Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Ja det er jaggu mye rart som går under definisjonen mobbing og hets hos disse middelaldrende damene. Krenkekrakken når nye høyder. Men hva gjør en ikke for litt klikk. De er like oppmerksomhetskåte alle sammen og benytter enhver anledning. Samtidig får de sleiket hverandre litt oppetter ryggen. To fluer i en smekk!

Ja😂 Jeg får lyst å bumpe tråden hennes litt på pur(r) faen🤣

Den er allerede bumpet 😄

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visvas skrev (2 minutter siden):

Og når dixierose forstår hvem heartgirl er....🙊

Hvor er Heartgirl egentlig! Nå som Mette virkelig trenger henne  

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor forskjellig man leser og oppfatter ting, som disse bloggerene som ranter over kg og all "hatet" og "hetsen" MA får rettet mot seg. Faktisk grov hets, mobbing, hat osv. Jeg forstår på et vis at man forsvarer en venn  for all del. Men, har ikke MA lagt opp til dette helt selv? Hun bæsjet på leggen og røpte seg ang å ha flere brukere. Ang vaksinen, så går hun ut offentlig og forteller at hun velger å ikke vaksinere seg, og det til tross for at hun jobber tett mot andre mennesker. Og når hun velger å komme inn hit under eget navn, så hadde hun mulighet til å roe gemyttene - hun kunne svart på spørsmålene som kom, men hun valgte å ikke svare. I tillegg kom hun inn hit, nesten som i et forsøk på å kuppe tråden og legge føringer, det syns jeg var litt rart. 

Nå skal ikke jeg uttale meg om flere år bakover, det har jeg ikke peiling på, men jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på hva som er løgn her? Det sies jo at det er mye løgn og usannheter her om henne? 

Men altså, poenget mitt her nå er at jeg syns det er fascinerende å lese støtten hun får, vet de ikke hvorfor det ble så stor oppstyr her? De leser hvertfall denne tråden med andre briller enn det jeg gjør. 

Med det sagt, jeg forstår godt at hun er under stort press her nå og jeg håper det går bra med henne, samtidig så har hun selv stelt istand alt dette🤷‍♀️

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange måneder siden eg har kommentert i denne tråden for det er åpenbart at man kommer ingen vei, men det som har undret meg litt gjennom helgen er følgende: (Ja eg har fått med meg det som skjedde før en del ble moderert borte) Beklager at eg ikkje har screenshot, men kun bilder av pcskjerm...)

Se på bilde 1: Det er det aller første innlegget her, det er en bruker ved navnet Amaryllish som starten tråden. Som me kan se er jo den brukeren slettet, ikkje det? Siden nicket er svart? Mette har jo blitt beskyldt for å ha starten tråden selv og selvfølgelig benektet.

Se på bilde 2: Jammen meg nok en Amaryllish, denne er veldig aktiv og kan bekrefte at det ikkje er Mette som startet tråden...Men hvordan kan denne Amaryllish`n skrive samtidig som "den samme Amaryllish`n er slettet i innlegg nr 1??) Er det noen som skjønner hva eg mener? Det må jo være den samme personen bak nicket siden hen kan bekreftet det? Akkurat det innlegget hvor Amaryllish skriver at det var hen som startet tråden er jo borte i modereringen, men eg er sikkert på at andre også fikk det med seg? 


Da lurer eg: Kan man f.eks ha en bruker, slette den for så å lage ny profil med samme navn?  Eller gjennopplive en profil når det måtte passe? Syns bare dette var veldig merkelig...

KG 1.jpg

KG 3.jpg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 time siden):

Hun klarer jo ikke å slutte.

Det er helt utrolig at hun nå hos Kjerringtanker klarer å lire av seg at hun kun har hatt flere brukere her inne KUN for å forsvare seg. Vi VET jo at hun har brukt minst en av disse brukerne for å kritisere andre bloggere, og ikke minst andre brukere. Denne beklagelsen hennes og forsøket på legge seg flat er jo helt åpenbart et spill for galleriet.

Og det enorme behovet for å stakkarsliggjøre seg selv. "Er kanskje ikke mer verdt enn dritten under skoen i manges øyne". Kom igjen da....

