Mildys Skrevet 28. juli 2023 #301 Del Skrevet 28. juli 2023 Noen fra Trondheim her? La oss si det var Odin som ble observert av bonden med traktor. Hvis han ble drevet på flukt inn i det området. Blir det som å lete etter nål i høystakk fra det området og Jonsvatnet eller mot hjemstedet? Mange turområder eller flest steder der folk ikke ferdes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 28. juli 2023 #302 Del Skrevet 28. juli 2023 16 minutter siden, Mildys said: Noen fra Trondheim her? La oss si det var Odin som ble observert av bonden med traktor. Hvis han ble drevet på flukt inn i det området. Blir det som å lete etter nål i høystakk fra det området og Jonsvatnet eller mot hjemstedet? Mange turområder eller flest steder der folk ikke ferdes? Jeg er fra Trøndelag og er godt kjent med Trondheim. Jeg vil si at det er mange turområder mellom Jonsvatnet og Mostadmarka (der bonden var). Det er mange veier overalt og mye skog. Det samme gjelder strekningen mellom Mostadmarka og Skaun. Hele området rundt Jonsvatnet er stort og uoversiktlig, så det er ikke noe enkelt område å ha leteaksjon i. Mostadmarka er dessuten i feil retning fra Skaun. Veldig merkelig hvis han gikk den retningen. Eventuelt så hadde han noen bekjente å besøke i det området? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 28. juli 2023 #303 Del Skrevet 28. juli 2023 On 7/27/2023 at 1:25 PM, Mildys said: Det er kanskje mange unge i narkotika miljøet. Ned i tenåringsalder. Er ikke det en for ung alder til å holde tett for alltid? Må ha betrodd seg til noen. Kanskje det er utgangspunktet til ryktene. Det begynte som en sannhet og det vokste på seg underveis fra munn til munn. Typisk rykter. Noen som ønsker oppmerksomhet og liker det som er overdrevet og mest mulig dramatisk. Legges til det til en barnslig stolthet over å "kjenne til" viktig informasjon har vi akkurat den type person som elsker rykter. ( uten å faktisk sitte på reell informasjon. ) Rusmiljøet i Trondheim er beinhardt og det er mange ungdommer og unge voksne i det "miljøet". Selv om det kanskje ikke er like synlig i bybildet, vet jeg at miljøet er stort og omfattende. Dessverre er det vanlig at ungdom i Trondheim bruker narkotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 29. juli 2023 #304 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Dude1996 skrev (20 timer siden): Jeg er fra Trøndelag og er godt kjent med Trondheim. Jeg vil si at det er mange turområder mellom Jonsvatnet og Mostadmarka (der bonden var). Det er mange veier overalt og mye skog. Det samme gjelder strekningen mellom Mostadmarka og Skaun. Hele området rundt Jonsvatnet er stort og uoversiktlig, så det er ikke noe enkelt område å ha leteaksjon i. Mostadmarka er dessuten i feil retning fra Skaun. Veldig merkelig hvis han gikk den retningen. Eventuelt så hadde han noen bekjente å besøke i det området? Takk for svar. Jeg har mange ganger tenkt over om han er å finne i et område der folk ikke ferdes. Utenfor et turområde. Jeg har håpet på at jegere (om det er vanlig der) kom over funn av han eller flere spor som ledet i riktig retning. Alt ved Odins forsvinning er merkelig. Hvis det var Odin I Mostadmarka. Alternativ 1 fått hjelp av bekjent i bil til å flukte fra noen. Alternativt 2 besøk hos bekjent og startet på den lange hjemturen. Funn ved Jonsvatnet og Brattøra passer ikke inn i alternativ 2. Alternativ 3 Mostadmarka var en del av noe han ble tvunget til å utføre. Odin ville ha returnert hjem til foreldrene etter en periode på flukt. Familikjær og glad i foreldrene sine. Han ville gitt livstegn fra seg. Hva har skjedd med deg, Odin 💙 Endret 29. juli 2023 av Mildys 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 29. juli 2023 #305 Del Skrevet 29. juli 2023 Henlagt men ikke glemt ❤️ Du skal ikke bli glemt, Odin. Rettferdighet til slutt ❤️ 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 29. juli 2023 #306 Del Skrevet 29. juli 2023 Dude1996 skrev (20 timer siden): Rusmiljøet i Trondheim er beinhardt og det er mange ungdommer og unge voksne i det "miljøet". Selv om det kanskje ikke er like synlig i bybildet, vet jeg at miljøet er stort og omfattende. Dessverre er det vanlig at ungdom i Trondheim bruker narkotika. Trist ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 30. juli 2023 #307 Del Skrevet 30. juli 2023 Det er nå mest sannsynlig at han har havnet i elva tenker jeg. Ruset og uforsiktig. Kan man gå slik med en bag uten å være ruspåvirket? Hvis han var en del av et narkomiljø så er det jo sannsynlig han brukte narkotika selv. Alle de ulike eiendelene forlagt på piren er likt med en annen som brukte rus som forsvant i elva i Trondheim. Han ble funnet da. Lommebok, klær og mobil på ulike steder. Ellers så må nå denne i hvit bil tatt han med seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 30. juli 2023 #308 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) Samfunnsdebatt skrev (15 timer siden): Det er nå mest sannsynlig at han har havnet i elva tenker jeg. Ruset og uforsiktig. Kan man gå slik med en bag uten å være ruspåvirket? Hvis han var en del av et narkomiljø så er det jo sannsynlig han brukte narkotika selv. Alle de ulike eiendelene forlagt på piren er likt med en annen som brukte rus som forsvant i elva i Trondheim. Han ble funnet da. Lommebok, klær og mobil på ulike steder. Ellers så må nå denne i hvit bil tatt han med seg. Jeg er uenig og ser på det på det som en kriminalsak og at han ble utsatt for en form for kriminell handling. Jeg tror han ble fraktet i bil frivillig eller ufrivillig. Alle som leste Vg helg lang og omfattende artikkel 22 juli, ref. Odin ble truet og var redd for å bli drept av person han var redd for. Om han ble drept eller drevet på flukt (og noe hendte på flukten) vites ikke. Endret 31. juli 2023 av Mildys 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 30. juli 2023 #309 Del Skrevet 30. juli 2023 Ikke kommet mer informasjon om søppelfunnet på Jervfjellet. Søkte det opp på Google men ikke mer enn den ene artikkelen. Det var et merkelig funn. 18 km fra Mostadmarka. Knyttes til Odin eller ikke. Uansett et merkelig funn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 31. juli 2023 #310 Del Skrevet 31. juli 2023 Mildys skrev (14 timer siden): Ikke kommet mer informasjon om søppelfunnet på Jervfjellet. Søkte det opp på Google men ikke mer enn den ene artikkelen. Det var et merkelig funn. 18 km fra Mostadmarka. Knyttes til Odin eller ikke. Uansett et merkelig funn. Har du link til artikkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 31. juli 2023 #311 Del Skrevet 31. juli 2023 Mildys skrev (15 timer siden): Jeg er uenig og ser på det på det som en kriminalsak og at han ble utsatt for en form for kriminell handling. Jeg tror han ble fraktet i bil frivillig eller ufrivillig. Alle som leste Vg helg lang og omfattende artikkel 22 juli, ref. Odin ble truet og var redd for å bli drept av person han var redd for. Om han ble drept eller drevet på flukt (og noe hendte på flukten) vites ikke. Kan du gi utdraget som står om dette? Hvordan er det sannsynlig at noen skal ha vært i skjul på havna for alle overvåkningskamera, for å drepe Odin (pga en liten narkogjeld unggutten der har opparbeidet seg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 31. juli 2023 #312 Del Skrevet 31. juli 2023 Samfunnsdebatt skrev (2 timer siden): Kan du gi utdraget som står om dette? Hvordan er det sannsynlig at noen skal ha vært i skjul på havna for alle overvåkningskamera, for å drepe Odin (pga en liten narkogjeld unggutten der har opparbeidet seg?) Nå har det vel bare kommet fram at han skyldte 500 kr til en av de som festet på hotellrommet sammen med Odin. Det kan være at han skyldte mye mer enn dette til andre folk. Som de fleste andre her, mener jeg at fører av den hvite bilen har noe å skjule. Han hadde ihvertfall en ekstremt merkelig oppførsel som brant opp håndkleet til Odin hjemme hos seg selv og endel av de andre eiendelene ved Jonsvatnet (eller hvor det var). