Gå til innhold

prøverpåny prøver på søsken


prøverpåny

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er meget ivrig på å bli ferdig med ventesyklusen 🙈😬 Du skal ha fryseforsøk i naturlig syklus siden du skal ta femar? Absolutt lys i tunnelen for deg, gleder meg til jeg ser det samme 😊

Ja, naturlig syklus! Min heeelt naturlige syklus har vært på ca. 35 dager med eggløsning cd 21 så tror det kan være derfor. Men aldri godt å si hvilke vurderinger som vipper den ene eller andre veien.. 😊 Du kommer snart etter!

19 minutter siden, Wiley skrev:

Noen ganger kan liksom ikke mensen komme fort nok og andre ganger skal den helst komme aldri, men nå er du straks i gang igjen, hurra! 

Ja, du sier noe der. Er egentlig bare livredd for at ingen av de to eggene jeg har på frys skal overleve, men sånn er det vel for alle.. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Femar-kuren er startet 🥳

La dessverre ikke merke til at pakken jeg hadde liggende hadde gått ut på dato, men satser på at de to pillene jeg jeg tok i går gir litt virkning da, så kjøper jeg ny på vei hjem i dag. 😊 Lenge siden jeg har prøvd letrozol, så aner ikke noe om hvordan den påvirker EL for min del.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har tatt dobbel dose letrozol for å gjøre klart til fryseforsøk uka etter påske, men virker som om den gjør at EL kommer tidligere heller enn senere slik jeg har hørt mange har erfart at skjer. Er på syklusdag 12 nå og har på følelsen at EL ikke er så langt unna... Temper og tester med strips, så vi får se 😊 Er hos svigers fra torsdag, så er ikke sååå enkelt å time egenprøving heller om EL viser seg å komme tidligere heller ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en positiv EL-test i dag, noen få dager for tidlig til å få innsett til uka... 😔Skal få bekreftet det med temping og høre med sykehuset, men tviler på at det holder når server tredagers egg vi har på frys. Nå får vi bare satse på at letrozol kan gi en reell sjanse på egenprøvingen, selv om veggene hos svigers er som papir 🤭 God påske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Fikk en positiv EL-test i dag, noen få dager for tidlig til å få innsett til uka... 😔Skal få bekreftet det med temping og høre med sykehuset, men tviler på at det holder når server tredagers egg vi har på frys. Nå får vi bare satse på at letrozol kan gi en reell sjanse på egenprøvingen, selv om veggene hos svigers er som papir 🤭 God påske! 

Ånei, så dumt! Jeg som hadde håpet på deres vegne at EL kunne drøye til starten av neste uke så dere kunne få innsett da 🙁 Oppdater oss gjerne hvordan det blir 😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ånei, så dumt! Jeg som hadde håpet på deres vegne at EL kunne drøye til starten av neste uke så dere kunne få innsett da 🙁 Oppdater oss gjerne hvordan det blir 😊🤞🏻

Takk! Har jo ikke hatt EL så tidlig i syklusen på år og dag, men greit å vite at letrozol funker 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag steg tempen så tipper EL blir satt til fredag. Jeg og mannen fikk hvert fall utnyttet et bittelite smutthull med tomt hus, ikke bare bare å få til det med så mange samlet i påsken ☺️ Så håper jeg sykehuset har plass til oss i juni, ser nå at det er litt ulempe med sykehus som har stengt så mye... 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mensen.... Charten er skikkelig ustabil denne syklusen med mye gjennombruddsblødninger de dagene tempen er lav. Var helt sikker på at mensen skulle komme i dag, men så plutselig var tempen oppe på normalt nivå, så nå vet jeg ikke. 

21329243-3F1A-40DD-BAB7-F06ED5B58D85.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, prøverpåny skrev:

Venter på mensen.... Charten er skikkelig ustabil denne syklusen med mye gjennombruddsblødninger de dagene tempen er lav. Var helt sikker på at mensen skulle komme i dag, men så plutselig var tempen oppe på normalt nivå, så nå vet jeg ikke. 

21329243-3F1A-40DD-BAB7-F06ED5B58D85.png

Og du er sikker på at du ikke er gravid? Pleier du å ha sånn opp og ned i lutealfasen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Og du er sikker på at du ikke er gravid? Pleier du å ha sånn opp og ned i lutealfasen? 

