Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva får deg til å tro at kvinner tenker anderledes om deg? Jeg er kvinne: ekkel er ikke et begrep jeg bruker om andre mennesker, men jeg ser selvfølglig ikke en potensiell partner i noen som trekker med seg en ny dame hjem hver helg. Det gjelder overhodet ikke bare menn jeg kjenner personlig: men også alle horete menn venninner av meg har rotet seg bort i og advart meg mot. Menn som deg blir dissekert inntil det mest intime oss kvinner i mellom..

Anonymkode: 509a1...f4e

Hvor har jeg sagt at jeg tror de tenker annerledes om meg?

Jeg er dog overbevist (av empiri) om at jeg har andre kvaliteter som trumfer mitt antall partnere blant de fleste damer.

Jeg holder også til i hovedstaden hvor det er litt å ta av uten å måtte begynne på venninner...

Og selvsagt - det man ikke vet har man ikke vondt av - så det kan jo være jeg møter ei som holder det skjult...

Hittil har det vært til min fordel, da selvsagt som et knull for dama, ikke noe seriøst, og det er jo greit når det går begge veier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sex med mannen min første kvelden jeg møtte ham. Det skjedde for 36 år siden, og vi er fremdeles gift med hverandre. Hvor billig er jeg egentlig, på en skala fra 0- 10?

Anonymkode: 1b4e5...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med mannen min første kvelden jeg møtte ham. Det skjedde for 36 år siden, og vi er fremdeles gift med hverandre. Hvor billig er jeg egentlig, på en skala fra 0- 10?

Anonymkode: 1b4e5...111

Du er heldig. Jeg ville og vært med min hele livet. Min eks er på vei til Thailand nå og skal treffe kjøpekonen sin der. Aldri følt meg så dum og liten. For et kvinnesyn!! Pga han fikk ikke til datingen her i Norge.....

Anonymkode: 21944...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jente som  hr første datw hos fremmed gutt er så SIINSYKT gratis! haha

 

Hvorfor er dere så gratis?

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere kan som sagt ta det med ro, skal sette meg ned en dag og svare på alle innlegg i tråden. Har ikke rukket å lese alt.

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som var billige gratis i går eller planer om det i kveld?

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men la oss nå være litt konkrete å bare besvare veldig enkelt dette:

 

Hva gjør jenter så gratis?

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er spørsmålet så vanskelig å svare på egentlig? :)

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er desverre veldig løse på tråden. De er alt for lett å få i seng. Jeg liker og måtte kjempe for ei dame men mister spenningen når de kommer rekende på en fjøl. Og så blir de sur når jeg ikke viser interesse tilbake.. Håper å finne ei kvalitets jente som ikke er så lett å få på kroken, men virker som alle er lette på tråden.

Anonymkode: ef28e...065

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Norske kvinner er desverre veldig løse på tråden. De er alt for lett å få i seng. Jeg liker og måtte kjempe for ei dame men mister spenningen når de kommer rekende på en fjøl. Og så blir de sur når jeg ikke viser interesse tilbake.. Håper å finne ei kvalitets jente som ikke er så lett å få på kroken, men virker som alle er lette på tråden.

Anonymkode: ef28e...065

This!

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

Hva er egentlig problemstillingen her. Det jeg leser er low key surmuling over at du ikke er en av de priviligierte.

Forresten.. Ser man på skrivemåten, tegnsettingen og ordbruken er du jo samme karen som starten denne tråden: 

Fortsatt ikke noe game? 

Det blir veldig unyansert å generalisere slik du gjør i HI. Man finner både damer og menn på hver side av en normalfordelt kurve, det samme gjør man innenfor haugevis av andre temaer. Du treffer dem som kun vil ha sex, og du finner dem som helst skal date i et par måneder før sex er aktuelt.

Jeg er lett på tråden når jeg har møter noen jeg er gnistrende interessert i, men da skal mye stemme, både for meg og hos motparten. Da er det akkurat den personen jeg skal ha til sengs, ikke kompisen hans eller noen andre. Reiser jeg på Tinderdate hos noen som ikke tenner meg, har vi det alltid hyggelig sammen uten at det blir noen sengevals.

Har enda til gode å oppleve et ONS eller en tinderdate som forsøker å få meg inn på voldteksstatistikken. Vet ikke hvor stort det reelle problemet med tindervoldtekter er, men slik jeg forstår blir de aller fleste voldtatt av mennesker de kjenner.

 

Anonymkode: e3bc0...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2019 at 9:28 PM, AnonymBruker said:

Norske kvinner er desverre veldig løse på tråden. De er alt for lett å få i seng. Jeg liker og måtte kjempe for ei dame men mister spenningen når de kommer rekende på en fjøl. Og så blir de sur når jeg ikke viser interesse tilbake.. Håper å finne ei kvalitets jente som ikke er så lett å få på kroken, men virker som alle er lette på tråden.

Anonymkode: ef28e...065

Det interessante er jo hvorfor de er løse på tråden, for deretter å klage. Det er en interessant ting å diskutere mer om.

Det virker som at de ''vil bli lurt''/bli brukt, hvis du skjønner?

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er desverre veldig løse på tråden. De er alt for lett å få i seng. Jeg liker og måtte kjempe for ei dame men mister spenningen når de kommer rekende på en fjøl. Og så blir de sur når jeg ikke viser interesse tilbake.. Håper å finne ei kvalitets jente som ikke er så lett å få på kroken, men virker som alle er lette på tråden.