Akkurat dette gjør hele "unnskyldningen" hennes verdiløs. At hun ikke ser dette selv er for meg utrolig. Hun er en voksen dame og burde ha lært seg å ta selvkritikk.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influenseren skrev (3 minutter siden):

Nå er det mange måneder siden eg har kommentert i denne tråden for det er åpenbart at man kommer ingen vei, men det som har undret meg litt gjennom helgen er følgende: (Ja eg har fått med meg det som skjedde før en del ble moderert borte) Beklager at eg ikkje har screenshot, men kun bilder av pcskjerm...)

Se på bilde 1: Det er det aller første innlegget her, det er en bruker ved navnet Amaryllish som starten tråden. Som me kan se er jo den brukeren slettet, ikkje det? Siden nicket er svart? Mette har jo blitt beskyldt for å ha starten tråden selv og selvfølgelig benektet.

Se på bilde 2: Jammen meg nok en Amaryllish, denne er veldig aktiv og kan bekrefte at det ikkje er Mette som startet tråden...Men hvordan kan denne Amaryllish`n skrive samtidig som "den samme Amaryllish`n er slettet i innlegg nr 1??) Er det noen som skjønner hva eg mener? Det må jo være den samme personen bak nicket siden hen kan bekreftet det? Akkurat det innlegget hvor Amaryllish skriver at det var hen som startet tråden er jo borte i modereringen, men eg er sikkert på at andre også fikk det med seg? 


Da lurer eg: Kan man f.eks ha en bruker, slette den for så å lage ny profil med samme navn?  Eller gjennopplive en profil når det måtte passe? Syns bare dette var veldig merkelig...

KG 1.jpg

KG 3.jpg

Veldig tilfeldig at såkalte trådstarter skulle komme for å få debatten bort fra vaksine etter så lang tid uten å si noe. Kan jo lure på om det er et par brukere som ikke ble slettet i helgen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (4 minutter siden):

Nå er det mange måneder siden eg har kommentert i denne tråden for det er åpenbart at man kommer ingen vei, men det som har undret meg litt gjennom helgen er følgende: (Ja eg har fått med meg det som skjedde før en del ble moderert borte) Beklager at eg ikkje har screenshot, men kun bilder av pcskjerm...)

Se på bilde 1: Det er det aller første innlegget her, det er en bruker ved navnet Amaryllish som starten tråden. Som me kan se er jo den brukeren slettet, ikkje det? Siden nicket er svart? Mette har jo blitt beskyldt for å ha starten tråden selv og selvfølgelig benektet.

Se på bilde 2: Jammen meg nok en Amaryllish, denne er veldig aktiv og kan bekrefte at det ikkje er Mette som startet tråden...Men hvordan kan denne Amaryllish`n skrive samtidig som "den samme Amaryllish`n er slettet i innlegg nr 1??) Er det noen som skjønner hva eg mener? Det må jo være den samme personen bak nicket siden hen kan bekreftet det? Akkurat det innlegget hvor Amaryllish skriver at det var hen som startet tråden er jo borte i modereringen, men eg er sikkert på at andre også fikk det med seg? 


Da lurer eg: Kan man f.eks ha en bruker, slette den for så å lage ny profil med samme navn?  Eller gjennopplive en profil når det måtte passe? Syns bare dette var veldig merkelig...

KG 1.jpg

KG 3.jpg

Legg merke til at den ene brukeren har stor forbokstav i navnet. Ellers er dette en type spørsmål som kanskje kan rettes til admin, for det er et problem at noen oppretter flere brukere - og diskuterer med seg selv i diverse tråder.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pust said:

Legg merke til at den ene brukeren har stor forbokstav i navnet. Ellers er dette en type spørsmål som kanskje kan rettes til admin, for det er et problem at noen oppretter flere brukere - og diskuterer med seg selv i diverse tråder.

Ja eg ser den, derfor er det jo ennå merkeligere at den "rosa" Amaryllish`en kan bekreftet at det var hen som startet tråden fra starten av...Derfor lurte eg på om man kunne bruke samme nick som på en stengt profil...Neppe en tilfeldighet...rart..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (12 minutter siden):

Akkurat dette gjør hele "unnskyldningen" hennes verdiløs. At hun ikke ser dette selv er for meg utrolig. Hun er en voksen dame og burde ha lært seg å ta selvkritikk.

Nettopp!

Hun er ikke lei seg fordi hun har gjort noe galt. Hun er lei seg fordi hun ble tatt på fersken.

