Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Justlooking skrev:

Et vondt eksempel som viser hvor mye det koster å stå frem med navn i eksplosive saker. Det er jo ikke rart folk kvier seg for å varsle når det medfører så store problemer i etterkant. 

Det sier jo sitt at folk forsatt forsvarer og rasjonaliserer drittsekkoppførsel, mens den  som er offer  blir drapstruet og må gå under jorden. Hva slags syk logikk er det? 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det sier jo sitt at folk forsatt forsvarer og rasjonaliserer drittsekkoppførsel, mens den  som er offer  blir drapstruet og må gå under jorden. Hva slags syk logikk er det? 

En drittsekk vil en drittsekk forsvare. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kemma er imponerende tøff som tar støyten for de som (forståelig nok) synes det er for tungt å stå fram offentlig.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Hva var greia med tegningen ØB la ut på snap i morges?

Hva heter han på snapchat? 

Edit - fant den tenkte ikke på at han kunne ha såpass lik konas :)

Endret av FrkSvår
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært stille og strutsing fra ØB-leieren etter at manageren sa takk for seg og noe mer ang. disse spørsmålene Se & Hør/Dagbladet ba om svar på fra ØB har det heller ikke blitt, men regner jo med at skulle det dukke opp så blir det behørig publisert.

Jeg fikk også med meg situasjonen til hun som ble omtalt i Pod'n til T&T, og dersom det er på grunn av at hun sto frem med sin historie at det har blitt som det har blitt, ja, da syns jeg de som står bak, sikkert "team Ørjan", burde gjøre det samme som hun, nemlig stå frem offentlig og ikke skjule seg bak anonymitet og bare fremstå som troll......men mulig hun vet hvem de er og at de har identifisert seg, hva vet jeg.

I tillegg burde strutsen også få hodet opp av hullet i jorden og ta avstand fra hva disse tilhengerne evt. har skapt av problemer for henne ene og alene kun fordi hun sto frem og fikk fortalt sin historie.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, omtale av barn, brukerdebatt og omtale av barn.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Rosalie skrev:

Noen som vet om han har fått ny manager?

Regner ikke med det. Har forstått det sånn at manageren hans plukker opp de som ikke får annet management. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor får jeg ikke hørt podcasten hvor han beklager..? noen som har link til den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 12.19, Crossfitter skrev:

Syns det er på tide at dette mennesket får egen tråd igjen og at ikke hans kone "komikerfrues" tråd blir overfylt med alt av hva han har gjort/gjør..

Nå har endelig Ørjan Burøe selv bekreftet i media at han står bak mange av "metoo" anklagene, seksuell trakassering osv osv... Da tenker jeg det må gå ann å diskutere han/dette i egen tråd!!...

Med andre ord er ikke noe av dette "bare spekulasjoner" lenger, og denne tråden bør få stå!

Har ikke sett så mye av det han har lagt ut egentlig, men fikk med meg at han tjente en del på å kaste vann i ansiktet, skremme og gjøre helt sprø ting mot Marna. Også var det visst veldig morsomt og mange lo av det. Synes alltid det var noe irriterende med det hele. Har selv en god del humor, men jeg synes de overdrev så fælt at jeg ikke gadd å følge med på det. Enig i at han må ta ansvar for seksuell trakkasering. Det er jo flott at det er et tema, og det burde diskuteres og tas på alvor. Enkelte menn tror de kan brøyte seg gjennom livet, og gjøre hva de vil med hvem de vil. Og ikke stå til ansvar for noe av det. Det er så frekt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen reagerer på at andre viser Bureø støtte. Det syns jeg er veldig bra. Det går bsre ikke at absolutt alle vender en ryggen og kritiserer/dømmer. Ingen skal stå alene med lynsjestemning mot seg, og husk på at han har andre sider privat vi ikke ser, og som familien og venner ser. 

Dette var ikke noe forsvar til Bureø fra meg, bare så det er sagt. Men jeg er sjeleglad for at noen backer han opp. Det er ikke fordi de støtter det han har gjort, men på tross av det.

De som støtter handlingene hans er noe annet! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SoWhat? skrev:

Ser noen reagerer på at andre viser Bureø støtte. Det syns jeg er veldig bra. Det går bsre ikke at absolutt alle vender en ryggen og kritiserer/dømmer. Ingen skal stå alene med lynsjestemning mot seg, og husk på at han har andre sider privat vi ikke ser, og som familien og venner ser. 

Dette var ikke noe forsvar til Bureø fra meg, bare så det er sagt. Men jeg er sjeleglad for at noen backer han opp. Det er ikke fordi de støtter det han har gjort, men på tross av det.

De som støtter handlingene hans er noe annet! 

Enig i det, det virker som noen her inne er ute etter å ødlegge han. 

Han har 3 barn og de fortjener en pappa. Moren hans har mistet en sønn, vil dere at hun skal miste en til?

Tenker på Tore Tønne, når lynsje-mobben herjer på SoMe. 

Har han driti seg ut? JA.

Er det debattanter på KG som skal være den juridiske makt?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, erikhansen skrev:

Han har 3 barn og de fortjener en pappa. Moren hans har mistet en sønn, vil dere at hun skal miste en til?

Ørjan har 4 barn med 3 kvinner. Han er tilbake på SoMe med familien sin som om ingenting har hendt!! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, erikhansen skrev:

Men at dama som stod fram med navn skal få drapstrusler er mindre viktig?!

Hadde Ørjan hatt litt vett med tanke på alle «unnskyldningene» han har liret av seg, så kunne han vel også tatt avstand fra at andre sender drapstrusler til ofrene hans! Ikke det nei? Jeg vil tørre å påstå at å sammenligne Tore Tønne og Ørjan er ganske far fetched.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, heavyheart skrev:

Men at dama som stod fram med navn skal få drapstrusler er mindre viktig?!

Hadde Ørjan hatt litt vett med tanke på alle «unnskyldningene» han har liret av seg, så kunne han vel også tatt avstand fra at andre sender drapstrusler til ofrene hans! Ikke det nei? Jeg vil tørre å påstå at å sammenligne Tore Tønne og Ørjan er ganske far fetched.

Den er jo ikke det hvis trøkk utenfra hadde gjort at han tok et slikt valg.

Tore Tønne var uskyldig, det er ikke Ørjan. Men fortjener han å bli presset opp i samme hjørne?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, erikhansen skrev:

Den er jo ikke det hvis trøkk utenfra hadde gjort at han tok et slikt valg.

Tore Tønne var uskyldig, det er ikke Ørjan. Men fortjener han å bli presset opp i samme hjørne?

Skal du prate om selvmordfare,  hadde det vært hyggelig av deg å inkludere den andre parten også. Eller er det ørjan som er den viktigste her?

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hun får hat i SoMe. 

Men et liv er et liv, hun skal selvfølgelig tas vare på. 

Jeg har vanskelig for å se at deres skriverier på KG gjør hennes situasjon enklere eller bedre. 

Endret av erikhansen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, heavyheart skrev:

Hadde Ørjan hatt litt vett med tanke på alle «unnskyldningene» han har liret av seg, så kunne han vel også tatt avstand fra at andre sender drapstrusler til ofrene hans! Ikke det nei?

Tror du virkelig Kemma har behov for at Ørjan (av alle), skal snakke om hun i offentligheten og fordømme hatet mot henne? Vil ikke det bli sett på som en ny «unnskylding» (som du sier), tror du?

Jeg tror Ørjan gjør best av å holde mest mulig kjeft for øyeblikket. Så får han evt snakke med politiet dersom det blir sak av noe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...