Lady T Skrevet 21. november 2019 #4681 Del Skrevet 21. november 2019 41 minutter siden, Kritt skrev: Får håpe og tro det bare er på bakgrunn av bloggen; i så fall vil vel en slik bekymringsmelding bli avvist. BV er vel uansett pliktig til å sjekke med skole, helsestasjon, SFO osv? Selvom saken vil bli henlagt er det uansett en tøff prosess å gå gjennom for Mette, spesielt på toppen av en svangerskapsdepresjon! 😔❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 21. november 2019 #4682 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) 4 minutter siden, CMarie skrev: Mette har kun ett barn, per definisjon. Hun og far har delt omsorg 50%. Jeg tror barnet blir godt tatt vare på, har forstått det slik at Mette kun reiser når sønnen er hos far. Eldste datter og nær familie er antakelig et godt nettverk. Er dette sant må det være forferdelig vondt for henne 💔 Man trenger ikke en sånn belastning i tillegg til dårlig allmentilstand (kvalme) og nedstemthet (det hun mener er depresjon). Mette har hatt en usedvanlig tøff uke. Når hun i tillegg dokumenterer dette i det vide og brede blir hennes egne reaksjoner forsterket, og da medfører dette muligens et behov for å "ta" enkeltmennesker. Endret 21. november 2019 av spaniasol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4683 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) 5 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Å si at bekymringsmelding er sendt på grunnlag av blogg er vel spekulasjoner? Eller har hun fått dette bekreftet av BV? Det tviler jeg på. Forstår det som det er ukjente. Da er det nok på grunnlag av blogg/some. Edit: står «fremmed person» på bloggen. Endret 21. november 2019 av Lady T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 21. november 2019 #4684 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Lady T skrev: Forstår det som det er ukjente. Da er det nok på grunnlag av blogg/some. Det er altså spekulasjoner 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4685 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, FruenFraHavet skrev: Det er altså spekulasjoner 😊 Hva ellers skulle en fremmed ha å «ta» henne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 21. november 2019 #4686 Del Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, Lady T skrev: Hva ellers skulle en fremmed ha å «ta» henne på? Det vet da ikke jeg, men er det en fremmed? Uansett er det spekulasjoner og ryktespredning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4687 Del Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, FruenFraHavet skrev: Det vet da ikke jeg, men er det en fremmed? Uansett er det spekulasjoner og ryktespredning. Ja, det er en fremmed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4688 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, FruenFraHavet skrev: Det vet da ikke jeg, men er det en fremmed? Uansett er det spekulasjoner og ryktespredning. Sitat Metteask.blogg.no: Sitat Hva personen vil oppnå? Helt ærlig så vet jeg ikke, for jeg kjenner ikke vedkommende og vedkommende kjenner ikke meg. Men at personen ønsker meg vondt, ja det er iallefall sikkert! At noen (og kanskje mange) ikke liker meg, det er helt greit. De lager seg ett bilde av meg igjennom det jeg viser i mine offentlige kanaler og dømmer meg utifra det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 21. november 2019 #4689 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, Lady T skrev: Sitat Metteask.blogg.no: Ja, hvis dette er sant så er det jo underlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 21. november 2019 #4690 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Hvis hun har alt på stell så er det vel en grei prosess? Men forstår det er en tung runde å gå igjennom. Jeg er faktisk overraska over at dette ikke har skjedd før. Det er sjokkerende mange som har som hobby her nede å melde til både barnevern og NAV. Det er mye sjalu, hevngjerrige damer som har alt for lite å gjøre som sitter her i Tyrkia og melder gudoghvermannsen for morro skyld. Det er mange av de som har brukt grovt av bv og nav sine ressurser for egen morro. SYKT, men sant. Og så åpen som Mette har vært, så er det jo mye en som vil henne vondt kan ta henne på. Og jeg må jo si at jeg selv synes hun har tatt en del feil valg mtp sønnen og prosessen. Men virker som han har en stabil og fin far som Mette samarbeider godt med. Endret 21. november 2019 av Visvas 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4691 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Visvas skrev: Hvis hun har alt på stell så er det vel en grei prosess? Men forstår det er en tung runde å gå igjennom. Jeg er faktisk overraska over at dette ikke har skjedd før. Det er sjokkerende mange som har som hobby her nede å melde til både barnevern og NAV. Det er mye sjalu, hevngjerrige damer som har alt for lite å gjøre som sitter her i Tyrkia og melder gudoghvermannsen for morro skyld. Det er mange av de som har brukt grovt av bv og nav sine ressurser for egen morro. SYKT, men sant. Og så åpen som Mette har vært, og jeg må jo si at jeg selv synes hun har tatt en del feil valg mtp sønnen og prosessen. Men virker som han har en stabil og fin far som Mette samarbeider godt med. 