xemiliex Skrevet 26. februar 2019 #1061 Del Skrevet 26. februar 2019 11 minutter siden, vintage skrev: Det jeg synes er ekstra forkastelig, er at han har fremstått som årets far, årets ektemann og årets forkjemper for bedre forhold mellom menn og kvinner. De to showene hans promoteres omtrent slik: Fordommer: "Dette er en forestilling som røsker deg i sjela og han beveger seg hårfint på kniveggen hele veien. Med nærmere 50% skilsmisser i året mener Ørjan det er på tide at man tar seg selv, forholdet og barna på alvor." Store gutter gråter ikke: "Det sies at store gutter ikke gråter. Hvorfor ikke, egentlig? Ørjan Burøe påstår i alle fall at han ikke finnes noe redd for å vise følelser. Han kan fint dele det som skjer inni seg med Gud og hvermann. Det må rett og slett til, mener han, for da får vi en bedre verden – gjør vi ikke?" I tillegg truet han med å slette venner som ikke meldte seg ut av mannegruppa Ottar (der er vel knapt nok noen som har nådd Ørjans nivå av svineri), leserinnlegg som fillerister de som mener at menn ikke er like gode omsorgspersoner som kvinner etc. Samt at han selvsagt er mann nok og trygg nok på sin seksualitet til at han bare digget den rosa scooteren Marna kjøpte til han. Alt i alt - tiårets mann der altså. Det kalles livsløgn. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. februar 2019 #1062 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Han har forestilling i morgen kl 20.30 i Ski rådhusteater. Utsolgt gitt Endret 26. februar 2019 av miss summers 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. februar 2019 #1063 Del Skrevet 26. februar 2019 Lurer på om mismatchen mellom liv og lære bare kommer til å gjøre Ørjan enda mindre populær. For mennene som støttet Ørjan på Facebook er vel neppe de som ønsker å gå på show til Ørjan for å høre om hvor ille mannegruppen Ottar er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1064 Del Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, miss summers skrev: Han har forestilling i morgen kl 20.30 i Ski rådhusteater. Utsolgt gitt Burde vært avlyst spør du meg. Sist han hadde stand up der for et drøyt år siden ble forestillingen avlyst p.g.a. "sykdom" aka de komikerene han skulle ha stand up med nektet etter at Natt og Dag artikkelen ble publisert og kona outet han.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1065 Del Skrevet 26. februar 2019 I lys av alt som har kommet fram i det siste er forestillingene hans en vits. Også DET bildet han fronter den nye forestillingen med, som å spytte på ofrene sine... "Rosie the Riveter" er et feministikon... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #1066 Del Skrevet 26. februar 2019 Har en felles venn med ØB på Facebook og han støtter ØB med hjerte og tekst. Han er forøvrig en hyggelig mann utad, men er litt type som ØB, sjarmerer damer og tar på de så fort han får sjansen. Bare at han støtter kompisen sin, liker alt ØB legger ut osv, gjør at jeg får avsmak for hele fyren. Skulle likt å se om han hadde turt å sende sin flotte 19 årige datter på tur med ØB. Tror vel pipa hadde fått en annen lyd i ettertid da. Jeg er så takknemlig for at jeg har en mann som fullstendig tar avstand fra oppførselen til ØB (og alle andre griser), skjønner hva metoo går ut på og respekterer alle mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #1067 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 16 minutter siden, miss summers skrev: Han har forestilling i morgen kl 20.30 i Ski rådhusteater. Utsolgt gitt Han har dessverre mange fans i Ski. Edit.. han bor jo også i Ski. Endret 26. februar 2019 av Dævendøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 26. februar 2019 #1068 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, WoOoW skrev: Her tar du feil. Jeg var så sliten av det jeg ble utsatt for at jeg vurderte å ta livet mitt. Jeg ble innlagt på psykiatrisk (de fikk ha min mobil i 24 timer og lese alt). Vet du hva legen sa til meg? Han sa at han hadde blitt syk etter 14 dager. Jeg sto i det i 1.5 år. Ikke undervurder selvmordsfaren til de som blir utsatt for slike ØB. Vi har å gjøre med farlige mennesker som tar livet av psyken din, og noen ganger livet ditt. Jeg ble fysisk angrepet av en eks, men det var den reneste bagatell i forhold til den psykiske torturen han bedrev etterpå. Når det plinget i mobilen ( enda en meld ) ble jeg så redd at det føltes som støt gjennom kroppen, det var mental tortur! At du holdt ut i 1.5 år er helt ufattelig, jeg er bare veldig glad for at du har kommet ut på andre siden noenlunde hel! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. februar 2019 #1069 Del Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Han har dessverre mange fans i Ski. Edit.. han bor jo også i Ski. Desverre ja. Men snodig at det er utsolgt og han er stille. Mulig de har stengt for salg? Veldig spent på om det blir noe av egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #1070 Del Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, miss summers skrev: Desverre ja. Men snodig at det er utsolgt og han er stille. Mulig de har stengt for salg? Veldig spent på om det blir noe av egentlig. Jeg også synes det er snodig at det er utsolgt. Men han har hatt flere show i Ski som har blitt utsolgt fort, så det kan være tilfelle. Vil vel tro det hadde stått noe mer i programmet om det hadde blitt avlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 26. februar 2019 #1071 Del Skrevet 26. februar 2019 11 minutter siden, A4. skrev: Burde vært avlyst spør du meg. Sist han hadde stand up der for et drøyt år siden ble forestillingen avlyst p.g.a. "sykdom" aka de komikerene han skulle ha stand up med nektet etter at Natt og Dag artikkelen ble publisert og kona outet han.... Han skal jo ha med en kvinnelig komiker som gjest i morgen, i følge Facebook. Lurer på om hun kommer til å møte opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 26. februar 2019 #1072 Del Skrevet 26. februar 2019 Uansett hva som skjer videre, om det ender i retten eller ikke, så MÅ jo Burøe nå ha forstått alvoret av handlingene sine?! Håper, og forventer, en langt mer ydmyk og respektfull utgave av Burøe i fremtiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #1073 Del Skrevet 26. februar 2019 9 minutter siden, A4. skrev: I lys av alt som har kommet fram i det siste er forestillingene hans en vits. Også DET bildet han fronter den nye forestillingen med, som å spytte på ofrene sine... "Rosie the Riveter" er et feministikon... Igjen, jeg mangler ord..! Snakk om å totalt mangle selvinnsikt? Hva slags mennesker har jobbet med han? Det må da være minst ett menneske som kunne forklart han hvorfor det bilder var en særdeles dårlig idè..! For han skjønner det tydeligvis ikke selv. Dette bildet er like provoserende som da han gikk etter Mannegruppa Ottar. Jeg skjønner at det klikka for Atle Antonsen den gangen. Jeg kjenner ingen av de innvolverte, men merker pulsen stige bare av å se det bildet der! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 26. februar 2019 #1074 Del Skrevet 26. februar 2019 6 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Igjen, jeg mangler ord..! Snakk om å totalt mangle selvinnsikt? Hva slags mennesker har jobbet med han? Det må da være minst ett menneske som kunne forklart han hvorfor det bilder var en særdeles dårlig idè..! For han skjønner det tydeligvis ikke selv. Dette bildet er like provoserende som da han gikk etter Mannegruppa Ottar. Jeg skjønner at det klikka for Atle Antonsen den gangen. Jeg kjenner ingen av de innvolverte, men merker pulsen stige bare av å se det bildet der! Hva var greia med msnnegruppa Ottar, Burøe og Antonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoOoW Skrevet 26. februar 2019 #1075 Del Skrevet 26. februar 2019 12 minutter siden, JaVel skrev: Jeg ble fysisk angrepet av en eks, men det var den reneste bagatell i forhold til den psykiske torturen han bedrev etterpå. Når det plinget i mobilen ( enda en meld ) ble jeg så redd at det føltes som støt gjennom kroppen, det var mental tortur! At du holdt ut i 1.5 år er helt ufattelig, jeg er bare veldig glad for at du har kommet ut på andre siden noenlunde hel! Jeg reagerer enda på meldingslyden, over 6 år etter. Så helt hel er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. februar 2019 #1076 Del Skrevet 26. februar 2019 "Det sies at store gutter ikke gråter. Hvorfor ikke, egentlig? Ørjan Burøe påstår i alle fall at han ikke finnes noe redd for å vise følelser. Han kan fint dele det som skjer inni seg med Gud og hvermann. Det må rett og slett til, mener han, for da får vi en bedre verden - gjør vi ikke?" https://www.olavshallen.no/forestillinger/2018-12-16-store-gutter-gråter-ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1077 Del Skrevet 26. februar 2019 24 minutter siden, Dævendøtte skrev: Jeg også synes det er snodig at det er utsolgt. Men han har hatt flere show i Ski som har blitt utsolgt fort, så det kan være tilfelle. Vil vel tro det hadde stått noe mer i programmet om det hadde blitt avlyst. Det var jo det Elina Krantz gjorde, sitat fra NRK.no :» Vi fortsatte ikke med showet, vi stoppet all booking.» Husker at de framtidige forestillingene hans dengang plutselig sto som «utsolgt». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 26. februar 2019 #1078 Del Skrevet 26. februar 2019 6 timer siden, Justsaying skrev: Du ser at du beviser hvorfor noen må være på den andre siden nå? Ingen bryr seg om den fantastiske gesten! Nettopp derfor. Uansett hva ØB gjør nå så er det ikke verdsatt, hverken nå eller frem i tid. Dere viser at det hjelper ikke å prøve den minste ting. Så hvorfor skal folk ville forandre seg da? Hvorfor skal folk unnskylde seg? Ingenting er bra nok når det ulvene vil ha er blod. Faktisk veldig enig i akkurat dette. Balansen må opprettholdes. Når det er sagt så føler jeg stor avsky for handlingene som har blitt gjort. Synes det er utrolig bra at det ble presset opp til overflaten nå slik at strutsemetoden fjernes. Det trengs en storm (tornado i dette tilfellet) for å rense opp og endre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 26. februar 2019 #1079 Del Skrevet 26. februar 2019 48 minutter siden, HalldirV2 skrev: Uansett hva som skjer videre, om det ender i retten eller ikke, så MÅ jo Burøe nå ha forstått alvoret av handlingene sine?! Håper, og forventer, en langt mer ydmyk og respektfull utgave av Burøe i fremtiden. Hvis dette stemmer, hvorfor sletter han da de kritiske meldingene han får og hvorfor stopper han ikke dem som latterliggjør kvinnene som har gitt beskjed om trakasseringen? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 26. februar 2019 #1080 Del Skrevet 26. februar 2019 54 minutter siden, miss summers skrev: Desverre ja. Men snodig at det er utsolgt og han er stille. Mulig de har stengt for salg? Veldig spent på om det blir noe av egentlig. Neida, det er ledige billetter der med han i april, mai og juni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg