Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg forstår meg ikke på MA som godtar det som er nevnt her om å sitte på et hotellrom med kald mat, sjalu ektemann osv. Vi mennesker er forskjellige, jeg hadde aldri godtatt slik oppførsel av min mann, men trives hun med det er det jo sikkert fint for henne.

Hun er forelsket, da er hans ønsker fort hennes egne. Ikke uten grunn man sier at forelskelse gjør blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier hun liker at han passer på henne. Hun føler seg ivaretatt. Jeg hadde blitt sprø og det kommer hun og til å bli når ferien tar slutt og hverdagen kommer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun sier hun liker at han passer på henne. Hun føler seg ivaretatt. Jeg hadde blitt sprø og det kommer hun og til å bli når ferien tar slutt og hverdagen kommer. 

Tenker de fleste vil bli  sprøe til slutt. Sikkert gromt enn så lenge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun sier hun liker at han passer på henne. Hun føler seg ivaretatt. Jeg hadde blitt sprø og det kommer hun og til å bli når ferien tar slutt og hverdagen kommer. 

Ja vi er forskjellige, det skal være sikkert. 

Jeg hadde følt meg fengslet, ikke ivaretatt. 

Spennende å se om dette blir et problem for de i Norge eller om det fortsatt er like flott og fint. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, expatityrkia skrev:

Men håper for hennes del at det faktisk er hun som vil sitte inne, og ikke han som tvinger henne. Ikke så lett å vite når man ikke kjenner noen av de, eller har sett de sammen i real life

Fatter ikke at hun isåfall har latt seg tvinge til å gjøre som han sier og det at han krever rapportering når hun er ute og reiser, spesielt i vårt eget land, er så faretruende at hun burde bakke ut fra hele forholdet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen han kommer til Norge (hvis det skjer da) skal det bli bra slitsomt for M hvis han skal fotfølge henne. Da tenker jeg det fort blir slutt med å føle seg ivaretatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, jeg får helt vondt i magen av dette her. :( Aldri i verden om jeg hadde funnet meg i å måtte gå med skaut på hodet! Ikke faen. 

Jeg har selv vært sammen med en sjalu og kontrollerende mann da jeg var veldig ung. Først følte jeg meg ivaretatt, akkurat som Mette, men heldigvis våknet jeg etterhvert og kom meg unna. Han her var etnisk norsk, så hadde ikke en annen kultur, han var bare ekstremt sjalu.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Raggis skrev:

Så på snap at hun sitter med et skaut på hodet - jeg synes ikke det er greit at hun finner seg i det. 

Enig. Hun sier hun gjør det for å ikke bli så synlig.  Det er bare bullshit. En hver tyrker ser hun er nordisk uansett.  Ganske sikker på at dette ønske er hans, og også her synes hun dette er sjarmerende.  Det blir så motsigende både det hun sier og det hun gjør.  

Endret av Tildittbeste
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skautet er på og nå skal hun hjem til svigerforeldrene og lage mat i 1 uke...lurer på om svigermoren klarer og godta det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Moongirl skrev:

Skautet er på og nå skal hun hjem til svigerforeldrene og lage mat i 1 uke...lurer på om svigermoren klarer og godta det...

Akkurat dèt tviler jeg på. Regner med svigermor setter sin ære i å varte opp for besøk. Kanskje Mette får lage 1 middag, feks noe norsk hun har snakket om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (for Mette og H. sin del) at hun tar litt mer del i husarbeidet denne gangen. Rydder og tar unna, kanskje vasker opp og hjelper til ved besøk slik at svigers blir stolte av sin gelin. Ikke så mye som skal til 💕 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, CMarie skrev:

Akkurat dèt tviler jeg på. Regner med svigermor setter sin ære i å varte opp for besøk. Kanskje Mette får lage 1 middag, feks noe norsk hun har snakket om.

Tviler eg og på. Men, Mette har sagt at hun skal handle alt inn og lage middag, dessert og snacks/kvelds hver dag i 1 uke til alle sammen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Moongirl skrev:

Tviler eg og på. Men, Mette har sagt at hun skal handle alt inn og lage middag, dessert og snacks/kvelds hver dag i 1 uke til alle sammen...

Ja, og det Mette sier er alltid sannheten 😂😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Surikatt skrev:

Mette tror at hvis de blir godvenner med de på ambassaden så går visumet i orden. Korrupt much?

Ikke fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og leste nå. Hadde ikke fått med meg blogginnlegget. 

Så nå at de ikke har vært på ambassaden. Men hvordan har de da levert klagen?

Endret av Visvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Mette tror at hvis de blir godvenner med de på ambassaden så går visumet i orden. Korrupt much?

Om du følger med i timen så vet du at de ikke har vært på ambassaden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...