😱 når du trodde du hadde hørt alt...! WTF 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 21. november 2019 #4692 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Ja du må ikke snakke. Det er så trist og sykt. Stakkarslige mennesker som gir andre trøbbel, ofte uten grunn. Endret 21. november 2019 av Visvas 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 21. november 2019 #4693 Del Skrevet 21. november 2019 22 minutter siden, Lady T skrev: BV er vel uansett pliktig til å sjekke med skole, helsestasjon, SFO osv? Selvom saken vil bli henlagt er det uansett en tøff prosess å gå gjennom for Mette, spesielt på toppen av en svangerskapsdepresjon! 😔❤️ Jeg vil tro at å få en barnevernsak på seg selvom man vet at man er en god mor/ far, alltid vil være svært skremmende. Man vil jo tenke det verste, ala Tenk om? Og dette på toppen av svangerskapsdepresjon som du skriver, fy søren så ubehagelig det må være . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 21. november 2019 #4694 Del Skrevet 21. november 2019 13 minutter siden, Visvas skrev: Hvis hun har alt på stell så er det vel en grei prosess? Men forstår det er en tung runde å gå igjennom. Jeg er faktisk overraska over at dette ikke har skjedd før. Det er sjokkerende mange som har som hobby her nede å melde til både barnevern og NAV. Det er mye sjalu, hevngjerrige damer som har alt for lite å gjøre som sitter her i Tyrkia og melder gudoghvermannsen for morro skyld. Det er mange av de som har brukt grovt av bv og nav sine ressurser for egen morro. SYKT, men sant. Og så åpen som Mette har vært, så er det jo mye en som vil henne vondt kan ta henne på. Og jeg må jo si at jeg selv synes hun har tatt en del feil valg mtp sønnen og prosessen. Men virker som han har en stabil og fin far som Mette samarbeider godt med. Sitter det norske damer nede i Tyrkia og melder andre norske damer til barnevernet, for gøy?? Det høres jo totalt sprøtt ut?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 21. november 2019 #4695 Del Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, JaVel skrev: Sitter det norske damer nede i Tyrkia og melder andre norske damer til barnevernet, for gøy?? Det høres jo totalt sprøtt ut?? Ja dessverre. Bv og nav. Mange er helt åpen om det, tom på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 21. november 2019 #4696 Del Skrevet 21. november 2019 Sett utenfra så håper jeg i det minste at noe godt kan komme av hele saken: større fokus på og kunnskap om nettvett hos den aktuelle (og andre). "All" informasjon som direkte og indirekte sier noe om privatlivet verken burde eller trenger deles for å være en profil folk vil følge med på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. november 2019 #4697 Del Skrevet 21. november 2019 Ukjent eller anonym? To forskjellige ting det. At en villt fremmed skal melde henne til barnevernet virker søkt. Men en i hennes krets kan melde anonymt. Uansett vil skole / barnehage få brev om saken - melde tilbake hva de mener i tretti førti spørsmål og ut i fra dette bestemmer bv seg for om de oppretter sak. Hvis alt er greit er det jo virkelig ikke noe å ta helt av for. Og hun har hatt en tøff uke? Det er fullstendig selvpåført. Hun velger selv å reise via ørten land i et døgn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 21. november 2019 #4698 Del Skrevet 21. november 2019 31 minutter siden, Visvas skrev: Ja dessverre. Bv og nav. Mange er helt åpen om det, tom på nett. Er det bloggere det gjelder eller folk de kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 21. november 2019 #4699 Del Skrevet 21. november 2019 7 minutter siden, DianaV skrev: Er det bloggere det gjelder eller folk de kjenner? Generelt folk. Vi vet alle hvem noen av de er, men ikke alle. Ikke alle bor her, men er/var her ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 21. november 2019 #4700 Del Skrevet 21. november 2019 På siste blogg innlegg står det at det er 25 kommentarer, men når jeg trykker på det får jeg at det er 0 kommentarer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg