Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest expatityrkia
3 timer siden, Keikolina skrev:

Tuller du? Å skjære en del av kroppen er ikke det? Deg om det. Må vel være greit å klippe ørene av folk da, hvis religionen tilsier det 😂

Dette er da ikke bare religiøst. Men du om det. Dette er nok ikke en diskusjon som passer inn i denne tråden her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen innlegg i går, hun hadde en svært dårlig dag sa hun, på Snap var vell det?? Håper det ikke var fordi de har fått nei på visum søknaden da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt til Mette for at hun sier nei takk til å pumpe ut intetsigende innlegg på løpende bånd, og heller velger å poste når hun har noe å melde, selv om dette kanskje medfører færre lesere og lavere inntekter.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at Mette kommer til å få flere trofaste og interesserte lesere nå.

Lykke til Mette, blogg slik du ønsker, uten å pøse på med innlegg etter det som virker som AB metoden!

Du hadde noe positivt da du startet bloggen, jeg ser frem til å lese mer fra deg nå som det muligens blir færre men mer innholdsrike og gjennomtenkte innlegg. 😊

Skriv i det tempoet som passer for DEG! Lykke til 💕

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tildittbeste skrev:

Ingen innlegg i går, hun hadde en svært dårlig dag sa hun, på Snap var vell det?? Håper det ikke var fordi de har fått nei på visum søknaden da

Har ikke fått svar enda på den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, expatityrkia said:

Håper de får positivt svar på visum søknaden, spesielt nå siden hun er gravid og trenger støtte. 

Enig, kommer prinsen til Norge blir det full fest.. Vurderer å møte opp på Flesland med norsk og tyrkisk flagg 😍

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at denne tråden døde ut momentant i det hun trakk seg fra kurset, må jo være det ultimate beviset på at det har vært andre kursdeltakere som har holdt den oppe? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Skal være forsiktig med å sveive den i gang igjen, men ja, jeg har tenkt det samme. Og det synes som om det er en del av en midlertidig heiagjeng, som kommenterte på bloggen som også er borte. Godt er det! Nå kan livet fortsette for bloggeren, hennes familie og oss alle.🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 7.39, Lemmon skrev:

Hvorfor er det ingen som sier at dette er hersketeknikk? Nei akkurat, for her kritiseres Mette, og da er det liksom greit

Det er ikke MA som kritiseres, det er hennes eksponering av mindreårige som er problematisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøya5 skrev:

Det er ikke MA som kritiseres, det er hennes eksponering av mindreårige som er problematisk.

Joda MA kritiseres også, det være seg hva hun deler, hvordan hun vimser med meningene sine, hennes utstrakte bruk av clickbaits, and the list goes on and on.....men mye av det er berettiget, så det er nok noe man bare må regne med når man skal gå på ABIP-kurs for å bli kjendis, komme på TV og bli rik.....men heldigvis så har hun innsett realiteten og roet det hele ned, selv om det var et clickbait-innlegg nå i helga, for overskriften var "Endelig litt eventyr med spenning", og så var det bare om at MA hadde sett på Harry Potter-film med sønnen :murvegg:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skrottefar skrev:

Joda MA kritiseres også, det være seg hva hun deler, hvordan hun vimser med meningene sine, hennes utstrakte bruk av clickbaits, and the list goes on and on.....men mye av det er berettiget, så det er nok noe man bare må regne med når man skal gå på ABIP-kurs for å bli kjendis, komme på TV og bli rik.....men heldigvis så har hun innsett realiteten og roet det hele ned, selv om det var et clickbait-innlegg nå i helga, for overskriften var "Endelig litt eventyr med spenning", og så var det bare om at MA hadde sett på Harry Potter-film med sønnen :murvegg:

Eller hva med overskriften før: "ENDELIG ER HÜSEYIN PÅ VEI HJEM" - da skulle vel leserne tro han hadde fått svar på visumsøknaden, ikke at voksne mannen skulle til foreldrenen sine. Clickbait det også.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette snakker om store feilvalg, men vil ikke si hva. Tror dere det har med ABIP/Blogghuset å gjøre?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Centimeteren skrev:

Mette snakker om store feilvalg, men vil ikke si hva. Tror dere det har med ABIP/Blogghuset å gjøre?

Clickbait

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Centimeteren skrev:

Mette snakker om store feilvalg, men vil ikke si hva. Tror dere det har med ABIP/Blogghuset å gjøre?

Altså, skal man først legge ut innlegg om at man har det tøft og bla bla, så får man også si B og ikke bare A

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevner stadig motgang, senest i siste innlegget: "Jeg er absolutt ikke et dårlig menneske og fortjente ikke alt jeg tidligere har fått av motgang". Jeg antar motgangen gjelder bloggen/nettet, men jeg kan ta feil, har ikke fulgt bloggen så lenge. Dreier motgangen seg primært om denne tråden her, eller hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Kritt skrev:

Hun nevner stadig motgang, senest i siste innlegget: "Jeg er absolutt ikke et dårlig menneske og fortjente ikke alt jeg tidligere har fått av motgang". Jeg antar motgangen gjelder bloggen/nettet, men jeg kan ta feil, har ikke fulgt bloggen så lenge. Dreier motgangen seg primært om denne tråden her, eller hva? 

Denne tråden kan hun ikke regne som motgang.
Uten denne så hadde hun nok ikke fått så mye omtale og klikk som det hun har fått. Og hun har jo selv i perioder også vært meget aktiv i denne tråden, nettopp for å skaffe trafikk til blogg og andre kanaler. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Denne tråden kan hun ikke regne som motgang.
Uten denne så hadde hun nok ikke fått så mye omtale og klikk som det hun har fått. Og hun har jo selv i perioder også vært meget aktiv i denne tråden, nettopp for å skaffe trafikk til blogg og andre kanaler. 

Samme har jeg tenkt, evt. at det lå noe annet bak, derav spørsmålet.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kritt skrev:

Hun nevner stadig motgang, senest i siste innlegget: "Jeg er absolutt ikke et dårlig menneske og fortjente ikke alt jeg tidligere har fått av motgang". Jeg antar motgangen gjelder bloggen/nettet, men jeg kan ta feil, har ikke fulgt bloggen så lenge. Dreier motgangen seg primært om denne tråden her, eller hva? 

Siden du ikke linker til innlegget så blir dette sikkert slettet, for moderatorene her inne sletter innlegg med siterte setninger uten link til der det siteres fra for brudd på opphavsrett, men innlegget er altså dette:
https://metteask.blogg.no/jeg-har-det-toft-skikkelig-toft.html
 

I samme innlegg så står det også:

Sitat

Mine egne feilvurderinger har satt meg i den knipen jeg befinner meg i nå. Ikke bare en, men flere utfordringer på samme tid og jeg har ikke kommet i mål med en eneste en.

Og som jeg skrev over her tidligere, hvorfor skrive noe uten å gå inn på hva det er, for det vil bare føre til spekulasjoner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skrottefar skrev:

Siden du ikke linker til innlegget så blir dette sikkert slettet, for moderatorene her inne sletter innlegg med siterte setninger uten link til der det siteres fra for brudd på opphavsrett, men innlegget er altså dette:
https://metteask.blogg.no/jeg-har-det-toft-skikkelig-toft.html
 

I samme innlegg så står det også:

Og som jeg skrev over her tidligere, hvorfor skrive noe uten å gå inn på hva det er, for det vil bare føre til spekulasjoner

Tror det var snakk om en "ny" motgang nå i siste innlegget. Men hun har jo også tidligere klaget mye over motgang, var vel mest det jeg siktet til med spørsmålet om det gjaldt denne tråden på KG.

Takk for innspill om sitering, det visste jeg ikke. Litt pussig, vanligvis har man jo rett til å sitere utdrag, så lenge kilde gjøres kjent.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...