Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Manannan skrev:

Det er jo ikke akkurat en snap eller to heller, men mye video og info samt filming av helsepersonell som gjør jobben sin. Skjønner ikke hvorfor alt dette rundt hennes unge datters fødsel skal deles med kreti og pleti om og om igjen. 

Nå som hun har selvpålagt hjemmekarantene, skjer det jo ytterst lite i livet hennes, så tror dette nesten er det eneste hun har å legge ut som hun antar det kan blir klikk på. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Lunabelle skrev:

2 timer siden, Lunabelle skrev:

Og den "dansen" for noen dager siden.... Hadde jeg gjort noe tilsvarende og lagt ut på nettet/Snapchat da hadde både mann og barn trodd at det hadde klikket totalt for meg. Hun har, som du påpeker, mange flotte alternative motiver i sin nærhet. Det er ikke alt man trenger å legge ut og er man godt voksen, som jeg vil påstå at man er som 40-åring, da bør man heller satse på den litt mer  "modne " stilen. Hun har sikkert en del voksne følgere og det bør hun kanskje ta med i beregningen. 

Da anbefaler jeg de voksne følgerne å heller se på «skal vi danse» eller enda bedre- «trim for eldre». Hvis de blir snurte av litt glad gravid-dans bør de kanskje la være å se på 😅 skjønte at mann og barn syntes dette bare var morsomt også,så ser ikke problemet her altså. Heier på mage-dansing bokstavelig talt 😅

• Liker 16
Skrevet
58 minutter siden, Oppland skrev:

Nå som hun har selvpålagt hjemmekarantene, skjer det jo ytterst lite i livet hennes, så tror dette nesten er det eneste hun har å legge ut som hun antar det kan blir klikk på. 

Det er jo ikke slik at det skjer så himla mye ellers heller; det nye nå er vel at hun ikke jobber og går mindre på butikken. Kokes mye spikersuppe generelt på bloggen og snap syns jeg. Og å legge ut dokumentar fra datterens fødsel for nte gang syns jeg ikke noe om. Blir en travel fødsel for MA selv om hun skal holde leserne oppdatert i like stor grad samtidig som barnefar i Tyrkia skal «delta» via FaceTime. Nei, enkelte ting mener jeg bør holdes unna offentlige kanaler. MA bruker generelt blogg-snappen til mer innhold som jeg mener er av privat karakter enn jeg kunne drømt om å legge ut på min med veldig liten kontaktliste (som består av nær familie og venner).

• Liker 6
Skrevet
19 timer siden, Lunabelle skrev:

Og den "dansen" for noen dager siden.... Hadde jeg gjort noe tilsvarende og lagt ut på nettet/Snapchat da hadde både mann og barn trodd at det hadde klikket totalt for meg. Hun har, som du påpeker, mange flotte alternative motiver i sin nærhet. Det er ikke alt man trenger å legge ut og er man godt voksen, som jeg vil påstå at man er som 40-åring, da bør man heller satse på den litt mer  "modne " stilen. Hun har sikkert en del voksne følgere og det bør hun kanskje ta med i beregningen. 

... mens min mann og barn, for ikke å snakke om hele slekta, hadde digget det 😂 

• Liker 12
Skrevet
20 timer siden, Lunabelle skrev:

Må ikke glemme gubben hennes er bare 28 😅

• Liker 2
Skrevet
På 27.3.2020 den 13.38, Lunabelle skrev:

Og so what? Om noen skulle tro at det hadde klikket for meg om jeg tok en " villmannsdans", så kunne jeg ikke ha brydd meg mindre. La nå folk få gjøre akkurat som de vil, så lenge de ikke skader andre. Verden er stappfull av A4 mennesker, jeg foretrekker folk som har selvfølelse nok til å tørre å " dumme seg ut". 

• Liker 21
Skrevet

Bryr meg i utgangspunktet ikke om Mette viser magen eller danser på snap - det siste  var jo bare hun og datteren som hadde det moro, og ganske så uskyldig.

MEN - den demonstrative strykingen på bar mage nå fordi noen har nevnt noe om det her inne, det blir bare toskete. Synd - men den barnslige trassen hun fremviser slik demper respekten jeg følte når hun sto frem i Abip-saken. Virker helt mot sin hensikt...

• Liker 19
Skrevet

Skjønner ikke at dere klarer å finne noe å klage på ved absolutt alt hun gjør. Dere fremstår som fermenterte dodrauger (nesten) hele gjengen. 

• Liker 13
Skrevet

Ble nettopp sluppet overvåkningskamera fra en heis til skrekk og advarsel på nyhetene her i Tyrkia nå.

Mannen trykte på knappen med å trykke med skoen sin. Og det ble selvfølgelig sagt at med dette så var han med på å gjøre andre syke. 

Synes det er spesielt at ei som har "frontet" Coronatiltak og gjort mye ut av hansker, antibac osv gjør slik. 

Og nei Mette, dette er ikke for å ta deg. Jeg hadde ikke tenkt å kommentere det, men så fikk vi det slengt akkurat det samme som du gjorde og forsvarte i fjeset her som skrekk og advarsel. 

