Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)

NordicViking

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Knut123 skrev:

"MJ hater" hmmm, nei det er jeg ikke. Jeg digger musikken hans, alltid vært en fan, men jeg misliker sterkt en del av handlingene hans. 

Å jo, sånn har Jackson fansen holdt på hele tiden her inne. Konstant. Alt andre sier så finner de masse feil på personene som uttaler seg om saker hvor meningen deres ikke er de samme som dere. Også gjør vi det.......Nei, da er det ikke relevant. 

Og vet du hva, da er det ikke relevant hvem som støtter han eller ei av kjendiser. 

Du har ikke akkurat vært så flink til å holde en saklig tone eller bidratt med så mye nyttig i saken, så litt motstand må du tåle 😂😘 

Men du ikke en fan her inne? 

Det finnes bare egne fans her inne?

Flere her som sier de ikke er fans, som likevel ikke støtter dokumentaren. Du kaller deg fan til en du mener er pedofil? Og mene da at det Madonna skrev i boken sin sier sitt om personene som "støtter" den, men du er fan av en du mener er pedofil, så hva sier det om deg da? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Becka skrev:

Men du ikke en fan her inne? 

Det finnes bare egne fans her inne?

Flere her som sier de ikke er fans, som likevel ikke støtter dokumentaren. Du kaller deg fan til en du mener er pedofil? Og mene da at det Madonna skrev i boken sin sier sitt om personene som "støtter" den, men du er fan av en du mener er pedofil, så hva sier det om deg da? 

He he, jeg er fan av musikken hans. Men støtter ikke handlingene hans og sier heller ikke at jeg tror han er uskyldig. Så elendig sammenligning. Men nice try 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Knut123 said:

"MJ hater" hmmm, nei det er jeg ikke. Jeg digger musikken hans, alltid vært en fan, men jeg misliker sterkt en del av handlingene hans. 

Å jo, sånn har Jackson fansen holdt på hele tiden her inne. Konstant. Alt andre sier så finner de masse feil på personene som uttaler seg om saker hvor meningen deres ikke er de samme som dere. Også gjør vi det.......Nei, da er det ikke relevant. 

Og vet du hva, da er det ikke relevant hvem som støtter han eller ei av kjendiser. 

Du har ikke akkurat vært så flink til å holde en saklig tone eller bidratt med så mye nyttig i saken, så litt motstand må du tåle 😂😘 

Det var du som startet med å snakke ned på 'oss' som små barn leker i sandkassen. Siden du startet med slik tonen, får du selvfølgelig det samme tilbake! Det handlet ikke om tåle motstand, gå litt inni deg selv å se hvordan du har kommet med din motstand første. Det var ikke meg, men Du startet første. Må du forvente å ta din egen medisin. Jeg har ikke bidratt noe nyttig. Det er bare du som har bidratt noe nyttig. Snakk om å over vurdere seg selv. Du er fantastisk morsom! 

Endret av Vestlandlove
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knut123 skrev:

He he, jeg er fan av musikken hans. Men støtter ikke handlingene hans og sier heller ikke at jeg tror han er uskyldig. Så elendig sammenligning. Men nice try 😉 

Tror ikke du forstod ironien i det hele. Du skrev fan. Men jeg visste jo at du kom til å skrive "fan av musikken". Men du er jo forsatt fan av musikk som er laget av en pedofil ( i dine øyne ). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Kelsi said:

Hvem snakker du om da? 

4 hours ago, Becka said:

Skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå hva som er poenget her. Det var du som kommenterte dette, at det var en video fra 2015 som om det skulle ha betydning. Jeg prøver bare å forklare deg hvorfor jeg kom med det spørsmålet. 

Hvorfor han skulle si noe til Mesereau, nei, si det, fordi de hadde en diskusjon om emnet. 

Men ferdig med dette nå. 

Tror ikke dere selv vet hva dere diskuterer nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vestlandlove skrev:

Det var du som startet med å snakke ned på 'oss' som små barn leker i sandkassen. Siden du startet med slik tonen, får du selvfølgelig det samme tilbake! Det handlet ikke om tåle motstand, gå litt inni deg selv å se hvordan du har kommet med din motstand første. Det var ikke meg, men Du startet første. Må du forvente å ta din egen medisin. Jeg har ikke bidratt noe nyttig. Det er bare du som har bidratt noe nyttig. Snakk om å over vurdere seg selv. Du er fantastisk morsom! 

Ja, det vet jeg. Men da hadde jeg fulgt med på samtalen her lenge. Og du og en annen som heldigvis ikke er med lengre skrev svært nedlatende ting til andre. Minnet meg om barnehage oppførsel. I tillegg sa dere jo veldig mye merkelig å dumt. 

Jeg tåler det veldig godt, litt morsomt å provosere folk som er frekke og nedlatende mot andre rett og slett. Jeg har heldigvis ikke havnet helt på samme nivå som deg 😀

Så bra jeg er morsom, takker og bukker 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Becka skrev:

Tror ikke du forstod ironien i det hele. Du skrev fan. Men jeg visste jo at du kom til å skrive "fan av musikken". Men du er jo forsatt fan av musikk som er laget av en pedofil ( i dine øyne ). 

Ja det stemmer. Jeg er fan av musikken hans. Han var et musikalsk geni. Selv om et menneske er pedofil kan de gjøre gode ting i verden også!  Men jeg har valgt å ikke høre på det lengre fordi jeg ikke ønsker å støtte en slik atferd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Knut123 skrev:

Ja det stemmer. Jeg er fan av musikken hans. Han var et musikalsk geni. Selv om et menneske er pedofil kan de gjøre gode ting i verden også!  Men jeg har valgt å ikke høre på det lengre fordi jeg ikke ønsker å støtte en slik atferd. 

Nei hadde jeg trodd på at dette var sant, så hadde jeg heller ikke ønsket å høre noe mer på musikken hans ( frivillig. )

Men nå tror jeg ikke på dette overhode som du sikkert har skjønt. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2019 at 1:20 PM, Sol70 said:

Tror ikke dere selv vet hva dere diskuterer nå.

😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Becka skrev:

Nei hadde jeg trodd på at dette var sant, så hadde jeg heller ikke ønsket å høre noe mer på musikken hans ( frivillig. )

Men nå tror jeg ikke på dette overhode som du sikkert har skjønt. ;)

😊👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille når Rolling Stone må korrigere misinformasjonen som Taj Jackson sprer ut. I bare dette avsnittet er det iallefall to løgner, den andre er at FBI etterforsket MJ i ti år. Det gjorde de ikke, de assisterte politiet i etterforskning ved to anledninger.
Bilde

Og det at ingenting stoppet Jordan i å vitne i en kriminalsak, vel, det blir sagt at faren ville ha vitnebeskyttelse for sønnen sin, men ikke fikk det. Jim Clemente har også sagt at Jordan Chandler skulle vitne i saken i 2005, men trakk seg på grunn av implikasjoner for familien. Og vi vet jo at MJ-fansen sender dødstrusler. Det står om Chandler-saken her: 
https://www.vanityfair.com/magazine/2004/03/michael-jackson-alleged-child-molestation-maureen-orth

Endret av Sol70
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"It was all brushed under the carpet because money was being made and people were famous."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et intervju med en fan av MJ, virkelig verdt å høre. Hun sier at som fan av MJ så er man investert i dette fordi MJ blir en del av ens egen identitet, så alt som sies om MJ, tar man personlig. Man er i følelsene sine når man forsvarer han, fordi man føler seg angrepet selv. Man tenker at det er noe feil med en selv og ens egen dømmekraft, om man har vært fan av en pedofil overgriper i mange år. (Og man ville kanskje måtte stille spørsmål ved om man kan fortsette å høre på musikken eller ikke.)

Hun trekker parallell til at hvis du forteller den kristne bestemoren din at Jesus ikke eksisterer, så blir det et angrep på hennes egen identitet og eksistens.

Hun sier at det selvsagt er en sjanse for at noen lyver, og at man må ta begge mulighetene med i vurderingen; at de lyver og at de snakker sant, og så se på hva som er mest sannsynlig. Så hva er mest sannsynlig her, at alle guttene lyver, eller at de samme beskyldningene fra forskjellige individer gjennom 40 år har noe sannhet i seg. Hun spør hva som er viktigst, å opprettholde og forsvare et image av MJ, eller, hvis dette er sannheten, å forsvare sannheten?
https://youtu.be/a27VWYzcmFQ

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie85

Så akkurat på de seneste bildene av han mens han fortsatt levde, jeg er en ganske god menneskekjenner og leser folk godt og ser ingenting til at han skulle være pedofil eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sol70 said:

Dette er et intervju med en fan av MJ, virkelig verdt å høre. Hun sier at som fan av MJ så er man investert i dette fordi MJ blir en del av ens egen identitet, så alt som sies om MJ, tar man personlig. Man er i følelsene sine når man forsvarer han, fordi man føler seg angrepet selv. Man tenker at det er noe feil med en selv og ens egen dømmekraft, om man har vært fan av en pedofil overgriper i mange år. (Og man ville kanskje måtte stille spørsmål ved om man kan fortsette å høre på musikken eller ikke.)

Hun trekker parallell til at hvis du forteller den kristne bestemoren din at Jesus ikke eksisterer, så blir det et angrep på hennes egen identitet og eksistens.

Hun sier at det selvsagt er en sjanse for at noen lyver, og at man må ta begge mulighetene med i vurderingen; at de lyver og at de snakker sant, og så se på hva som er mest sannsynlig. Så hva er mest sannsynlig her, at alle guttene lyver, eller at de samme beskyldningene fra forskjellige individer gjennom 40 år har noe sannhet i seg. Hun spør hva som er viktigst, å opprettholde og forsvare et image av MJ, eller, hvis dette er sannheten, å forsvare sannheten?
https://youtu.be/a27VWYzcmFQ

Jeg er fan av MJ, men føler det ikke personlig i det hele tatt at man sier MJ er pedofil. 

Føler det søkt at man sammenliger å være MJ-fan og det å være kristen.

Å være kristen er en personlig overbevisning om at Gud finnes, å  være MJ-fan er å digge musikken hans.

Når det er sagt så er jeg fremdeles ikke overbevist om at MJ er skyldig i å være pedofil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, frankie85 skrev:

Så akkurat på de seneste bildene av han mens han fortsatt levde, jeg er en ganske god menneskekjenner og leser folk godt og ser ingenting til at han skulle være pedofil eller noe sånt

😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frankie85 skrev:

Hvis du har en evne å se på utseende til person om en er pedofil burde du absolutt begynne i politiet. Håper du kødder nå? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie85
2 minutter siden, Knut123 skrev:

Hvis du har en evne å se på utseende til person om en er pedofil burde du absolutt begynne i politiet. Håper du kødder nå? 

Ser det meste på folk 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...