AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #141 Del Skrevet 18. september 2016 1 time siden, Silfen skrev: Det er derfor man ikke kan bruke kalkulator. Den vet ingenting om hvor lang lutealfasendin er. Testen der er så og si positiv. El om en dag eller to vil jeg tro. Lutealfase?? Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. september 2016 #142 Del Skrevet 18. september 2016 Du finner svar på google. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imk86 Skrevet 18. september 2016 #143 Del Skrevet 18. september 2016 Positiv? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. september 2016 #144 Del Skrevet 18. september 2016 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #145 Del Skrevet 19. september 2016 17 timer siden, Silfen skrev: Det er derfor man ikke kan bruke kalkulator. Den vet ingenting om hvor lang lutealfasendin er. Testen der er så og si positiv. El om en dag eller to vil jeg tro. Kan jeg spørre deg om enda en ting? I dag er testen litt svakere... Skulle den ikke vært sterkere om el var om en dag eller to? Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. september 2016 #146 Del Skrevet 19. september 2016 Dersom du har misset, nei. Skal uansett heller teste ettermiddag, større sjanse for korrekt resultat. Det er hcg som bør testes morgen. Er uansett slik for mange at de har et kort vindu med lh stigning, slik at man må gjerne teste både 3 og 4 ganger i døgnet for å finne nøyaktig. Eller bare droppe testene og tempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #147 Del Skrevet 19. september 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre deg om enda en ting? I dag er testen litt svakere... Skulle den ikke vært sterkere om el var om en dag eller to? Anonymkode: 3ec2a...fe5 Da er kanskje eggløsning i dag. El kan noen ganger forskyve seg helt uten grunn også, så en kalkulator er alltid bare en pekepinn. Anonymkode: dddf0...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #148 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er kanskje eggløsning i dag. El kan noen ganger forskyve seg helt uten grunn også, så en kalkulator er alltid bare en pekepinn. Anonymkode: dddf0...0cb Det er første gang jeg noen gang tester eggløsning, så jeg vet ikke hvordan den er normalt hos meg. Men håper jo ikke at jeg har sånn lutealfase på 9 dager til vanlig :/ For en uke siden kom jeg hjem fra en to ukers ferie i utlandet. Var veldig lang reise og tidsforskjell... Kan sånne ting påvirke hormonene? Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #149 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, Silfen skrev: Dersom du har misset, nei. Skal uansett heller teste ettermiddag, større sjanse for korrekt resultat. Det er hcg som bør testes morgen. Er uansett slik for mange at de har et kort vindu med lh stigning, slik at man må gjerne teste både 3 og 4 ganger i døgnet for å finne nøyaktig. Eller bare droppe testene og tempe. Ok takk, skal teste i ettermiddag. Men det er vel uansett nesten ikke vits å prøve når mensen allerede kommer om 9 dager. Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. september 2016 #150 Del Skrevet 19. september 2016 Iom at testen er svakere er det poengløst å teste videre. Du har nok misset den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #151 Del Skrevet 19. september 2016 15 minutter siden, Silfen skrev: Iom at testen er svakere er det poengløst å teste videre. Du har nok misset den. Jepp. Takk for svar. For prøve igjen neste måned Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SandyS90 Skrevet 19. september 2016 #152 Del Skrevet 19. september 2016 1 lørdag midt på dag 2 lørdag kveld 3 søndag midt på dag 4 søndag kveld 5 mandag kl 10.20 Tolker disse testen som at egget ble sluppet i går? Ny på dette! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #153 Del Skrevet 21. september 2016 Er denne garantert positiv? Er el overstått, eller er det for sent? Jeg kan så lite om dette kjenner jeg:-/ Anonymkode: 817d9...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. september 2016 #154 Del Skrevet 21. september 2016 Den er positiv. EL er gjennomsnittlig 1-2 døgn fra positiv test. For øvrig bør man teste på ettermiddag/kveld fremfor morgen med EL-tester og omvendt med HCG-tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 25. september 2016 #155 Del Skrevet 25. september 2016 Denne er vel tilnærmet positiv? Første gang at jeg har fått positiv. Ser nå at jeg stortsett har begynt å teste forsent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 25. september 2016 #156 Del Skrevet 25. september 2016 2 timer siden, Adelia skrev: Denne er vel tilnærmet positiv? Første gang at jeg har fått positiv. Ser nå at jeg stortsett har begynt å teste forsent. Ja, vil si at den er positiv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. september 2016 #157 Del Skrevet 25. september 2016 Helt positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #158 Del Skrevet 26. september 2016 Den 25. september 2016 at 8.55, Adelia skrev: Denne er vel tilnærmet positiv? Første gang at jeg har fått positiv. Ser nå at jeg stortsett har begynt å teste forsent. Den ville jeg tolket som positiv :-) Anonymkode: 817d9...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carmabell Skrevet 26. september 2016 #159 Del Skrevet 26. september 2016 Denne er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carmabell Skrevet 26. september 2016 #160 Del Skrevet 26. september 2016 For gårsdagens ser også ganske lik ut? Øverste er for to dager siden, mellom i går og neders i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå