Samfunnsdebatt Skrevet 26. august 2023 #341 Del Skrevet 26. august 2023 Håper det. Slik at foreldrene får fred 🌹 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilypond Skrevet 26. august 2023 #342 Del Skrevet 26. august 2023 Dere som er kjent i Trondheim, hvordan ligger Korsvika der denne personen er funnet ifht stedene knyttet til forsvinningssaken til Odin? Er det andre kjente savnetsaker i Trondheim som dette kan passe med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 26. august 2023 #343 Del Skrevet 26. august 2023 Lilypond skrev (5 minutter siden): Dere som er kjent i Trondheim, hvordan ligger Korsvika der denne personen er funnet ifht stedene knyttet til forsvinningssaken til Odin? Er det andre kjente savnetsaker i Trondheim som dette kan passe med? Han ble sist sett på Brattøra, som er nabobukta til Korsvika hvor denne personen altså er funnet. Ikke langt unna i det hele tatt! Jeg håper virkelig det er Odin som er funnet, så foreldrene får fred❤️ Vet ikke om det er noen andre savnetsaker i Trondheim, kanskje noen andre vet?❤️ 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 26. august 2023 #344 Del Skrevet 26. august 2023 Lilypond skrev (5 minutter siden): Dere som er kjent i Trondheim, hvordan ligger Korsvika der denne personen er funnet ifht stedene knyttet til forsvinningssaken til Odin? Er det andre kjente savnetsaker i Trondheim som dette kan passe med? Piren og Korsvika ligger ikke særlig langt fra hverandre om man tenker luftlinje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 26. august 2023 #345 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Det har levd over 100 milliarder mennesker på jordkloden så sjansen for at det er Odin er ikke 100%, men det kan jo hende. Endret 26. august 2023 av Centimeteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 26. august 2023 #346 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg tenkte også på Odin med en gang jeg leste i VG at det var gjort funn i Trondheim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møl Skrevet 26. august 2023 #347 Del Skrevet 26. august 2023 https://www.adressa.no/magasin/i/471AGq/pa-50-ar-ble-minst-68-personer-savnet-og-aldri-funnet-i-trondelag Odin er vel dessverre ikke eneste alternativet, men får jo det blir dna treff slik at noen får svar 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvenna Skrevet 26. august 2023 #348 Del Skrevet 26. august 2023 Håper så, at det er Odin❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 26. august 2023 #349 Del Skrevet 26. august 2023 Lilypond skrev (2 timer siden): Dere som er kjent i Trondheim, hvordan ligger Korsvika der denne personen er funnet ifht stedene knyttet til forsvinningssaken til Odin? Er det andre kjente savnetsaker i Trondheim som dette kan passe med? Det ligger like ved. Det er også et svært populært badested og ca der hvor Norges Tøffeste spilles inn. Altså shit, hadde jeg skulle hatt en helt vanlig øvelse og endte opp med å svømme på et gammelt lik så hadde jeg fått hjerteinfarkt 🥲 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 26. august 2023 #350 Del Skrevet 26. august 2023 Det står at liket bærer preg av å ligget lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove77 Skrevet 26. august 2023 #351 Del Skrevet 26. august 2023 De kan vel ved hjelp av tennene relativt raskt finne ut av hvem det er, eventuelt eliminere bort hvem det ikke er? Håper det er Odin, så familien slipper å leve i uvissheten lenger❤️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shapeshift Skrevet 26. august 2023 #352 Del Skrevet 26. august 2023 Det er en til som er savnet, hvor de fant sykkel, kniv og blod. Det var ikke langt unna. Finner ikke nyhetssakene på det, men kanskje noen andre husker? Mener det var 2-3 uker siden, vet ikke om det betegnes som lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 26. august 2023 #353 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Veldig spennende om det er Odin https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/brannvesenet-fant-dod-person-under-dykkeovelse/15991908/ Endret 26. august 2023 av Samfunnsdebatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. august 2023 #354 Del Skrevet 26. august 2023 Uansett hvem det er, får forhåpentligvis noen pårørende endelig et svar. 11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 26. august 2023 #355 Del Skrevet 26. august 2023 Samfunnsdebatt skrev (27 minutter siden): Veldig spennende om det er Odin https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/brannvesenet-fant-dod-person-under-dykkeovelse/15991908/ Spennende ?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 26. august 2023 #356 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Smos1 skrev (14 minutter siden): Spennende ?? Ja. Det vekker interessen. Håper det er han som blir funnet da foreldrene har søkt slik etter han. Tragedien skjedde for 4 år siden. (Og så har tragedien vart i 4 år i strekk for foreldrene fordi de ikke vet hva som er skjedd sønnen og tror noen har tatt han.) Nå kan løsningen for dette mysteriummet komme. Det er spennende om det er han, for det betyr så mye hvis det er tilfelle. Jeg er spent, og håper svaret kommer raskt. Kommer til å følge med på om det kommer noe svar om det, grunnet interesse. https://naob.no/ordbok/spennende https://no.m.wiktionary.org/wiki/spennende Endret 26. august 2023 av Samfunnsdebatt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. august 2023 #357 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Ser de har plukket opp noen. Får virkelig håpe det er Odin ja, og ikke en ny sak. Endret 27. august 2023 av NenehGoji 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 27. august 2023 #358 Del Skrevet 27. august 2023 Om dette er Odin kjenner jeg egentlig at jeg blir litt irritert over at de ikke klarte søke 20meter ned utafor korsvika for 4 år siden. Jeg trodde de saumfarte fjorden helt veien mellom ilsvika og rotvoll og ganske langt ut fra land. da burde de jo også funnet dette liket under søkene etter Odin. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 27. august 2023 #359 Del Skrevet 27. august 2023 Dupers skrev (46 minutter siden): Om dette er Odin kjenner jeg egentlig at jeg blir litt irritert over at de ikke klarte søke 20meter ned utafor korsvika for 4 år siden. Jeg trodde de saumfarte fjorden helt veien mellom ilsvika og rotvoll og ganske langt ut fra land. da burde de jo også funnet dette liket under søkene etter Odin. Er jo ikke sikkert at levningene har ligget fast på ett sted i 4 år. Ting flytter på seg i havbunnen. Samt at det er mye annet på en havbunn også som kan dekke over. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 27. august 2023 #360 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Jeg håper at dette er Odin ❤️ Han fortjener å bli funnet. Baksiden er at da er alt håp ute for at han er i livet men foreldrene og alle andre pårørende fortjener et svar og en grav å gå til. Den normale sørgprosessen vil starte hvis dette er Odin. Han er mye mer verdt enn å forsvinne ut i intet og aldri bli funnet. Endret 27. august 2023 av Mildys 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå