Gå til innhold

Når forloverne ikke kan bli enige om samme kjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.4.2019 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Sorry, men her har forloveren sagt ja til opplegget og så gjør hun seg vanskelig. Selvfølgelig skal hun føle seg vel i kjolen og kose seg i bryllupet, men når alt hun gjør er å si nei til alle forslag uten å komme med egne forslag så må en jo begynne å lure på om hun angrer på at hun sa ja og nå prøver å trekke seg. Sorry, men SÅ vanskelig er det ikke å finne en lilla kjole.

Til sammenligning: du har lenge hatt avtale om å finne på noe med ei venninne. Datoen er bestemt. Du foreslår bowling. Hun sier nei. Ta en øl. Nei. Etter 15 forslag fra deg og ingen fra henne sier hun ja til kino. Du bestiller billetter, men nå vil hun ikke på kino lenger for hun hadde lest en dårlig anmeldelse. På et tidspunkt må man da bare gi opp å komme med forslag og kreve at den andre part finner på noe. 

Anonymkode: 56969...321

enitg

Anonymkode: aeff8...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La de nå få ha på kjolene som de ønsker seg. Hvorfor skal forloverne på død og liv være likt kledd+

Anonymkode: 4da19...e85

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erna kjøper (mange av) kjolene sine på DollaRosa på Gunerius i Oslo. Og kjolene der er i en helt annen prisklasse enn ebay-kjolene som så mange bruder går for. Floyd blir også en billigbutikk til sammenlikning. Jeg vil også tro at en god del av kjolene er innom skredderen for tilpasning.

 

Anonymkode: d53cf...817

Tror du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg naturligvis ikke lest alle 13 sidene i tråden, men.. TS du bør i det minste velge kjoler de kan bruke BHer i. Selv har jeg liten byste og blir paddeflat om jeg ikke støtter opp puppene. Om du ikke vil at forloveren skal få føle seg fin på din dag er du en serdeles dårlig venn. 

Anonymkode: fbb8f...51c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 15.40, O.G. skrev:

 

Jeg synes Erna var kjempefin i begge kjolene faktisk.

Enig :) 

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.3.2019 den 21.21, AnonymBruker skrev:

TS igjen.

Snakket akkurat med forlover nr 2. Det var visst vanskelig å finne kjole i den fargen så det ble vanskelig sa hun. Så nå vet jeg rett og slett ikke lenger. Jeg er lei av å bare få avslag på avslag. Ingen forslag til løsninger eller ideer til problemer.

Jeg sa hun bare kunne gå i hvilken som helst kjole hun selv ville, men jeg er skuffet. Tror dette er det første bryllupet jeg skal i hvor forloverne har ulik kjole. Synes det er synd det blir sånn, for ville veldig gjerne at de skulle ha noenlunde lik kjole.

 

Anonymkode: da90c...c2a

Veldig uvanlig at forloverne har lik kjole, siden det som oftest er en mann og en kvinne!!!

Anonymkode: c7322...df2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig uvanlig at forloverne har lik kjole, siden det som oftest er en mann og en kvinne!!!

Anonymkode: c7322...df2

Jeg regner med du klarte å skjønneat dette var snakk om brudens forlovere, som er to jenter? Er mer og mer vanlig å ha mer enn en forlover hver.. spesielt på jentesiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 9.59, Anim92 skrev:

Jeg regner med du klarte å skjønneat dette var snakk om brudens forlovere, som er to jenter? Er mer og mer vanlig å ha mer enn en forlover hver.. spesielt på jentesiden. 

Da er det ikke forlover, men brudepiker. Man har kun én forlover, altså at bruden har en forlover og budgommen har en forlover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke ha kjoler som passer dem i matchende fargetoner? Det hadde vi da vi var to forlovere, for når jeg er 15 cm høyere, 10 kg tyngre og mørk mot den andres lyse petithet, så sier det seg selv at vi ville sett ut som fjols i samme kjolen. Bildene ble kjempefine selv om kjolene ikke var like, og håret ikke var likt. Det fineste med dem er nemlig kjærligheten mellom brud og forlovere. Som antagelig er hvorfor hun valgte oss i utgangspunktet..

Anonymkode: bd4c2...ff1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Beklager, skjønner du prøver å gjøre ditt beste. Samtidig vil du vel at begge forloverne dine skal følge seg vel? Har de fått prøve kjolene før du kjøpte dem? Stor forskjell på å se et bilde på nettet, til å se kjolen på seg selv i speilet... Og da bør det være god takhøyde for å si at det ikke ser bra ut. Særlig når det er såpass stort fokus på fine bilder...

Jeg er selv kort med store bryster. Jeg hadde seriøst begynt å grine om jeg ble forventet å gå i en kjole beregnet for høye slanke. Drit litt i bildene, og fokuser mer på at forloverne dine også skal ha en fin dag sier jeg. Du klarer sikkert å finne et kompromiss der kjolene har liknende elementer som stoff/farge etc.

Lykke til på bryllupsdagen, og et fortsatt godt forhold til forloverne dine!

Anonymkode: 7bc29...dc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 4/27/2019 at 12:33 PM, AnonymBruker said:

Beklager, skjønner du prøver å gjøre ditt beste. Samtidig vil du vel at begge forloverne dine skal følge seg vel? Har de fått prøve kjolene før du kjøpte dem? Stor forskjell på å se et bilde på nettet, til å se kjolen på seg selv i speilet... Og da bør det være god takhøyde for å si at det ikke ser bra ut. Særlig når det er såpass stort fokus på fine bilder...

Jeg er selv kort med store bryster. Jeg hadde seriøst begynt å grine om jeg ble forventet å gå i en kjole beregnet for høye slanke. Drit litt i bildene, og fokuser mer på at forloverne dine også skal ha en fin dag sier jeg. Du klarer sikkert å finne et kompromiss der kjolene har liknende elementer som stoff/farge etc.

Lykke til på bryllupsdagen, og et fortsatt godt forhold til forloverne dine!

Anonymkode: 7bc29...dc3

Takk for det 😊

Det endte med at de går i kjolene de selv vil. 

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det 😊

Det endte med at de går i kjolene de selv vil. 

Anonymkode: da90c...c2a

Så bra 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Helt ærlig så får jeg litt sånn assosiasjoner til amerikanske bridezillaer. Jeg syns d r litt mye å kreve at bruden skal få bestemme antrekk og farge på forloveren(e)s klær. Hadde fått litt lettere noia selv hvis jeg ble påprakket en kjole. Man vil jo føle seg vel og fin i et bryllup som forlover. Men jeg hadde nok akseptert det- av hensyn til bruden. Men min kropp er ikke den letteste å kle, og jeg føler at jeg selv vet best hva som er pent på meg. (Skjønner ikke helt greia med flere forlovere heller, men det er jo en annen sak.) Så hvis det var meg hadde jeg droppet ideen, men det er jo opp til deg. Bildene blir sikkert nydelige uansett farge på kjolene. 

Anonymkode: c2406...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...