Manannan Skrevet 22. mai 2020 #8281 Skrevet 22. mai 2020 22 minutter siden, Outsider1231 skrev: Absolutt, men de fleste klarer å finne ut av dette selv på ferier og reiser i byer langt større enn Bergen. For meg fremstår han veldig uselvstendig og litt tafatt, men som sagt, det er subjektivt og kan hende at jeg reagerer mer på det enn jeg burde. Kan også hende at det absolutt ikke er tilfelle for H, men det er det inntrykket jeg får av M sin fremstilling av ham. Enig. Det er jo også dette MA bygger opp under med å være den som styrer alt og skal ha kontroll hele tiden. Det virker han forøvrig godt vant til som bor med foreldrene. Som du sier, det er inntrykket jeg sitter igjen med ut fra det som deles. 3
Tildittbeste Skrevet 22. mai 2020 #8282 Skrevet 22. mai 2020 23 minutter siden, Manannan skrev: Enig. Det er jo også dette MA bygger opp under med å være den som styrer alt og skal ha kontroll hele tiden. Det virker han forøvrig godt vant til som bor med foreldrene. Som du sier, det er inntrykket jeg sitter igjen med ut fra det som deles. Akkurat det!!!hun må ha kontroll kontroll kontroll og da evner en ikke helt og se at ikke andre har annet syn på saken. Tanken bak kan være god den men er kanskje noe med måten den blir fremstilt på som gjør at andre reagerer? 5
yamask Skrevet 22. mai 2020 #8283 Skrevet 22. mai 2020 Den tråden her er latterlig! Greit å være kritisk til enkelte ting med Mette altså, men jeez! Om Mette velger å vise mannen sin hvordan man kommer seg hjem så må da vel det være greit? Jeg syns det er snilt, og hadde satt pris på det om det var meg. Jeg har også vært en fremmed i min manns land og var helt lost, selvom jeg også har feriert i storbyer før. Og hvorfor i alle dager virker han tafatt? Han drar jo ut på fisketurer, hjelper til i hagen, lager frokost og hjelper svigers med maling. Men nei herreguri Mette kjører ham til butikken når han skal handle for 3-4 dager!!! Tafatt fyr!! Jeg syns det er kjempespennende ned fødsel så jeg følger henne intenst om dagen. Om noen syns det er for mye så slutt å se. Verre er det ikke. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor enkelte av dere orker følge henne når dere syns alt hun gjør er feil. Jeg ønsker Mette masse lykke til med fødselen! Følger nøye med! Og jeg syns hun har en ro over det hele som er imponerende! 35
Manannan Skrevet 22. mai 2020 #8284 Skrevet 22. mai 2020 (endret) 26 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg syns det er kjempespennende ned fødsel så jeg følger henne intenst om dagen. Om noen syns det er for mye så slutt å se. Verre er det ikke. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor enkelte av dere orker følge henne når dere syns alt hun gjør er feil. Jeg ønsker Mette masse lykke til med fødselen! Følger nøye med! Og jeg syns hun har en ro over det hele som er imponerende! Hva er det du syns er så kjempespennende med fødselen til en kvinne du (formodentlig) ikke kjenner? Så spennende at du følger med intenst som du sier? Endret 22. mai 2020 av Manannan 8
Lady T Skrevet 22. mai 2020 #8285 Skrevet 22. mai 2020 4 timer siden, Tildittbeste skrev: Hva er vitsen. Sitte der og snakke om "rier" og cm. Skulle nesten tro hun var jordmor også. At det er mulig å ha så trang til å dele ALT 🤔 Det virker igjen som det er lite gjennom tenkt de valgene de tar. Hun sier A bestemmer selv og er voksen. Ser den men ser de selv denne frem og tilbake greia. Det er 2 små barn 3 med M sitt som stadig blir tatt ut fra situasjonen. Altså sier nå jeg bare.. Bare fordi man kan tilpasse seg betyr det ikke at alle valg er lite gjennomtenkte. Når leiligheten står ledig er det vel bare fint for Amalie å bo der så lenge? Jeg hadde følt det ukomfortabelt selv å bo hjemme med ny stefar jeg ikke kjente så veldig godt, så hadde nok flyttet ut selv om jeg hadde mulighet i hennes situasjon. Barna hennes tar da ingen skade av det. 10
Visvas Skrevet 22. mai 2020 #8286 Skrevet 22. mai 2020 (endret) 20 timer siden, Tulltulla skrev: MA sier nå på spørsmålsrunde at A ikke har betalt for mat når hun bodde hos MA. sier også at A nå skal betale mat av de oppsparte midlene hun har klart å spare. 😳😳😳😳😳 merkelige greier. 13000kr i husleie har A betalt hele tiden😱 Og nå sier A selv at hun betaler for seg selv og ungene. Jaggu ikke enkelt å holde tunga rett i munnen 🤣 Endret 22. mai 2020 av Visvas Tok bort navn 7
Tildittbeste Skrevet 22. mai 2020 #8287 Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, Visvas skrev: Og nå sier A selv at hun betaler for seg selv og ungene. Jaggu ikke enkelt å holde tunga rett i munnen 🤣 Kanskje lurt å bli enige med hverandre hva de skal skrive. Når de begge to deler alt til minste detalj 12
