Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Marixxx skrev:

Hun har booket en reiserute som totalt tar 20 timer. Ofte billig på slike.
Skal du reise nedover du og? Eller bruker folk virkelig tid på sånt i håp om å ta henne på noe (mest mulig)?

Word!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tildittbeste skrev:

Ja det var veldig lett og tenke du...Jeg forventer at jeg forstår innholdet jeg leser, uten at jeg må sitte og gjette. 

Da tror jeg dessverre du har litt tungt for det. Jeg skjønte i alle fall med en gang hva hun mente. Men kjære vene, det er jo hobbyen din å henge her og kritisere Mette. Hun er en utrolig flott dame med et vinnende vesen!!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg tror det vil bli problemer når Mette må rapportere til eiesyk, tyrkisk mann hver gang hun skal ut døren. Han har aldri vært utenfor Tyrkia. Det å være sjalu og bli mistenkeliggjort for alt mulig, er livsfarlig. 

Vi får håpe han ikke er av den typen. Er jo ikke alle som er sånn selv om mange er det. Selv ville jeg aldri i livet involvert meg med en tyrker, men det finnes norske menn (og kvinner) som er eiesyke og sykelig sjalu også. Så håper virkelig han er en ordentlig fyr og at de blir lykkelige sammen.

Syns Mette virker som en flott dame selv om hun kanskje er litt korttenkt og dårlig på økonomi og planlegging. 

Jeg syns de ser jevngamle ut. Ut fra bilder ville jeg gjettet at begge var ca 35-38. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jukkapalme skrev:

Vi får håpe han ikke er av den typen. Er jo ikke alle som er sånn selv om mange er det. 

 

Han liker jo ikke at hun går ut fra hotellet i Tyrkia mens han selv er på jobb. Det respekterer hun, og dermed sitter hun stort sett på hotellrommet i Tyrkia mens han er på jobb. En kan lure på hvordan det vil bli når de skal bo sammen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kritt skrev:

Han liker jo ikke at hun går ut fra hotellet i Tyrkia mens han selv er på jobb. Det respekterer hun, og dermed sitter hun stort sett på hotellrommet i Tyrkia mens han er på jobb. En kan lure på hvordan det vil bli når de skal bo sammen i Norge.

Å, det visste jeg ikke. Har ikke lest bloggen så mye og ingen innlegg fra når hun har vært i Tyrkia. Er bare et par uker siden jeg var innom den for første gang. Da stiller jo saken seg helt annerledes... :( Sitte inne på hotellrommet om jeg hadde vært i Tyrkia hadde jeg aldri funnet meg i. Men sikkert ikke så lett med en dominant mann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han henter henne med buss på flyplassen. De handler inn all mat ect hun trenger mens han er på jobb slik at hun ikke "trenger" å gå ut og han følger henne til flyplassen med buss når hun drar igjen. 

Dette ser jo ikke bra ut. Håper det ikke er slik det blir framover. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Visvas skrev:

Han henter henne med buss på flyplassen. De handler inn all mat ect hun trenger mens han er på jobb slik at hun ikke "trenger" å gå ut og han følger henne til flyplassen med buss når hun drar igjen. 

Dette ser jo ikke bra ut. Håper det ikke er slik det blir framover. 

Huff, det høres ikke så greit ut. Håper det går bra med M, og at hun ikke blir lurt. Jeg håper for både henne og babyen at de får det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raggis skrev:

Huff, det høres ikke så greit ut. Håper det går bra med M, og at hun ikke blir lurt. Jeg håper for både henne og babyen at de får det bra. 

Uff, får litt dårlige vibber her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visvas skrev:

Han henter henne med buss på flyplassen. De handler inn all mat ect hun trenger mens han er på jobb slik at hun ikke "trenger" å gå ut og han følger henne til flyplassen med buss når hun drar igjen. 

Dette ser jo ikke bra ut. Håper det ikke er slik det blir framover. 

Hvis det stemmer at han er kontrollerende, så hjelper jo ikke dette stort. Han har jo null kontroll på henne når hun er hjemme i Norge uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia
2 timer siden, Visvas skrev:

Han henter henne med buss på flyplassen. De handler inn all mat ect hun trenger mens han er på jobb slik at hun ikke "trenger" å gå ut og han følger henne til flyplassen med buss når hun drar igjen. 

Dette ser jo ikke bra ut. Håper det ikke er slik det blir framover. 

Nei dette er jo skikkelig skumle faretegn, for det er ikke normalt at de foretrekker at man sitter innestengt på et hotellrom :( Han blir jo å få sjokk når/hvis han kommer til Norge og hun løper både hit og dit som hun vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så utrolig nitrist ut å sitte alene på hotellrommet og spise lunken take out mat :( I stedet for å kunne bruke alenetiden sin på spaserturer og kanskje sitte litt på en hyggelig cafe feks. Bare for å få følelsen av ferie og se andre mennesker.  
Det minste han burde fikset var at hun får spise på hotellet der han jobber, da kommer hun seg ut og han har full oversikt.  
Stusselige saker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har også skrevet at hun ikke har lyst å gå rundt alene mens hun er der, og at det derfor er greit å være på hotellrommet. Får håpe det stemmer..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne damen har virkelig skutt gullfuglen: en sjalu deltidsservitør uten utdannelse bosatt i Tyrkia mens hun skal vagge rundt gravid og i økonomisk bakrus i Norge. Godt planlagt. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest expatityrkia
4 timer siden, Scoop skrev:

Hun har også skrevet at hun ikke har lyst å gå rundt alene mens hun er der, og at det derfor er greit å være på hotellrommet. Får håpe det stemmer..

Ja får jo håpe det er sånn for hennes del. Men det virker noe rart at en så voksen dame ikke ønsker å se seg litt rundt, ta en kaffe, se på folk eller shoppe litt. Bare sitte inne alene på et hotellrom virker jo veldig stusselig. og mistenker at det er han som foretrekker det mest

Endret av expatityrkia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, expatityrkia skrev:

Ja får jo håpe det er sånn for hennes del. Men det virker noe rart at en så voksen dame ikke ønsker å se seg litt rundt, ta en kaffe, se på folk eller shoppe litt. Bare sitte inne alene på et hotellrom virker jo veldig stusselig. og mistenker at det er han som foretrekker det mest

Hun har jo sagt at hun elsker jo å se på folk og ting rundt seg, så det er veldig rart ja. Spent på hvordan det blir når han kommer til Norge. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia
1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hun har jo sagt at hun elsker jo å se på folk og ting rundt seg, så det er veldig rart ja. Spent på hvordan det blir når han kommer til Norge. 

Ettersom hun skal forsørge dem så må han iallefall slippe henne ut så hun kan gå på jobb 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 10.42, Visvas skrev:

Jeg synes Mette er ei pen dame, men hun ser ut som sin egentlige alder. Det er jo ingenting galt i det synes jeg, så forstår ikke det higet etter å skulle se yngere ut.

Jeg synes også hun er en pen dame. Hun er på min alder og det hadde jeg også tippet før jeg leste alderen hennes. Hun ser verken eldre eller yngre ut enn meg, og det er vel sånn det skal være 😉 Hun ser naturlig ut - og det liker jeg 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...