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 31. juli 2023 #313 Del Skrevet 31. juli 2023 Ofte er jo den enkleste og mest logiske løsningen den riktige, i denne saken at han skal ha havnet i vannet, men det er alt for mange merkelige omstendigheter og ting som skurrer til at jeg tror løsningen kan være så enkel. Den hvite varebilen og miljøet denne tilhører vaier som er stort flagg i denne saken, helt merkelig at de ikke går grundigere til verks for å undersøke. Gutta fra hotellet virker det også som om skjuler noe. Hadde vært interessant å visst om det er noen kobling mellom de to. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 31. juli 2023 #314 Del Skrevet 31. juli 2023 Frida skrev (4 timer siden): Har du link til artikkelen? https://www.bladet.no/nyheter/i/nwjA6J/soppelfunnet-pa-jervfjellet-kan-ha-vaert-en-mellomstasjon-for-odin Det er en pluss artikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 31. juli 2023 #315 Del Skrevet 31. juli 2023 Samfunnsdebatt skrev (4 timer siden): Kan du gi utdraget som står om dette? Hvordan er det sannsynlig at noen skal ha vært i skjul på havna for alle overvåkningskamera, for å drepe Odin (pga en liten narkogjeld unggutten der har opparbeidet seg?) Det var i papirform. Et flere siders sak om Odin fra den 22 juli. Jeg vet ikke om det er lov å gjengi fra artikkelen? Blir det slettet? Nei de eller den har ikke ligget i skjul men noen har hatt ren flaks. All overvåkningsmateriale ble ikke sikret. Det er video der fra som er gått tapt. Han ble truet og ved et tilfelle forfulgt av en mann som prøvde å ta seg inn i bilen hans. Det er ikke alltid at konflikten behøver å være stor og alvorlig. Det kan være nok å havne i konflikt (for bagateller og totalt uforskyldt) med feil person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 31. juli 2023 #316 Del Skrevet 31. juli 2023 Mildys skrev (1 minutt siden): Han ble truet og ved et tilfelle forfulgt av en mann som prøvde å ta seg inn i bilen hans. Ja, og denne personen er, som jeg har skjønt, den han skyldte de 500 kronene i narkogjeld og én av de Odin festet med på hotellrommet før han begynte å vandre gatelangs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 31. juli 2023 #317 Del Skrevet 31. juli 2023 Mildys skrev (51 minutter siden): https://www.bladet.no/nyheter/i/nwjA6J/soppelfunnet-pa-jervfjellet-kan-ha-vaert-en-mellomstasjon-for-odin Det er en pluss artikkel Ok, men takk likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 31. juli 2023 #318 Del Skrevet 31. juli 2023 The Kavorka skrev (31 minutter siden): Ja, og denne personen er, som jeg har skjønt, den han skyldte de 500 kronene i narkogjeld og én av de Odin festet med på hotellrommet før han begynte å vandre gatelangs... Du tenker at en unggut som han skylder hele 500 kr, har pønsket ut å drepe Odin ved å holde seg utenfor kameraenes rekkevidde og drepe han og kvitte seg med liket hans uten spor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 31. juli 2023 #319 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Samfunnsdebatt skrev (14 minutter siden): Du tenker at en unggut som han skylder hele 500 kr, har pønsket ut å drepe Odin ved å holde seg utenfor kameraenes rekkevidde og drepe han og kvitte seg med liket hans uten spor? Nei, det har jeg aldri sagt. Men jeg tror nok ikke de som festet på hotellrommet sammen med Odin har fortalt alt de vet. Generelt kan man vel si at politiet har gjort en ganske slett jobb. Og det er jo ikke første gang. Endret 31. juli 2023 av The Kavorka 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 31. juli 2023 #320 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Du som tror at det hundre prosent ikke kan ha vært gjerningsmenn fordi de måtte ha gjemt seg for kamera. Alt videomateriale ble ikke sikret. Politiet klarte å gjennopprette noe men mye gikk tapt. Det er mye som kan ha skjedd i det tapte videomateriale. Det betyr at gjerningsmenn hadde flaks. Den delen med tingene strødd på Brattøra og ting brent på bål var ikke profesjonell handling. Endret 31. juli 2023 av Mildys 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå