miss summers Skrevet 19. februar 2019 #61 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, bibbis skrev: Jeg lurer virkelig på taktikken bak dette podcast-stuntet hans jeg. Er han så høy på seg selv at han ikke trodde at dette ikke kom til å passere? At det fins en horde med jenter der ute, med beviser, som ikke kom til å bli provosert av den syltynne «unnskyldningen» hans? Er det damage control i forbindelse av den videoen som gikk viralt? Eller er han virkelig så tett i nøtta at han ikke forstår hva det er han egentlig har gjort med alle disse jentene? Eller var det verdens dårligste reklamejippo for å blest om podkasten sin? Han må jo ha verdens dummeste rådgivere rundt seg. Han skjønner det ikke. For han forstår ikke rett versus galt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #62 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, HalldirV2 skrev: Flott, da slipper jeg å lide meg gjennom for mye T&T. Er det en kvinne som står frem med sin historie, eller en generell oppsummering av hele suppa? Det er et brev fra en navngitt kvinne. De leser opp brevet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 19. februar 2019 #63 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, vintage skrev: Det er et brev fra en navngitt kvinne. De leser opp brevet. Takker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #64 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Takker. Hører gjerne hva du synes når du har hørt det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 19. februar 2019 #65 Del Skrevet 19. februar 2019 Tenker med grøss og gru på alle de som har blitt utsatt for han opp igjennom, og som Kemma selv sier, hva med feks garderobejentene på Latter? Kan godt være dette er spekulasjon, men i lys av det siste som er kommet frem så er det vel tvilsomt at det ikke ligger noe i det. Han må bare stoppes nå. Folk kan ikke gå på nye show med han? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 19. februar 2019 #66 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, vintage skrev: Hører gjerne hva du synes når du har hørt det. Skal høre nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catliner Skrevet 19. februar 2019 #67 Del Skrevet 19. februar 2019 Linken funker ikke. Hva står det i brevet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. februar 2019 #68 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Catliner skrev: Linken funker ikke. Hva står det i brevet? Det går ikke an å oppsummere det, for det er så mange detaljer som utgjør helheten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catliner Skrevet 19. februar 2019 #69 Del Skrevet 19. februar 2019 Linken funker. Skjønte det nå. Reklamen må høres først før Podcasten starter. Er spent på hva som kommer nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. februar 2019 #70 Del Skrevet 19. februar 2019 Hvem er Kemma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2019 #71 Del Skrevet 19. februar 2019 Link til podkast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. februar 2019 #72 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, BethD skrev: Hvem er Kemma? Hans tidligere stylist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. februar 2019 #73 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Hvorfor skriver ikke avisene om det? Spesielt VG som har latt han komme til, da får de søren meg skrive om den andre siden også! Gode tanker til deg❤️ Det kommer. Mye som skal samles inn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 19. februar 2019 #74 Del Skrevet 19. februar 2019 Dette er det kvalmeste jeg hat hørt på en god stund! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HalldirV2 Skrevet 19. februar 2019 Populært innlegg #75 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) 1 time siden, vintage skrev: Hører gjerne hva du synes når du har hørt det. Hva er det å si annet enn at dette er grov systematisk trakassering, og det forundrer meg om ikke dette er straffbart. Håper kvinnen som er intervjuet har spart på samtalelogger osv. Og jeg har oppriktig medfølelse med de jentene som har måtte omgås denne mannen, spesielt i et “låst" arbeidsforhold. Edit: Og ja, etter å ha hørt dette er "unnskyldningen“ til Burøe et hån mot ofrene hans. Endret 19. februar 2019 av HalldirV2 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 19. februar 2019 #76 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, vintage skrev: Han har et kvinnesyn som går langt forbi en vanlig mannsgris. Det han har ytret til henne går over i perversjon. Ja, dette er perverst. Stakkars de som har vært utsatt for oppførselen han. Dette er #metoo. Han har brukt sin alder og posisjon som en etablert komiker mot yngre jenter. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde1302 Skrevet 19. februar 2019 #77 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #78 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Hilde1302 skrev: Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? Ja, det er fra i dag, og du kan spole. Stålsett deg for hva du skal høre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 19. februar 2019 #79 Del Skrevet 19. februar 2019 4 minutter siden, Hilde1302 skrev: Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? Du må høre reklamen først, så kan du spole. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #80 Del Skrevet 19. februar 2019 6 minutter siden, HalldirV2 skrev: Hva er det å si annet enn at dette er grov systematisk trakassering, og det forundrer meg om ikke dette er straffbart. Håper kvinnen som er intervjuet har spart på samtalelogger osv. Og jeg har oppriktig medfølelse med de jentene som har måtte omgås denne mannen, spesielt i et “låst" arbeidsforhold. Har aldri likt denne klovnen, men nå spytter jeg på navnet hans. Takk for at du lyttet til det, jeg håper mange mange flere gjør det. Jeg er som sagt en av de som har vært noe avventende, dette var dråpen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg