Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Beklager at jeg ikke har fått svart alle innlegg.

Kort svar:

Når 1 gutt har flere forskjellige jenter er det jentene som er billige ovenfor han; han bryr seg jo ikke om de som mennesker i det hele tatt. De er bare tøm og røm for sæden hans. Men dette er jo et klassisk tilfelle: jenter liker gutter andre jenter liker, selv om gutten egentlig ikke bryr seg om jenta tilbake, og hun vet det. WOW.

Gutten er ikke den billige.

1 enhet = gutten vs. kvantum med enheter = jenter = jenter er de billige.

Kan gjøre det slik at jeg quoter alle innlegg på side 1 først, så retter vi oppklaringer der, så quoter jeg alle innlegg på side 2, osv.

Anonymkode: 41bff...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter: Det er jenter som er billige. Gutter er ikke billige når vi har mye sex for vi er programmert til at å spre sæden til flest mulige.

Også gutter: Hun lurte meg. Det er urettferdig at jeg skal betale barnebidrag for en unge jeg ikke ønsker. Jeg vil ha juridisk abort. 

 

Bestem dere. Er dere slave av de instinktene vi ser hos andre dyrearter, eller er dere kommet så langt at dere i større grad har tatt i bruk egen vilje og går for det dere har lyst til uavhengig av disse formeringsinstinktene? 

Anonymkode: ac912...917

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

Jenter er vell ikke noe «billigere» enn menn som foreslår det samme. Om en dame vil ha sex med en fyr hun ikke kjenner eller har møtt før så betyr ikke det at hun er billig. Det er heller ikke dermed sagt at hun ligger med alt og alle. Hun syntes vell fyren på bildene var attraktiv og hadde lyst på han. Hun kan også takke nei til sex om de treffes hjemme og hun ikke liker han eller merker at det ikke er noen fysisk tiltrekning. Så hva gjør en kvinne «billig» med det? Vi liker sex like mye som menn og har all rett til å ha det med hvem (så lenge de samtykker) og når vi vil. Kvinner skal føle seg seksuelt fri!

Anonymkode: 6654b...978

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

Haha 😂 Så jenter/daner har ikke lov til å være billig ( dine ord)? Hvorfor har menn lov til å kun ha sex uten å bli kalt billig? Men over til spm ditt....Vi jenter/damer har også våre behov....Noen ganger så må jeg bare ha sex...enkelt og greit, da driter jeg i den derre kaffekoppen, den kan ikke tilfredsstille meg uansett! Når det er sagt så forventer jeg ikke at han ringer dagen etter! 

Anonymkode: e1b1d...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hele den "problematikken" bunner i at menn alltid har hatt kontroll over kvinners sexliv men de selv har vært frie. Disse normene og inngrodde holdningene er ikke lett å bli kvitt. Mennene takler dårlig at kvinnene nå har frihet og egen vilje og at de liker sex, for det skal vi jo ikke gjøre ikke sant? Vi skal bare være en bruksgjenstand som han kan tømme seg i..

Jeg tenker uansett at menn som bryr seg om dette er usikre på seg selv og kommer til kort når det gjelder kvinner så da må de få utløp for sinnet sitt et eller annet sted.

Sorry gutta, men vi har våre behov vi og. Synd at dere ikke vil unne oss god sex..

Anonymkode: 83f22...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hvorfor det er sånn men kan det ha noe med å gjøre at kvinner er i større grad utsatt for kjønnsrelaterte sykdommer fra naturens side? Kjeden er mer utsatt for HPV virus som kan bli til kreft, sopp og ustabile PH verdier fra variasjoner i menn.

Jo flere menn kvinner har ligget med, jo større risiko løper neste mann.

Anonymkode: 885da...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke helt hvorfor det er sånn men kan det ha noe med å gjøre at kvinner er i større grad utsatt for kjønnsrelaterte sykdommer fra naturens side? Kjeden er mer utsatt for HPV virus som kan bli til kreft, sopp og ustabile PH verdier fra variasjoner i menn.

Jo flere menn kvinner har ligget med, jo større risiko løper neste mann.

Anonymkode: 885da...2b2

Her står det litt mer: https://www.thehealthsite.com/diseases-conditions/sexually-transmitted-diseases/reasons-why-women-are-more-prone-to-stds-than-men-k0118/amp/

Jeg tror det er derfor menn bevisst eller ubevisst styrer unna kvinner med mange partnere.

Menn derimot kan jo bare ligge rundt.

Anonymkode: 885da...2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man billig fordi man har seksuelle lyster, men ikke ønsker et forhold, som kvinne? Det spiller ganske mange flere faktorer inn på om man får følelser for hverandre, enn hvor tidlig man hadde sex. Man blir ikke sammen med et kjønnsorgan. Jeg leser at mange skriver om gener, altså at kvinner genetisk sett er på jakt etter en forsørger. Menneskeheten har dog utviklet seg såpass at vi er i stand til å ta reflekterte valg, og kvinner i dagens samfunn er ikke lenger avhengig av å bli forsørget av en mann. Vi kan derfor, tro det eller ei, ha sex så mye vi vil uten å ønske et forhold med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

Si det🤔. Kan det ha noe med deg å gjøre  mon tro? At du rett og slett tiltrekker deg "tøsejenter" og andre type kvinner holder seg langt unna🤷‍♀️

Anonymkode: 6f261...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hvorfor det er sånn men kan det ha noe med å gjøre at kvinner er i større grad utsatt for kjønnsrelaterte sykdommer fra naturens side? Kjeden er mer utsatt for HPV virus som kan bli til kreft, sopp og ustabile PH verdier fra variasjoner i menn.

Jo flere menn kvinner har ligget med, jo større risiko løper neste mann.

Anonymkode: 885da...2b2

Det handler nok primært om at kvinner gjennom menneskehetens historie risikerer barn, og dermed har hatt grunn til å ha høyere terskel enn menn. Samtidig har menn vært avhengig av å finne en partner de kunne være mest mulig sikker på at fødte akkurat deres barn, og dermed har menn hatt fordel av å være selektive og velge bort de mer "løsslupne" kvinnene. Menn som ikke gjorde dette endte i større grad med å forsørge andre menn sine barn, og ble selv en biologisk blindvei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

kvinner har veldig lett tilgang på sex, når de da har sex med ny mann hele tiden , da er de billige, eller lett på tråden. Sry men samme dynamikkgjelder ikke for menn da menn har det mye vanskeligere for å få tilgang til sex

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kvinner liker sex?  Menn må slutte å ha så dårlig seksuell selvtillit - vi vil ikke bare ha dere når dere lover omsorg, trygghet og kosemose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jensine skrev:

Kanskje kvinner liker sex?  Menn må slutte å ha så dårlig seksuell selvtillit - vi vil ikke bare ha dere når dere lover omsorg, trygghet og kosemose.

Er vel det som blir problemet for mange kvinner at sex er så lett tilgjengelig for menn at de heller velger å være singel å få sex når de vil ha det. Derfor så mange klager på menn som ghoster de..

Anonymkode: ef28e...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel det som blir problemet for mange kvinner at sex er så lett tilgjengelig for menn at de heller velger å være singel å få sex når de vil ha det. Derfor så mange klager på menn som ghoster de..

Anonymkode: ef28e...065

Goddagmann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Menn er gratis. 

Anonymkode: 752dd...5bf

Nettopp. Og gratis er verre enn billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, OPIgirl skrev:

Nettopp. Og gratis er verre enn billig. 

Så frivillig sex er verre enn prostitusjon? Høres ikke helt gjennomtenkt ut :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har opplevd ekstra billige jenter nå på 17. mai-festene? :-)

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har opplevd ekstra billige jenter nå på 17. mai-festene? 🙂

Anonymkode: 41bff...657

Ja, det ble mange damer.. den ene dagen i året hvor man kan bare ta for seg..  alle vil rote.

Anonymkode: 77198...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 5/18/2019 at 3:25 PM, AnonymBruker said:

Ja, det ble mange damer.. den ene dagen i året hvor man kan bare ta for seg..  alle vil rote.

Anonymkode: 77198...8dd

Den, disse helligdagene f.eks. den søndagen i påsken og nyttårsaften!!! :) 

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...