Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

ABD så på det som et tegn på at hun hadde blitt kjendis, da hun fikk egen tråd på kvinneguiden. Det var stort helt til det ble for mye kritikk.

MA startet vel en tråd om seg selv? Og har operert med en egen konto her inne, selv etter å ha nektet for å være her.

En tråd på kg vil nok gi noe trafikk på blogg og andre kanaler, derfor sees det kanskje som positivt av bloggere, inntil det blir for mye kritikk.

Men hvordan i alle dager kan folk dele masse om livene sine og meninger de har og alt for mye egentlig, uten å forstå at det vil komme kritikk? 
Jeg fatter og begriper ikke hvordan man tenker her. Alt du deler på sosiale medier, kan bli omtalt av andre. Når du da i tilleg tar det til mediene, så blir det enda mer kritikk.

Jeg ser at det er endel usaklig både her og der, men det er mest kritikk, ikke hat!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo ikke si at det kom som et kjempesjokk. @Trude4 kjørte på med innlegg med merkelige, inkonsekvente stavefeil. Ved overtenning ble det innimellom innlegg med bedre skriftspråk. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (7 minutter siden):

@mette.ask, hør på erfarne fjellfolk: trekk deg rolig tilbake fra kg og særlig denne tråden her. Du ødelegger for deg selv, og du oppnår ingenting med å svare ut her. Det eneste som skjer er at du  ramler enda lenger ned i gjørma og blir frustrert, irritert, bedrøvet og lei deg. På tide at du klarer å skjerme deg selv fra omgivelsene. 

Dette må være det beste innlegget så langt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (7 minutter siden):

Hvis.

Jeg har ingen tillit til påstandene. Dette er et gjentakende reaksjonsmønster her nå.

Prøve å høste sympati så mye som mulig.

»Jeg følte jeg ikke hadde noe valg…»

Jeg ble rappotert til barnevernet rundt den tiden hvor jeg giftet meg med min mann og min sønn var med til Tyrkia og traff han. Jeg viste papirene på snapchat den gang. 

Skroll bakover i tråden og du finner en som sier han/hun skal sende klage til jobben min. Vel det var ikke falske trusler, men noe som ble gjort. 

Jeg trekker meg ut igjen nå, for en stund. Mette kontoen har jeg spurt om å få slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (1 minutt siden):

Kan jo ikke si at det kom som et kjempesjokk. @Trude4 kjørte på med innlegg med merkelige, inkonsekvente stavefeil. Ved overtenning ble det innimellom innlegg med bedre skriftspråk. 

Bør ikke den brukeren slette seg selv nå?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet.

Selv om jeg også har mistenkt at du har vært flere brukere som har forsvart deg selv her i tråden trodde jeg faktisk innerst inne at du var tøffere og hadde mer verdighet enn som så, @Mette.ask Jeg forstår at du blir lei deg av all pepperen du får og føler for å forsvare deg, men å utgi deg for å være en annen som forsvarer deg er ikke rette måten å gjøre det på. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude4 skrev (1 minutt siden):

Skroll bakover i tråden og du finner en som sier han/hun skal sende klage til jobben min. Vel det var ikke falske trusler, men noe som ble gjort. 

Det var vel i forbindelse med uttalelser som ble gjort i forbindelse med jobben. Ser ikke problemet med at det ble rapportert inn til arbeidsplass. Uttalelsene som ble gitt om arbeidsplass og beboere var i bestefall i gråsonen for brudd på taushetsplikt.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (33 minutter siden):

 

Å du er her fortsatt. Betyr det av vi skal forberede oss på sensur..ops mener moderering de neste 2 dagene?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (22 minutter siden):

Opptatt med å skrive på Jodel nå, så hun har ikke tid til å svare her 🙈

Hvor der inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er mildest  talt trist. Ei tre barnsmor holder på her under eget navn pluss dikter opp en person som liksom skal støtte henne. Hva? Dikte opp fantasi personer er noe 3 - 4 åringer som gjør. Nesten nifst synes jeg.

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilke løgner som er spredt her og som Trude har klart å overbevise oss om er feil? Eller hva har egentlig Trude gjort nå i to år, hun har iallfall ikke hjulpet meg til å se noe annerledes på det mette har skrevet, heller gjort ting verre. Så jeg ser ikke helt poenget med den brukeren 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på hvilke løgner som er spredt her og som Trude har klart å overbevise oss om er feil? Eller hva har egentlig Trude gjort nå i to år, hun har iallfall ikke hjulpet meg til å se noe annerledes på det mette har skrevet, heller gjort ting verre. Så jeg ser ikke helt poenget med den brukeren 

For min del har hun bare gravd Mette dypere ned i gjørma. Det har kommet til det punktet at jeg syns hele dama er latterlig, direkte flau. 

Hun gikk fra ei dame jeg syns var spennende og likte for sin ærlighet, til å nå bare bli rene såpeoperaen. Og det vil hun fortsette å tjene penger på. Selge livet sitt og familiens for småpenger, mens hun skjemmer de ut til de grader. En skade som aldri kan rettes opp, som ungene hennes kan finne igjen på nett når de blir store.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier hun har bedt om å slette den ene kontoen for ca 25 min siden i tråden her og så kan man se at det er faktisk gjort for et lite fem-minutt siden. 

...ikke nye troverdighet igjen her i gården nei. 

Endret av Visvas
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært bedre å bruke tiden på å bli ferdig med oppussing av hus og campingvogn i stedet for å skrive innlegg på innlegg her og på andre nettsteder. Bloggen kunne vært en hyggelig hobby og alt dette andre som hun har viklet seg inn i er bare trist.

Endret av Oppland
Manglet et ord.
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (Akkurat nå):

Sier hun har bedt om å slette den ene kontoen for ca 25 min siden i tråden her og så kan man se at det er faktisk gjort for et lite fem-minutt siden. 

...ikke nye troverdighet igjen her i gården nei. 

Slutt.. Jeg har dialog med moderator på melding og spurte der. Så klarte jeg å finne ut hvor jeg skriver inne på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trude4 skrev (Akkurat nå):

Slutt.. Jeg har dialog med moderator på melding og spurte der. Så klarte jeg å finne ut hvor jeg skriver inne på forumet. 

Slutt???

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (3 minutter siden):

@Trude4fortsetter mens @Mette.ask kontoen har hovedpersonen selv best om å få slettet. Da er altså MA vaksinert da. Hmmmm….BT - dere har blitt lurt. 

MA skrev någon stans att hon vill styra vad som var skrivit i hennes namn så att hennes barn skulle hitta vad hon hade skrivet och att hon hade försvarat sig. Hur hon nu då behåller Trude4, men vill ha MetteAsk-brukaren raderad är dock inte helt självförklarande. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skriver i et innlegg at hun ikke har barn, i et annet at hun har barn. Men nå er det Asks historie som blir Trudes? Barn og uvaksinert, ikke barnløs og vaksinert? 

😂 Unnskyld, men...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude4 said:

Slutt.. Jeg har dialog med moderator på melding og spurte der. Så klarte jeg å finne ut hvor jeg skriver inne på forumet. 

??! Det får da være måte på hvor mye du skal prøve å bestemme over andre. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...