Gjest Justsaying Skrevet 20. mars 2019 #1601 Del Skrevet 20. mars 2019 7 minutter siden, Miranda16 skrev: Finner kun info om at han er anklaget. Ingen flere opplysninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 20. mars 2019 #1602 Del Skrevet 20. mars 2019 1 time siden, Kelsi skrev: Veldig bra at dette har kommet frem! Dette belyser jo agendaen til JS på en måte mange ikke var klar over. Så vis du hadde hatt pengeproblemer eller trengte penger, så hadde du kunne gått ut med at du ble seksuelt misbrukt av en kjendis for å få mer penger? Vet du i det hele tatt prisen de må betale for å gå ut med dette? Tror du de virkelig vil sette livet sitt på spill fordi de trenger penger? Du tenker ikke på alle de bevisene som taler for at MJ faktisk var pedofil og sannsynligheten for at overgrepene har skjedd? Eller at dette faktisk var den siste dråpen så begeret rant over? Du vet at når et overgrepsoffer er på bunn, er da de fleste overgrepsofre velger å fortelle om overgrepene. Ikke sikkert de ønsker å fortelle alt og dele alt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strykebrett Skrevet 20. mars 2019 #1603 Del Skrevet 20. mars 2019 50 minutter siden, Sirisiri10 skrev: Du tenker ikke på alle de bevisene som taler for at MJ faktisk var pedofil og sannsynligheten for at overgrepene har skjedd? Hvilke bevis snakker du om? Må være noe jeg ikke har fått med meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 21. mars 2019 #1604 Del Skrevet 21. mars 2019 7 timer siden, Sirisiri10 skrev: Så vis du hadde hatt pengeproblemer eller trengte penger, så hadde du kunne gått ut med at du ble seksuelt misbrukt av en kjendis for å få mer penger? Vet du i det hele tatt prisen de må betale for å gå ut med dette? Tror du de virkelig vil sette livet sitt på spill fordi de trenger penger? Du tenker ikke på alle de bevisene som taler for at MJ faktisk var pedofil og sannsynligheten for at overgrepene har skjedd? Eller at dette faktisk var den siste dråpen så begeret rant over? Du vet at når et overgrepsoffer er på bunn, er da de fleste overgrepsofre velger å fortelle om overgrepene. Ikke sikkert de ønsker å fortelle alt og dele alt heller. Ja slike som tror så lett på at noen sier slikt som Wade og James tilrettelegger det for at slike kan tjene seg lette penger. Det er ikke bevis for at Mj er pedofil, tvert i mot er han frikjent! Så når folk da fastholder på hva de tror så blir det veldig lett å bli trodd når msn lager en slik historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 21. mars 2019 #1605 Del Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, Justsaying skrev: Ja slike som tror så lett på at noen sier slikt som Wade og James tilrettelegger det for at slike kan tjene seg lette penger. Det er ikke bevis for at Mj er pedofil, tvert i mot er han frikjent! Så når folk da fastholder på hva de tror så blir det veldig lett å bli trodd når msn lager en slik historie MJ er ikke frikjent for å være pedofil. Han er heller ikke dømt for det. Men bevisene taler imot han. Hadde disse to stått frem lenge før MJ døde, hadde nok saken vært annerledes. Det er ikke bare å finne opp en slik "historie", og tror enkelte tar det litt for lett. Man har kanskje ikke helt kunnskapen hva det faktisk innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rihannon Skrevet 21. mars 2019 #1606 Del Skrevet 21. mars 2019 9 timer siden, Sirisiri10 skrev: Så vis du hadde hatt pengeproblemer eller trengte penger, så hadde du kunne gått ut med at du ble seksuelt misbrukt av en kjendis for å få mer penger? Vet du i det hele tatt prisen de må betale for å gå ut med dette? Tror du de virkelig vil sette livet sitt på spill fordi de trenger penger? Du tenker ikke på alle de bevisene som taler for at MJ faktisk var pedofil og sannsynligheten for at overgrepene har skjedd? Eller at dette faktisk var den siste dråpen så begeret rant over? Du vet at når et overgrepsoffer er på bunn, er da de fleste overgrepsofre velger å fortelle om overgrepene. Ikke sikkert de ønsker å fortelle alt og dele alt heller. Tungt om det faktisk har skjedd ja. Om det ikke har skjedd er det jo bare skuespill. Og de får nærmest «heltestatus» for sitt mot til å ta et oppgjør mot dette.. Alle vet jo hvem de er over natta, det er gull for fremtidig karriere. Da de nok vil motta mange tilbud fordi folk føler sympati med «ofrene». Om MJ er skyldig håper jeg det kommer for en dag. Men klarer bare ikke ta disse fyrene seriøst. Er for mye som tyder på at de kun er lykkejegere. Om mer troverdige personer står frem endrer jeg gjerne mening. Har stor sympati for Paris, Prince og Bigi oppi alt dette her. Tror det må være en utrolig stor belastning, redd det kan få fatale konsekvenser for dem. Mac Culkin har jo blitt gjort til latter i årevis. Må være utrolig slitsomt for han at alle bare antar at han har blitt misbrukt. Han blir drillet i intervjuer om «ja men du kan jo ikke vite hva som skjedde mens du sov osv» Han har jo vert klokkeklar og støttet MJ hele tiden selv om han ikke liker oppmerksomheten av å være i rampelyset og gjøre intervjuer. Han forsvarte han nylig igjen på podcast. Brett Barnes har stått opp for MJ i Some og benekter at noe har skjedd. Samme gjør Aron Carter som sier han vil slå ned Wade fordi han er en løgner. Mange peker på at Corey Feldman ikke støtter MJ lenger. Er ikke den oppfatning jeg sitter igjen med etter å ha sett uttalelsen hans. Han sier jo at det er uforståelig for han fordi det er ikke den MJ han kjenner. Men etter massiv kritikk og beskyldninger om å være dobbelmoralsk, da han liksom skal være advokat og stille opp for overgrepsoffer. Har han sagt at selvfølgelig må alle offer få bli hørt og få lov å «eige» sin historie. Selv om han har en annen oppfatning kan jo andre ha hatt en annen opplevelse. I neste setning legger han til at han håper like mange vil se filmen han planlegger å lage om de overgrepene han ble utsatt for som barn, som ikke ble utført av MJ. At det av hundrevis av barn som hang med MJ ikke er flere som står frem er jo litt rart om det faktisk har skjedd.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 21. mars 2019 #1607 Del Skrevet 21. mars 2019 39 minutter siden, Rihannon skrev: Tungt om det faktisk har skjedd ja. Om det ikke har skjedd er det jo bare skuespill. Og de får nærmest «heltestatus» for sitt mot til å ta et oppgjør mot dette.. Alle vet jo hvem de er over natta, det er gull for fremtidig karriere. Da de nok vil motta mange tilbud fordi folk føler sympati med «ofrene». Om MJ er skyldig håper jeg det kommer for en dag. Men klarer bare ikke ta disse fyrene seriøst. Er for mye som tyder på at de kun er lykkejegere. Om mer troverdige personer står frem endrer jeg gjerne mening. Har stor sympati for Paris, Prince og Bigi oppi alt dette her. Tror det må være en utrolig stor belastning, redd det kan få fatale konsekvenser for dem. Mac Culkin har jo blitt gjort til latter i årevis. Må være utrolig slitsomt for han at alle bare antar at han har blitt misbrukt. Han blir drillet i intervjuer om «ja men du kan jo ikke vite hva som skjedde mens du sov osv» Han har jo vert klokkeklar og støttet MJ hele tiden selv om han ikke liker oppmerksomheten av å være i rampelyset og gjøre intervjuer. Han forsvarte han nylig igjen på podcast. Brett Barnes har stått opp for MJ i Some og benekter at noe har skjedd. Samme gjør Aron Carter som sier han vil slå ned Wade fordi han er en løgner. Mange peker på at Corey Feldman ikke støtter MJ lenger. Er ikke den oppfatning jeg sitter igjen med etter å ha sett uttalelsen hans. Han sier jo at det er uforståelig for han fordi det er ikke den MJ han kjenner. Men etter massiv kritikk og beskyldninger om å være dobbelmoralsk, da han liksom skal være advokat og stille opp for overgrepsoffer. Har han sagt at selvfølgelig må alle offer få bli hørt og få lov å «eige» sin historie. Selv om han har en annen oppfatning kan jo andre ha hatt en annen opplevelse. I neste setning legger han til at han håper like mange vil se