Nei, pleier ikke å ha noe særlig svingning i det hele tatt, og den har aldri steget igjen etter to lave dager, så tenkte tanken jeg og.. men fikk en negativ strips nå, så får teste igjen mot helga om mensen ikke dukker opp. :) Temping er moro, men vet jo at enkeltutslag ikke trenger å bety noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, prøverpåny skrev:

Nei, pleier ikke å ha noe særlig svingning i det hele tatt, og den har aldri steget igjen etter to lave dager, så tenkte tanken jeg og.. men fikk en negativ strips nå, så får teste igjen mot helga om mensen ikke dukker opp. :) Temping er moro, men vet jo at enkeltutslag ikke trenger å bety noen ting.

Det var nå merkelig ja, spesielt såpass langt uti lutealfasen 😬🤷‍♀️ Tiden vil vise, men det hadde jo vært fantastisk hvis dere nå hadde klart det på egenhånd 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det var nå merkelig ja, spesielt såpass langt uti lutealfasen 😬🤷‍♀️ Tiden vil vise, men det hadde jo vært fantastisk hvis dere nå hadde klart det på egenhånd 🤞🏻 

Hadde tatt det på strak arm ja! 😁 Men nå er det ikke lenge til innsettet ditt da, så spennende! Det var blasto du skulle sette inn? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, prøverpåny skrev:

Hadde tatt det på strak arm ja! 😁 Men nå er det ikke lenge til innsettet ditt da, så spennende! Det var blasto du skulle sette inn? 😊

Det stemmer 🙈 Veldig rart å tenke på at jeg etter all sannsynlighet er ruger om sånn ca 36 timer 😅 Og blasto ja. Regner man innsettdagen som rugedag 1, vet du det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det stemmer 🙈 Veldig rart å tenke på at jeg etter all sannsynlighet er ruger om sånn ca 36 timer 😅 Og blasto ja. Regner man innsettdagen som rugedag 1, vet du det? 😊

Det vet jeg ikke faktisk, har bare forholdt meg til DPO-telling, da jeg tenker det er det som er likt for alle uavhengig av hvor «gammelt» embryoet er.. 😊 Men det høres jo fornuftig ut å starte rugedag 1 på dagen med innsett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande, kryssar fingrane for at du er gravid! :hoppe:

Takk! Ble litt kortvarig, for hadde veldig svak strek på test i går, men så kom mensen i dag. ☹️ Tempen har droppet nesten ned på coverline, så var nok en kjemisk. Men det positive jeg tar med meg fra denne syklusen er at jeg tror kroppen responderte på hcg-en og snudde den nedadgående tempen, så da vet jeg at det er håp selv om jeg spotter tidlig i syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 10.16, prøverpåny skrev:

Takk! Ble litt kortvarig, for hadde veldig svak strek på test i går, men så kom mensen i dag. ☹️ Tempen har droppet nesten ned på coverline, så var nok en kjemisk. Men det positive jeg tar med meg fra denne syklusen er at jeg tror kroppen responderte på hcg-en og snudde den nedadgående tempen, så da vet jeg at det er håp selv om jeg spotter tidlig i syklusen. 

Æsj, det var synd. :troest: Men neste gang, då skal det bli din tur! :tommel: Bra at noko var positivt denne syklusen iallfall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vært stille her en stund, men nå er faktisk dagen kommet for innsett fra totaltfrysforsøket i februar 😁

Ikke fått den forferdelige telefonen om at det egget ikke har klart tining, så nå er jeg på vei mot Porsgrunn ☺️🤞☺️🤞 Har vært så nervøs at jeg holdt på å kaste opp, er jo «vant» til å få telefonen om at de må avbryte.. Spent på om det holdt å ta opp ett av de to eggene, og om det ser like fint ut som da de ble fryst på dag tre.

Endret av prøverpåny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, prøverpåny skrev:

Vært stille her en stund, men nå er faktisk dagen kommet for innsett fra totaltfrysforsøket i februar 😁

Ikke fått den forferdelige telefonen om at det egget ikke har klart tining, så nå er jeg på vei mot Porsgrunn ☺️🤞☺️🤞 Har vært så nervøs at jeg holdt på å kaste opp, er jo «vant» til å få telefonen om at de må avbryte.. Spent på om det holdt å ta opp ett av de to eggene, og om det ser like fint ut som da de ble fryst på dag tre.

Lykke til! 😀 

Krysser fingre og tær for en fin liten spire som klamrer seg fast i 9 mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...