Gjest Lama_Drama Skrevet 14. november 2019 #4301 Skrevet 14. november 2019 21 minutter siden, Visvas skrev: Wudu nederst og muslimsk dusj øverst. De aller fleste troende muslimer utfører dette, spesielt før bønn. Vask hendene først, så føttene? Mhmm.
Visvas Skrevet 14. november 2019 #4302 Skrevet 14. november 2019 Man dusjer/vasker seg vanlig i tillegg. Man avslutter alltid med hendene etter en vask feks. Slik jeg kjenner det iallefall.
Pollen Skrevet 14. november 2019 #4303 Skrevet 14. november 2019 Selvfølgelig dusjer de på en spesiell måte🙄 15
Gjest Lama_Drama Skrevet 14. november 2019 #4304 Skrevet 14. november 2019 45 minutter siden, Visvas skrev: Man dusjer/vasker seg vanlig i tillegg. Man avslutter alltid med hendene etter en vask feks. Slik jeg kjenner det iallefall. Takk og lov. Jeg fikk litt grøssninger.
Visvas Skrevet 14. november 2019 #4305 Skrevet 14. november 2019 2 minutter siden, Lama_Drama skrev: Takk og lov. Jeg fikk litt grøssninger. 😂 Uten at jeg vet så tror jeg dette kom som en anbefaling for å være sikker på at folk vasket seg skikkelig før i tiden. I dag så blir dette lagt inn i en vanlig dusj. 1
Lemmon Skrevet 14. november 2019 #4306 Skrevet 14. november 2019 16 timer siden, Visvas skrev: Hun skrev det ikke veldig tydelig synes jeg. Hun skrev jo de skulle levere klage i dag, det gjør man på ambassaden og ikke et hjelpekontor. Selvfølgelig er de greie på et hjelpekontor, de tjener jo penger på kundene sine. Før hadde disse nada å gjøre med ambassaden annet enn at de sto utenfor for å kapre kunder, men det er mulig de har annen funksjon nå. Klagen var gratis 1
Visvas Skrevet 14. november 2019 #4307 Skrevet 14. november 2019 20 minutter siden, Lemmon skrev: Klagen var gratis På ambassaden ja, de har jo lønna si de. Tviler på at et hjelpekontor jobber gratis? Fortsatt spent på om klagen er levert eller ikke, siden vi ikke fikk info eller bilder av ambassaden. Håper det ordner seg for dem. 2
GhostHug Skrevet 14. november 2019 #4308 Skrevet 14. november 2019 Ser ut som de er tilbake i steinalderen der nede🙃 4
CMarie Skrevet 14. november 2019 #4309 Skrevet 14. november 2019 1 time siden, Visvas skrev: På ambassaden ja, de har jo lønna si de. Tviler på at et hjelpekontor jobber gratis? Fortsatt spent på om klagen er levert eller ikke, siden vi ikke fikk info eller bilder av ambassaden. Håper det ordner seg for dem. Hun skriver i kommentarfeltet at papirene ble scannet og sendt direkte til UDI fra dette hjelpekontoret, så de trengte ikke dra til ambassaden.
