Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! 🙂

Kan komme med et mer detaljert skriv senere og quote litt innlegg skrevet her. Har ikke lest alt enda.

Relatert til tråden er vi vel forbi ordet billig, da de går rett over fra SMS-game og vi er i grenseland til GRATIS!

Anonymkode: 41bff...657

Trolleri Trollerei

Anonymkode: e8043...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det må man da kunne gjøre om man har en annen etikk og moral en denne kvinnen, det som blir helt riv ruskende galt er at menn som selv ikke er noe bedre faktisk gjør det. Og mange menn har heller ikke noe moral eller etikk, og er akkurat like billig som kvinnene de stempler, og da er det bare rent hykleri og galskap. Så trenger man ikke si alt man "synser" da er det ofte mye bedre å holde kjeften sin, og skygge unna slike kvinner som man overhodet ikke matcher med. Men menn som stempler en kvinne som billig, som selv knuller rundt er helt håpløse idioter.

Det er ikke bare menn som stempler oss kvinner, det er også kvinner som mener at sine medsøstre ikke kan ligge meg andre enn sine typer og at one night stand nærmest er et synd. 

Og nei, selvom man har en helt annen etikk og moral så har men likevel ikke RETT til å stemple andre og sette dem i en bås bare fordi man selv ikke liker å ligge rundt. 

Det du skriver er mer vinklet til dobbeltmoral «preiken». 

Det jeg ønsker å få frem med mitt innlegg er at ord som billig og horete må bort. Folk må kunne få ligge rundt uten å få dømt på seg et ord for å beskrive dem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå å være billig, en annen ting er nå å være totalt gratis.

Men som sagt, skal lese gjennom alle svar kanskje i morgen og quote litt og gi litt tilbakemeldinger, ja.

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

En ting er nå å være billig, en annen ting er nå å være totalt gratis.

Men som sagt, skal lese gjennom alle svar kanskje i morgen og quote litt og gi litt tilbakemeldinger, ja.

Anonymkode: 41bff...657

Jeg hadde et spørsmål tidlig i tråden som jeg ikke tror du har svart på. Nemlig dette:

 

On 2/18/2019 at 10:56 PM, AnonymBruker said:

Drar du med deg mange jenter hjem til deg, som du ikke har pratet med eller møtt på ekte? 

 

Anonymkode: 43527...dd1

 

Anonymkode: 43527...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 16.47, waco skrev:

Enten er du stolt over at du ligger med mange og at du er billig, - eller så er du flau over at du har ligget med mange med å for eksempel skjule hvor mange du har ligget med. Det kan for eksempel være at du nekter å vedkjenne deg mennesker du har ligget med.

For meg er dette her bedrageri, hvis du er like stolt som det jeg er over å være billig og tilgjengelig, ja da hadde ikke du hatt denne forakten mot billige jenter.

Det er ikke mer enn 50 når siden det var kriminelt å være samboer her i norge, - idag ser vi på samboere med den aller største selvfølge. Kanskje det vil være slik med billige kvinner også? Det vil si at idag har de aller fleste kvinner den aller vemmeligste og vondeste averesjon mot kvinner som har fritt sex-liv men om 50 år,  så kan det hende at du vil være såpass voksen at du innrømmer kvinner den samme rett til å være billig og tøsete slik som menn forventer at de kan være billige og tøsete?

Eller hva tror du?

Nå er det kallenavnene det reageres på. Det er nedsettende ment. Å kalle noen billig og tøs er et redskap for å påføre skam. At man ikke skal ha lov til å være stolt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Maleficenta skrev:

Nå er det kallenavnene det reageres på. Det er nedsettende ment. Å kalle noen billig og tøs er et redskap for å påføre skam. At man ikke skal ha lov til å være stolt

Du kan jo selvfølgelig være stolt over at du ligger med mange! Hvorfor er du ikke det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Nmtt skrev:

Det jeg ønsker å få frem med mitt innlegg er at ord som billig og horete må bort. Folk må kunne få ligge rundt uten å få dømt på seg et ord for å beskrive dem. 

Hvorfor kan du ikke være stolt over at du er billig og horete? Skulle du ønske at ordet billig og ordet horete forsvant? Eller at det skulle være attraktiv å være billig og å være horete?

Hva synes du er galt med være billig og horete da?

Gjør det deg noe at kvinner ligger med så mange de selv vil? Hvorfor er ikke det noe å være stolt over da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter bør vel egentlig ha litt krav, ikke bare ligge rundt med hvem som helst.

Det å møte opp direkte på døren til en du ikke engang har pratet med i virkeligheten kan jo være risikabelt.

Men som sagt. Skrev nok trådtittel feil. Ikke billig, gratis.

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde sex var gratis for de fleste. Billig- du snakker om kvinner på tilbud, rabatt? 

Anonymkode: 4f6b1...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2019 den 22.42, Maleficenta skrev:

Nå er det kallenavnene det reageres på. Det er nedsettende ment. Å kalle noen billig og tøs er et redskap for å påføre skam. At man ikke skal ha lov til å være stolt

Sosial kontroll er en viktig del av ethvert samfunn. Uønsket adferd blir karakterisert negativt. Svaret på dette er å oppføre deg noenlunde slik samfunnet forventer. Da går det deg vel, og samfunnet kan fungere.

