Gå til innhold

Er det innafor å slippe løs hunden i inngjerdet barnehage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Om hunden ikke bæsjer blir den garantert å skvette uansett hvor mye eier følger med. I barnehagen er det ingen som stopper barna når de spiser gress, jord sand osv. Å barna krabber ofte rundt. Hunde urin på hendene og klær er ikke greit å utsette folk og barn for. 

Anonymkode: 4c0ca...12b

Nei, sånn er det faktisk ikke. Jeg har ei tispe som tisser en gang, kanskje to per tur og thats it. Ikke noe «skvetting». Du har åpenbart null erfaring med dyr.

Anonymkode: d88d8...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, D.J skrev:

Hvis jeg ikke klarer å skaffe? Jeg kan ikke akuratt trylle frem en egnet lufteplass heller....Det er faktisk ikke noen lufteplasser for hunder der jeg bor. Det er kunn skoler, barnehager, fotballbaner osv, i tillegg er det båndtvang. det er veldig dårlig tilrettelagt for de som har hund å det er ikke vår egen skyld...derfor blir det til at omtrent hele nabolaget her lufter hundene sine i barnehage, dette gjelder faktisk foreldre til unger som går i disse barnehagene også....

Da får du med deg andre hundeeiere, har dugnad og LAGER en EGNET innhegning. Slik som vi andre forsvalige eiere gjør. 

Anonymkode: 4c0ca...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...