Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om hun og mannen har tenkt på om han kan bli snudd i døra på sykehuset pga MRSA, det er jo vanlig med isolasjon ved innleggelse i Norge hvis man har vært innlagt/undersøkelse på sykehus i utlandet siste _året_, og det har jo han, og nå i disse tider er det jammen ikke greit å vite om de slipper inn folk de uansett må ha i isolasjon.

Endret av anon15
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med flere ser at disse sympati-innleggene skrevet av en «knust» MA når over-sharing av menneskene i livet hennes fører til negativ omtale av de, bare er svada. 
Skulle gjerne sett at hun sluttet med å legge ut alle disse detaljene rundt datteren. Også sett i lys av hvor rotete MA ofte skriver, og hvor liten kontroll hun tilsynelatende har på hvordan folk forstår det hun skriver.

Joda, datteren er også på SoMe og har sikkert gitt MA ok på å dele, men som mor er det lov å tenke litt lengre enn nesetippen. La A dele hva hun vil i sine egne kanaler, men dropp å dele så mye på dine egne.

• Liker 15
Skrevet

Nå er vel H og A på samme alder, og M har vel sagt tidligere at hun er sjalu. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt om A ikke er komfortabel med å være alene med H. For henne er han en fremmed som hun ikke engang kan kommunisere særlig godt med. 
Nok en komplikasjon med å gå inn for et sånn forhold MA har valgt.  Skjønner ikke at en godt voksen dame vil komplisere livet sitt og for de rundt til de grader for å tilfredsstille en kortvarig kløe enten den sitter her eller der.

Endret av Manannan
Skriveleif
  • Liker 17
Gjest Kritt
Skrevet

Fødselen er i gang! Kjenner jeg blir litt rørt og krysser fingre og tær for at alt går bra! 🤞✌️🤞

Skrevet

Spennende timer framover nå😊Føler hun har vært gravid veldig lenge nå😂

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Kritt skrev:

Fødselen er i gang! Kjenner jeg blir litt rørt og krysser fingre og tær for at alt går bra! 🤞✌️🤞

Og både blogg, snap og insta er oppdatert. Da kan fødselen bare begynne 😂

Lykke til Mette 💐

• Liker 7
Skrevet

Fødselen i gang? I bilen utenfor butikken?

Skrevet
21 minutter siden, Manannan skrev:

Og både blogg, snap og insta er oppdatert. Da kan fødselen bare begynne 😂

Lykke til Mette 💐

Fødsel minutt-for-minutt.  
Kanskje den kan selges?

• Liker 5
Gjest Kritt
Skrevet
1 minutt siden, CMarie skrev:

Kanskje den kan selges?

Gøy det da! Ikke få henne til å bremse oppdateringen 🤪

Skrevet
4 minutter siden, CMarie skrev:

Kanskje den kan selges?

Hun lar nok ikke sjansen gå fra seg til å generere liv rundt blogg/SoMe. 
Tullete greier, ingenting kan få lov til å være privat der i gården. 

• Liker 5
Skrevet

Synes H virker veldig tafatt som må kjøres til butikken mens hans kone har rier.

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Hva er vitsen.  Sitte der og snakke om "rier" og cm. Skulle nesten tro hun var  jordmor også.  At det er mulig å ha så trang til å dele ALT 🤔

Så den snappen 😂😂

Registrerer hun sier hun har vært usikker på om hun skal oppdatere underveis - jeg har ikke tvilt ett sekund på at hun blir å snappe som bare rakkeren...

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Outsider1231 skrev:

Synes H virker veldig tafatt som må kjøres til butikken mens hans kone har rier.

Jeg vet ikke hvor langt unna butikken er eller om det kanskje er mye å bære. Uansett er det selvsagt dumt hun er den eneste med førerkort. Det er viktig å prioritere, ikke minst når det er barn i bildet. Gjelder både A og etterhvert H.

• Liker 3
Gjest Krutt Tønne
Skrevet (endret)
4 timer siden, Outsider1231 skrev:

Men hallo.... hvorfor er det tafatt, hvorfor skal hun bare sitte hjemme og vente, hvorfor skal han gå hvis det er langt og hun er grei nok til å klare det.

Jeg synes det er greit å være kritisk til bloggere, også Mette sin blogg, men det kan da ikke være nødvendig å kritisere alle valg de tar. Det er nok å gripe fatt i, men dette er ikke noe å henge seg opp i, spør du meg

Endret av Krutt Tønne
Rettet en manglende å i gå
Skrevet
2 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg vet ikke hvor langt unna butikken er eller om det kanskje er mye å bære. Uansett er det selvsagt dumt hun er den eneste med førerkort. Det er viktig å prioritere, ikke minst når det er barn i bildet. Gjelder både A og etterhvert H.

Så klart, var kanskje litt dumt formulert av meg. Er vel alt til sammen som gjør at H fremstår tafatt, ikke kun butikken. Tenker på det med at de går gjennom bussruter for å komme seg fra sykehus til hjem, og gjennomfører det som om han var 15 år. Mannen er tross alt 28(?) eller rundt der. Men det blir vel individuelt hva man tenker om sånt 😊

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, Outsider1231 skrev:

Så klart, var kanskje litt dumt formulert av meg. Er vel alt til sammen som gjør at H fremstår tafatt, ikke kun butikken. Tenker på det med at de går gjennom bussruter for å komme seg fra sykehus til hjem, og gjennomfører det som om han var 15 år. Mannen er tross alt 28(?) eller rundt der. Men det blir vel individuelt hva man tenker om sånt 😊

Du er klar over at han er i et fremmed land med et språk han ikke kan? Bergen er vel ikke akkurat en småby heller og det går sikkert veldig mange busser. 

• Liker 22
Skrevet
8 minutter siden, Pollen skrev:

Du er klar over at han er i et fremmed land med et språk han ikke kan? Bergen er vel ikke akkurat en småby heller og det går sikkert veldig mange busser. 

Absolutt, men de fleste klarer å finne ut av dette selv på ferier og reiser i byer langt større enn Bergen. For meg fremstår han veldig uselvstendig og litt tafatt, men som sagt, det er subjektivt og kan hende at jeg reagerer mer på det enn jeg burde. Kan også hende at det absolutt ikke er tilfelle for H, men det er det inntrykket jeg får av M sin fremstilling av ham. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Outsider1231 said:

Absolutt, men de fleste klarer å finne ut av dette selv på ferier og reiser i byer langt større enn Bergen.

Mette bor et stykke utenfor byen da, ettersom jeg har forstått. De fleste turister drar vel gjerne til sentrale steder, og ikke til boligfelt utenfor.

• Liker 8
Skrevet
50 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er et godt stykke unna. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...