Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner er billige først når de vet mannen er en "catch". En catch for dagens kvinnfolk er en velstående mann. Se på Tindersvindleren. La merke til at hun sendte første melding og det var nok ikke får det som stod på profil teksten men heller de bildene av privatflyet, bodyguard og dyre sjampanje flasker. Det skal veldig mye til for en dame å sende første melding. Det er noe som sitter dypt i dem. Han er forøvrig under 180 cm mange damer etterspør på tinder. Det spiller jo seff ingen rolle når han er rik. Når de får inntrykk av en mann er en "catch" da faller alle damene som fluer

Anonymkode: f4c6b...46d

:veslejenta:

Anonymkode: 43527...dd1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, SoWhat? skrev:

Så det du sier er at alle jenter som har hjemmedate første gang de møtes, blir dumpa etterpå? Hvorfor? 

Kan du ikke svare på dette da Ts? Hvorfor dumber gutter/menn damer som de har sex med på første date? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man billig så er man billig, noen ganger er ikke ord avlegs og tilhører en annen tid, de er bare direkte beskrivende.

Ja, er mange som har direkte hjem-date, uten å engang ha pratet eller møtt personen på ekte. Utrolig.

Tenker også mer på hvor lettlurt dere er som tror de guttene som inviterer jenter rett hjem for å ''sove over'' faktisk vil ringe tilbake.

Men bra du ikke svarer på spørsmålet, sier sitt.

Anonymkode: 41bff...657

:bond:

Anonymkode: e8043...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

Åh bestem dere a faen!

På den ene siden så har man disse holdningen og på den andre siden,hvis en kvinne vil vente, så er hun prippen og kravstor.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lett på tråden for den ene mannen jeg er interessert i. Hvis jeg ligger med noen jeg akkurat har truffet er det fordi jeg liker han veldig godt. Hvis det gjør meg til en hore, ok.

Meg vet med meg selv at jeg fremstår "kostbar" for resten av verdens menn: ganske enkelt fordi jeg ikke bryr meg om dem på den måten  og har null behov for å sex med dem. Jeg tror menn ofte misforstår kvinner. De tolker "ærbarhet", der de egentlig bare er noens nummer 2. 

Anonymkode: 509a1...f4e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Vera said:

Jeg liker ikke måten du fremstiller kvinner på, og jeg liker definitivt ikke kvinnesynet ditt. Jeg liker heller ikke at du fortsatt henger igjen i det forrige århundret da kvinner måtte unnskylde sin seksualitet, og føle skam over sin seksualitet, mens menn var maskuline og kule hvis de hadde sex. 

Men, en ting er jeg enig i, og det er at sex har blitt en bruk og kast ting. Sex har ingen verdi lenger. Det syns jeg er trist. 

Hvorfor må sex ha en verdi? Mer makt til kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lett ha sex med noen med en gang om jeg liker de godt nok. De er det ikke mange av. De må gjerne tro de er nummer 50 i pulerekka for min del, når de fleste er ute etter uforpliktende sex uansett.

Anonymkode: 40cfc...125

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel hoppet jeg fort til sengs fordi....

Jeg var KÅT og kun interessert i sex. Hvis du er ordentlig søndagskåt gidder du ikke å chatte i to dager, date fire ganger og pule om to uker, da vil du pule NÅ.

Så enkelt. Men det betyr ikke at jeg lå med hvem som helst. 

Anonymkode: 4ae7e...552

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke engang invitert på besøk til mannen min, jeg inviterte meg selv dit. Og hadde sex på første date. Og giftet meg og fikk barn med ham. Burde nok holdt HARDT tilbake der altså.

Anonymkode: 75b84...bf7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Schmidt skrev:

Hvorfor må sex ha en verdi? Mer makt til kvinner?

For meg må det være følelser og kjærlighet for å kunne ha sex. Det virker ikke som jeg er i flertall. 

Jeg tror det er mange ensomme mennesker som bruker sex som et slags middel til å få nærhet til et annet menneske, for en bitteliten stakket stund, for deretter å bli forlatt..igjen..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Schmidt skrev:

Hvorfor må sex ha en verdi? Mer makt til kvinner?

Går det an å spørre så dumt? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

For meg må det være følelser og kjærlighet for å kunne ha sex. Det virker ikke som jeg er i flertall. 

Jeg tror det er mange ensomme mennesker som bruker sex som et slags middel til å få nærhet til et annet menneske, for en bitteliten stakket stund, for deretter å bli forlatt..igjen..

Dette. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Vera skrev:

For meg må det være følelser og kjærlighet for å kunne ha sex. Det virker ikke som jeg er i flertall. 

Jeg tror det er mange ensomme mennesker som bruker sex som et slags middel til å få nærhet til et annet menneske, for en bitteliten stakket stund, for deretter å bli forlatt..igjen..

Jeg må ikke ha følelser og kjærlighet for å ha sex, synes faktisk det er vel så morsomt og digg uten, men selvfølgelig mer magisk med.

Jeg er verken ensom eller bruker sex for å få nærhet. Jeg bruker sex for sex.

Mulig dere er i et mindretall (det er ikke mitt inntrykk), men dere bruker mye plass og tid her inne på å rakke ned på sånne som meg. Kan vi ikke bare akseptere at vi er forskjellige og at det finnes ulike veier til et godt liv? 😊 

 

Anonymkode: 4ae7e...552

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Vera said:

Jeg liker ikke måten du fremstiller kvinner på, og jeg liker definitivt ikke kvinnesynet ditt. Jeg liker heller ikke at du fortsatt henger igjen i det forrige århundret da kvinner måtte unnskylde sin seksualitet, og føle skam over sin seksualitet, mens menn var maskuline og kule hvis de hadde sex. 

Men, en ting er jeg enig i, og det er at sex har blitt en bruk og kast ting. Sex har ingen verdi lenger. Det syns jeg er trist. 

Dette! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som ikke engang via Tinder/Happn vil forsikre seg ved å ta en vanlig kaffedate først, men går rett til å møte fyren hjemme hos han.

Bilder som ikke ligner, overgrepsskandaler, og det å håpe for mye om at han ''ringer'' tilbake når han fikk det han ville, så går de til Kvinneguidens forum og klager over drittsekker. Hva forventet du egentlig?

En ting er at jenter er seksuelle skapninger, det har jeg selv erfart via One Night Stands. Forskjellen forutenom at vi er relativt fremmede for hverandre, er at de i hvert fall har sett meg i virkeligheten, pratet med meg i virkeligheten, og ikke bare får en booty call, om: ''Vi dropper kaffen, kom over hit for å ''sove over''. Og dere bare ''Ok'', for han ringer jo sikkert igjen som han sa han skulle.

Hvor lett er du på tråden f.eks.?

Anonymkode: 41bff...657

DE er ikke lette på tråden, de er naive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ikke ha følelser og kjærlighet for å ha sex, synes faktisk det er vel så morsomt og digg uten, men selvfølgelig mer magisk med.

Jeg er verken ensom eller bruker sex for å få nærhet. Jeg bruker sex for sex.

Mulig dere er i et mindretall (det er ikke mitt inntrykk), men dere bruker mye plass og tid her inne på å rakke ned på sånne som meg. Kan vi ikke bare akseptere at vi er forskjellige og at det finnes ulike veier til et godt liv? 😊 

 

Anonymkode: 4ae7e...552

Vi bruker mye plass og tid her inne? Og rakker ned på dere? Jeg har et synspunkt og en mening - akkurat som du har et synspunkt og en mening. For min del er sex noe som involverer følelser, for din del er det ikke. Det er fullt akseptabelt. Jeg føler ikke at du rakker ned på meg selv om jeg har en annen mening enn deg..likeså at jeg ikke rakker ned på deg fordi du har en annen mening enn meg. Jeg syns dog det er trist å høre om 12-13 åringer som har sex på skolens toalett, og som gir vennene sine en blowjob for å bli akseptert i «gjengen». Jeg syns også det er trist når 12 åringer ikke får en plass i vennegjengen om de ikke har en «pulevenn». Det var det jeg mente med mitt innlegg 😊 At sex bare har blitt en bruksting. Om voksne har sex, så har de sex fordi det er noe de har lyst til og er klar for (i de fleste tilfeller), når små barn har sex er de ikke klar..men en plass langs veien har de plukket opp at sex er en bruksting. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil mann, og har aldri måttet gjøre noe annet enn å spørre om en mann vil ha sex, før det blir "ja" og så hoppe rett i senga.  Såvidt man rekker hjem før det er i gang.

Med kvinner derimot, må man som regel bruke masse tid, minimum en hel kveld med flørting og overtalelser, og gjerne by på en del drinker eller vin først. Eller kanskje flere uker og måneder med dates og treff først, før de lar seg overtale.

Min erfaring er altså at menn er de som er billige. Kvinner prøver i det minste å være litt kostbare som regel. Et fåtall, et lite fåtall, av kvinner er interessert i sex med en gang og bare sex. Og det må de vel få lov til å ville, vi er tross alt i 2019. Kvinner har lov til å ha sex når de vil.

Anonymkode: abb94...76f

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vera skrev:

Vi bruker mye plass og tid her inne? Og rakker ned på dere? Jeg har et synspunkt og en mening - akkurat som du har et synspunkt og en mening. For min del er sex noe som involverer følelser, for din del er det ikke. Det er fullt akseptabelt. Jeg føler ikke at du rakker ned på meg selv om jeg har en annen mening enn deg..likeså at jeg ikke rakker ned på deg fordi du har en annen mening enn meg. Jeg syns dog det er trist å høre om 12-13 åringer som har sex på skolens toalett, og som gir vennene sine en blowjob for å bli akseptert i «gjengen». Jeg syns også det er trist når 12 åringer ikke får en plass i vennegjengen om de ikke har en «pulevenn». Det var det jeg mente med mitt innlegg 😊 At sex bare har blitt en bruksting. Om voksne har sex, så har de sex fordi det er noe de har lyst til og er klar for (i de fleste tilfeller), når små barn har sex er de ikke klar..men en plass langs veien har de plukket opp at sex er en bruksting. 

 

Der har du forskjellen. Jeg har IKKE et synspunkt og en mening, jeg bryr meg ikke det døyt om hva du eller andre gjør! Jeg har egne preferanser for mitt eget sexliv ja, men ikke synspunkter og meninger om andres syn på sex. 

Og ja, dere (ikke deg personlig sikkert, men andre med samme syn) bruker endel tid og plass på det her inne. 

Anonymkode: 4ae7e...552

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...