 

Influenseren skrev (13 minutter siden):

Da lurer eg: Kan man f.eks ha en bruker, slette den for så å lage ny profil med samme navn?

Ja slik jeg har forstått det så er det gamle brukernavnet frigitt når man ber om å få slettet brukeren sin, så hvem som helst kan ta det etterpå.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 time siden):

Hun klarer jo ikke å slutte.

Det er helt utrolig at hun nå hos Kjerringtanker klarer å lire av seg at hun kun har hatt flere brukere her inne KUN for å forsvare seg. Vi VET jo at hun har brukt minst en av disse brukerne for å kritisere andre bloggere, og ikke minst andre brukere. Denne beklagelsen hennes og forsøket på legge seg flat er jo helt åpenbart et spill for galleriet.

Og det enorme behovet for å stakkarsliggjøre seg selv. "Er kanskje ikke mer verdt enn dritten under skoen i manges øyne". Kom igjen da....

Helt enig! Har lest kommentarene til MA hos Kjerringtanker i kveld og det virker jo ikke som hun ser sin egen rolle i dette i det hele tatt. Er hun virkelig så blottet for selvinnsikt og evne til å ta selvkritikk som kommentarene hennes tyder på? Forstår hun ikke at hun gjør vondt verre ved å innta offerrollen og å legge skylda for at hun opprettet bruker(e) på alle de slemme nettrollene hun ville forsvare seg mot. 

En annen ting jeg synes er merkelig er hvordan hun forsøker å være en slags moderator for hele internett. Hun forsøkte å styre debatten i denne tråden, hun klaget på og forsøkte å påvirke modereringen av den og nå i kveld forsøkte hun å få Kjerringtanker til å slette innlegget sitt eller i det minste navnet hennes fra det. Hvem tror hun egentlig at hun er?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nomore82 said:

Nettopp!

Hun er ikke lei seg fordi hun har gjort noe galt. Hun er lei seg fordi hun ble tatt på fersken.

 

Ja slik jeg har forstått det så er det gamle brukernavnet frigitt når man ber om å få slettet brukeren sin, så hvem som helst kan ta det etterpå.

Ok, men hvorfor skal da denne "nye" Amaryllish`n ta på seg ansvaret for å ha startet denne tråden? Er det bare en forglemmende skrivefeil av den som overtok nicket da? Dette er snodig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influenseren skrev (7 minutter siden):

Ja eg ser den, derfor er det jo ennå merkeligere at den "rosa" Amaryllish`en kan bekreftet at det var hen som startet tråden fra starten av...Derfor lurte eg på om man kunne bruke samme nick som på en stengt profil...Neppe en tilfeldighet...rart..

Jeg er absolutt ikke overbevist om at det Amaryllish skriver er sant, uten å nevne hva jeg mener med det 🤪 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (15 minutter siden):

Nettopp!

Hun er ikke lei seg fordi hun har gjort noe galt. Hun er lei seg fordi hun ble tatt på fersken.

Nå er det kommentar inne hos Kokkejævel, der hun skriver at han ikke må la «ulven» (KG) ta flere byttedyr (offer, buhu), at de tok henne og vant. «Men når ulven angriper så må den skytes».

Bra jobba, Mette. Ingenting er som å helle litt bensin på bålet selv.

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lilletyrkia skrev (18 minutter siden):

Jeg er absolutt ikke overbevist om at det Amaryllish skriver er sant, uten å nevne hva jeg mener med det 🤪 

Veldig spesielt at det skulle oppklares AKKURAT når Mette ble tatt med buksene nede ja. 

Endret av Visvas
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! 

det er jeg som startet tråden som er tilbake med ny bruker med samme navn. Jeg sletta den forrige profilen min men ville tilbake etter en stund og da lagde jeg bare en ny bruker med samme navn, no prob. Det med stor forbokstav er bare tilfeldig, har jeg aldri tenkt over engang.  

Jeg er absolutt ikke Mette, litt rart hvis enkelte tror det - jeg har tross alt skrevet flere ganske krasse innlegg i denne tråden i de periodene jeg har vært aktiv her inne. Dere kan selvsagt tro hva dere vil men hvis dere blar dere tilbake i tråden/ser på de siste innleggene jeg har skrevet vil dere finne flere innlegg fra meg (selvom de har en tendens til å bli moderert bort) som ikke akkurat har vært i Trudes gate. 

Endret av Amaryllish
La til noe
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...