filmen han planlegger å lage om de overgrepene han ble utsatt for som barn, som ikke ble utført av MJ. At det av hundrevis av barn som hang med MJ ikke er flere som står frem er jo litt rart om det faktisk har skjedd.. Et godt poeng du minner på her, for de sier jo at de ble buttet ut hele tiden - med hvem? Ingen andre sier jo de er misbrukt. Man skulle jo tro at de to som anmeldte før kom på banen igjen nå, Gavin og Jordyn, men de holder seg mistenkelig stille. Det ksn jo være ene og alene fordi de er jo mistenkt hele veien for å ha løyet selv og har kanskje skjønt at de ikke vil være kjendiser for å være løgnere. Og Corey blir brukt som en rambukk formål ha «endret mening» - han har jo ikke det, han følte bare at han måtte _ikke støtte_ Mj på grunn av sin egen historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1608 Del Skrevet 21. mars 2019 23 timer siden, Miranda16 skrev: En person med så stor makt og inflytelse kan også tro at de kan slippe unna med mord. Weinstein og Cosby trodde det. Det tok mange, mange år før noen turde å snakke åpent om det Joda. Finnes eksempler på det å. Men hvorfor dra frem slike saker her? Folk begynner å nevne Hitler og Stalin også. Syntes jeg blir for dumt. For det var 2 personer som satt å snakket om Hitler også.. Og derfor vår historie om ham. Derfor alle filmene og bøkene... Alt basert på hva noen sa. Nei, det er jo ikke slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1609 Del Skrevet 21. mars 2019 22 timer siden, viren skrev: Tja, hvor mange andre rike og berømte popstjerner kjenner du som er anklaget for pedofili? De burde da være like store målskiver? Hva er så spesielt med MJ? Mange stjerner blir anklaget for veldig mye rart. Det er bare å søke opp i sladderbladene. Men hvorfor MJ er spesielt utsatt for denne typen anklager? Jo det er jo nettopp pga hva som er mange av argumentene her inne. Han var "rar", likte å leke med barn, eide en hel eventyrpark, var en av verdens største kjendiser på 80 og 90 tallet, og forble det til hans død, uten tvil. Det at han var såpass annerledes, gjorde han ekstra interessant for sladrepressen, og en veldig enkel målskive for at det var lett å tro det var noe galt med ham. Og slik er det jo ennå! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 21. mars 2019 #1610 Del Skrevet 21. mars 2019 6 hours ago, Rihannon said: At det av hundrevis av barn som hang med MJ ikke er flere som står frem er jo litt rart om det faktisk har skjedd.. Det er ikke sikkert at MJ trengte mer enn én liten gutt av gangen, om han nå var en overgriper. Det kan ha vært hundre innom soverommet hans som ikke ble utsatt for noe uanstendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1611 Del Skrevet 21. mars 2019 22 timer siden, Paperwall skrev: Så fordi hun gjentok «I know what I saw» så betyr det at hun lyver? Jeg er nysgjerrig på hvordan alle de som støtter MJ kan vite hvem som snakker sant og hvem som ikke gjør det, bare ved å se en video er dere overbevist om at alle som anklager MJ lyver. Ikke er dere litt ydmyke med tolkningen deres heller, nei dere «vet» at folk lyver og meningen deres blir presentert som fakta. Er det noen som bastant mener at alle lyver? Jeg har en mening, og du har en mening. Og ho her, virker for meg Ekstremt lite troverdig. Som mange andre her inne tror Wade og James er så troverdige, fordi de føler det eller kjenner seg igjen osv osv, så kan vel jeg også kunne det? Så ikke kom med den! Vi har like rett til å mene og tro, og føle, som de som tror, mener og føle at denne dokumentaren er sann! Hvorfor skal jeg være ydmyk til noen jeg mener lyver? Ikke snakker jeg direkte med personen, så ser ingen grunn til å holde tilbake. Vi diskuterer her inne. Og slik som du referer til at bare vi ser en video så er vi overbevist er så i allefall ikke mitt tilfelle. Jeg siler ut hva jeg tror på og hva som er sprøyt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 21. mars 2019 #1612 Del Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, Becka said: Er det noen som bastant mener at alle lyver? Jeg har en mening, og du har en mening. Og ho her, virker for meg Ekstremt lite troverdig. Som mange andre her inne tror Wade og James er så troverdige, fordi de føler det eller kjenner seg igjen osv osv, så kan vel jeg også kunne det? Så ikke kom med den! Vi har like rett til å mene og tro, og føle, som de som tror, mener og føle at denne dokumentaren er sann! Hvorfor skal jeg være ydmyk til noen jeg mener lyver? Ikke snakker jeg direkte med personen, så ser ingen grunn til å holde tilbake. Vi diskuterer her inne. Og slik som du referer til at bare vi ser en video så er vi overbevist er så i allefall ikke mitt tilfelle. Jeg siler ut hva jeg tror på og hva som er sprøyt. For fansen er alle som sier noen negativt om MJ lite troverdige. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1613 Del Skrevet 21. mars 2019 7 timer siden, Rihannon skrev: Tungt om det faktisk har skjedd ja. Om det ikke har skjedd er det jo bare skuespill. Og de får nærmest «heltestatus» for sitt mot til å ta et oppgjør mot dette.. Alle vet jo hvem de er over natta, det er gull for fremtidig karriere. Da de nok vil motta mange tilbud fordi folk føler sympati med «ofrene». Om MJ er skyldig håper jeg det kommer for en dag. Men klarer bare ikke ta disse fyrene seriøst. Er for mye som tyder på at de kun er lykkejegere. Om mer troverdige personer står frem endrer jeg gjerne mening. Har stor sympati for Paris, Prince og Bigi oppi alt dette her. Tror det må være en utrolig stor belastning, redd det kan få fatale konsekvenser for dem. Mac Culkin har jo blitt gjort til latter i årevis. Må være utrolig slitsomt for han at alle bare antar at han har blitt misbrukt. Han blir drillet i intervjuer om «ja men du kan jo ikke vite hva som skjedde mens du sov osv» Han har jo vert klokkeklar og støttet MJ hele tiden selv om han ikke liker oppmerksomheten av å være i rampelyset og gjøre intervjuer. Han forsvarte han nylig igjen på podcast. Brett Barnes har stått opp for MJ i Some og benekter at noe har skjedd. Samme gjør Aron Carter som sier han vil slå ned Wade fordi han er en løgner. Mange peker på at Corey Feldman ikke støtter MJ lenger. Er ikke den oppfatning jeg sitter igjen med etter å ha sett uttalelsen hans. Han sier jo at det er uforståelig for han fordi det er ikke den MJ han kjenner. Men etter massiv kritikk og beskyldninger om å være dobbelmoralsk, da han liksom skal være advokat og stille opp for overgrepsoffer. Har han sagt at selvfølgelig må alle offer få bli hørt og få lov å «eige» sin historie. Selv om han har en annen oppfatning kan jo andre ha hatt en annen opplevelse. I neste setning legger han til at han håper like mange vil se filmen han planlegger å lage om de overgrepene han ble utsatt for som barn, som ikke ble utført av MJ. At det av hundrevis av barn som hang med MJ ikke er flere som står frem er jo litt rart om det faktisk har skjedd.. Veldig mange gode poeng. Og jeg er helt av samme oppfatning som deg ang. Corey Feldman. Jeg klandrer han ikke for uttalelsen. Det er fint å være saklig. Og det er fint å erkjenne at man kan aldri vite 100% sannheten, selv for de som elsket MJ, og selv for de som støtter ham. Det viser til at man kan være objektiv. Det jeg er litt redd for, at det er flere som vil "joine" disse 2, når de ser støtten og som du skriver "heltestatus" de har fått etter dette. Det vil jo være ekstremt lett for et annet barn å komme løpende nå. Og da blir det bare baluba... Jeg håper virkelig at noen lager en "motdokumentar" så viser " den andre siden av Neverland", som vi for.eks tror på. Det burde være å sin plass. At man viser MJ slik mange oppfattet ham, og slik mange av barna som var der, oppfattet ham og ble glad i ham. Det trengs! Og jeg er helt sikker på, det kan bli mange....mange i den dokumentaren, som vil si noe helt annet enn hva James og Wade har fortalt. Så kan folk heller "velge" ut i fra det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1614 