Gå til innhold

prøverpåny prøver på søsken


prøverpåny

Anbefalte innlegg

Weee, lå en pakke ved døra i dag morges full av EL-tester, bra leveringstid på sånne billige tester altså! Gikk tom i forigårs og føler det er noe på gang, så håper på utslag i dag eller i morgen. Da blir det ca. syklusdag 20, noe som passer meg helt perfekt. Tempen er også fin og jevn, så føler at det ligger tilrette. Litt lang syklus, men det kan jeg leve med så lenge den er relativt stabil..

Kjøpte forresten en vekt etter forrige uttak siden jeg skulle følge med på vekten pga overstimulering. Den var ikke såååå optimistisk som vekten jeg har brukt tidligere hos foreldrene mine, må si jeg likte den bedre. 😆 Men det ga enda litt mer motivasjon til å trene, kiloene sniker seg jammen lett på med all hormonbehandlingen..! 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger med her :)

er lite kjent med ivf-prosessen, så håper jeg får lært en ting eller to ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Følger med her :)

er lite kjent med ivf-prosessen, så håper jeg får lært en ting eller to ;)

Føler dessverre jeg har fått litt for god kjennskap til ivf-prosessen 😏 Men som du kanskje så i første innlegg, så er jeg så heldig at jeg har ett barn fra før som kom uten ivf 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, venter du på EL enda? 😬 Leste i en annen dagbok du hadde kommentert i at du gjorde det... Ingen tegn på det nærmer seg heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, venter du på EL enda? 😬 Leste i en annen dagbok du hadde kommentert i at du gjorde det... Ingen tegn på det nærmer seg heller? 

Jaaaaa, syklusdag 18 nå, men håper det skjer noe om noen dager. Helst om noen dager for mannen er borte på jobbreise nå, og vil jo ikke la en mulighet glippe ☺️ Litt tegn er det.. Tempen er synkende nå, så tipper den er her om et par dager. 🤞D7D77B57-4E3F-4D2D-B5D0-86A728CA1F6B.jpeg.621606b667aa5bf40ad8db1875045c48.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, prøverpåny skrev:

Jaaaaa, syklusdag 18 nå, men håper det skjer noe om noen dager. Helst om noen dager for mannen er borte på jobbreise nå, og vil jo ikke la en mulighet glippe ☺️ Litt tegn er det.. Tempen er synkende nå, så tipper den er her om et par dager. 🤞D7D77B57-4E3F-4D2D-B5D0-86A728CA1F6B.jpeg.621606b667aa5bf40ad8db1875045c48.jpeg

 

Jeg håper med deg 😊🤞🏻 Omkring hvilken syklusdag pleier du å ha EL normalt (du har sikker skrevet det før men)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg håper med deg 😊🤞🏻 Omkring hvilken syklusdag pleier du å ha EL normalt (du har sikker skrevet det før men)? 

De siste syklusene der jeg ikke har vært stimulert på noen måte har jeg hatt EL rundt syklusdag 20, så kan være i rute til det. EL-testene er ganske svake nå, men jeg kan gå fra svak til positiv fra en dag til en annen, så ser det ikke på de.. 😊 Du ventet på blødning nå, eller på å ta primolut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, prøverpåny skrev:

De siste syklusene der jeg ikke har vært stimulert på noen måte har jeg hatt EL rundt syklusdag 20, så kan være i rute til det. EL-testene er ganske svake nå, men jeg kan gå fra svak til positiv fra en dag til en annen, så ser det ikke på de.. 😊 Du ventet på blødning nå, eller på å ta primolut? 

Jeg er akkurat ferdig med mensen. Så skal ta primolut fra 11/4 og få mensen på den måten. Men på den måten så vil jo denne syklusen bli 36-38 dager lang (28d+7d primolut+2-4dager vente på blødning) og det er jo så lenge 🙈😬 så håper at det kommer en spontan EL inni her sånn at jeg kan få mensen av meg selv tidligere enn hva jeg vil få med primolut 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med her. Håper at innsetting ikke krasjer med påsken og at alt legger seg til rette slik at det blir baby i magen i løpet av våren/sommeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Viktoria85 skrev:

Følger spent med her. Håper at innsetting ikke krasjer med påsken og at alt legger seg til rette slik at det blir baby i magen i løpet av våren/sommeren. 

Takk @Viktoria85 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på hva dagene fremover viser. Er jo fortsatt ikke over en klar coverline, men lurer litt på om jeg kan ha gått glipp av en positiv EL-test siden jeg ikke fikk testet lørdag kveld.. Pleier å ligge på 36,65-36,7 i lutealfasen, men bruker noen dager på å komme meg opp dit.

8A1C6651-9877-4EAF-8DBE-5D9605BDD9B3.jpeg.089eb9c9f0fa53bc72f1219f40a0bb0d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen sank litt i dag tidlig, og fikk denne. Så da har heldigvis ikke EL vært enda, men satser på at den kommer i morgen 👍 Perfekt timet siden mannen kommer hjem fra jobbreise. ☺️3E28B9FA-0848-4BE4-91A6-DB8085472474.thumb.jpeg.91eb3542c1ace033caa9d1a11df9436e.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen bekreftet eggløsning på torsdag, noe som betyr at det er EL har kommet mellom syklusdag 19 og 21 siden sommeren unntatt de syklusene med ivf eller etter kjemisk :danse: Så stabil har ikke syklusene vært på lenge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Waldfee! Fikk ikke så mange sjanser denne gangen, men traff EL mellom to jobbreiser, sier meg fornøyd med det. Det var sånn førstemann ble unnfanget også, midt mellom to jobbreiser ☺️ Tar alt som kan være som et godt tegn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, prøverpåny skrev:

Takk @Waldfee! Fikk ikke så mange sjanser denne gangen, men traff EL mellom to jobbreiser, sier meg fornøyd med det. Det var sånn førstemann ble unnfanget også, midt mellom to jobbreiser ☺️ Tar alt som kan være som et godt tegn!

👏Satser på det er et godt tegn🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veeentetiiid er kjedelig!! Og nå flyttet jammen meg FF eggløsning til å være en dag senere, så rykket tilbake til 5 dpo. Føler  jo 6 dpo er myyyye lenger inn i lutealfasen.. 😭☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det bare å forberede seg på blødningen da... ingen bombe at mensen er på vei siden jeg har spottet av og på siden søndag, og har våknet av kaldsvette de siste dagene.. På en måte fint å være ferdig med ventesyklusen, starter med Femar når jeg har fått mensen og satser på innsett uka etter påske. 😊

18E3784B-B72A-43D4-8BDD-E8E136FAF264.jpeg.f060961335afee3bea167112eb7f6d86.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, prøverpåny skrev:

Da er det bare å forberede seg på blødningen da... ingen bombe at mensen er på vei siden jeg har spottet av og på siden søndag, og har våknet av kaldsvette de siste dagene.. På en måte fint å være ferdig med ventesyklusen, starter med Femar når jeg har fått mensen og satser på innsett uka etter påske. 😊

18E3784B-B72A-43D4-8BDD-E8E136FAF264.jpeg.f060961335afee3bea167112eb7f6d86.jpeg

Jeg er meget ivrig på å bli ferdig med ventesyklusen 🙈😬 Du skal ha fryseforsøk i naturlig syklus siden du skal ta femar? Absolutt lys i tunnelen for deg, gleder meg til jeg ser det samme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan liksom ikke mensen komme fort nok og andre ganger skal den helst komme aldri, men nå er du straks i gang igjen, hurra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...