Gå til innhold

Termin i oktober 2019


kriztine

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt å ta tidlig ul? Evt hvilken uke? Jeg er 8+1 og lurer kanskje på denne eller neste uke🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Har dere tenkt å ta tidlig ul? Evt hvilken uke? Jeg er 8+1 og lurer kanskje på denne eller neste uke🤷🏼‍♀️

Jeg har bestilt tidlig ul når jeg er 8+2🤰🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Har dere tenkt å ta tidlig ul? Evt hvilken uke? Jeg er 8+1 og lurer kanskje på denne eller neste uke🤷🏼‍♀️

Jeg skal i morgen faktisk 😄 Litt tilfeldig egentlig, for skulle egentlig inn til undersøkelse for ufrivillig barnløshet. Når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid fikk jeg time til kontroll i stedet. Håper det blir ul 😊 Det er offentlig, så forventer ikke så mye... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Atziri skrev:

Jeg skal i morgen faktisk 😄 Litt tilfeldig egentlig, for skulle egentlig inn til undersøkelse for ufrivillig barnløshet. Når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid fikk jeg time til kontroll i stedet. Håper det blir ul 😊 Det er offentlig, så forventer ikke så mye... 

Åh så gøy 😃hvor mange uker er du? Lykke til🙏🏼👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 19.58, Atziri skrev:

Jeg skal i morgen faktisk 😄 Litt tilfeldig egentlig, for skulle egentlig inn til undersøkelse for ufrivillig barnløshet. Når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid fikk jeg time til kontroll i stedet. Håper det blir ul 😊 Det er offentlig, så forventer ikke så mye... 

Hvordan gikk det?

 

Jeg skal på svangerskapskontroll, og det er det... UL får komme når det kommer i flg "planen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 19.58, Atziri skrev:

Jeg skal i morgen faktisk 😄 Litt tilfeldig egentlig, for skulle egentlig inn til undersøkelse for ufrivillig barnløshet. Når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid fikk jeg time til kontroll i stedet. Håper det blir ul 😊 Det er offentlig, så forventer ikke så mye... 

Hvordan gikk ul?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.2.2019 den 20.12, Stinemor123456 skrev:

Åh så gøy 😃hvor mange uker er du? Lykke til🙏🏼👶🏼

Ja, kjempegøy! Føler meg heldig 🥰 Jeg var etter regninga 7+5 men ble «tilbakesatt» til 6+5. Helt som forventet i og med at jeg har EL rundt dag 21, og ikke dag 14. 

5 timer siden, Denobulan skrev:

Hvordan gikk det?

 

Jeg skal på svangerskapskontroll, og det er det... UL får komme når det kommer i flg "planen".

Det gikk veldig fint! Fikk se en 7 mm liten klump med et hjerte 😊 Fikk faktisk ny UL når jeg er 11-12 uker på vei. Skjønner ingenting, forrige graviditet måtte vi ta det privat. Nå var det gynekologen som foreslo det selv. Men jeg bare takker og bukker, og gleder meg til ny UL!

 

Nå har jeg begynt å kaste opp 🤢 Kjenner at jeg gruer meg litt til ukene og månedene framover... 

Endret av Atziri
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Atziri skrev:

Ja, kjempegøy! Føler meg heldig 🥰 Jeg var etter regninga 7+5 men ble «tilbakesatt» til 6+5. Helt som forventet i og med at jeg har EL rundt dag 21, og ikke dag 14. 

Det gikk veldig fint! Fikk se en 7 mm liten klump med et hjerte 😊 Fikk faktisk ny UL når jeg er 11-12 uker på vei. Skjønner ingenting, forrige graviditet måtte vi ta det privat. Nå var det gynekologen som foreslo det selv. Men jeg bare takker og bukker, og gleder meg til ny UL!

 

Nå har jeg begynt å kaste opp 🤢 Kjenner at jeg gruer meg litt til ukene og månedene framover... 

Sååå herlig!! Deilig å få den bekreftelsen i hvertfall👏🏼😃 Gratulerer sååå langt!! Krysser fingrene for at det går hele veien for alle❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Atziri skrev:

Ja, kjempegøy! Føler meg heldig 🥰 Jeg var etter regninga 7+5 men ble «tilbakesatt» til 6+5. Helt som forventet i og med at jeg har EL rundt dag 21, og ikke dag 14. 

Det gikk veldig fint! Fikk se en 7 mm liten klump med et hjerte 😊 Fikk faktisk ny UL når jeg er 11-12 uker på vei. Skjønner ingenting, forrige graviditet måtte vi ta det privat. Nå var det gynekologen som foreslo det selv. Men jeg bare takker og bukker, og gleder meg til ny UL!

