Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Lady T skrev:

Legger dere henne til på snap? Ble så usikker når det står «legg til» og ikke «abonner» 🤔 Følte det ble så «privat» å skulle legge henne til da, sammelignet med om det stod «abonner».🤷🏻‍♀️😅 

Samme tenkte jeg. Men nysgjerrigheten tok overhånd, og tror hun har så mange at man forsvinner i mengden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes og han var flink👏👏👏 

 

Men vært morro å sett og hørt mer om hvordan de lever, hvordan de løser ting ect. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må ha et visst antall følgere for å få abonnerfunksjonen ? 

Endret av Visvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Visvas skrev:

Tror man må ha et visst antall følgere for å få abonnerfunksjonen ? 

Aha, det kan hende 👍🏼 Aner ikke hva som er forskjellen jeg 🤷🏻‍♀️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 20.21, June_1 skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er en sak at hun velger å bruke skaut? Jeg har reist mye, og i enkelte land har jeg dekt til knær, skuldre og/ eller håret, av respekt for deres religion/ kultur. Vi har blitt anbefalt det av reiseledere og. 

En sak, tuller du ? Kvinner i 2019 burde da virkelig ikke bruke skaut om de ikke trenger det. I tyrkia må man ikke det Og det er ikke noe respekt ovenfor svigermor å bruke skaut INNE hos dem. Det er jo bare helt tullete. Det er vel mer respekt å faktisk ta av seg skautet sammen med familien. Hun sier jo de leser bloggen hennes, der er det lettkledde bilder, ville heller sett på det som et hån mot kulturen at hun tar på skaut, og later som noe hun ikke er. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, lilletyrkia skrev:

En sak, tuller du ? Kvinner i 2019 burde da virkelig ikke bruke skaut om de ikke trenger det. I tyrkia må man ikke det Og det er ikke noe respekt ovenfor svigermor å bruke skaut INNE hos dem. Det er jo bare helt tullete. Det er vel mer respekt å faktisk ta av seg skautet sammen med familien. Hun sier jo de leser bloggen hennes, der er det lettkledde bilder, ville heller sett på det som et hån mot kulturen at hun tar på skaut, og later som noe hun ikke er. 

Her er jeg helt enig med deg. Tror som jeg har skrevet tidligere at svigermor ville se hennes vakre hår for å få henne til å ta det av seg nettopp pga at hun for det første ikke er muslimsk og har ingen respekt for hodeplagget. 

Dessuten ser jeg hun sitter og "skrever" I rommet med menn rundt seg med skaut på hodet. Det harmonerer overhodet ikke. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lilletyrkia said:

En sak, tuller du ? Kvinner i 2019 burde da virkelig ikke bruke skaut om de ikke trenger det. I tyrkia må man ikke det Og det er ikke noe respekt ovenfor svigermor å bruke skaut INNE hos dem. Det er jo bare helt tullete. Det er vel mer respekt å faktisk ta av seg skautet sammen med familien. Hun sier jo de leser bloggen hennes, der er det lettkledde bilder, ville heller sett på det som et hån mot kulturen at hun tar på skaut, og later som noe hun ikke er. 

Nei, jeg tuller ikke (spar meg sarkasmen).

Dette er din mening. Jeg vil tro Mette mener hun viser respekt og "passer bedre inn" ved å ha det på (hun har skrevet om det tidligere). Hennes valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, June_1 skrev:

Nei, jeg tuller ikke (spar meg sarkasmen).

Dette er din mening. Jeg vil tro Mette mener hun viser respekt og "passer bedre inn" ved å ha det på (hun har skrevet om det tidligere). Hennes valg.

Ja hun mener hun viser respekt, men hun gjør jo ikke det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene søsteren har jo ikke skaut, jf bilder fra første (?) besøk hos svigers. 

Men selvsagt får hun velge/«velge» selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, June_1 skrev:

Nei, jeg tuller ikke (spar meg sarkasmen).

Dette er din mening. Jeg vil tro Mette mener hun viser respekt og "passer bedre inn" ved å ha det på (hun har skrevet om det tidligere). Hennes valg.

Det er vel ikke et krav at kvinner skal bruke hijab/ skaut når de er hjemme sammen med familien? Det viser vel heller manglende forståelse for familiekulturen hun har giftet seg inn i? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, lilletyrkia said:

Ja hun mener hun viser respekt, men hun gjør jo ikke det. 

Poenget mitt var at hun sikkert mener det vel. 

Uansett, det er mange måter å formidle et budskap på. Men hadde noen snakket så nedlatende og belærende til meg, så hadde de snakket til døve ører.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, June_1 skrev:

Poenget mitt var at hun sikkert mener det vel. 

Uansett, det er mange måter å formidle et budskap på. Men hadde noen snakket så nedlatende og belærende til meg, så hadde de snakket til døve ører.

Jeg snakker ikke til henne. Og det har blitt skrevet penere her før men hun hører jo ikke på noe her inne likevel.  Noenganger skriver ho som at "sånn er det" ( i Tyrkia og  den kulturen). Derfor synes jeg det er viktig å få frem at nei det er ikke sånn,  og det trenger ikke være sånn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, JaVel skrev:

Det er vel ikke et krav at kvinner skal bruke hijab/ skaut når de er hjemme sammen med familien? Det viser vel heller manglende forståelse for familiekulturen hun har giftet seg inn i? 

Hun bruker jo ikle skaut nær det er bare folk fra den nære familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Kritt skrev:

Du er bestandig så godt informert 😅

Følger jo med på SoMe.😊 trodde dere også gjorde det, som jakter på henne dagen lang

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lemmon skrev:

Hun bruker jo ikle skaut nær det er bare folk fra den nære familie

På bloggen gjør hun det og har alltid gjort det, også når lillesøsteren ikke bruker skaut. Litt rart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lemmon skrev:

Følger jo med på SoMe.😊 trodde dere også gjorde det, som jakter på henne dagen lang

Jeg følger ikke slavisk med, men har Til en viss grad fulgt med i some etter at hun kom til Tyrkia, og har ikke sett henne uten skaut, ei heller at hun har fortalt st hun går uten skaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...