• Liker 18
Gjest Kritt
Skrevet

Nei, nå har det vært dødt fra MA en stund. Begrenset hvor interessant det er med barnebarnas måltider. Nei, nå må det snart komne noen provokasjoner igjen om hun ikke skal havne helt ute av blogglisten 🤣

Skrevet
3 hours ago, Kritt said:

Nei, nå har det vært dødt fra MA en stund. Begrenset hvor interessant det er med barnebarnas måltider. Nei, nå må det snart komne noen provokasjoner igjen om hun ikke skal havne helt ute av blogglisten 🤣

Blir vel litt å skrive om nå som det er klart at AB brøt loven. 

• Liker 10
Skrevet
På 28.3.2020 den 16.54, Visvas skrev:

Ble nettopp sluppet overvåkningskamera fra en heis til skrekk og advarsel på nyhetene her i Tyrkia nå.

Mannen trykte på knappen med å trykke med skoen sin. Og det ble selvfølgelig sagt at med dette så var han med på å gjøre andre syke. 

Synes det er spesielt at ei som har "frontet" Coronatiltak og gjort mye ut av hansker, antibac osv gjør slik. 

Og nei Mette, dette er ikke for å ta deg. Jeg hadde ikke tenkt å kommentere det, men så fikk vi det slengt akkurat det samme som du gjorde og forsvarte i fjeset her som skrekk og advarsel. 

Dette forsto jeg ikke ?

Skrevet
15 minutter siden, Gro12 skrev:

Dette forsto jeg ikke ?

Mette snappet at hun trykket på heis knapper innvendig og utvendig med (våte) sko. Etter kritikk herfra forsvarte hun sko-trykkingen på snap. 

• Liker 5
Skrevet

Er det virkelig noen som lar seg inspirere på interiørfronten av denne bloggen? Etter reklameinnlegg nr ørti fra Ellos og nå dette med bilder, samt x antall turer på posten for å hente pakker; det materialiserer seg aldri noe utav alle rommene hun holder på å fikse hele tiden. Bare masse snakk. Joda, tungt å være gravid og man må justere planene deretter, men ser ikke helt at to voksne mennesker som går hjemme og suller hele dagen ikke klarer å sette opp en sprinkelseng eller et stellebord engang. Virker som interessen for interiør stopper på tankestadiet, da blir reklameinnleggene lite troverdige. Sikkert fint med noen gratis bilder da.

Og nå skal hun ta på seg å tipse om hvordan vi skal få påsken til å gå..jaja.

• Liker 9
Skrevet
34 minutter siden, Manannan skrev:

Er det virkelig noen som lar seg inspirere på interiørfronten av denne bloggen? Etter reklameinnlegg nr ørti fra Ellos og nå dette med bilder, samt x antall turer på posten for å hente pakker; det materialiserer seg aldri noe utav alle rommene hun holder på å fikse hele tiden. Bare masse snakk. Joda, tungt å være gravid og man må justere planene deretter, men ser ikke helt at to voksne mennesker som går hjemme og suller hele dagen ikke klarer å sette opp en sprinkelseng eller et stellebord engang. Virker som interessen for interiør stopper på tankestadiet, da blir reklameinnleggene lite troverdige. Sikkert fint med noen gratis bilder da.

Og nå skal hun ta på seg å tipse om hvordan vi skal få påsken til å gå..jaja.

Både interessen og kunnskapen er nok ganske laber. 
I reklameinnlegget for Ellos er det forskjellige bildecollager fra Ellos med produktene, hvor hun i teksten skriver blant annet «Her har jeg valgt å sette den sammen som en hovedfarge og brukt brun, natur, hvit og forskjellige toner av rosa i samme rom». 

Det er Ellos som har satt sammen disse varene og valgt fargene, så hvorfor ordlegge seg sånn? 

kilde: Reklame Ellos

• Liker 8
Skrevet
På 25.3.2020 den 20.33, Skrottefar skrev:

Seriøst??? Skoene var kun våte ja.....hmmm.....Og Korona spres via dråpesmitte, dråper er våte, så hva som befant under skoene kunne ha vært hva som helst 

Hvor på bloggen? :)

Herregud, er hun 14 år? Håper at heisen har overvåking.

• Liker 8
Skrevet (endret)
10 timer siden, CMarie skrev:

Både interessen og kunnskapen er nok ganske laber. 
I reklameinnlegget for Ellos er det forskjellige bildecollager fra Ellos med produktene, hvor hun i teksten skriver blant annet «Her har jeg valgt å sette den sammen som en hovedfarge og brukt brun, natur, hvit og forskjellige toner av rosa i samme rom». 

Det er Ellos som har satt sammen disse varene og valgt fargene, så hvorfor ordlegge seg sånn? 

kilde: Reklame Ellos

På den måten får hun det til å høres ut som hun jobber hos Ellos - med å sette sammen collager. 

Ellos har "tatt av" i bruk av influencere i reklame, tydeligvis så har de helt frie tøyler ift hvordan de presenterer reklamene. 

Endret av Isild
  • Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...