Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, Pollen skrev:

Omg, Mette😂 Selvfølgelig har de lest bloggen din og brukt informasjonen der. Så veldig naiv🤪

Hva? Mener du at Randi ikke har sett i krystallkulen sin at Mette vil ha en stigende karriere og at mannen hennes egner seg som sjef/styrer? 😜

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så pinlig!

• Liker 6
Skrevet

Altså, det å reklamere for en av verdens største svindler-bransje er så lavmål som det kan bli etter at hun gikk så kraftig og offentlig ut mot AB og ABIP, men nå har hun jo tirader av forsvarstaler i kommentarfeltet sitt, men nevner ikke noe om at spådamen spådde det, for det burde hun jo ha "sett" 🤣

• Liker 14
Skrevet

Dagbladet har sak om AB sitt svar til forbrukertilsynet

• Liker 7
Skrevet

Dette var pinlig, Mette! 

Har alltid hatt sansen for deg, og det at du våger å gå dine egne veier. Dette, derimot, blir bare for dumt, og det er synd at du torpederer den respekten og godviljen du opparbeidet deg etter APIP ved å fremme sånt lavmål. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg må le litt av den ene kommentaren under spådame-innlegget, en Erling B so virkelig fikk bruk for spådame Randi sin hjelp til å oppnå suksess.....yeah right 😜

https://metteask.blogg.no/jeg-ble-spadd-og-gir-dere-fullt-innsyn.html#comment-6267

Fornøyelig 😄 Vi kan vel være enig om at han ikke ble gaidet i skriftspråkets mysterier?

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, Skrottefar said:

Jeg må le litt av den ene kommentaren under spådame-innlegget, en Erling B so virkelig fikk bruk for spådame Randi sin hjelp til å oppnå suksess.....yeah right 😜

https://metteask.blogg.no/jeg-ble-spadd-og-gir-dere-fullt-innsyn.html#comment-6267

Så forferdelig morsomt og "tilfeldig" (kremt), at nettopp han skulle finne frem til Mette sin blogg, akkurat nå 😊

• Liker 14
Skrevet

Hun fikk jo virkelig dokumentert at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen med det siste innlegget det. Gud bedre. 

• Liker 13
Skrevet

Ikke overrasket i det hele tatt! Det glimtet til med Abip, men også her kunne det bli litt overveldende ettersom jeg lurte på om Mette i det hele tatt hadde tenkt på konsekvensene av det hun satte i gang. Helt enig i at før eller siden måtte styret rundt Abip komme, men om Mette selv virkelig forsto risikoen av å fronte dette er jeg litt usikker på. Nesten litt flaks at det gikk så bra som det gjorde tenker jeg.

Så når spåkone-bisnissen nå hylles med at det er mer mellom himmel og jord osv blir jeg ikke det grann overrasket. Tenker at dette er et mer korrekt bilde av Mette som kommer frem nå enn hva krigeren i Blogglandia egentlig var. 

Gidder ikke å "synes" noe om fjernhealere og dets like, men dette var i grunnen såpass langt over kanten at det ble underholdende, så takk for en god latter :) 

• Liker 19
Skrevet (endret)

Det ble jo bare enda mer suspekt når det tilfeldigvis hoppa inn to med høy stilling og suksessfull business som hadde brukt "Randi" til å oppnå store ting selv i kommentarfeltet 🙈 

Endret av Visvas
  • Liker 22
Skrevet
14 minutter siden, Visvas skrev:

Det ble jo bare enda mer suspekt når det tilfeldigvis hoppa inn to med høy stilling og suksessfull business som hadde brukt "Randi" til å oppnå store ting selv i kommentarfeltet 🙈 

Og begge to med helt elendige skriveferdigheter😅

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Pollen skrev:

Og begge to med helt elendige skriveferdigheter😅

Høy stilling og så dårlige skriveferdigheter? Skeptisk kjenner jeg....

• Liker 14
Skrevet (endret)

Fra å ha vært høyt der oppe med fornuftighet i forbindelse med ABIP-saken så har MA rast langt ned i grøftekanten med spådame-innlegget, snakk om å være på sponset bærtur 🤣

Endret av Skrottefar
  • Liker 18
Skrevet
31 minutter siden, Visvas skrev:

Hva er det offentlige vesenet det henvises til? 🤔

• Liker 6
Skrevet (endret)

Mette tar feil om hun tror det er det at hun har vært i kontakt med en klarsynt som er problemet her. Det kan en mene mangt om, om noen går til et medium som jobber ansikt til ansikt og tar 200 kr for en «lesing», Ok, de om det. 
Men det Mette reklamerer for her er en bedrift som tar ufattelige 26-27 kr min for telefon spåing! Les artikkelen- folk blir spåkoner etter et brevkurs! Det finnes nok av dokumentasjon på at folk har ruinert seg på dette- det kan sammenlignes med spillegalskap. Bare en tlf til- en blir hekta på å få bekreftelse på at ting kommer til å gå bra. https://www.dagbladet.no/magasinet/legger-framtida-i-fremmede-hender/65930675

Endret av Zenhouse
  • Liker 15
Skrevet
2 timer siden, Visvas skrev:

Dette var veldig spesielt. Hvordan kan hun tro noen skal tro på dette, alt er jo å lese i bloggen.

Men generelt, synes dere hun virker å leve sparsommelig slik hun sier hun gjør utifra snappene hun legger ut?  Jeg spør av ren nysgjerrighet altså, for i mine øyne ser det ikke veldig sparsommelig ut. 

Det spåkonen forteller er jo veldig generelt, så det kan passe på de fleste hvis man legger godviljen til. Jeg er en stor fan av James Randi, en tidligere tryllekunstner som har brukt mange år av livet sitt til å kjempe mot " fortunetellers" etc. 

• Liker 10
Skrevet

Det innlegget der går i kategorien blant noen av de verste reklameinnleggene jeg har lest hos bloggere, og jeg har lest mye rart. Hva en personlig velger å "tro" på samt bruker penger på legger jeg meg ikke borti, men å finne ut at en skal inngå et samarbeid for å få andre mennesker til å kaste bort pengene sine på noe som åpenbart bare er tull, er direkte frekt ovenfor leserne. Ja man har et eget ansvar for valgene man tar, men ærlig talt? Er værtfall ikke særlig opptatt av å ha en blogg med kvalitet og troverdighet. Nei her tar man det man får av samarbeid. Hva blir det neste skal tro. Rabattkode for åndeutdrivelse? Det hjelper svært lite at hun selv mener dette var fint og flott, de fleste kan legge to og to sammen når det kommer til betalte samarbeid

• Liker 23
Skrevet

Det å reklamere for en spåtjeneste som koster 26 kr pr minutt er ikke ok! Spåtjenester er i beste fall "underholdning" (dyr sådan) -og jeg (og sikkert flere med meg) vil kalle det svindel det mange av de holder på med. 

Veldig merkelig valg av annonsør. For kun kort tid siden gikk MA hardt ut mot svindel, for så å reklamere for noe veldig mange oppfatter som svindel nå kun kort tid etter. Merkelig. 

Hva MA gjør og tror på privat er det samme for meg, men å reklamere for noe som er så mildt sagt omdiskutert og DYRT. Nei, nei... 

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...