FotbaIlflua Skrevet 22. mai 2020 #8288 Skrevet 22. mai 2020 Mette deler info og bilder på snap av H som sitter glisende bak henne i badekaret og masserer henne. Nå fikk jeg noen bilder i hodet som jeg absolutt ikke ønsker å ha... Har hun helt mistet gangsynet på hva som er greit å dele med gud og hvermann?!? 24
FotbaIlflua Skrevet 22. mai 2020 #8289 Skrevet 22. mai 2020 2 timer siden, Visvas skrev: Og nå sier A selv at hun betaler for seg selv og ungene. Jaggu ikke enkelt å holde tunga rett i munnen 🤣 Hva var da vitsen med å flytte hjem for å spare penger? Hva sparer hun penger på? Lavere strømregning? 15
Tildittbeste Skrevet 22. mai 2020 #8290 Skrevet 22. mai 2020 5 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Mette deler info og bilder på snap av H som sitter glisende bak henne i badekaret og masserer henne. Nå fikk jeg noen bilder i hodet som jeg absolutt ikke ønsker å ha... Har hun helt mistet gangsynet på hva som er greit å dele med gud og hvermann?!? 🙈🙈enig 6
Visvas Skrevet 22. mai 2020 #8291 Skrevet 22. mai 2020 Ja det er mye jeg har lyst til å si om den snappen, men best jeg holder kjeft 🙈🙊 7
Gjest Kritt Skrevet 22. mai 2020 #8292 Skrevet 22. mai 2020 19 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Mette deler info og bilder på snap av H som sitter glisende bak henne i badekaret og masserer henne. Nå fikk jeg noen bilder i hodet som jeg absolutt ikke ønsker å ha... Har hun helt mistet gangsynet på hva som er greit å dele med gud og hvermann?!? De skulle vel få fødselen i gang, ref tidligere tips 🤪
Oppland Skrevet 22. mai 2020 #8293 Skrevet 22. mai 2020 (endret) 3 timer siden, Visvas skrev: Ja det er mye jeg har lyst til å si om den snappen, men best jeg holder kjeft 🙈🙊 Ja, det tror jeg er best. Er glad mannen min og jeg hadde spenninga og forventningen for oss selv de siste timene før vi ble foreldre. Aldri om jeg hadde brukt tid på å skrive om de timene til vilt fremmede. Endret 22. mai 2020 av Oppland 8
Skrottefar Skrevet 22. mai 2020 #8294 Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Har hun helt mistet gangsynet på hva som er greit å dele med gud og hvermann?!? Gangsynet ble vel mistet for lenge siden, både når det gjelder hva som deles av tekst og bilder 🤣 11
Sure sitronen Skrevet 22. mai 2020 #8295 Skrevet 22. mai 2020 For å være ærlig så virker det heller som det er flere her inne som har mistet gangsynet. Har selv sett det samme dere ser og syns ikke noen av snappene var over streken. Det med badekaret..der satt en stolt og glad mann som snart skaø bli pappa for første gang! Dere kritiserer til og med at mette kjørte ruten han skal ta hjem,det er jo for pokker bare snilt. Han er tross alt ikke kjent i Bergen! Hvis ikke der har noe hyggelig å si så kanskje dere ikke skal si noe? Man kan gjerne kritisere ting når det er ting å kritisere men la det være saklig! 36
Nana Skrevet 23. mai 2020 #8296 Skrevet 23. mai 2020 31 minutter siden, Sure sitronen skrev: For å være ærlig så virker det heller som det er flere her inne som har mistet gangsynet. Har selv sett det samme dere ser og syns ikke noen av snappene var over streken. Det med badekaret..der satt en stolt og glad mann som snart skaø bli pappa for første gang! Dere kritiserer til og med at mette kjørte ruten han skal ta hjem,det er jo for pokker bare snilt. Han er tross alt ikke kjent i Bergen! Hvis ikke der har noe hyggelig å si så kanskje dere ikke skal si noe? Man kan gjerne kritisere ting når det er ting å kritisere men la det være saklig! Enig. Og fra der de bor til sykehuset er det ikke akkurat «straka vegen» heller så jeg hadde slitt med å finne fram selv uten bil. Må jo bli minimum to busser, sannsynligvis tre eller kanskje buss - bybane - buss. Det er ikke SÅ lett når du ikke snakker språket. Kollektivsystemet i Bergen er ikke akkurat strømlinjeformet 26
Orly Skrevet 23. mai 2020 #8298 Skrevet 23. mai 2020 2 timer siden, Sure sitronen skrev: For å være ærlig så virker det heller som det er flere her inne som har mistet gangsynet. Har selv sett det samme dere ser og syns ikke noen av snappene var over streken. Det med badekaret..der satt en stolt og glad mann som snart skaø bli pappa for første gang! Dere kritiserer til og med at mette kjørte ruten han skal ta hjem,det er jo for pokker bare snilt. Han er tross alt ikke kjent i Bergen! Hvis ikke der har noe hyggelig å si så kanskje dere ikke skal si noe? Man kan gjerne kritisere ting når det er ting å kritisere men la det være saklig! Må man dele med hele verden at man sitter i badekaret ? Stolt Og glad kan man vel være uten å dele det med hele verden? 13
hobbykokken Skrevet 23. mai 2020 #8300 Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, Visvas skrev: Gratulerer med baby Mette og H 🌼 Hvor ser du det?
Anbefalte innlegg