 

Nå har jeg begynt å kaste opp 🤢 Kjenner at jeg gruer meg litt til ukene og månedene framover... 

Så koselig! 

Og det er bare å si ja takk til alle ultralyder som kommer på din vei, hehe..!

Begynner selv kvalm.. litt sånn av og på, men ikke oppkast. Ikke enda i allefall. Jeg er i flg. appen "preglife" 7+2 i dag.. Forstår nesten ikke utregningene av disse ukene :lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kriztine skrev:

jaaaa<3

Så koselig!

 

Jeg skal på svangerskapskontroll i morgen hos fastlege. Grugleder meg... 

Har òg klart kunststykket å blir forkjølet, og enten er det graviditeten eller noe annet, men jeg er så redusert som jeg aldri har vært før. Kan omtrent sove hele døgnet. Andre som har opplevd å bli syk tidlig i svangerskapet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 👶🏼 Uke 8 i dag ca. Termin rundt 12 oktoberx Skal på ultralyd i morgen å se hvordan det står til. Får nok en bedre termin da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her :) Termin ca 12.oktober. Var på tidlig ultralyd uke 7 forrige uke og fikk høre et hjerte som banket! Uke 9 på lørdag! 

Jeg har hatt noen blødninger, litt skummelt. Har ikke hatt vondt så krysser fingrene for at alt er bra. Blødde også litt før tidlig ultralyd og alt så bra ut da i hvertfall :) Legen sa at jeg har slimhinner som blør lett da jeg tok celleprøve sist så satser på at det bare er det. 

Første barn forresten :) 

 

 

 

Endret av Charminia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.2.2019 den 22.04, Denobulan skrev:

Så koselig!

 

Jeg skal på svangerskapskontroll i morgen hos fastlege. Grugleder meg... 

Har òg klart kunststykket å blir forkjølet, og enten er det graviditeten eller noe annet, men jeg er så redusert som jeg aldri har vært før. Kan omtrent sove hele døgnet. Andre som har opplevd å bli syk tidlig i svangerskapet?

6 uker og er også forkjøla og rimelig redusert.. 

er også uggen, har diaré og medfølgende smerter som det bringer.. litt bekymret.:/

 

hvordan gikk kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi kunne ha en liten presentasjonsrunde 😃

Stinemor123456 - 28 år - B3 - Termin 04.10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.2.2019 den 15.52, Jente599 skrev:

6 uker og er også forkjøla og rimelig redusert.. 

er også uggen, har diaré og medfølgende smerter som det bringer.. litt bekymret.:/

 

hvordan gikk kontrollen?

Merker òg at jeg bruker lengre tid på å bli frisk, jaja. Vi satser på at det går bra :)

 

Kontrollen var som forventet? Litt spørsmål, måtte på vekten og mtp at jeg ikke hadde spist noe særlig på flere dager, så viste den nok litt lavere vekt enn det jeg faktisk har. Fikk med meg helsekortet, eller arket, som det var i dette tilfellet.

Hadde ingen spørsmål- føler meg så særdeles ny og uerfaren på dette feltet. Vet ikke en gang hva jeg bør spørre om. Haha. 

14 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Tenkte vi kunne ha en liten presentasjonsrunde 😃

Stinemor123456 - 28 år - B3 - Termin 04.10

Koselig med presentasjonsrunde :)

Denobulan- 36 år- foreløpig termin 13.10 ooooog  hva betyr B3? Som i venter på barn nummer 3? I såfall venter jeg mitt første. Kan ikke disse forkortelsene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Denobulan skrev:

Merker òg at jeg bruker lengre tid på å bli frisk, jaja. Vi satser på at det går bra :)

 

Kontrollen var som forventet? Litt spørsmål, måtte på vekten og mtp at jeg ikke hadde spist noe særlig på flere dager, så viste den nok litt lavere vekt enn det jeg faktisk har. Fikk med meg helsekortet, eller arket, som det var i dette tilfellet.

Hadde ingen spørsmål- føler meg så særdeles ny og uerfaren på dette feltet. Vet ikke en gang hva jeg bør spørre om. Haha. 

Koselig med presentasjonsrunde :)

Denobulan- 36 år- foreløpig termin 13.10 ooooog  hva betyr B3? Som i venter på barn nummer 3? I såfall venter jeg mitt første. Kan ikke disse forkortelsene. 

B= barn ja😂😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her :) 

Boblevann - 23 år - B1 - foreløpig termin 23.10! 

Sliter med masse murringer og vondt, særlig om kvelden.. Men heldigvis ingen kvalme! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...