Jobbermedbarn Skrevet 26. januar 2020 #6661 Skrevet 26. januar 2020 10 minutter siden, Skrottefar skrev: Ja, denne Eva som kommenterer er veldig kverulerende og veldig pro-AB, uten at jeg helt vet hvem denne Eva er, annet enn at hun også er en ABIP'er, men veldig på det å forsvare AB Jepp. Og når Mette spør direkte hva hun lyver om så trekker hun seg med en gang... Stusser også litt over at hun skriver at hun ikke forstår hvorfor hun skal blande inn Forbrukertilsynet... Forstår ikke helt hvorfor en vanlig deltager er «redd» for det? 28
Justlooking Skrevet 26. januar 2020 #6662 Skrevet 26. januar 2020 Jeg regner med at de ti første sitter med klare bevis på villedende markedsføring. At de skulle få tusen flere følgere i uka, havne på topplisten og tjene millioner i løpet av kurset. Jada! 29
Gjest Plannergirl Skrevet 27. januar 2020 #6663 Skrevet 27. januar 2020 28 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jepp. Og når Mette spør direkte hva hun lyver om så trekker hun seg med en gang... Stusser også litt over at hun skriver at hun ikke forstår hvorfor hun skal blande inn Forbrukertilsynet... Forstår ikke helt hvorfor en vanlig deltager er «redd» for det? Synes Mette svarer henne veldig bra da. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet.
Illusen Skrevet 27. januar 2020 #6664 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Skrottefar skrev: Ja, denne Eva som kommenterer er veldig kverulerende og veldig pro-AB, uten at jeg helt vet hvem denne Eva er, annet enn at hun også er en ABIP'er, men veldig på det å forsvare AB Hun jobber blandt annet for barnevernsvakta, og har jobbet med barnevern i flere år. Bor med sine 4 sønner - hvorav den yngste på 11 brukes flittig på Instagram og Snapchat.... 13
adc Skrevet 27. januar 2020 #6665 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Jepp. Og når Mette spør direkte hva hun lyver om så trekker hun seg med en gang... Stusser også litt over at hun skriver at hun ikke forstår hvorfor hun skal blande inn Forbrukertilsynet... Forstår ikke helt hvorfor en vanlig deltager er «redd» for det? Hun svarer da opptil flere ganger. Les hele kommunikasjonen.
adc Skrevet 27. januar 2020 #6666 Skrevet 27. januar 2020 14 minutter siden, Illusen skrev: Hun jobber blandt annet for barnevernsvakta, og har jobbet med barnevern i flere år. Bor med sine 4 sønner - hvorav den yngste på 11 brukes flittig på Instagram og Snapchat.... Sjekket Instagram. Bilder av hunden du reagerer på? Er du bare ute etter å lage kvalme men vet ikke helt hva du snakker om? 1
Populært innlegg Illusen Skrevet 27. januar 2020 Populært innlegg #6667 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Swell skrev: Sjekket Instagram. Bilder av hunden du reagerer på? Er du bare ute etter å lage kvalme men vet ikke helt hva du snakker om? Hei Eva! For fem minutter siden ute lå det ute bilder av sønnen din i sofaen, i hagegynga, mens han spilte fotball, sammen med brødrene sine etc etc. Jeg gad ikke ta screenshot av det - men noterer meg at du tydeligvis har bestått abip delen om å slette beviser hvis det kommer opp reaksjoner du ikke liker ang deg og ditt. Jeg følger og den såkalte «eksklusive» snapchaten dere har felles og både ser og hører til guttungen der de gangene du er verten. 80
adc Skrevet 27. januar 2020 #6668 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 15 minutter siden, Illusen skrev: Hei Eva! For fem minutter siden ute lå det ute bilder av sønnen din i sofaen, i hagegynga, mens han spilte fotball, sammen med brødrene sine etc etc. Jeg gad ikke ta screenshot av det - men noterer meg at du tydeligvis har bestått abip delen om å slette beviser hvis det kommer opp reaksjoner du ikke liker ang deg og ditt. Jeg følger og den såkalte «eksklusive» snapchaten dere har felles og både ser og hører til guttungen der de gangene du er verten Endret 27. januar 2020 av Swell Orker ikke engasjere meg
JaVel Skrevet 27. januar 2020 #6669 Skrevet 27. januar 2020 For jeg som er novise ang AB, hvilke konsekvenser kan Mette forvente seg fra AB ? 6
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. januar 2020 Populært innlegg #6670 Skrevet 27. januar 2020 (endret) Tja, en shit-storm av dimensjoner. Anklager om injurier, anmeldelser, sinte telefoner, ikke-spesielt-subtile angrep via SoMe - antakelig via andrekursdeltakere mer enn under eget navn. Men det er vel bare for Mette å sette seg ned og vente. Noe sier meg at del tre av historien er det som er minst flatterende for AB. Og noe sier meg også at Mette allerede har sett denne siden av AB og abip, så hun vet litt om det som kommer. Utad kommer nok AB til å avlede med en dramatisk historie om henne selv eller familien - noe potensielt farlig, tragisk eller heltemodig. Samtidig som hun tier helt om dette. Endret 27. januar 2020 av pøbelsara 65
Veslefrikk Skrevet 27. januar 2020 #6671 Skrevet 27. januar 2020 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Tja, en shit-storm av dimensjoner. Anklager om injurier, anmeldelser, sinte telefoner, ikke-spesielt-subtile angrep via some. Men det er vel bare for mette å sette seg ned og vente. Noe sier meg at Mette har spart det som er minst flatterende for AB til slutt. Utad kommer nok AB til å avlede med en dramatisk historie om henne selv eller familien - noe potensielt farlig, tragisk eller heltemodig. Senest i går ble vi jo vitne til at hun brukte en situasjon som resulterte i et besøk på legevakta (eller sykehuset, som AB skrev), for og helt åpenbart fjerne fokuset fra del to av Mette Ask sin historie om abip. Kynisk! 37
Jobbermedbarn Skrevet 27. januar 2020 #6672 Skrevet 27. januar 2020 6 timer siden, Swell skrev: Hun svarer da opptil flere ganger. Les hele kommunikasjonen. Jeg har lest hele kommunikasjonen! Mette spør hva hun lyver om og vedkommende trekker seg! Ellers interessant å se at det i løpet av natten er kommet frem flere som er bekymret for at Mette skal ta dette videre! Og noen er tydeligvis så naive at de tror det bare er « Kg haterne» (hvor har man hørt det kallenavnet før?) som følger med på dette! Eller så vil noen at andre skal tro det? Interessant lesing! 24
enkefru Skrevet 27. januar 2020 #6673 Skrevet 27. januar 2020 30 minutter siden, pøbelsara skrev: Tja, en shit-storm av dimensjoner. Anklager om injurier, anmeldelser, sinte telefoner, ikke-spesielt-subtile angrep via SoMe - antakelig via andrekursdeltakere mer enn under eget navn. Men det er vel bare for Mette å sette seg ned og vente. Noe sier meg at del tre av historien er det som er minst flatterende for AB. Og noe sier meg også at Mette allerede har sett denne siden av AB og abip, så hun vet litt om det som kommer. Utad kommer nok AB til å avlede med en dramatisk historie om henne selv eller familien - noe potensielt farlig, tragisk eller heltemodig. Samtidig som hun tier helt om dette. Dette! Tror det er det lureste av henne å gjøre nå 5
Malum Skrevet 27. januar 2020 #6674 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 7 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Jepp. Og når Mette spør direkte hva hun lyver om så trekker hun seg med en gang... Stusser også litt over at hun skriver at hun ikke forstår hvorfor hun skal blande inn Forbrukertilsynet... Forstår ikke helt hvorfor en vanlig deltager er «redd» for det? Jeg går ut ifra at de andre kursdeltagerne er bittelitt redd for sitt eget «varemerke», og å være bekjent av å være en ABIP'er, om dette blir en sak i media. De har jo investert noen tusen. Jeg antar det er samme grunnen til at noen av dem forsvarer kurset så hardnakket også. Dritt å innse at man har vært så naiv. Endret 27. januar 2020 av Malum 30
Gjest Kritt Skrevet 27. januar 2020 #6675 Skrevet 27. januar 2020 (endret) For meg sim aldri har fulgt med på AB eller ABIP er det litt vanskelig å forstå at akkurat denne saken skulle bringe MA til bloggtoppen. Men jeg har jo aldri fulgt med på andre bloggere før heller... 🙄 Endret 27. januar 2020 av Kritt
Minipilla Skrevet 27. januar 2020 #6676 Skrevet 27. januar 2020 Klart Anne Brith vil ta dette pr telefon. Skriftlig bevis er noe herk. 46
Leselusa Skrevet 27. januar 2020 #6677 Skrevet 27. januar 2020 Mette, stå på!! Det er på tide at slike foretak som ABip/blogghuset blir stilt ansvarlig for villedende markedsføring og utnytting av mennesker som investerer tid og penger. Og OM AB og de andre tilknyttet blogghuset virkelig ikke ser at dette ikke er grei behandling og oppfølging fra kursholdere, så kanskje AB og blogghuset bør ta et..eh kurs i å holde kurs...? Kurs i "ikke bruke mennesker som ikke har sagt ja til det som villedende reklame". Kurs i "hvordan vite at man tar inn så mange deltagere som man har lovet og ikke 10 ganget flere". "Hvordan behandle kursdeltagere som ikke ønsker å delta på kurset lenger" Osv... potensiale der... Ser for meg om lederne på spanskkurset mitt skulle reagert slik om jeg forlot det... 😂 Sorry..måtte bare... 43
slipset Skrevet 27. januar 2020 #6678 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Minipilla skrev: Klart Anne Brith vil ta dette pr telefon. Skriftlig bevis er noe herk. Kunne tatt opptak da. Eller er ikke det lov kanskje? 2
XmXa7 Skrevet 27. januar 2020 #6679 Skrevet 27. januar 2020 Synes dette er tøft av Mette jeg! Stå på! Ikke la AB true deg til taushet! 21
Emmelise Skrevet 27. januar 2020 #6680 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, slipset skrev: Kunne tatt opptak da. Eller er ikke det lov kanskje? Joda, det er lov. Men du må selv ta del i samtalen for at det skal være lov. Så da er vel spørsmålet om Mette hadde fått et ord inn 14
Anbefalte innlegg