Ingen generasjon starter med blanke ark og bygger samfunnet fra grunnen. Vi bygger på forfedrenes uskrevne lærdommer, som overføres mellom generasjoner via sosiale forventninger og sosiale sanksjoner. Hver mann har sin hustru, ikke fordi vi har funnet ut at det er best, men fordi forfedrene våre har gjort dette i tusenvis av år, fordi mennesker tidlig fant gode grunner for å innrette seg slik. På denne måten får unge glede av generasjoners visdom som de ikke er moden nok til å forstå.

Foreldre forsøker å sette grenser og veilede ungene for å unngå at de gjør samme feil som foreldrene gjorde i sin ungdom. Over generasjoner bygges den sosiale visdommen sten for sten. Dette fungerte i tusenvis av år, helt til 60-tallet da en usedvanlig dum ungdomsgenerasjon fikk for stor makt og gjorde opprør mot forfedrenes visdom. De trodde faktisk at de var klokere enn alle tidligere generasjoner og skulle bygge samfunnet på nytt fra et blankt ark. Det er restene av dette prosjektet dine tanker stammer fra. Vi andre bygger videre på det som var før, på den tidløse visdom om at utsvevende seksualliv ikke er av det gode. Derfor er slik adferd skambelagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er billige fordi vi liker å pule rundt.

Anonymkode: 7b623...086

Hvorfor er dere dobbeltmoralske når det kommer til hva dere svarer i spørreundersøkelser om at dere ''venter'' på den rette, også puler dere randoms dere ikke engang vet hvem er før dere er der? hahaha

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.2.2019 den 22.06, Nmtt skrev:

Det er ikke bare menn som stempler oss kvinner, det er også kvinner som mener at sine medsøstre ikke kan ligge meg andre enn sine typer og at one night stand nærmest er et synd. 

Og nei, selvom man har en helt annen etikk og moral så har men likevel ikke RETT til å stemple andre og sette dem i en bås bare fordi man selv ikke liker å ligge rundt. 

Det du skriver er mer vinklet til dobbeltmoral «preiken». 

Det jeg ønsker å få frem med mitt innlegg er at ord som billig og horete må bort. Folk må kunne få ligge rundt uten å få dømt på seg et ord for å beskrive dem. 

Jeg tenker egentlig motsatt, en er selvfølgelig fri til å gjøre som en vil og ligge så mye rundt som en bare orker, men en må regne med at en blir vurdert ut fra hvordan en lever livet sitt og valgene en tar. Har du en adferd som andre synes er uattraktiv og ekkel må en nesten regne med at en vil bli vurdert deretter, og for noen være mindre attraktiv som kjæreste, venn osv. Det gjelder både "lettvinte" kvinner og "rundbrenner"-menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er dere dobbeltmoralske når det kommer til hva dere svarer i spørreundersøkelser om at dere ''venter'' på den rette, også puler dere randoms dere ikke engang vet hvem er før dere er der? hahaha

Anonymkode: 41bff...657

Tåpelig å snakke om "dere". Jenter/kvinner er individer, ikke en homogen masse.

Hvor mange har du ligget med selv, ts? Det har du ikke svart på.

Anonymkode: 43527...dd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Jeg skjønner ikke alt hatet mot billige kvinner. Det er bra at damer er billige og er villige til å knulle menn.

De gjør en samfunntjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.2.2019 den 13.26, waco skrev:

Hvorfor kan du ikke være stolt over at du er billig og horete? Skulle du ønske at ordet billig og ordet horete forsvant? Eller at det skulle være attraktiv å være billig og å være horete?

Hva synes du er galt med være billig og horete da?

Gjør det deg noe at kvinner ligger med så mange de selv vil? Hvorfor er ikke det noe å være stolt over da?

Det er helt unaturlig at kvinner ligger rundt. Men like så ille med menn som ligger med kvinner de ikke har ærbare intensjoner ovenfor. 

Anonymkode: 5ec4e...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 13.26, waco skrev:

Hvorfor kan du ikke være stolt over at du er billig og horete? Skulle du ønske at ordet billig og ordet horete forsvant? Eller at det skulle være attraktiv å være billig og å være horete?

Hva synes du er galt med være billig og horete da?

Gjør det deg noe at kvinner ligger med så mange de selv vil? Hvorfor er ikke det noe å være stolt over da?

Skjønner ikke hva du mener jeg. Hvis du tror jeg mener at jenter som ligger med mange er billige horer så tar du feil. Vet ikke om du var enig med innlegget mitt eller om du er i mot på en veldig merkelig måte. Aner ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, ThotSlayer said:

Jeg skjønner ikke alt hatet mot billige kvinner. Det er bra at damer er billige og er villige til å knulle menn.

De gjør en samfunntjeneste.

:dry:

Anonymkode: 43527...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...