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Sol70 skrev: For fansen er alle som sier noen negativt om MJ lite troverdige. Tull. Folk er fri til å mene det de vil. Men bedømming pga uvitenhet er jeg ikke særlig fan av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 21. mars 2019 #1615 Del Skrevet 21. mars 2019 Just now, Becka said: Veldig mange gode poeng. Og jeg er helt av samme oppfatning som deg ang. Corey Feldman. Jeg klandrer han ikke for uttalelsen. Det er fint å være saklig. Og det er fint å erkjenne at man kan aldri vite 100% sannheten, selv for de som elsket MJ, og selv for de som støtter ham. Det viser til at man kan være objektiv. Det jeg er litt redd for, at det er flere som vil "joine" disse 2, når de ser støtten og som du skriver "heltestatus" de har fått etter dette. Det vil jo være ekstremt lett for et annet barn å komme løpende nå. Og da blir det bare baluba... Jeg håper virkelig at noen lager en "motdokumentar" så viser " den andre siden av Neverland", som vi for.eks tror på. Det burde være å sin plass. At man viser MJ slik mange oppfattet ham, og slik mange av barna som var der, oppfattet ham og ble glad i ham. Det trengs! Og jeg er helt sikker på, det kan bli mange....mange i den dokumentaren, som vil si noe helt annet enn hva James og Wade har fortalt. Så kan folk heller "velge" ut i fra det. Åja, så hvis flere står fram nå så er det fordi Wade og James har fått heltestatus, og det er så "lett å joine dem"? Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette en gang, har fornektelsen ingen grenser? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1616 Del Skrevet 21. mars 2019 18 timer siden, strykebrett skrev: Jeg håper så inderlig det! Men når jeg ser hvordan media håndterte frifinnelsen så blir jeg usikker. Mainstream media kan være slue! Media vil alltid ha det verste. De fikk jo "sjokk" da han ble frifunnet da. Men folk rundt om i verden spilte musikken hans igjen, og begynte å kjøpe plater igjen som gale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2019 #1617 Del Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Sol70 skrev: Åja, så hvis flere står fram nå så er det fordi Wade og James har fått heltestatus, og det er så "lett å joine dem"? Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette en gang, har fornektelsen ingen grenser? Nå må ikke du sette så fokus på de 2 setningene i det lengre innlegget. Men ja, jeg er faktisk redd for det. For sånn kan det faktisk være. Så ille kan det bli. "hvorfor skal man jobbe, når man kan saksøke MJ?". Hørt utsagnet? Veldig enkelt. Og så mange som var innom den ranchen... Fornektelse for deg, men for meg, som har fulgt "skandalene" opp igjennom, så vet jeg forbanna godt hvor langt det kan gå!! Kommer det derimot noe mer enn bare utsagn, så får man se nærmere på det. Det blir noe annet. Noe form for mer overbevisning og noe form for bevis. ( Ja jeg er klar over at det er vanskelig i overgreps saker...bla bla ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 21. mars 2019 #1618 Del Skrevet 21. mars 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 21. mars 2019 #1619 Del Skrevet 21. mars 2019 Snart blir nok dokumentaren endret med genre til: Drama, og istedet for medvirkende skriver de: skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 21. mars 2019 #1620 Del Skrevet 21. mars 2019 49 minutter siden, Becka skrev: Joda. Finnes eksempler på det å. Men hvorfor dra frem slike saker her? Folk begynner å nevne Hitler og Stalin også. Syntes jeg blir for dumt. For det var 2 personer som satt å snakket om Hitler også.. Og derfor vår historie om ham. Derfor alle filmene og bøkene... Alt basert på hva noen sa. Nei, det er jo ikke slik. Det er i høyeste grad relevant å sammenligne disse sakene. Disse overgrepene har samme paraleller. Menn med status, makt og penger. De trodde aldri de skulle bli tatt. Hitler og Stalin er det ingen andre enn deg som drar inn i debatten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå