Sol Rampelyset Skrevet 26. januar 2020 #6601 Skrevet 26. januar 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1
Malum Skrevet 26. januar 2020 #6602 Skrevet 26. januar 2020 54 minutter siden, Pingrid skrev: Mm. Jeg syns det var snakk om at hun drev å halte i land noen nye avtaler også nå nyss. Skader sikkert ikke å vise til at hun ligger på topp 10. Viser i hvert fall at noe har hun lært av AB og abip... 8
Populært innlegg Walterwhite Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #6603 Skrevet 26. januar 2020 Mette sier på snap at hun har laget en Facebook gruppe for alle som er misfornøyd med programmet. Hittil 10 medlemmer, flere på vei, det er en skjult gruppe med mange krav for å bli medlem for å sikre at det er misfornøyde deltakere. Dette er for å hjelpe de som evt trenger hjelp, støtte og evt sak til forbrukerrådet. Stor tommel opp! Supert gjort, og veldig flott at hun tør dette. Å gå mot en dame som ABD er skummelt, og det krever faktisk litt å stå imot hu. Stå på Mette! 61
Influenseren Skrevet 26. januar 2020 #6604 Skrevet 26. januar 2020 INGEN bloggere har vel noen sinne sagt både A og B i samme innlegg? Det høstes absolutt der det høstes kan og det er vel noe av det kleineste? Selv syns eg denne metoden gir veldig lite troverdighet til bloggeren. Det kan oppnås like mye klikk ( om nå det er målet i seg selv) om hele alfabetet kommer i ett og samme innlegg SAMTIDIG som man fremstår mye mer troverdig og på den måten får en annen type respekt Meeeen, for noen er det å bare være i toppen målet i seg selv... 11
Jobbermedbarn Skrevet 26. januar 2020 #6605 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Mette sier på snap at hun har laget en Facebook gruppe for alle som er misfornøyd med programmet. Hittil 10 medlemmer, flere på vei, det er en skjult gruppe med mange krav for å bli medlem for å sikre at det er misfornøyde deltakere. Dette er for å hjelpe de som evt trenger hjelp, støtte og evt sak til forbrukerrådet. Stor tommel opp! Supert gjort, og veldig flott at hun tør dette. Å gå mot en dame som ABD er skummelt, og det krever faktisk litt å stå imot hu. Stå på Mette! Dette tenker jeg er utrolig bra 🙌 Det gir jo en mye sterkere sak å stå samlet. Håper virkelig de fører saken videre til Forbrukerrådet el. Viktig at ting gjøres på en orntlig måte selv om det selvfølgelig er viktig at dette kommer frem og at AB endelig må stå til ansvar for det hun har drevet med over mange år nå! Jeg lurer også virkelig på hva Tv2 skal gjøre nå. Skal de la serien Bloggerne promotere et kurs som er bygget på uredeligheter? Virkelig på tide at TV 2 stikker fingrene langt ned i jorda og innser hva de er med på! Jeg håper for mange sin skyld at de nå virkelig tenker på annet enn penger, det er mange som burde beskyttes her, og det er på tide at TV 2 tar dette på alvor! 28
Lady T Skrevet 26. januar 2020 #6606 Skrevet 26. januar 2020 Tror nok dette er krevende innlegg å skrive. Det er helt sikkert mye inntrykk, informasjon og erfaringer som skal både bearbeides og videreformidles uten å hisse på seg AB eller tråkke uskyldige på tærne. Hun har vel sagt tidligere at det var en tøff tid og det må ofte synke inn før man helt ut forstår hva man egentlig var med på. At det deles opp i flere innlegg synes jeg et helt greit og ryddig av Mette. Om alt skulle kommet på en gang ville det også blitt et veldig langt innlegg. Er for øvrig enig at at denne tråden er bedre uten alle avsporinger 👏🏻😊 22
Tildittbeste Skrevet 26. januar 2020 #6607 Skrevet 26. januar 2020 4 minutter siden, Lady T skrev: Tror nok dette er krevende innlegg å skrive. Det er helt sikkert mye inntrykk, informasjon og erfaringer som skal både bearbeides og videreformidles uten å hisse på seg AB eller tråkke uskyldige på tærne. Hun har vel sagt tidligere at det var en tøff tid og det må ofte synke inn før man helt ut forstår hva man egentlig var med på. At det deles opp i flere innlegg synes jeg et helt greit og ryddig av Mette. Om alt skulle kommet på en gang ville det også blitt et veldig langt innlegg. Er for øvrig enig at at denne tråden er bedre uten alle avsporinger 👏🏻😊 Enig at det er bra det blir tatt opp av også Mette. Men AB har jo vært i søkelyset før uten at det fikk så store konsekvenser, så AB vinner vell denne runden også dessverre. 3
Tildittbeste Skrevet 26. januar 2020 #6608 Skrevet 26. januar 2020 18 minutter siden, Influenseren skrev: INGEN bloggere har vel noen sinne sagt både A og B i samme innlegg? Det høstes absolutt der det høstes kan og det er vel noe av det kleineste? Selv syns eg denne metoden gir veldig lite troverdighet til bloggeren. Det kan oppnås like mye klikk ( om nå det er målet i seg selv) om hele alfabetet kommer i ett og samme innlegg SAMTIDIG som man fremstår mye mer troverdig og på den måten får en annen type respekt Meeeen, for noen er det å bare være i toppen målet i seg selv... Enig i mye av det du skriver, og synes det er litt feil måte å gå frem på, men har vell skjønt at det er slik blogg verden er. 1
Honey Dew Skrevet 26. januar 2020 #6609 Skrevet 26. januar 2020 29 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Mette sier på snap at hun har laget en Facebook gruppe for alle som er misfornøyd med programmet. Hittil 10 medlemmer, flere på vei, det er en skjult gruppe med mange krav for å bli medlem for å sikre at det er misfornøyde deltakere. Dette er for å hjelpe de som evt trenger hjelp, støtte og evt sak til forbrukerrådet. Stor tommel opp! Supert gjort, og veldig flott at hun tør dette. Å gå mot en dame som ABD er skummelt, og det krever faktisk litt å stå imot hu. Stå på Mette! Hvordan kan medlemmene melde seg inn hvis de ikke finner gruppen? 1
Lady T Skrevet 26. januar 2020 #6610 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Hvordan kan medlemmene melde seg inn hvis de ikke finner gruppen? Hun skriver hvordan på snap. At de skal ta kontakt med henne, så legger hun til de som er aktuelle. 6
Lady T Skrevet 26. januar 2020 #6611 Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, Tildittbeste skrev: Enig at det er bra det blir tatt opp av også Mette. Men AB har jo vært i søkelyset før uten at det fikk så store konsekvenser, så AB vinner vell denne runden også dessverre. Jeg tror ikke AB bryr seg så mye om at det kommer frem negative ting om henne, sånn i det store bildet. Hun lever vel av oppmerksomhet, om den er av det gode eller dårlige slaget og melker vel dette også på en eller annen måte. All PR er god PR i noens øyne... Men jeg tror likevel hun kan oppføre seg stygt mot Mette (anmelde, true, hersketeknikker osv). 13
Cessa74 Skrevet 26. januar 2020 #6612 Skrevet 26. januar 2020 (endret) 37 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Mette sier på snap at hun har laget en Facebook gruppe for alle som er misfornøyd med programmet. Hittil 10 medlemmer, flere på vei, det er en skjult gruppe med mange krav for å bli medlem for å sikre at det er misfornøyde deltakere. Dette er for å hjelpe de som evt trenger hjelp, støtte og evt sak til forbrukerrådet. Stor tommel opp! Supert gjort, og veldig flott at hun tør dette. Å gå mot en dame som ABD er skummelt, og det krever faktisk litt å stå imot hu. Stå på Mette! Det er utrolig bra at Mette har gjort! Samlet står de sterkere enn en alene. Og jeg mener bestemt at Anne Brith IKKE bør beholde/tjene penger på et kurs hvor det loves veldig mye, men ingenting blir noe av/ingen resultater. De bør fremlegge info om hva kurset skulle inneholde, hva som ble lovet av resultater osv. Foreløpig er det kun en person som har hatt positiv effekt/ tjent masse penger pga ABIP -og det er Anne Brith selv.. Hun har jo tjent flere hundre tusen på dette tullet. På tide at hun stoppes nå. Og det er rett og riktig at kursholder må betale tilbake. Man kan ikke uten videre love masse shit og ta seg godt betalt uten at NOEN på kurset oppnår resultater som lovet. AB fortjener at dette kommer frem og at det ikke lønner seg å lure/svindle naive bloggere.. Tøft og riktig gjort av Mette! Endret 26. januar 2020 av Cessa74 35
Honey Dew Skrevet 26. januar 2020 #6613 Skrevet 26. januar 2020 9 minutter siden, Lady T skrev: Hun skriver hvordan på snap. At de skal ta kontakt med henne, så legger hun til de som er aktuelle. Det var bra. Er jo litt dumt hvis de ikke finner gruppen. 3
Lady T Skrevet 26. januar 2020 #6614 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Det var bra. Er jo litt dumt hvis de ikke finner gruppen. Ja. Også veldig lurt at den er hemmelig, tenker jeg 😊 Hun skriver litt om det på snap. 11
hufsaaaaa Skrevet 26. januar 2020 #6615 Skrevet 26. januar 2020 51 minutter siden, Lady T skrev: Tror nok dette er krevende innlegg å skrive. [...] At det deles opp i flere innlegg synes jeg et helt greit og ryddig av Mette. Helt enig. 5
Turkis Sau Skrevet 26. januar 2020 #6617 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, Regine. skrev: Hva er mette sitt snap navn? Du kan søke på både mette.ask og Mette Blogg.
Regine. Skrevet 26. januar 2020 #6618 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, Turkis Sau skrev: Du kan søke på både mette.ask og Mette Blogg. Takk.
enkefru Skrevet 26. januar 2020 #6620 Skrevet 26. januar 2020 8 minutter siden, Louiah skrev: Del 2 var ryddig synes jeg. WOW, ja! Ryddig og samtidig ganske nådeløs mot AB - hun kommer virkelig ikke heldig ut av dette. Spent på om hun klarer «å sitte rolig i båten» etter dette innlegget... tviler, men heia Mette! 👏👏 48
Anbefalte innlegg