Gjest Kritt Skrevet 18. september 2019 #2621 Skrevet 18. september 2019 2 minutter siden, Tildittbeste skrev: Dette skrivet er virkelig ikke vansklig å skaffe..De skal jo bare ha en bekreftelse på at han jobber..hva mener du mellom to jobber? Jeg vet lite om hvor lett eller vanskelig det er å skaffe dette skrivet, har bare inntrykk av at det meste er tungrodd der nede. Mener Mette har skrevet at han skal jobbe et annet sted neste sesong, antar skrivet må inneholde noe om at han har fast jobb å komme tilbake til etter Norgesbesøk.
Pluttiplott Skrevet 18. september 2019 #2622 Skrevet 18. september 2019 12 timer siden, Tildittbeste skrev: Hun har jo testa flere dager før forventa mens før så skjønner ikke hvorfor hun ikke gjør det nå? Har vel ikke penger til flere graviditets tester..... Det koster å kjøpe flere stk. i måneden:-( 3
Visvas Skrevet 18. september 2019 #2623 Skrevet 18. september 2019 Det burde ikke være vanskelig å få dette papiret fra arbeidsgiver om de er på godfot. Man trenger bare noen linjer så vidt jeg vet. Og forsikringspapirer? Men det burde heller ikke være noe problem å stikke innom SGK å skaffe. Hvis han jobber hvitt da? 4
FruenFraHavet Skrevet 18. september 2019 #2625 Skrevet 18. september 2019 «Sen» eller tidlig overgangsalder? 3
Tildittbeste Skrevet 18. september 2019 #2626 Skrevet 18. september 2019 Spørs om hun innerst inne et sted ikke helt har troen på at hun er gravid, siden hun ikke tør og teste enda...Kan skjønne greia. Men tenk for ei røre det blir...at de virkelig ønsker dette kan jeg ikke fatte..stakkars en bitte liten oppi et selv valgt kaos 7
Sol Rampelyset Skrevet 18. september 2019 #2627 Skrevet 18. september 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin.
Khloe P.T Skrevet 18. september 2019 #2628 Skrevet 18. september 2019 1 time siden, Tildittbeste skrev: Spørs om hun innerst inne et sted ikke helt har troen på at hun er gravid, siden hun ikke tør og teste enda...Kan skjønne greia. Men tenk for ei røre det blir...at de virkelig ønsker dette kan jeg ikke fatte..stakkars en bitte liten oppi et selv valgt kaos Det skaper jo ekstra spenning på bloggen at hun "reklamerer" om prøvetaking den og den dagen. Når det er sagt tror jeg ikke det blir mer synd i det barnet enn i andre. Jeg tror Mette er en god mor som vil gi barnet både kjærlighet og trygghet. Og så kommer pappaen til Norge etter hvert. 9
CMarie Skrevet 18. september 2019 #2629 Skrevet 18. september 2019 Ikke vanskelig å se Mette kurses av ABD. Siste blogginnlegg er skrevet av Hüseyin, omtrent som eks-kjæresten til ABD gjorde av og til. Oppklarende om denne sjalusien da 😶 14
Visvas Skrevet 18. september 2019 #2630 Skrevet 18. september 2019 (endret) 1 time siden, Khloe P.T skrev: Det skaper jo ekstra spenning på bloggen at hun "reklamerer" om prøvetaking den og den dagen. Når det er sagt tror jeg ikke det blir mer synd i det barnet enn i andre. Jeg tror Mette er en god mor som vil gi barnet både kjærlighet og trygghet. Og så kommer pappaen til Norge etter hvert. Nå kjenner ikke jeg til hvordan de andre barna du snakker om her har det, men jeg kjenner barn som ikke har fått bodd med faren sin på nesten ti år som har grått sine modige tårer etter far på alle bursdager, høytider, avskjeder, 1. Skoledag osv osv . Hvordan du kan mene at dette er et kjekt alternativ klarer jeg ikke forstå! Endret 18. september 2019 av Visvas Rettet feil 17
Tildittbeste Skrevet 18. september 2019 #2631 Skrevet 18. september 2019 (endret) Helt enig med deg. Noen planlegger jo barn når de bor sammen, og at det skjer endringer i etterkant. Vi har jo ikke garanti for noe. Mens her blir det faktisk planlagt et barn i et forhold hvor ingen ting har kommet på plass...det er en viss forskjell..det er faktisk ikke bare å reise til og fra Norge Tyrkia hver mnd for å prøve å bli kjent med sin far. Og oppi alt dette så skal vell faren i militæret... Endret 18. september 2019 av Tildittbeste 11
Skrottefar Skrevet 18. september 2019 #2632 Skrevet 18. september 2019 9 minutter siden, CMarie skrev: Ikke vanskelig å se Mette kurses av ABD. Siste blogginnlegg er skrevet av Hüseyin, omtrent som eks-kjæresten til ABD gjorde av og til. Oppklarende om denne sjalusien da 😶 Og engelsken i innlegget er igjen bedre enn hva den er, for svarene i kommentarfeltet er mer som forventet, så at det finskrives herfra til evigheten har jeg skjønt, men hvorfor?.......Jeg har aldri skjønt meg på språkferdighetene til kelnere på diverse turist-steder, for de er så dårlig på det som skal være et verdens-språk, men men, er vel bare sånn det skal være da 6
Surikatt Skrevet 19. september 2019 #2633 Skrevet 19. september 2019 Det er ikke han som skriver innleggene, eller noen har rettet det. Språket hans i kommentarfeltet er jo veldig dårlig i forhold. 5
Tildittbeste Skrevet 19. september 2019 #2634 Skrevet 19. september 2019 Gr...kunne de bare sluttet med de lure overskriftene sine...på sikt mister de flere enn de får..tror jeg da... 6
JaVel Skrevet 19. september 2019 #2635 Skrevet 19. september 2019 15 timer siden, Visvas skrev: Nå kjenner ikke jeg til hvordan de andre barna du snakker om her har det, men jeg kjenner barn som ikke har fått bodd med faren sin på nesten ti år som har grått sine modige tårer etter far på alle bursdager, høytider, avskjeder, 1. Skoledag osv osv . Hvordan du kan mene at dette er et kjekt alternativ klarer jeg ikke forstå! Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun ikke sender inn en søknad i dag om gjenforening, da vil hun ha ham her permanent om ca 1 år? 5
Tildittbeste Skrevet 19. september 2019 #2636 Skrevet 19. september 2019 18 minutter siden, JaVel skrev: Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun ikke sender inn en søknad i dag om gjenforening, da vil hun ha ham her permanent om ca 1 år? Fordi han skal gjøre ferdig utdannelse og militæret og spare penger først har hun skrevet 3
JaVel Skrevet 19. september 2019 #2637 Skrevet 19. september 2019 8 minutter siden, Tildittbeste skrev: Fordi han skal gjøre ferdig utdannelse og militæret og spare penger først har hun skrevet Men den utdannelsen vil han jo ikke få bruk for i Norge, og når det kommer til militæret så slipper han vel unna med noen måneder? Han kunne jo gjort den unna mens de ventet på svar på søknaden? 12
Tildittbeste Skrevet 19. september 2019 #2638 Skrevet 19. september 2019 8 minutter siden, JaVel skrev: Men den utdannelsen vil han jo ikke få bruk for i Norge, og når det kommer til militæret så slipper han vel unna med noen måneder? Han kunne jo gjort den unna mens de ventet på svar på søknaden? Ja det ser alle unntatt dette paret. Så det må jo være noe mer?? 8
Visvas Skrevet 19. september 2019 #2639 Skrevet 19. september 2019 Jeg forstår ikke hvorfor han skal ta militæret overhode? Er han utflytta så slipper han unna med en måneds tid med tedrikking i en leir for utflytta tyrkere. Men jeg "begynner" virkelig å tro at han har sneket seg unna militærtjenesten og da blir han huka på flyplassen. For hvorfor skal en som har utsatt militærtjenesten i 10 år ha så enormt sterkt ønske om å gjennomføre den når du kunne ha reist til Norge til kona di? Og utdannelsen er vel som skrevet over her ikke gyldig i Norge ? Penger klarer han jo ikke spare så lenge han skal betale hotell og mat for henne/de en uke i måneden? Han trenger ikke vente et år en gang, det finnes muligheter. 14
CMarie Skrevet 19. september 2019 #2640 Skrevet 19. september 2019 50 minutter siden, JaVel skrev: Men den utdannelsen vil han jo ikke få bruk for i Norge, og når det kommer til militæret så slipper han vel unna med noen måneder? Han kunne jo gjort den unna mens de ventet på svar på søknaden? Han jobber jo også bare halve året, nå skal han hjem til landsbygda frem til neste sommersesong. Han burde klare å få tatt den militærtjenesten om han må. 7
Fremhevede innlegg