Veslefrikk Skrevet 14. november 2019 #4310 Skrevet 14. november 2019 20 minutter siden, Twinkle~ skrev: Ser ut som de er tilbake i steinalderen der nede🙃 Etter å ha sett hvordan han lever og omgivelsene rundt der, så forstår jeg veldig godt at han vil strekke seg svært langt for å komme til Norge. Og det er vel det myndighetene gjør også, og derfor mistanken om proforma vil være så stor. 19
Visvas Skrevet 14. november 2019 #4311 Skrevet 14. november 2019 8 minutter siden, CMarie skrev: Hun skriver i kommentarfeltet at papirene ble scannet og sendt direkte til UDI fra dette hjelpekontoret, så de trengte ikke dra til ambassaden. Det har jeg ikke fått med meg. Men da er det jo enda mer uforståelig at de klager og ikke søker på nytt. Ny søknad tar to uker og en klage opptil 6 måneder? Leser hun litt på nett så ser hun at veldig mange får nei på klage også, samtlige jeg har lest om har ventet hele tidsfristen som er satt. (Tror innlegget hennes må være redigert siden jeg leste sist. Etter hun har lest her. At de ikke betalte noe, at de sendte til UDI osv tror jeg ikke sto første gang jeg leste) Jaja, man må bare ønske de lykke til og håper det løser seg. 3
Gjest Kritt Skrevet 14. november 2019 #4312 Skrevet 14. november 2019 (endret) 30 minutter siden, Twinkle~ skrev: Ser ut som de er tilbake i steinalderen der nede🙃 Ja, stusset over at de koker mat på bål på bakken ute 😳. Og det så jo ganske så stusselig ut rundt der. Husene rundt så nærmest ut som jordhytter. Vet ikke hvordan det er inne hos dem, da. Endret 14. november 2019 av Kritt
Oppland Skrevet 14. november 2019 #4313 Skrevet 14. november 2019 Hvis en ny søknad tar 2 uker og en klage kan ta opptil 6 måneder. Hvorfor velger de det siste? Hun glemte datoen på noe som.skulle sendes en gang for å få H til Norge og nå velges det klage som tar opptil 6 måneder. Er det fler enn meg som lurer hvor ivrig hun egentlig er på å få han hit? 8
Pollen Skrevet 14. november 2019 #4314 Skrevet 14. november 2019 Ikke ofte jeg sier dette om tyrkere, men mannen hennes er faktisk kjekk. Og hun er pen. De er et pent par, men jeg vet ikke om jeg tror på han. 5
Gjest Kritt Skrevet 14. november 2019 #4315 Skrevet 14. november 2019 1 minutt siden, Oppland skrev: Hvis en ny søknad tar 2 uker og en klage kan ta opptil 6 måneder. Hvorfor velger de det siste? Hun glemte datoen på noe som.skulle sendes en gang for å få H til Norge og nå velges det klage som tar opptil 6 måneder. Er det fler enn meg som lurer hvor ivrig hun egentlig er på å få han hit? Gjetter det snart kommer noen og forklarer akkurat dét, slik det pleier
CMarie Skrevet 14. november 2019 #4316 Skrevet 14. november 2019 4 minutter siden, Pollen skrev: Ikke ofte jeg sier dette om tyrkere, men mannen hennes er faktisk kjekk. Og hun er pen. De er et pent par, men jeg vet ikke om jeg tror på han. Den vanlige smaken som baken 😃, jeg synes Mette er pen, men ikke at mannen er kjekk. Har tenkt hvorfor har hun ikke funnet en som er kjekk når hun først skal finne en? Jeg kjenner kun en tyrker så skal ikke uttale meg om «kjekkest-skalaen» der 😊 Jeg kjenner litt på at jeg ikke tror helt på han. Ikke helt henne heller faktisk, det er så mye rart hele tiden. 9
Oppland Skrevet 14. november 2019 #4317 Skrevet 14. november 2019 45 minutter siden, Kritt skrev: Gjetter det snart kommer noen og forklarer akkurat dét, slik det pleier Ha, ha. Jeg tenkte det samme da jeg skrev det innlegget.😀 1
Minipilla Skrevet 14. november 2019 #4318 Skrevet 14. november 2019 Nå kjenner meg litt fæl, men er det ikke veldig primitivt der nede? 9
Nussepus Skrevet 14. november 2019 #4319 Skrevet 14. november 2019 Primitivt og veldig mye søppel og skrot. Æsj. 7
Surikatt Skrevet 14. november 2019 #4320 Skrevet 14. november 2019 35 minutter siden, Minipilla skrev: Nå kjenner meg litt fæl, men er det ikke veldig primitivt der nede? Jo, derfor er det greit å komme seg til Norge. Mette bor jo i et slott sammenlignet med det huset han bor i. Derfor tror jeg heller ikke på han. 8
Fremhevede innlegg