Gå til innhold

Når forloverne ikke kan bli enige om samme kjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ellos :)

Lindex har også, men de er i svart eller hvitt, og ser ut til å rynke seg littegrann mer. S0000006159924_F_W40_20130724113101.jpg

Anonymkode: 8654d...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare en ting å gjøre: Dropp bryllupet!

Anonymkode: 1d822...81b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dere møtes på halvveien? I tillegg til å bruke underskjørt uten rynker kan hun vel i verste fall skifte til en annen kjole etter at vielsen og foto er ferdig? Jeg tror ikke noen andre enn deg eventuelt bryr seg om det.

Anonymkode: 2e3e8...d41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at kjolestoffet er for tynt når rynkene i underskjørtet vises. Hvor selges kjolen og  hvilken kjole er det? Link? :) 

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de mannlige forloverne, hva har de på seg?

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener bestemt at kjolestoffet er for tynt når rynkene i underskjørtet vises. Hvor selges kjolen og  hvilken kjole er det? Link? :) 

Anonymkode: b8264...d43

De selges over alt på nettet, det er sånne kjoler "alle" har som forlovere for tiden. De sitter godt på slanke kropper, men det ser dessverre ikke like fint ut på kraftigere damer.

Anonymkode: ed498...a83

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De selges over alt på nettet, det er sånne kjoler "alle" har som forlovere for tiden. De sitter godt på slanke kropper, men det ser dessverre ikke like fint ut på kraftigere damer.

Anonymkode: ed498...a83

Den misfornøyde forloveren er kraftigere? Da ville jeg tatt hensyn til henne, og ombestemt ditt strenge kjolevalg.

La begge selv finne en kjole i samme fargesjanger og i samme lengde/stil.

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mitt bryllup kjøpte jeg kjoler til forloverene mine som ligner på de på bildet fra ebay. Men de var overhodet ikke gjennomsiktige, stoffet var tykt, men allikevel elastisk og så like fin ut påbegge forloverne mine, hvor den ene veier 60 kg og den andre veier 100 kg. Kostet bare rundt 100 kroner kjolen også. 

Anonymkode: 914a9...f96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den misfornøyde forloveren er kraftigere? Da ville jeg tatt hensyn til henne, og ombestemt ditt strenge kjolevalg.

La begge selv finne en kjole i samme fargesjanger og i samme lengde/stil.

Anonymkode: b8264...d43

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: da90c...c2a

Se over :) 

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne :)

 

image.png.d6933bf4ef27dd35b5f4b1a87945dd4b.png

Anonymkode: da90c...c2a

Jeg synes denne kjolen ser ut som den er pen på bilder, men neppe blir like pen på når man får den. Stoffet ser tynt ut, og ser ut til å være lite flatterende om man har valker eller ujevnheter man ikke er veldig fornøyd med. Det er heller ikke alle som liker å gå med bare ermer. (Jeg har skikkelig grevinneheng og foretrekker derfor med erm)

Jeg synes også at enkelte av måten å knytte den på er noe jeg ville ha unngått i kirken. 

Dette er MIN personlige smak. Jeg hadde ikke reagert om noen andre gikk i kjolen, men jeg ville personlig ha følt meg utrolig ukomfortabel og avkledd i den.

Anonymkode: 0d308...e38

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlovere i like kjoler ser jo helt idiotisk ut.

Anonymkode: 3bd85...9d7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sendt de forskjellige forslag på mellom 10-15 forskjellige kjoler. Hun ene forloveren min er super snill og sier tusen takk til alt. Hun andre sier at ingen av kjolene passer pga stor byste. Hun prøver ikke å finne andre forslag, kommer bare med nei på nei på nei.

 

Etter timesvis med leting fra min side fant jeg endelig en kjole begge to var fornøyde med. Kjøpte, betalte og shippet til hjemadressene deres. Så får jeg nå vite at hun samme forloveren ikke er fornøyd med kjolen.

Hva har det med supersnillhet å gjøre? Hun første er vel bare heldig da, og kler det meste!

Mener du at hun andre ikke er snill, bare fordi hun ikke kler de samme kjolene grunnet stor byste?

Bli voksen, og la de selv finne kjoler som de har lyst til å gå med :jolie:

Anonymkode: b8264...d43

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forlovere i like kjoler ser jo helt idiotisk ut.

Anonymkode: 3bd85...9d7

Amerikanske trender som mange forlovere i like kjoler, babyshowers og andre pinlige greier har blitt helt vanlig i Norge nå. Dessverre.

Anonymkode: ed498...a83

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Til mitt bryllup kjøpte jeg kjoler til forloverene mine som ligner på de på bildet fra ebay. Men de var overhodet ikke gjennomsiktige, stoffet var tykt, men allikevel elastisk og så like fin ut påbegge forloverne mine, hvor den ene veier 60 kg og den andre veier 100 kg. Kostet bare rundt 100 kroner kjolen også. 

Anonymkode: 914a9...f96

Har du link? 😊

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Ellos :)

Lindex har også, men de er i svart eller hvitt, og ser ut til å rynke seg littegrann mer. S0000006159924_F_W40_20130724113101.jpg

Anonymkode: 8654d...de0

Takk for tipset! Skal foreslå det for henne 😊

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Amerikanske trender som mange forlovere i like kjoler, babyshowers og andre pinlige greier har blitt helt vanlig i Norge nå. Dessverre.

Anonymkode: ed498...a83

Hvorfor er det pinlige trender? Jeg synes det er hyggelig om noen holder babyshower for meg jeg. Nok en grunn til å samle venninnegjengen.

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har det med supersnillhet å gjøre? Hun første er vel bare heldig da, og kler det meste!

Mener du at hun andre ikke er snill, bare fordi hun ikke kler de samme kjolene grunnet stor byste?

Bli voksen, og la de selv finne kjoler som de har lyst til å gå med :jolie:

Anonymkode: b8264...d43

TS.

Hun åpen for flere ideer. Kommer med forslag til løsninger for hun andre forloveren. Og generelt veldig på ballen men hjelp til planlegging av bryllupet. Det er det jeg mener med super snill. 

Anonymkode: da90c...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ikke det er det som er vanligst lenger. Samtlige bryllup jeg har vært i de siste årene har det vært minst 3 forlovere på hver side.

Anonymkode: ed498...a83

Tre forlovere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...