Gå til innhold

Når forloverne ikke kan bli enige om samme kjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, Diamant20 said:

Er du helt sikker på at du fortsatt ønsker venner som forlover når hun er så lite samarbeidsvillig?

Jeg må innrømme og si at jeg angrer bittelitt på valget av forlover nå. Er for sent å gå tilbake på det nå uansett.

Anonymkode: da90c...c2a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 minutter siden, EvaLena said:

Hvorfor er det så viktig for deg at de skal være like eller i samme farge?

Jeg var forlover i ett bryllup sammen med ei annen. Vi kom i helt ulike klær. Jeg i sydd gallakjole og hun andre i bunad.

Bryllypsbildene ble fine likevel de.

TS.

Fint å høre at det ble bra bilder likevel. Får bare prøve å tenke positivt at det blir bra likevel. Jeg sitter litt igjen med en følelse at bryllupet ikke er helt gjennomført når de har ulike kjoler. Lurer litt på om jeg skal kjøpe kjolen til noen andre av de nærmeste venninnene mine.

Før forlover nummer to fortalte at hun ombestemte seg angående kjolen jeg hadde kjøpt, var det to venninner som så kjolen jeg hadde kjøpt. De synes kjolen var kjempe fin og ville gjerne ha en lik en i bryllupet. Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe kjolen til disse. Da blir det tre stykker som har samme kjolen (som også gjerne vil ha den) så da kan jeg jo ta fine bilder med de. Det blir nok kjempe bra :)

Så kan heller forloveren min bli med på noen andre bilder. Henne og meg alene for eksempel.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Fint å høre at det ble bra bilder likevel. Får bare prøve å tenke positivt at det blir bra likevel. Jeg sitter litt igjen med en følelse at bryllupet ikke er helt gjennomført når de har ulike kjoler. Lurer litt på om jeg skal kjøpe kjolen til noen andre av de nærmeste venninnene mine.

Før forlover nummer to fortalte at hun ombestemte seg angående kjolen jeg hadde kjøpt, var det to venninner som så kjolen jeg hadde kjøpt. De synes kjolen var kjempe fin og ville gjerne ha en lik en i bryllupet. Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe kjolen til disse. Da blir det tre stykker som har samme kjolen (som også gjerne vil ha den) så da kan jeg jo ta fine bilder med de. Det blir nok kjempe bra :)

Så kan heller forloveren min bli med på noen andre bilder. Henne og meg alene for eksempel.

Jeg synes det høres helt idiotisk ut. Jeg synes det er finest når gjestene kommer i forskjellige antrekk. Vi bor ikke i USA akkurat hvor det er flere forlovere og voksne brudepiker.

Jeg syns du skal la gjestene få bestemme selv hva de vil gå i, da trives de mye bedre også.

Jeg må helt ærlig få si at hadde noen påkrevd meg ett antrekk jeg ikke liker, da hadde jeg heller meldt avbud til hele opplegget.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Denne historien blir bare rarere og rarere. Du skal ta bilde av forlovede nr to alene fordi hun ikke har samme kjole som forlovede nr en? Nå tror jeg det her kjolestyret har gått til hode på deg.

Anonymkode: ed369...700

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken farge er det?

Anonymkode: b8264...d43

Lilla

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Energi-jenta skrev:

Hmm

Hmm? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det ser jo ikke helt bra ut når en forlover slår seg vrang, som på disse bildene her. Skjønner deg godt jeg Ts!

D0368864-5799-45F6-8975-37680E3C38D1.jpeg

27457C74-CADD-4C5F-9C33-E45CC59512EE.jpeg

Anonymkode: 94ac5...1c5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Virker som kjolen er viktigere enn venninna.

Mon tro om ikke bryllupet er viktigere enn ekteskapet.

Blir venninna og mannen lei av maset, så sitter du forhåpentligvis igjen med noen fine bilder.

Anonymkode: b5734...c22

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ser jo ikke helt bra ut når en forlover slår seg vrang, som på disse bildene her. Skjønner deg godt jeg Ts!

Takk :) Det er akkurat dette jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det jo snakk om at de har skilt på bridesmaids og én maid of honor. Særlig på det nederste har jo maid of honor samme slør også

Anonymkode: 0f5bf...3fd

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bilbao7
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tommel opp! :) 

Takk for en god latter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel en forlover og brudepiker, det er ganske vanlig at forlover har litt annen kjole enn resten av brudefølget. Må si jeg synes det er finest hvis alle får ha på seg det de kler. Kan prøve å matche fargene, men at alle skal være like ser bare rart ut. 

Anonymkode: 66dd8...e6f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette ser mye bedre ut, ser mer gjennomført og harmonisk ut 😊 

(men sånn helt seriøst, hun venninna di virker vrang Ts!)

A59AF8CE-F36E-4937-91E0-F23A5AADD938.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den vrange venninna må jo holde seg til avtalen, mener jeg. Det er ikke sant at det er umulig å finne en kjole i rett farge.

Kan du poste bilde av den lillafargen her, så kan vi hjelpe til å finne kjoler til den barmfagre i rett farge :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bilbao7
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ser mye bedre ut, ser mer gjennomført og harmonisk ut 😊 

(men sånn helt seriøst, hun venninna di virker vrang Ts!)

A59AF8CE-F36E-4937-91E0-F23A5AADD938.jpeg

Lurt! Kjoler som matcher gardinene! 

Kunne laget mange parodier rundt det opplegget her ;) 

Endret av Bilbao7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for forslagene :)

Bare hyggelig :) Er det butikker med selskapskjoler der den venninnen bor, så kan hun kanskje dra for å se hva de  har, eller kanskje en utleiesalong har en kjole i rett farge som faller i hennes smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...