Anonymkode: ef28e...065

Du er jo løs sjæl. Mener du virkelig du fortjener ei uløs ei? Jaja. Lykke til. Mest sannsynlig er du såpass løs at du tiltrekker deg løse damer også. Like barn leker best.

Anonymkode: 0102b...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2019 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er spørsmålet så vanskelig å svare på egentlig? :)

Anonymkode: 41bff...657

For noen er det nok fordi måten du skriver ting på gjør at du fremstår nedlatende, da frister det ikke så veldig å svare. Vanskelig er det ikke.

For å svare på spørsmålet ditt. 

Hvorfor jeg er gratis: Fordi jeg ikke ser vitsen med det spillet der jeg skal late som om jeg ikke vet om jeg har lyst til å ligge med noen, selv om jeg allerede vet det, bare fordi de skal føle at de har jaktet på meg. Akkurat som et par dater på restaurant skal kunne fortelle meg om du er en som virkelig passer for meg. Nå skal det nevnes at jeg ikke kan avgjøre om jeg vil ligge med noen basert på et bilde på en datingside, og aldri ville møtt noen for første gang hjemme hos dem eller meg, men det kan fortsatt gå fort før jeg finner ut av det. 

Akkurat som du trenger spenningen ved spillet og jakten, så synes jeg det tilsvarende uinteressant å gjøre det samme. Hvis jeg ikke vet om jeg har lyst til å ligge med noen, så kan det ta lenger tid, men det er jo ikke nødvendigvis noe kompliment til mannens fortreffelighet som jeger eller noen anerkjennelse av spillet han driver med, det er bare sånn det er. Har ikke for vane å bli sur når noen ikke er interessert i noe mer da, sannsynligvis er ikke jeg det heller, spesielt ikke hvis han forteller grunnen.

Så til HI: Problemet er vel sjelden menn som ikke tar kontakt etter sex, det takler de fleste. Problemet er de mennene som tror at de må love gull og grønne skoger for å få sex, og gjør det uten å mene et ord av hva de sier. For de som ikke gjennomskuer den slags, så er det faktisk ikke spesielt hyggelig.

Den fyren som syntes du virket som en herlig jente og gjerne ville ta deg med på en romantisk date på hytta si, for så å invitere deg hjem, ligge med deg og behandle deg som luft etterpå, han har faktisk gått inn for å lure deg. For meg ville dette vært noe jeg rynket på nesa av, og som ville fått meg til å avlyse et eventuelt møte med en mann, for andre nører det oppunder den romantiske forestillingen de har om «kjærlighet ved første blikk» og «den eneste ene», og når slike illusjoner brister, så blir man lei seg. Følelser er komplisert, og å spille på andres for å oppnå fordeler, for så å dumpe dem i det øyeblikket man selv er fornøyd, er fryktelig dårlig gjort. 

 

Anonymkode: 6506e...309

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2019 at 9:28 PM, AnonymBruker said:

Norske kvinner er desverre veldig løse på tråden. De er alt for lett å få i seng. Jeg liker og måtte kjempe for ei dame men mister spenningen når de kommer rekende på en fjøl. Og så blir de sur når jeg ikke viser interesse tilbake.. Håper å finne ei kvalitets jente som ikke er så lett å få på kroken, men virker som alle er lette på tråden.

Anonymkode: ef28e...065

Mulig jeg leser dette feil, men du fremstår som en ekstremt bitter kar som synes damer er løse på tråden, ikke fordi DU klarer å få de med deg, men fordi andre karer gjør det. Damer knuller de kjekkeste karene og dersom du ser på dem som billige betyr det egentlig bare at du ikke ser på deg selv som bra nok?

Jeg tror damer knuller meg, ikke fordi de er billige, men fordi jeg har en enorm sjarm ;)

Anonymkode: e0edc...7ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for dere selv. Er 41 år og singel på 4.året. Ikke møtt en mann enda og ikke vært med noen. Kun hatt 1 mann. Min eks derimot fløy rett på tinder og reiste verden rundt. Så den som er billig her er min eks! 

Hilsen Kvinne med kun 1 partner gjennom hele livet.

Anonymkode: 21944...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/27/2019 at 12:43 PM, waco said:

Hvorfor kan ikke ei jente være billig selv om hun ikke får betalt, og hvorfor kan ikke ei jente som koster penger være kostbar?

Fortell?

Fordi det er ingenting som heter "billig menneske". 

Kostbar-filosofien din gidder jeg ikke kommentere en gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Paprika91 skrev:

Fordi det er ingenting som heter "billig menneske". 

Kostbar-filosofien din gidder jeg ikke kommentere en gang. 

 

Jeg er billig, - så billige mennesker finnes i aller høyeste grad!

Så nå lærte du noe idag også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco said:

Jeg er billig, - så billige mennesker finnes i aller høyeste grad!

Så nå lærte du noe idag også!

På hvilken måte er du billig?

Anonymkode: 43527...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco said:

Jeg er billig, - så billige mennesker finnes i aller høyeste grad!

Så nå lærte du noe idag også!

Nei jeg lærte absolutt ingenting av det. Igjen, det er ingenting som heter "billig menneske". Du kan snakke om "billig bil/pizza/ferie", men ikke "billig jente/barn/kvinne/mann/nordmann"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...