Gå til innhold

Når forloverne ikke kan bli enige om samme kjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, O.G. skrev:

Tre forlovere?

Ja, eller "bridesmaids" og "groomsmen" da.

Anonymkode: ed498...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor har hun sagt ja hvis hun ikke ønsker å gå i den kjolen? Det er noen som anklager deg for å være bridezilla, men jeg synes du har strukket deg ganske langt. At de har på seg lik kjole er ikke mye å be om som brud. Forloverne kan også strekke seg litt her fordi dagen ikke dreier seg om dem. 

Er det noe som helst hun føler seg vel i eller er dette en tendens som går igjen med alle klær? 

Anonymkode: 350d1...e76

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, eller "bridesmaids" og "groomsmen" da.

Anonymkode: ed498...a83

Helt latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De selges over alt på nettet, det er sånne kjoler "alle" har som forlovere for tiden. De sitter godt på slanke kropper, men det ser dessverre ikke like fint ut på kraftigere damer.

Anonymkode: ed498...a83

 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den misfornøyde forloveren er kraftigere? Da ville jeg tatt hensyn til henne, og ombestemt ditt strenge kjolevalg.

La begge selv finne en kjole i samme fargesjanger og i samme lengde/stil.

Anonymkode: b8264...d43

Men hun sa jo ja til kjoleforslaget. Hun var i utgangspunktet fornøyd. Hvorfor er det den ene forloveren som skal bestemme kjolen bare fordi hun er overvektig? De har fått tilsendt 15 forslag og TS avventet med å fatte en beslutning helt til hun siste også var enig.

 

Anonymkode: 350d1...e76

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Men hun sa jo ja til kjoleforslaget. Hun var i utgangspunktet fornøyd. Hvorfor er det den ene forloveren som skal bestemme kjolen bare fordi hun er overvektig? De har fått tilsendt 15 forslag og TS avventet med å fatte en beslutning helt til hun siste også var enig.

 

Anonymkode: 350d1...e76

Hvaaah? :jolie: Hun har stor BYSTE. Ingen har nevnt at hun er overvektig.

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i bryllup med mer enn en forlover jeg da, selv om noen har hatt voksne brudepiker. Trodde det bare var en som kunne signere papirene uansett. 

Jeg synes synd på hun «vanskelige» venninnen din jeg da. Noen kler alt og føler seg komfortabel i alt, mens noen ikke er så heldige. Det må være et mareritt å få en kjole man hater tredd nedover hodet, uansett om det er TS som betaler... Hadde heller foretrukket å kjøpe min egen kjole, jeg for min del.... En kjole bestilt på nett er også vanskelig pen forutsi hvordan vil se ut. 

Hadde valgt ulike kjoler men i samme farge jeg. Mange kjoleforhandlere har  jo samme fargen/stoffet i mange modeller. Da kunne alle fått en kjole de følte seg komfortabel i, og du får helheten du ønsker. 

Anonymkode: cfd9c...3cb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, eller "bridesmaids" og "groomsmen" da.

Anonymkode: ed498...a83

Det er da ikke det samme som forlover.

Anonymkode: 07cfd...de7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke det samme som forlover.

Anonymkode: 07cfd...de7

Det er mange som tror det her i Norge. 

Anonymkode: 560c7...a70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være to forlovere som skal være i samme kjole som noen andre tvillinger, høres altså utrolig fjortiss ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så synes jeg man burde kunne bite i seg at man ikke føler seg så komfortabel i kjolen man skal ha på seg som forlover, det er brudeparets store dag og det er deres ønsker som jeg hadde fokusert på som forlover. Jeg skal selv være forlover til høsten og bruden har valgt ut kjole i en farge som jeg føler meg veldig ukomfortabel i og som jeg ikke synes jeg kler, men det er tross alt kun en dag det er snakk om så det får jeg bare holde ut tenker jeg. 

Anonymkode: 914a9...f96

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glemte å få med denne, som finnes i mange str og koster kun 500,-  https://www.floyd.no/klaer/kjoler/selskapskjoler/kjole-wilda-dus-rosa11165-586_1.jpg

Anonymkode: b8264...d43

Her er det til og med: Skråskjært detalj i skjørtet. Matchende underkjole.  i selve kjolen! :) 

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så synes jeg man burde kunne bite i seg at man ikke føler seg så komfortabel i kjolen man skal ha på seg som forlover, det er brudeparets store dag og det er deres ønsker som jeg hadde fokusert på som forlover. Jeg skal selv være forlover til høsten og bruden har valgt ut kjole i en farge som jeg føler meg veldig ukomfortabel i og som jeg ikke synes jeg kler, men det er tross alt kun en dag det er snakk om så det får jeg bare holde ut tenker jeg. 

Anonymkode: 914a9...f96

Tja, hvis forloveren hadde fått tillatelse til å skifte til eget bestemt antrekk til festen på kvelden, så hadde jeg vært enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det rosa kjoler de skal ha? Her er 5 forskjellige lange rosa kjoler, der begge kanskje finner en som passer. https://www.floyd.no/klaer/kjoler/selskapskjoler?farge=lys-rosa

xfbs-malin-long-dusty-pink-3.jpg.pagespexfbs-irma-long-dusty-pink-4.jpg.pagespeexfbs-eva-lang-dusty-pink_bak.jpg.pagespexfbs-wrappy-long-jersey-dusty-pink-5.jpg

Anonymkode: b8264...d43

TS her. 

Vil bare si tusen takk for forslagene dine! Og til de under her. Så snille dere er å hjelper til 😊

 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for det! 

 

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke det samme som forlover.

Anonymkode: 07cfd...de7

Nei, men det er altså det de kaller dem for, disse brudeparene som har en haug med voksne folk i like klær ved siden av seg når de gifter seg (inkludert TS, som har to).

Anonymkode: ed498...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt på Floyd eller en annen selskapskjolebutikk sammen med begge to, og sett om de kunne finne seg forskjellige kjoler i samme farge og ca samme lengde og stil :) 

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så synes jeg man burde kunne bite i seg at man ikke føler seg så komfortabel i kjolen man skal ha på seg som forlover, det er brudeparets store dag og det er deres ønsker som jeg hadde fokusert på som forlover. Jeg skal selv være forlover til høsten og bruden har valgt ut kjole i en farge som jeg føler meg veldig ukomfortabel i og som jeg ikke synes jeg kler, men det er tross alt kun en dag det er snakk om så det får jeg bare holde ut tenker jeg. 

Anonymkode: 914a9...f96

Mens jeg faktisk heller hadde avstått fra å komme i bryllupet enn å bli tvunget til å iføre meg noe billig lavkvalitet polyester-dritt av det slaget det ble linket til, og som ikke kler meg og kroppen min overhodet. Hvis min viktigste funksjon i bryllupet er å være matchende staffasje på brudens bilder har jeg bedre ting å bruke tiden min på. Heldigvis har jeg også fornuftige og realistiske venner, så det har aldri vært en aktuell problemstilling.

Endret av Daria
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Vil bare si tusen takk for forslagene dine! Og til de under her. Så snille dere er å hjelper til 😊

 

 

Anonymkode: da90c...c2a

Bare hyggelig :) Håper at dere alle 3 blir fornøyd med kjolevalgene, og at du lemper på dine krav slik at de kan velge forskjellige kjoler som er i ca samme lengde og farge, og lykke til med bryllupet! :dagens-rose:

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...