Gjest SVK Skrevet 26. februar 2019 #1041 Skrevet 26. februar 2019 1 hour ago, vintage said: Akkurat den har jeg sett i mange varianter rundt om i kommentarfelt den siste uken. Vi som kritiserer han blir kalt for nazifeminister, sutrekjerringer, drittkjerringer, snøfnugg, traktorlesber etc. For min egen del et merkelig skue, for her inne har jeg til og med blitt beskyldt for å være mann med kvinneprofil - og nå altså nazifeminist på det øvrige internettet 😏 Spesielt at Ørjan prøver å fremstille det som om han har endret seg til det bedre samtidig som han sletter alle kommentarer utenom kommentarene som rakker ned på feminister og kvinner generelt.
miss summers Skrevet 26. februar 2019 #1042 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, SVK skrev: Spesielt at Ørjan prøver å fremstille det som om han har endret seg til det bedre samtidig som han sletter alle kommentarer utenom kommentarene som rakker ned på feminister og kvinner generelt. Ja. Menn som opptrer slik han gjør, det er virkelighetens menn som hater kvinner. 23
vintage Skrevet 26. februar 2019 #1043 Skrevet 26. februar 2019 15 minutter siden, SVK skrev: Spesielt at Ørjan prøver å fremstille det som om han har endret seg til det bedre samtidig som han sletter alle kommentarer utenom kommentarene som rakker ned på feminister og kvinner generelt. Som f.eks.: "Håper å se deg tilbake i full vigør på podcasten snart! Samtlige av nyfeministene som flokker seg som høns med rabies rundt enhver påstand eller ethvert rykte håper jeg forsvinner inn i det mørket de kom fra! Ekle mennesker! Og at seriøse medier slutter med å gi disse tullete og krakilske kvinnfolka og pusemennene deres mer oppmerksomhet enn de har godt av!" 32
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #1044 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, vintage skrev: Som f.eks.: "Håper å se deg tilbake i full vigør på podcasten snart! Samtlige av nyfeministene som flokker seg som høns med rabies rundt enhver påstand eller ethvert rykte håper jeg forsvinner inn i det mørket de kom fra! Ekle mennesker! Og at seriøse medier slutter med å gi disse tullete og krakilske kvinnfolka og pusemennene deres mer oppmerksomhet enn de har godt av!" Ikke sant...! Regner med at disse menneskene hadde hatt like holdninger hvis deres døtre, søstre og mødre hadde blitt utsatt for samme trakassering...Men regner ikke med det. De kommentarfeltene er en studie i hvor tett og neversynt det er mulig for voksne mennesker å bli. Jeg gremmes og skammer meg på deres vegne. Det er ikke lenger snakk om rykter, det er snakk om kollegaer og andre som står frem med fullt navn. Helt utrolig at det er mulig å forsvare noe slikt. I tillegg til at man kaller disse tøffe menneskene nazifeminister, haters, tullete og krakilske kvinnfolk med pusemenn... Endret 26. februar 2019 av Hummingbird2 34
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1045 Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: De truet med å knuse karrieren til en jente for to uker siden og en blogger har stått frem og fortalt hun fikk grisemeldinger så sent som 8. januar. Noe Tusvik & Tønne har sett bevis på. Kom det frem i dagens podcast? 2
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #1046 Skrevet 26. februar 2019 7 minutter siden, A4. skrev: Kom det frem i dagens podcast? Nei, i kommentarfeltet til Christoffer Andreas Dedekam Schjelderups FB innlegg. 5
xemiliex Skrevet 26. februar 2019 #1047 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 55 minutter siden, vintage skrev: Som f.eks.: "Håper å se deg tilbake i full vigør på podcasten snart! Samtlige av nyfeministene som flokker seg som høns med rabies rundt enhver påstand eller ethvert rykte håper jeg forsvinner inn i det mørket de kom fra! Ekle mennesker! Og at seriøse medier slutter med å gi disse tullete og krakilske kvinnfolka og pusemennene deres mer oppmerksomhet enn de har godt av!" Og Ørjan Burøe er deres profet. Endret 26. februar 2019 av xemiliex 17
XmXa7 Skrevet 26. februar 2019 #1048 Skrevet 26. februar 2019 (endret) Sjekket podcasten til ØB og kompisen, ikke kommet noen ny episode siden 17.2, og de 3 episodene som ligger ute er utilgjengelige. Podcast prosjektet skrinlagt? Makkeren trukket seg..? 🤔 Forøvrig så savner ikke jeg noe podcast fra ØB.. Men tenkte kanskje han ville bruke dette fora som en mulighet til å forklare seg/unnskylde seg og bagatalisere nok en gang.. Endret 26. februar 2019 av XmXa7 3
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #1049 Skrevet 26. februar 2019 42 minutter siden, A4. skrev: Kom det frem i dagens podcast? Forrige ukespodcast: Kemmas historie 1
