Trua Skrevet 1. oktober 2020 #9561 Del Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, ClusterOfGrapes skrev: Synes det er etisk betenkelig, ekstremt utleverende og respektløst overfor mannen hennes å publisere dette innlegget. Vel, skriver hun at hun har spurt H om dette først, men vi vet jo hun har stor påvirkningskraft overfor ham. Dette burde de vel tatt på kammerset. Bra er det jo at hun ikke alltid flagger livet som rosenrødt, men der bør finnes grenser. Hun vil ikke utdype alt, i respekt for de involverte, men det argumentet veier ikke opp for spekulasjonene som da nettopp vil berøre dem. Hun vil fremstå som en god mor. Forteller oss hele tiden om hvor mye barna hennes går foran alt. Å skape grunnlaget for å være en bra forsørger/ forelder har hun hoppet over. Det å kjenne barnefar og ha økonomisk trygghet har vært mindre viktig enn å få barn. Slik kan det i alle fall virke her. Hun er influencer/ påvirker. Tenker hun noen gang på det? Hun vil stille det store eksponeringsbehovet sitt ved å legge ut på nett i stedet for å ha venner. Her får hun bekreftelse og støtte ved å brette ut de mest intime deler av livet sitt der mann, barn og familie blir mer eller mindre involvert, for involvert blir de, dette for penger og fame. Å bruke noe så ufattelig trist som en mulig skilsmisse som underholdning på bloggen er bare leit. 🙌🙌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 1. oktober 2020 #9562 Del Skrevet 1. oktober 2020 Han gis jo ikke mulighet til å snakke til sitt forsvar. En sak har alltid tre sider, min sin, din sin og sannheten 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. oktober 2020 #9563 Del Skrevet 1. oktober 2020 15 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Hva er så gale med å være introvert? Introvert er jo ikke samme som å ikke ha venner. Ingen her som har sagt det er noe gale å være det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2020 #9564 Del Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, lilletyrkia skrev: Introvert er jo ikke samme som å ikke ha venner. Ingen her som har sagt det er noe gale å være det. Ikke nødvendigvis men er heller ikke uvanlig å ikke ha venner når en er introvert. Er forskjellige grader akkurat som hos ekstroverte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. oktober 2020 #9565 Del Skrevet 1. oktober 2020 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Ikke nødvendigvis men er heller ikke uvanlig å ikke ha venner når en er introvert. Er forskjellige grader akkurat som hos ekstroverte Jeg kjenner faktisk ingen som ikke har venner. Så det er iallfall veldig uvanlig for meg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 1. oktober 2020 #9566 Del Skrevet 1. oktober 2020 30 minutter siden, ClusterOfGrapes skrev: Synes det er etisk betenkelig, ekstremt utleverende og respektløst overfor mannen hennes å publisere dette innlegget. Vel, skriver hun at hun har spurt H om dette først, men vi vet jo hun har stor påvirkningskraft overfor ham. Dette burde de vel tatt på kammerset. Bra er det jo at hun ikke alltid flagger livet som rosenrødt, men der bør finnes grenser. Hun vil ikke utdype alt, i respekt for de involverte, men det argumentet veier ikke opp for spekulasjonene som da nettopp vil berøre dem. Hun vil fremstå som en god mor. Forteller oss hele tiden om hvor mye barna hennes går foran alt. Å skape grunnlaget for å være en bra forsørger/ forelder har hun hoppet over. Det å kjenne barnefar og ha økonomisk trygghet har vært mindre viktig enn å få barn. Slik kan det i alle fall virke her. Hun er influencer/ påvirker. Tenker hun noen gang på det? Hun vil stille det store eksponeringsbehovet sitt ved å legge ut på nett i stedet for å ha venner. Her får hun bekreftelse og støtte ved å brette ut de mest intime deler av livet sitt der mann, barn og familie blir mer eller mindre involvert, for involvert blir de, dette for penger og fame. Å bruke noe så ufattelig trist som en mulig skilsmisse som underholdning på bloggen er bare leit. Veldig godt skrevet ! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2020 #9567 Del Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, lilletyrkia skrev: Jeg kjenner faktisk ingen som ikke har venner. Så det er iallfall veldig uvanlig for meg. Vel.... Men jeg kjenner til folk som faktisk ikke har venner, bekjente ja men ikke venner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2020 #9568 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Nussepus skrev: Håper virkelig han søker foreldrerett og får den. Hun er så ustabil. Om hun reiser til Tyrkia med barnet vil han nok få det siden det i muslimske land er mannen som får barna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 1. oktober 2020 #9569 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hun sitter med all makt. Han har ikke økonomi til å foreta aeg noe som helst. Forresten jobbet han masse når han var her. Malte hus til besteforeldra, sto på og ordna i Hagen. Litt fritid hadde han når han tok seg en fisketur. Stakkar sier jeg 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1. oktober 2020 #9570 Del Skrevet 1. oktober 2020 Dette er jo Anne Brith-style for alle pengene. Si altfor mye og altfor private ting, og samtidig komme med halvkvedede viser om «noe som har skjedd», som hun ikke vil si. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 1. oktober 2020 #9571 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, ClusterOfGrapes skrev: Synes det er etisk betenkelig, ekstremt utleverende og respektløst overfor mannen hennes å publisere dette innlegget. Vel, skriver hun at hun har spurt H om dette først, men vi vet jo hun har stor påvirkningskraft overfor ham. Dette burde de vel tatt på kammerset. Bra er det jo at hun ikke alltid flagger livet som rosenrødt, men der bør finnes grenser. Hun vil ikke utdype alt, i respekt for de involverte, men det argumentet veier ikke opp for spekulasjonene som da nettopp vil berøre dem. Hun vil fremstå som en god mor. Forteller oss hele tiden om hvor mye barna hennes går foran alt. Å skape grunnlaget for å være en bra forsørger/ forelder har hun hoppet over. Det å kjenne barnefar og ha økonomisk trygghet har vært mindre viktig enn å få barn. Slik kan det i alle fall virke her. Hun er influencer/ påvirker. Tenker hun noen gang på det? Hun vil stille det store eksponeringsbehovet sitt ved å legge ut på nett i stedet for å ha venner. Her får hun bekreftelse og støtte ved å brette ut de mest intime deler av livet sitt der mann, barn og familie blir mer eller mindre involvert, for involvert blir de, dette for penger og fame. Å bruke noe så ufattelig trist som en mulig skilsmisse som underholdning på bloggen er bare leit. Her satt du hodet på Spikern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktoberkvinnen Skrevet 1. oktober 2020 #9572 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har lenge tenkt mitt om denne bloggen og jeg sitter igjen med 2 ulike følelser. Men begge de heller mot at det er H jeg har sympati for, i mine øyne føler jeg at han var et bedre alternativ enn Danmark. Men med tanke på lønningene hans så er han jo mer eller mindre avhengig av at hu hjelper ti med penger til biletter. Mulig at hun gjør dette fordi hun hvis hun blir separert vil få en del stønader. Men dette var trist uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 1. oktober 2020 #9573 Del Skrevet 1. oktober 2020 vanskelig å tro at dette på noe tidspunkt har vært et reelt forhold. Hvem gir opp etter under to år som gift, uten å ha bodd sammen noen gang hvis det er kjærlighet? Og det at det tydeligvis har «skjedd noe»; Hun skriver at det ikke er utroskap, har jo påstått lenge at sønnen og H er bestevenner, og skriver at A ikke er grunnen. Hva kan egentlig å skjedd da som er god nok grunn til å gi opp et ekteskap og ta fra en mann sjansen til å være pappa til barnet sitt? høres ut som en dårlig unnskyldning for at hun egentlig ikke er så interessert mer nå som hun har fått det hun startet relasjonen for; et barn. hele greia er så usmakelig at jeg ikke har ord for det 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 1. oktober 2020 #9574 Del Skrevet 1. oktober 2020 Det er bare trist. Og dessverre er det mange som her inne har hatt ganske så rett i sine antagelser. Og de har virkelig fått høre hvor dømmende og onde de er. Men nå er det stille. Mest av alt synes jeg utrolig synd på H og det har jeg gjort hele veien. Den lille har jo ikke noe begrep på hva som skjer. Men hennes sønn mister vell også da en meget god kompis i sin stefar. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 1. oktober 2020 #9575 Del Skrevet 1. oktober 2020 Kan jo hende hun har magefølelse på at han giftet seg kun for å komme til Norge... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. oktober 2020 #9576 Del Skrevet 1. oktober 2020 Kom ikke som noen bombe, uansett hva grunnen er, men skal hun legge ut et slikt innlegg og si A uten å si B, ja da bare ber hun om spekulasjoner.....og med så mange innlegg hun nå er nødt til å få med seg her i debatten, for alle vet jo at hun lusker rundt her inne, så kommer det vel ørten tirader på snap hvor hun kommenterer kommentarene her 😛 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. oktober 2020 #9577 Del Skrevet 1. oktober 2020 27 minutter siden, Amaryllish skrev: vanskelig å tro at dette på noe tidspunkt har vært et reelt forhold. Hvem gir opp etter under to år som gift, uten å ha bodd sammen noen gang hvis det er kjærlighet? Og det at det tydeligvis har «skjedd noe»; Hun skriver at det ikke er utroskap, har jo påstått lenge at sønnen og H er bestevenner, og skriver at A ikke er grunnen. Hva kan egentlig å skjedd da som er god nok grunn til å gi opp et ekteskap og ta fra en mann sjansen til å være pappa til barnet sitt? høres ut som en dårlig unnskyldning for at hun egentlig ikke er så interessert mer nå som hun har fått det hun startet relasjonen for; et barn. hele greia er så usmakelig at jeg ikke har ord for det Og så alvorlig kan det vel heller ikke være når hun for seks dager siden skreiv at hun ville ta bryllupsbilder i Norge også. Men det var kanskje ikke så stas lengre nå som hverdagslivet nærmer seg. Jeg har hatt mange runder med min tyrkiske mann, det er ikke lett, men vi gir iallfall ikke opp så lett heller. Det burde jo igrunn ingen gjøre når man har fått barn og er gift. Man bør klare noen tunge runder. Hva skjedde med i gode og onder dager ?Og dette året her har jo vært spesielt for hele verden, og tenk han som har fått baby opp i dette og nesten ikke får være med ho. Kan ikke være lett, så litt tid burde de gitt ekteskapet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 1. oktober 2020 #9578 Del Skrevet 1. oktober 2020 De har jo knapt nok bodd sammen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 1. oktober 2020 #9579 Del Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, lilletyrkia skrev: Og så alvorlig kan det vel heller ikke være når hun for seks dager siden skreiv at hun ville ta bryllupsbilder i Norge også. Men det var kanskje ikke så stas lengre nå som hverdagslivet nærmer seg. Jeg har hatt mange runder med min tyrkiske mann, det er ikke lett, men vi gir iallfall ikke opp så lett heller. Det burde jo igrunn ingen gjøre når man har fått barn og er gift. Man bør klare noen tunge runder. Hva skjedde med i gode og onder dager ?Og dette året her har jo vært spesielt for hele verden, og tenk han som har fått baby opp i dette og nesten ikke får være med ho. Kan ikke være lett, så litt tid burde de gitt ekteskapet. Helt enig. Dette bekrefter jo bare det mange har trodd lenge: hun har aldri egentlig vært interessert i å få han til Norge. Det har i alle fall ikke handlet om pengene, hun har vel egentlig vært mer interessert i å bruke de pengene på seg selv og dratt ut tiden så mye som mulig for å bli gravid. Virker forøvrig som om hun tar ekstremt lett på det som burde være et tungt brudd med en ektefelle når man ser på snap i dag. Ganske usjarmerende å gå fra «dette er peisen jeg kjøpte meg i dag😍» til «nytt blogginnlegg ekteskapet ryker». Hvem oppfører seg sånn hvis man står i en forholdskrise? Det skinner ganske greit igjennom at hun ikke tar forholdet så seriøst. Det har det forsåvidt gjort lenge, men hun og alle supporterne hennes har hardnakket påstått at hun ikke fikk barn med første og beste tyrker kun for å slippe Danmarksutgiftene. Noen ganger er ting faktisk akkurat som de ser ut som. En absolutt hjerteskjærende og rystende situasjon for H som har planlagt hele fremtiden sin rundt å flytte til Norge og satset på denne damen som er 10 år eldre, og ikke minst et stort tap for datteren. For Mette antar jeg at livet går videre som vanlig med oppussing, 2g2g og blogginnlegg om at man ikke trenger venner når man har barn. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 1. oktober 2020 #9580 Del Skrevet 1. oktober 2020 53 minutter siden, Twinkle~ skrev: Kan jo hende hun har magefølelse på at han giftet seg kun for å komme til Norge... Dette har hun hardnakket nektet for så det kan hun ikke hatt? 🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg