Gå til innhold

Termin i oktober 2019


kriztine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen: 

 

Synes det er litt koselig med denne termingruppa, jeg :) Spennende å se hvor mange vi blir :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinemor123456 - 28 år - B3 - Termin 04.10

Denobulan- 36 år- B1 - Termin 13.10 

Boblevann - 23 år - B1 - Termin 23.10

Jente599- 22år - B1 - Termin 26.10

Hen02 - 31 år - B2 - foreløpig termin 27.10

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinemor123456 - 28 år - B3 - Termin 04.10

Charminia - 28 år -B1- foreløpig termin 12.10

Denobulan- 36 år- B1 - Termin 13.10 

Boblevann - 23 år - B1 - Termin 23.10

Jente599- 22år - B1 - Termin 26.10

Hen02 - 31 år - B2 - foreløpig termin 27.10

 

Endret av Charminia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt kvalm hele tiden! Var faktisk kvalm to dager før jeg fikk positiv test så det startet tidlig kan du si.. Uke 10 nå på lørdag om tre dager og jeg håååper det gir seg snart😓

Har kontorjobb, så jeg klarer å jobbe, men det er utrolig slitsomt å ha det sånn. Får tenke på at det blir en bra premie👶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charminia skrev:

Jeg er så sinnsykt kvalm hele tiden! Var faktisk kvalm to dager før jeg fikk positiv test så det startet tidlig kan du si.. Uke 10 nå på lørdag om tre dager og jeg håååper det gir seg snart😓

Har kontorjobb, så jeg klarer å jobbe, men det er utrolig slitsomt å ha det sånn. Får tenke på at det blir en bra premie👶

Så kjiiipt! Håper det gir seg om ikke så altfor lenge..! Er vel de som stopper å være kvalm fom uke 10-12?

Jeg er ikke direkte kvalm, men har ikke matlyst. Går bare mer og mer ned i vekt. I tillegg har jeg vært syk med virus i nesten to uker, gaaaanske så slitsomt.

MEN nå har jeg faktisk lyst på kjøperundstykke(!?) med smør og ost. Altså? Det er ikke noe jeg spiser til vanlig :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Denobulan skrev:

Så kjiiipt! Håper det gir seg om ikke så altfor lenge..! Er vel de som stopper å være kvalm fom uke 10-12?

Jeg er ikke direkte kvalm, men har ikke matlyst. Går bare mer og mer ned i vekt. I tillegg har jeg vært syk med virus i nesten to uker, gaaaanske så slitsomt.

MEN nå har jeg faktisk lyst på kjøperundstykke(!?) med smør og ost. Altså? Det er ikke noe jeg spiser til vanlig :Knegg:

Ja for mange gir det seg rundt uke 12 så håper virkelig jeg er en av dem.

Uff det høres slitsomt ut. Ikke bra å gå ned mye hvis du er normalvektig fra før. Så bra at det frister nå, da syntes du skal kjøre på med det☺️

I går fikk jeg akutt lyst på Bali kyllinggryte, spiser lite ferdigmat og det har jeg ikke spist på flere år🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Charminia skrev:

Ja for mange gir det seg rundt uke 12 så håper virkelig jeg er en av dem.

Uff det høres slitsomt ut. Ikke bra å gå ned mye hvis du er normalvektig fra før. Så bra at det frister nå, da syntes du skal kjøre på med det☺️

I går fikk jeg akutt lyst på Bali kyllinggryte, spiser lite ferdigmat og det har jeg ikke spist på flere år🤣

Ikke for å være partypooper, men sist svangerskap var jeg kvalm og kastet opp til uke 20-22... Jeg ble gal av at alle sa at «men i uke 12 blir det bedre». Så kom uke 12, og jeg var like ille: «men i uke 14, da!!». Og jeg var like dårlig. Følte jeg bare gikk og telte dager og regnet med at nå var det snart over. Fikk meg en psykisk knekk på det. Nå er jeg 9+2 og like kvalm som sist. Er innstilt på at det kanskje blir langvarig, så slipper jeg å bli så negativt overrasket... Men håper såklart det går raskere over for oss begge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Atziri skrev:

Ikke for å være partypooper, men sist svangerskap var jeg kvalm og kastet opp til uke 20-22... Jeg ble gal av at alle sa at «men i uke 12 blir det bedre». Så kom uke 12, og jeg var like ille: «men i uke 14, da!!». Og jeg var like dårlig. Følte jeg bare gikk og telte dager og regnet med at nå var det snart over. Fikk meg en psykisk knekk på det. Nå er jeg 9+2 og like kvalm som sist. Er innstilt på at det kanskje blir langvarig, så slipper jeg å bli så negativt overrasket... Men håper såklart det går raskere over for oss begge!

Bare fint du forteller, jeg får tenke at det kommer til å vare en god stund til og heller bli positivt overrasket hvis det gir seg før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg føler med dere altså! Jeg blir småkvalm og uvel om det går for lenge mellom hvert måltid, og jeg syns det er plagsomt og ubehagelig.. Skjønner at jeg overhodet ikke skal klage 😮 Hold ut, og tenk på premien ❤️ 

Minimalt med kvalme her, men kjenner det i bekkenet (har en dårlig hofte fra før :() og er veldig spent på hvordan dette går fremover. Hofta pleier å være dårlig periodevis, så jeg krysser virkelig alt jeg har for at dette også er en vanlig ''periode'' helt uavhengig av svangerskapet.. Tør ikke tenke på hvordan dette blir om det skal bli verre og verre frem til oktober 😱Ellers: hormontroll av dimensjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Charminia skrev:

Ja for mange gir det seg rundt uke 12 så håper virkelig jeg er en av dem.

Uff det høres slitsomt ut. Ikke bra å gå ned mye hvis du er normalvektig fra før. Så bra at det frister nå, da syntes du skal kjøre på med det☺️

I går fikk jeg akutt lyst på Bali kyllinggryte, spiser lite ferdigmat og det har jeg ikke spist på flere år🤣

Ja, vi må bare krysse fingrene 🤞

 

Har litt å gå på, så det er ikke så farlig om jeg går litt ned. Regner veldig sterkt med at matlysten kommer tilbake etterhvert ;)

Heheh, kjenner igjen det der med å plutselig ha lyst på noe man ikke har spist på evigheter! :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm rett før uke 6, og begynte å spy 6+4. Holdt på et par dager før litt pause.. 

inatt og idag tidlig var jeg så smart at jeg  drakk en del vann, sååå, jeg spydde MYE blankt vann da jeg stod opp. Deilig 🤮 

håper det går over snart for oss som er kvalme og spyr😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Mange som har tatt TUL her eller? 😄

Jeg skal på mandag 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Mange som har tatt TUL her eller? 😄

Jeg skal neste fredag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, boblevann skrev:

Jeg skal på mandag 😮 

Hvor mange uker er du da?😄🙏🏼 Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jente599 skrev:

Jeg skal neste fredag🙈

Hvor mange uker er du da?😄🙏🏼 Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Mange som har tatt TUL her eller? 😄

Nei :)

 

Eller altså, jeg skal ikke :lol: var det jeg mente..

Endret av Denobulan
tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stinemor123456 skrev:

Hvor mange uker er du da?😄🙏🏼 Spennende!!!

8+1 😱 Ja veldig spennende! Klarer ikke helt å skjønne at noe lever der inne, veldig surrealistisk følelse fremdeles 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...