CMarie Skrevet 11. mars 2020 #7342 Skrevet 11. mars 2020 (endret) Mulig innlegget (og kommentarer) ble skrevet for å få opp engasjementet og lesertallene i vakuumet etter ABIP. Blant annet har denne tråden ligget veldig stille i der siste. Synes det oser bloggertriks i beste AB stil. Endret 11. mars 2020 av CMarie Tillegg 6
Gjest Kritt Skrevet 11. mars 2020 #7343 Skrevet 11. mars 2020 (endret) Rister også veldig på hodet over dette. Hun påstår hun tror på dette selv, er hun virkelig SÅ godtroende eller bare spekulativ? Skremmende også at hun heller ikke skjønner at hun med dette leder andre til å bruke penger de ikke har på slikt lureri. Endret 11. mars 2020 av Kritt
n_97 Skrevet 11. mars 2020 #7344 Skrevet 11. mars 2020 Det sies på ryktebørsen at klarsynte googler kundene når de ringer. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer. 11
Gjest Kritt Skrevet 11. mars 2020 #7345 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, n_97 skrev: Det sies på ryktebørsen at klarsynte googler kundene når de ringer. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer. Selvsagt gjør det det, de gjør jo dette for å tjene penger.
Tildittbeste Skrevet 11. mars 2020 #7346 Skrevet 11. mars 2020 35 minutter siden, Pollen skrev: Spesielt å reklamere for en spåkone ja. Det er det vel ikke så mange andre bloggere som har gjort. Det meste skal være uprøvd for denne bloggeren... 3
n_97 Skrevet 11. mars 2020 #7347 Skrevet 11. mars 2020 1 hour ago, CMarie said: Nei det der synes jeg var lavmål. Skriver også i kommentarfeltet at hun selv har betalt over 700 kr for den «konsultasjonen», er det vanlig å betale for varen man reklamerer for? Trodde det var omvendt En "reading" over telefon kan fort koste rundt 2500 kroner timen. Mulig hun fikk 40% rabatt eller noe. 3
CMarie Skrevet 11. mars 2020 #7348 Skrevet 11. mars 2020 13 minutter siden, n_97 skrev: En "reading" over telefon kan fort koste rundt 2500 kroner timen. Mulig hun fikk 40% rabatt eller noe. Hårreisende! Får håpe det er verdt det for bloggeren som tror på det åndelige som hun kaller det. Den ånden må være mammon. 5
Manannan Skrevet 11. mars 2020 #7349 Skrevet 11. mars 2020 Ganske sikker på at intensjonen her hovedsaklig er å generere interesse. Blir det vanlige sirkuset med «provoserende» innlegg fulgt av snaps/IG story monologer, reklame som nevner reaksjoner i kommentarfelt på face, nye blogginnlegg der hun holder på sitt og så en eller annen form for konklusjon der MA bruker «nemlig» mange ganger og skriver at hun er så mye dypere og mer spirituell enn andre. Det beste er å ignorere slike stunts. 14
Tildittbeste Skrevet 11. mars 2020 #7351 Skrevet 11. mars 2020 18 minutter siden, Manannan skrev: Ganske sikker på at intensjonen her hovedsaklig er å generere interesse. Blir det vanlige sirkuset med «provoserende» innlegg fulgt av snaps/IG story monologer, reklame som nevner reaksjoner i kommentarfelt på face, nye blogginnlegg der hun holder på sitt og så en eller annen form for konklusjon der MA bruker «nemlig» mange ganger og skriver at hun er så mye dypere og mer spirituell enn andre. Det beste er å ignorere slike stunts. Sitter nok langt inne å innrømme at en enda? en gang gikk på en blemme. Og alle disse forsvars talende er jo bare så dumt. Det var jo et bra innlegg for å få opp leser antallet og litt fart på KG igjen da. 1 time siden, Pollen skrev: Spesielt å reklamere for en spåkone ja. Det er det vel ikke så mange andre bloggere som har gjort. Det meste skal være uprøvd for denne bloggeren... 3
Nussepus Skrevet 11. mars 2020 #7352 Skrevet 11. mars 2020 Ikke overrasket. Hun fremstår jo ikke som så veldig reflektert akkurat.... 8
Gjest Kritt Skrevet 11. mars 2020 #7353 Skrevet 11. mars 2020 Nå er det nummeret før kritiske innlegg herfra snappes med kommentarer om at hun bare er åpen og seg selv osv. osv 🙂
Influenseren Skrevet 11. mars 2020 #7354 Skrevet 11. mars 2020 (endret) Me var flere bloggere som fikk tilsendt mail fra dette firmaet (Legger v screenshot av min mail) men enn så lenge kan eg bare se at det er MA som har bitt på! Dette er bare så Uuuuseriøst om man vil bli tatt for en seriøs blogger. Eg sendte henne en melding om at hun burde være mer selektiv. Kan jo legge til at eg skriver en Strikkeblogg og ser ikkje helt sammenhengen med at de liker hva eg representerer!? hehe Endret 11. mars 2020 av Influenseren 25
Visvas Skrevet 11. mars 2020 #7355 Skrevet 11. mars 2020 Dette var veldig spesielt. Hvordan kan hun tro noen skal tro på dette, alt er jo å lese i bloggen. Men generelt, synes dere hun virker å leve sparsommelig slik hun sier hun gjør utifra snappene hun legger ut? Jeg spør av ren nysgjerrighet altså, for i mine øyne ser det ikke veldig sparsommelig ut. 6
Visvas Skrevet 11. mars 2020 #7356 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, Influenseren skrev: Me var flere bloggere som fikk tilsendt mail fra dette firmaet (Legger v screenshot av min mail) men enn så lenge kan eg bare se at det er MA som har bitt på! Dette er bare så Uuuuseriøst om man vil bli tatt for en seriøs blogger. Eg sendte henne en melding om at hun burde være mer selektiv. Oida, se der ja😅 7
Gjest Kritt Skrevet 11. mars 2020 #7357 Skrevet 11. mars 2020 (endret) 7 minutter siden, Influenseren skrev: Me var flere bloggere som fikk tilsendt mail fra dette firmaet (Legger v screenshot av min mail) men enn så lenge kan eg bare se at det er MA som har bitt på! Dette er bare så Uuuuseriøst om man vil bli tatt for en seriøs blogger. Eg sendte henne en melding om at hun burde være mer selektiv. Kan jo legge til at eg skriver en Strikkeblogg og ser ikkje helt sammenhengen med at de liker hva eg representerer!? hehe Oida. Og Mette slukte agnet rått 😬 😅 Endret 11. mars 2020 av Kritt
CMarie Skrevet 11. mars 2020 #7358 Skrevet 11. mars 2020 Og siden de får et par samtaler gratis er det ikke troverdig at Mette selv har betalt 780 kr for sin halvtime. Hvorfor gidde å late som man betaler for et reklameinnlegg? 9
Pollen Skrevet 11. mars 2020 #7359 Skrevet 11. mars 2020 7 minutter siden, Influenseren skrev: Me var flere bloggere som fikk tilsendt mail fra dette firmaet (Legger v screenshot av min mail) men enn så lenge kan eg bare se at det er MA som har bitt på! Dette er bare så Uuuuseriøst om man vil bli tatt for en seriøs blogger. Eg sendte henne en melding om at hun burde være mer selektiv. Kan jo legge til at eg skriver en Strikkeblogg og ser ikkje helt sammenhengen med at de liker hva eg representerer!? hehe Omg, Mette😂 Selvfølgelig har de lest bloggen din og brukt informasjonen der. Så veldig naiv🤪 11
Fremhevede innlegg