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1050 Skrevet 26. februar 2019 36 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Nei, i kommentarfeltet til Christoffer Andreas Dedekam Schjelderups FB innlegg. 1 minutt siden, Hummingbird2 skrev: Forrige ukespodcast: Kemmas historie Jeg som blandet litt med hun bloggeren som sto fram i helgen og sa hun hadde fått Snap av ØB nylig. 1
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #1051 Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, XmXa7 skrev: Sjekket podcasten til ØB og kompisen, ikke kommet noen ny episode siden 17.2, og de 3 episodene som ligger ute er utilgjengelige. Podcast prosjektet skrinlagt? Makkeren trukket seg..? 🤔 Forøvrig så savner ikke jeg noe podcast fra ØB.. Men tenkte kanskje han ville bruke dette fora som en mulighet til å forklare seg/unnskylde seg og bagatalisere nok en gang.. Han brukte jo podcasten 17.2 til å «unnskylde seg og kalte den grove trakasseringen for «flørting», samtidig som han brukte familie og død bror. Men nå er den slettet av forståelige grunner. 14
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1052 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 11 minutter siden, XmXa7 skrev: Sjekket podcasten til ØB og kompisen, ikke kommet noen ny episode siden 17.2, og de 3 episodene som ligger ute er utilgjengelige. Podcast prosjektet skrinlagt? Makkeren trukket seg..? 🤔 Forøvrig så savner ikke jeg noe podcast fra ØB.. Men tenkte kanskje han ville bruke dette fora som en mulighet til å forklare seg/unnskylde seg og bagatalisere nok en gang.. Ble nok ikke så god reklame som han hadde tenkt den podcasten... (Tenkte på Haraldsen) Endret 26. februar 2019 av A4. 10
MortenMinstelønn Skrevet 26. februar 2019 #1053 Skrevet 26. februar 2019 At Atle Antonsen reagerte mot Burøe lennge før #Metoo, stadfester Atle som en av mine helter;) 13
Summer lady Skrevet 26. februar 2019 #1054 Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: At Atle Antonsen reagerte mot Burøe lennge før #Metoo, stadfester Atle som en av mine helter;) Enig 👍👍👍 7
Emmelise Skrevet 26. februar 2019 #1055 Skrevet 26. februar 2019 https://www.dagbladet.no/kjendis/legger-podkasten-pa-is/70809122 Dagbladet nevner det. 6
MortenMinstelønn Skrevet 26. februar 2019 #1056 Skrevet 26. februar 2019 Jeg har Atle Antonsen, Harald Eida og Tore Sagen på pallplass hva humor angår. Shit, nå kommer Tusvik løpende mot meg med en spade og spør hvorfor ingen kvinner fikk pallplass! Hva gjør jeg? 3
Sh999 Skrevet 26. februar 2019 #1057 Skrevet 26. februar 2019 Jon Almaas, Dagfinn Lyngbø og Terje Sporsem her. Rart at man skal reagere på at ingen kvinner får pallplass? Det har jo med humor/dyktighet å gjøre, ikke om de er menn eller kvinner. 4
MortenMinstelønn Skrevet 26. februar 2019 #1058 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 28 minutter siden, Sh999 skrev: Jon Almaas, Dagfinn Lyngbø og Terje Sporsem her. Rart at man skal reagere på at ingen kvinner får pallplass? Det har jo med humor/dyktighet å gjøre, ikke om de er menn eller kvinner. Heller ikke så opptatt av kjønn. Tenker mer på person. Med siden vi snakker om det, så vil jeg si at kona til Lyngbø kommer ganske høyt opp. Spesielt gjennom serien "Melonas." Vil ha mer av det! Kjære Pernille, vi vil ha mere Melonas! Endret 26. februar 2019 av MortenMinstelønn 2
vintage Skrevet 26. februar 2019 #1059 Skrevet 26. februar 2019 Det jeg synes er ekstra forkastelig, er at han har fremstått som årets far, årets ektemann og årets forkjemper for bedre forhold mellom menn og kvinner. De to showene hans promoteres omtrent slik: Fordommer: "Dette er en forestilling som røsker deg i sjela og han beveger seg hårfint på kniveggen hele veien. Med nærmere 50% skilsmisser i året mener Ørjan det er på tide at man tar seg selv, forholdet og barna på alvor." Store gutter gråter ikke: "Det sies at store gutter ikke gråter. Hvorfor ikke, egentlig? Ørjan Burøe påstår i alle fall at han ikke finnes noe redd for å vise følelser. Han kan fint dele det som skjer inni seg med Gud og hvermann. Det må rett og slett til, mener han, for da får vi en bedre verden – gjør vi ikke?" I tillegg truet han med å slette venner som ikke meldte seg ut av mannegruppa Ottar (der er vel knapt nok noen som har nådd Ørjans nivå av svineri), leserinnlegg som fillerister de som mener at menn ikke er like gode omsorgspersoner som kvinner etc. Samt at han selvsagt er mann nok og trygg nok på sin seksualitet til at han bare digget den rosa scooteren Marna kjøpte til han. Alt i alt - tiårets mann der altså. 43
A4. Skrevet 26. februar 2019 #1060 Skrevet 26. februar 2019 Alt den mannen gjør i det offentlige, er for å få likes, klikk og oppmerksomhet. 14
Fremhevede innlegg