ja kanskje det ja :)  Er jo positiv hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (10 timer siden):

Er denne positiv?🤔

DAE1CB30-A4D6-4CC9-8857-C3D49D555635.jpeg

Ja hvis du ikke får noen sterkere dagen etter vil jeg gå utfra denne :) ser positiv ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har plutselig en veldig sen eggløsning, og tilsynelatende positiv el-test i flere dager. Når vil dere tro jeg har eggløsning? Har hatt murringer og slim noen dager, og har det idag også. 

F717C4E7-B5B9-4B15-B6C5-D66EF1DBC564.png

Anonymkode: fcea0...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei!

Har plutselig en veldig sen eggløsning, og tilsynelatende positiv el-test i flere dager. Når vil dere tro jeg har eggløsning? Har hatt murringer og slim noen dager, og har det idag også. 

F717C4E7-B5B9-4B15-B6C5-D66EF1DBC564.png

Anonymkode: fcea0...d8b

Kan hende egget sliter litt med å slippe, men bare fortsett å følg med. Som regel er eggløsning over når slimet forsvinner igjen og testene blir negative :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel ikke positiv ennå? Hvor lang tid pleier det ca. å ta fra testen er sånn og til den er positiv?

20220817_172001.jpg

Anonymkode: 6f57a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Denne er vel ikke positiv ennå? Hvor lang tid pleier det ca. å ta fra testen er sånn og til den er positiv?

20220817_172001.jpg

Anonymkode: 6f57a...caa

Ikke positiv enda. Det kan variere sånn, det kan gå både fort eller treigt før den blir positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har erfaringer med at de aldri får positiv eggløsningstest? Hos meg er det ikke antydning til to streker i det hele tatt. Kun en kontrollstrek. Begynner å bli bekymret for om det er noe galt med meg.. Prøvd clearblue den lilla også, men den viser bare tom sirkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm96 skrev (2 timer siden):

Er det noen som har erfaringer med at de aldri får positiv eggløsningstest? Hos meg er det ikke antydning til to streker i det hele tatt. Kun en kontrollstrek. Begynner å bli bekymret for om det er noe galt med meg.. Prøvd clearblue den lilla også, men den viser bare tom sirkel. 

Jeg fant ikke eggløsning med strimler.. Brukte clearblue digital den mnd jeg fant eggløsning, da testet jeg morgen/kveld og helt tilfeldig den ettermiddagen. Jeg tempet samtidig og fant ut at jeg har kort LH topp som mest sannsynlig har gjort at jeg aldri har truffet de få timene som hadde utgjort positiv EL test.

Tempen synker når eggløsning har skjedd, og den var sunket allerede 12 timer etter positiv test! Noen har positive tester opptil 3 dager før eggløsning. Så det varierer veldig!

Anonymkode: 9d55e...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fant ikke eggløsning med strimler.. Brukte clearblue digital den mnd jeg fant eggløsning, da testet jeg morgen/kveld og helt tilfeldig den ettermiddagen. Jeg tempet samtidig og fant ut at jeg har kort LH topp som mest sannsynlig har gjort at jeg aldri har truffet de få timene som hadde utgjort positiv EL test.

Tempen synker når eggløsning har skjedd, og den var sunket allerede 12 timer etter positiv test! Noen har positive tester opptil 3 dager før eggløsning. Så det varierer veldig!

Anonymkode: 9d55e...217

Tusen takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...