Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke billig. Her må det mange dater til, før det blir sex. Og flere dater ute, før det blir date hjemme.

Da jeg var yngre, og var mye ute på byen, så ble jeg kalt for luremus, da jeg alltid flørtet, men aldri lot noen få meg. 

Anonymkode: 11ff1...cd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valutaen. Den har svekket seg mot dollar i det siste.

Anonymkode: 96e58...6d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Absol skrev:

Hvorfor er jentene "billige" mens mennene de er med ikke er det? 🤔🤔🤔

Menn er gratis. 

Anonymkode: 752dd...5bf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lett på tråden selv ts dersom du har sex. Er ikke bare kvinner!

Skjerpings og jobb med kvinnesynet ditt :) 

Anonymkode: e8043...e77

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SoWhat? said:

Er det så mange som har første date hjemme hos noen altså?

Syns det er avlegs å kalle jenter "billige". Vi lever ikke i 1960. 

Er man billig så er man billig, noen ganger er ikke ord avlegs og tilhører en annen tid, de er bare direkte beskrivende.

Ja, er mange som har direkte hjem-date, uten å engang ha pratet eller møtt personen på ekte. Utrolig.

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er lett på tråden selv ts dersom du har sex. Er ikke bare kvinner!

Skjerpings og jobb med kvinnesynet ditt :) 

Anonymkode: e8043...e77

Tenker også mer på hvor lettlurt dere er som tror de guttene som inviterer jenter rett hjem for å ''sove over'' faktisk vil ringe tilbake.

Men bra du ikke svarer på spørsmålet, sier sitt.

Anonymkode: 41bff...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer ofte på hvor perfekt personer som TS tror han er som kan sitte og dømme andre på dette viset. 

Dagens råd fra meg: ikke døm andre mennesker; du vet ikke hvilken storm de har måttet gå igjennom. 

Anonymkode: 62908...d26

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker.

Anonymkode: 41bff...657

Gjør de det du? Det er da særdeles lite sånne klagetråder her inne. Ironisk nok er det flere tråder av typen "hvorfor er kvinner så billige/horete/storforlangende?".
Hvis du ikke liker damer som har uforpliktende sex uten å drikke kaffe først, så er jo løsningen veldig enkel: hold deg unna sånne damer. Problemet løst :)

Anonymkode: d21db...c7a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man billig så er man billig, noen ganger er ikke ord avlegs og tilhører en annen tid, de er bare direkte beskrivende.

Ja, er mange som har direkte hjem-date, uten å engang ha pratet eller møtt personen på ekte. Utrolig.

Tenker også mer på hvor lettlurt dere er som tror de guttene som inviterer jenter rett hjem for å ''sove over'' faktisk vil ringe tilbake.

Men bra du ikke svarer på spørsmålet, sier sitt.

Anonymkode: 41bff...657

Så det du sier er at alle jenter som har hjemmedate første gang de møtes, blir dumpa etterpå? Hvorfor? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er man billig så er man billig, noen ganger er ikke ord avlegs og tilhører en annen tid, de er bare direkte beskrivende.

Ja, er mange som har direkte hjem-date, uten å engang ha pratet eller møtt personen på ekte. Utrolig.

Tenker også mer på hvor lettlurt dere er som tror de guttene som inviterer jenter rett hjem for å ''sove over'' faktisk vil ringe tilbake.

Men bra du ikke svarer på spørsmålet, sier sitt.

Anonymkode: 41bff...657

Drar du med deg mange jenter hjem til deg, som du ikke har pratet med eller møtt på ekte? 

 

Anonymkode: 43527...dd1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke måten du fremstiller kvinner på, og jeg liker definitivt ikke kvinnesynet ditt. Jeg liker heller ikke at du fortsatt henger igjen i det forrige århundret da kvinner måtte unnskylde sin seksualitet, og føle skam over sin seksualitet, mens menn var maskuline og kule hvis de hadde sex. 

Men, en ting er jeg enig i, og det er at sex har blitt en bruk og kast ting. Sex har ingen verdi lenger. Det syns jeg er trist. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig.... 

Hva er egentlig ingrediensene bak billig

Tilgjengelig

Vennlig 

Ikke ute etter konkurranse 

Sier seg enig 

Gir den andre rett 

Smiler 

Pludring (harmløs småprat) 

Det er i alle fall da jeg blir behandlet billig... 

Hvis du er bitch derimot, kostbar 

Det er nok derfor menn generelt ikke liker bitcher, for de er ærlige. 

En mann som ikke tåler ærlighet er da lett å være billig overfor. Det er faktisk kritikk av motparten om man er billig og er som å si:

"du fortjener bare billig stuff" 

Derfor blir man sur og gretten på det billige. De høyner ikke ens egen verdi. 

Og da kommer spørsmålet: hvilken verden lever du i som rettferdiggjør at du fortjener kostbarhet? 

Har du en relativt grei klesstil? Holder ikke.. 

Har du en bra utdannelse? Holder ikke 

 

Har du en bra personlighet, sier du.. Sorry er opp til meg å bestemme om du har en bra personlighet... 

My gad så mange irriterende folk der ute. 

 

Anonymkode: 159ea...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er billige først når de vet mannen er en "catch". En catch for dagens kvinnfolk er en velstående mann. Se på Tindersvindleren. La merke til at hun sendte første melding og det var nok ikke får det som stod på profil teksten men heller de bildene av privatflyet, bodyguard og dyre sjampanje flasker. Det skal veldig mye til for en dame å sende første melding. Det er noe som sitter dypt i dem. Han er forøvrig under 180 cm mange damer etterspør på tinder. Det spiller jo seff ingen rolle når han er rik. Når de får inntrykk av en mann er en "catch" da faller alle damene som fluer

Anonymkode: f4c6b...46d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...