Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Manannan skrev:

Skulle ikke MA nettopp slutte å legge ut snapper med kommentarer fra KG da? På kjøret igjen ser jeg. 
Bare tåler ikke at det er noen som ytrer kritikk-alt må forklares og rettferdiggjøres i det uendelige. 

Hun synes det er gøy. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg leter ikke hardt etter noenting, dette er første innlegget mitt om Mette Ask om noe som slo meg ganske tydelig da jeg leste bloggen hennes. Snapchat har jeg ikke og aner ikke noe om kamerarullen hennes, så vet ikke helt hva du sikter til der.

Hun får velge bildene sine bedre da, med tanke på når hun tar dem og hvordan de passer til det hun skriver i teksten. 
Det burde være unødvendig å følge henne i flere kanaler for å klare å forstå innleggene riktig.

Sitat

Dere leter hardt for å finne noe å kunne sette fingeren på nå 😂😎

Mette forklarer dere jo dette fint på snapp nå, til og med dokumenterer med skjermbilde av kamerarullen sin. 

Så da kan dere vel begyne å lete etter noe annet. 

Eller kanskje aller helst, bruk tiden på noe annet.... granske deres egne liv 😉

Endret av anon15
  • Liker 5
Skrevet

Spesielt at Mette henter datter og barnebarn hjem for å sitte i karantene, og så drar de i butikken hver dag 🙄

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Minipilla skrev:

Spesielt at Mette henter datter og barnebarn hjem for å sitte i karantene, og så drar de i butikken hver dag 🙄

Har hun ikke tidligere skrevet hun hadde bestilt og fått levert på døren alt de trengte av mat etc for karanteneperioden 🙄

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, CMarie skrev:

Har hun ikke tidligere skrevet hun hadde bestilt og fått levert på døren alt de trengte av mat etc for karanteneperioden 🙄

Jo hun skrev det jo. Men snap forteller jo noe helt annet. 

• Liker 6
Skrevet

Hva heter hun på snap igjen?

Skrevet
9 timer siden, CMarie skrev:

Det er visst greia med såkalt frivillig karantene - da kan du farte rundt som du vil 😂

• Liker 7
Skrevet
11 timer siden, Minipilla skrev:

Hun henter de bare hjem for at hun skal bli holdt med selskap. At hun ikke har sønnen hos seg på 4-6 uker synes jeg er rart. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt oppgitt når hun legger ut «kan jeg ende som enke» fordi mannen blir mye forkjøla. Helt seriøst!!?! På tide å ikke sitte der å høste en haug med sympati? Heller ikke særlig smart å bruke tid og krefter på å spekulere i alt mulig. Mannen i huset her er i risikogruppen - men kan ikke tenke på sånt hele dagen.

• Liker 13
Skrevet
47 minutter siden, Minipilla skrev:

Jeg kjenner jeg blir helt oppgitt når hun legger ut «kan jeg ende som enke» fordi mannen blir mye forkjøla. Helt seriøst!!?! På tide å ikke sitte der å høste en haug med sympati? Heller ikke særlig smart å bruke tid og krefter på å spekulere i alt mulig. Mannen i huset her er i risikogruppen - men kan ikke tenke på sånt hele dagen.

Dramaqueen. Noe må hun jo finne på. Skjer jo ikke akkurat så mye i livet hennes. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Nussepus skrev:

Dramaqueen. Noe må hun jo finne på. Skjer jo ikke akkurat så mye i livet hennes. 

Spot on. 👆🏻

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Manannan skrev:

Spot on. 👆🏻

Men såklart. Storrøykere er jo i risikogruppen. 

• Liker 3
Skrevet

I mangel på noe mer interessant å dele har MA en skikkelig kosedag med masse snaps om kritikerne på KG. Det er jo temmelig åpenbart at hun har en betydelig interesse av å holde bl.a. denne tråden gående. Hva hadde bloggen vært uten KG? Den har tross alt levd i en slags symbiose med KG siden hun lagde den tråden før hun giftet seg som åpenlyst var startet for å promotere bloggen og også siden hun selv deltok aktivt i denne tråden.

Når det gjelder MA sitt poeng om at hun gjerne skulle ha diskutert med flere av kritikerne på KG, men at de foretrekker å snakke om henne i stedet for med...vel hun husker kanskje ikke hvordan det gikk i de trådene hun hadde gående og denne? Etter å ha fått endel kommentarer på sine valg og argumentasjon som ikke falt i smak ville hun helst få trådene slettet. Tror nok hun foretrekker å snakke om KG’erne og.

På den lyse siden tror jeg nok MA har hatt noe utskiftning av lesere i det siste. Mange som kom til f.eks. ila den ABIP-saken er jo veldig positive til det meste. Men hun bør nok håpe på å beholde endel av de «gamle grinebiterne» også, for klikkene sin del. 

• Liker 14
Skrevet

Sykemeldt, kjeder seg og går amok på snap.
Litt sånn som med alle som sitter på hjemmekontor og poster om korona og ungdomsbilder, bare x 100.
Man skal aller helst holde seg innendørs nå, men jeg tror MA hadde hatt godt av ørlite frisk luft for å klarne hodet og få bort litt overtenking, krisemaksimering og kanskje til og med ta en KG-detox. 

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Minipilla skrev:

Ja Mette, du kan faktisk bli enke. 
Alle som er gift kan det. Min venninne ble enke i februar, og nå alene med to barn. 
 Så fint om du kan slutte å være så dramatisk, situasjonen og livet generelt er neppe verre for deg enn andre. 

• Liker 17
Skrevet

Jeg har verken insta eller snap så aner ikke hva hun driver med der. Men hun vil uansett  ha en høy stjerne hos meg, fordi hun turde stå opp mot AB og ABIP. Ikke mange som har turt å være så modige 😊

• Liker 18
Gjest Trude4
Skrevet
13 timer siden, Justlooking skrev:

Jeg har verken insta eller snap så aner ikke hva hun driver med der. Men hun vil uansett  ha en høy stjerne hos meg, fordi hun turde stå opp mot AB og ABIP. Ikke mange som har turt å være så modige 😊

Hun svarer på anonyme spørsmål hun får. 

Skrevet
21 timer siden, Surikatt skrev:

Hun henter de bare hjem for at hun skal bli holdt med selskap. At hun ikke har sønnen hos seg på 4-6 uker synes jeg er rart. 

Du må da skjønnte at datteren KAN kanskje være i risikogruppen.

viktigere å hente hjem en voksen datter med egne barn, enn å se sønnen sin (som er et barn) på 4-6 uker. Sann hun skal ha kontroll og ikke være ensom.... 
de har angivelig blitt enige med sønnen om dette. Men skal Små barn bestemme slikt? Mine barn hadde takket gledelig ja om jeg spurte om de vil bo hos besteforeldrene. 

• Liker 17
Skrevet

Classy å sparke ned knappen i heisen for å unngå å trykke med hånden og bli smittet. Hva om hun har tråkket i hundedritt eller lignende så kommer det beboere og trykker på knappen etter henne?🤢  Man kan faktisk bli syk av bakterier også, ikke bare virus. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Lala1 skrev:

Classy å sparke ned knappen i heisen for å unngå å trykke med hånden og bli smittet. Hva om hun har tråkket i hundedritt eller lignende så kommer det beboere og trykker på knappen etter henne?🤢  Man kan faktisk bli syk av bakterier også, ikke bare virus. 

Hadde du ventet classy? 
Faktisk en handling som er... vet ikke helt hva jeg skal si. Kan være egoisme, lite omtanke for andre, lite opplyst om situasjonen?  Eller impulsivitet som hun kaller det selv.

Endret av CMarie
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...