Snaskesnusken Skrevet 25. februar 2019 #921 Skrevet 25. februar 2019 (endret) 11 minutter siden, Justsaying skrev: Hun sier selv han ikke ble dømt-ergo de hadde ikke bevis til å dømme han. Dropp å se Lov og rett i LA og sett deg inn i rettssystemet i Norge. Og slutt bruk herskerteknikker mot meg, de virker ikke og jeg vet veldig godt hvordan overgrep påvirker psyken til folk. Du uttaler deg om et tema og en sak som du ikke har kjennskap til! Innleggene dine vitner om at du ikke vet hva seksuelle overgrep er. Det er forferdelig å lese! Endret 25. februar 2019 av Snaskesnusken 5
WCKD Skrevet 25. februar 2019 #922 Skrevet 25. februar 2019 Det er faktisk rart at ikke folk som hadde et arbeidsforhold til ØB har bedt om kontaktforbud hos politiet... 4
Snaskesnusken Skrevet 25. februar 2019 #923 Skrevet 25. februar 2019 (endret) 1 time siden, Justsaying skrev: Hvordan i alle dager kan du uttale deg om det? Jeg har førstehåndskjennskap til temaet og lignende saker, og du må heller ignorere meg hvis du ikke tåler en annen vinkel på temaet Hvordan i alle dager kan DU uttale deg på andres vegne?????? Du har ikke kjennskap til andre menneskers psyke eller situasjon! Å legge skyld på overgrepsoffre er forkastelig!! Endret 25. februar 2019 av Snaskesnusken 14
A4. Skrevet 25. februar 2019 #924 Skrevet 25. februar 2019 1000 mindre følgere på ØB på IG nå enn for 2 dager siden, håper det fortsetter sånn.... 25
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. februar 2019 #925 Skrevet 25. februar 2019 19 timer siden, vintage skrev: Får både opp privatsiden hans og den offentlige. Det gjør jeg også nå. Men er helt sikker på at den var borte et par timer da jeg la inn innlegget. Har "stalket" ham til tider 😂
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. februar 2019 #926 Skrevet 25. februar 2019 19 timer siden, A4. skrev: Det var vel fordi en "kunstner" hadde tatt over FB kontoen hans. 🤣
Justlooking Skrevet 25. februar 2019 #927 Skrevet 25. februar 2019 Ser ØB har fjernet tidligere manager på Instagram nå, men ikke ført opp noen ny enda. 4
A4. Skrevet 25. februar 2019 #928 Skrevet 25. februar 2019 10 minutter siden, Justlooking skrev: Ser ØB har fjernet tidligere manager på Instagram nå, men ikke ført opp noen ny enda. Husker hvor stort nummer den forrige manageren gjorde ut av at han tok over ØB... Det var etter Natt & Dag artikkelen. Prøvde å finne det igjen, men ALT fra Motormouth som er linket til ØB er slettet... 7
A4. Skrevet 25. februar 2019 #929 Skrevet 25. februar 2019 3 minutter siden, Baresierdet skrev: Hennes ord, men når det blir spurt etter bevis så kan hun ikke gi det 🙄 sier ikke at det er løgn, men jeg også kunne sagt at ørjan sendte meg melding i går men jeg vil ikke at beviset skal komme på avveie så jeg vil ikke dele det, så hadde halve Norge slukt det. Uten bevis lagt frem skal man ikke sluke det rått. Det er ikke opp til oss å dømme, det er rettsvesenet som må ta seg av og vurdere bevisene! Om man plutselig får et dickpick på Snap, er nok ikke det første man tenker at man skal ta skjermbilde 🙄 18
Gjest Justsaying Skrevet 25. februar 2019 #930 Skrevet 25. februar 2019 5 minutter siden, A4. skrev: Om man plutselig får et dickpick på Snap, er nok ikke det første man tenker at man skal ta skjermbilde 🙄 Hvis man får det av en kjendis som driver trakassering så burde det være det første man gjør? Det andre man burde gjøre er å anmelde.
Baresierdet Skrevet 25. februar 2019 #931 Skrevet 25. februar 2019 Mitt «problem» er at det er enkelte her som ønsker en felles unnskyldning til hele det norske folket, jeg mener det er mellom Ørjan og hans ofre. Og med mindre dere ser bevis, ikke hva avisene skriver eller hva Iselin guttormsen sier så dere ikke hva som er sant eller ikke sant av alle de historiene som kommer frem. Det kommer historier heletiden, og kanskje alt er sant. Men det vet ikke du og det vet ikke jeg for vi har ikke sett bevis på det. Og komme med at «man tar ikke skjermbilder av dickpic» er for tynt! Vi fortjener ingen offentlig unnskyldning fra Ørjan, med mindre DU har blitt trakassert av mannen! 8
Snaskesnusken Skrevet 25. februar 2019 #932 Skrevet 25. februar 2019 Enkelte brukeres holdninger i denne tråden viser hvor viktig det er å ha en åpen dialog om mennesker som sitter i maktposisjoner som utøver uønskede seksuelle tilnærminger mot kvinner og menn. Å prate om det er den eneste måten å bekjempe seksuell trakassering. 32
Gjest Justsaying Skrevet 25. februar 2019 #933 Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Enkelte brukeres holdninger i denne tråden viser hvor viktig det er å ha en åpen dialog om mennesker som sitter i maktposisjoner som utøver uønskede seksuelle tilnærminger mot kvinner og menn. Å prate om det er den eneste måten å bekjempe seksuell trakassering. Hvis å prate om det er eneste måten å bekjempe det på så må du skaffe deg ropert. Den eneste måten å bekjempe seksuell tilnærming er å anmelde og at de som ser det og vet om det (!!!!) tar affære.
skarpegg Skrevet 25. februar 2019 #934 Skrevet 25. februar 2019 Eg ønsker motdebattanter velkommen. Helst dei som klarer å komme med skikkelige argument, og ikkje victim blaming. Å gnåle i veg om at ofra skulle ha anmeldt og antyde at dei ikkje egentlig er offer sidan dei ikkje gjorde det, klarer eg meg fint utan. Derfor har eg valgt å ignorere visst brukere i denne tråden, og også i andre tråder. Eg er med på at verda ikkje har krav på ei offentleg unnskyldning. Men eg syns at dersom han først skulle ytre seg offentleg burde han ha klart å hoste opp noko betre enn det han gjorde. For det som han lirte av seg er intet anna enn ei hån mot dei som har vore utsett for både hender og ytringar. 31
Baresierdet Skrevet 25. februar 2019 #935 Skrevet 25. februar 2019 Akkurat nå, Lanolin skrev: Eg ønsker motdebattanter velkommen. Helst dei som klarer å komme med skikkelige argument, og ikkje victim blaming. Å gnåle i veg om at ofra skulle ha anmeldt og antyde at dei ikkje egentlig er offer sidan dei ikkje gjorde det, klarer eg meg fint utan. Derfor har eg valgt å ignorere visst brukere i denne tråden, og også i andre tråder. Eg er med på at verda ikkje har krav på ei offentleg unnskyldning. Men eg syns at dersom han først skulle ytre seg offentleg burde han ha klart å hoste opp noko betre enn det han gjorde. For det som han lirte av seg er intet anna enn ei hån mot dei som har vore utsett for både hender og ytringar. Jeg har selv anmeldt en voldtekt, og for å være helt ærlig så hadde det skjedd igjen ville jeg ikke anmeldt. Prosessen er lang og i mine øyne ikke verdt det! Så at folk velger å ikke anmelde kan jeg forstå. Det er fortsatt ikke ian forstå er hvordan ALLE historier er sant, uten at noen har sett beviser på det! Jeg føler med ofrene, som faktisk at blitt trakassert av Ørjan. Men tror også at det kan komme falske historier noen ganger også! 6
Gjest Justsaying Skrevet 25. februar 2019 #936 Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, Lanolin skrev: Eg ønsker motdebattanter velkommen. Helst dei som klarer å komme med skikkelige argument, og ikkje victim blaming. Å gnåle i veg om at ofra skulle ha anmeldt og antyde at dei ikkje egentlig er offer sidan dei ikkje gjorde det, klarer eg meg fint utan. Derfor har eg valgt å ignorere visst brukere i denne tråden, og også i andre tråder. Eg er med på at verda ikkje har krav på ei offentleg unnskyldning. Men eg syns at dersom han først skulle ytre seg offentleg burde han ha klart å hoste opp noko betre enn det han gjorde. For det som han lirte av seg er intet anna enn ei hån mot dei som har vore utsett for både hender og ytringar. Hva skulle han ha sagt? Han kan vel ikke begynne å liste opp navn og hendelser og dra inn folk som kanskje ikke ofrer «flørt» eller «trakassering» en tanke.
^littletoomuch Skrevet 25. februar 2019 #937 Skrevet 25. februar 2019 Noen som har lest artikkelen på NRK.no? 1
skarpegg Skrevet 25. februar 2019 #938 Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, Baresierdet said: Jeg har selv anmeldt en voldtekt, og for å være helt ærlig så hadde det skjedd igjen ville jeg ikke anmeldt. Prosessen er lang og i mine øyne ikke verdt det! Så at folk velger å ikke anmelde kan jeg forstå. Det er fortsatt ikke ian forstå er hvordan ALLE historier er sant, uten at noen har sett beviser på det! Jeg føler med ofrene, som faktisk at blitt trakassert av Ørjan. Men tror også at det kan komme falske historier noen ganger også! At det kan forekomme falske anklager skal ein sjølsagt aldri sjå vekk frå. Men no hadde vel Dagbladet/Sjå og høyr bevis frå 8 kvinner? (meget muleg eg hugser feil), om det er utanom dei som har stått fram veit eg ikkje. Men det er mange nok til at ein reaksjon frå folk er heilt på sin plass. 8
minimymlen Skrevet 25. februar 2019 #939 Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, ^littletoomuch skrev: Noen som har lest artikkelen på NRK.no? Link? 1
Mkigjen Skrevet 25. februar 2019 #940 Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, ^littletoomuch said: oen som har lest artikkelen på NRK.no? Jepp 3
Fremhevede innlegg