Surikatt Skrevet 2. januar 2020 #14461 Skrevet 2. januar 2020 9 timer siden, 123Frustrert skrev: Cbe har mange fine kjoler, men de er vel bare en gangs.. synes det er litt rart å bruke en kjole hvor brystimplantater så til de grader synes.. Det var min tanke, også. Huden så veldig stram ut og så for meg at brystene skulle sprette ut mellom ribbeina. 15
Populært innlegg MissLucy Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Populært innlegg #14462 Skrevet 2. januar 2020 51 minutter siden, Lin10 skrev: Må si det blir både komisk og latterlig når det her inne blir diskusjon rundt hennes nyttårsbordet og bestikk/ tallerkner. Ser at folk også ( og ikke overraskende) har kommet med de samme spørsmålene i hennes kommentarfelt. Den nederste tallerken er en dekktallerken. Det blir regnet mer som en pyntetallerken og her blir det ikke servert mat. Den nest største er en middagstallerken. Der ser jeg hun har bestikk til det. Øverst er det en tallerken som kan brukes til fingermaten eller ha som en sidetallerken til kalkunben eller annet. Noen serverer brød på en slik tallerken f.eks. Så teskje til desserten. Altså ikke for lite bestikk. Utrolig hva hva folk skal kritisere og det blir bare komisk når de som kritiserer ikke har kunnskapen inne. Men, ser hun har jo svarer godt på disse spørsmålene hun får. Hun tar det med et smil...og en kan jo ikke noe annet. Må si det er både komisk og latterlig når folk kommer inn for å belære andre, og så tar de feil på noe som et enkelt googlesøk kunne lært dem. Eller som du selv sier: Du har ikke kunnskapen inne. De fleste vet nok hva en dekketallerken er. Dekktallerken derimot har jeg aldri hørt om. Ingen av de tallerkenene du beskriver har noe på toppen av middagstallerkenen å gjøre. Spesielt ikke en asjett til ben og bøss - fysj for en merkelig ide. Den som er til brød heter kuvertasjett, og skal stå til venstre for kuverten, ikke på toppen. Den på toppen hører til forretten. Til dessert bruker man dessertskje, ikke teskje. Teskjeer bruker vi sammen med kopper. 75
Gjest CecilieX Skrevet 2. januar 2020 #14463 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 1 time siden, Lin10 skrev: Tror hun hadde tjent penger til mat på bordet ved å stenge kommentarfeltet også. Mange toppbloggere som har gjort det og ikke tapt lesere på det eller inntekter. Pilotfrue har skrevet om det. Grunnen til å ha åpent kommentarfelt er den fine kontakten hun får med sine lesere som ønsker henne vell, og da må hun regne med noen « råtne egg» innimellom som kun ønsker å pirke og kritisere, kun for å føle seg litt bedre selv. Det hun tjener penger på er hennes erfaring og teft som blogger. Gode bilder, varierte innlegg og ikke minst ha det ekstra som gjør henne til en interssant person å følge. En ser jo det her inne, folk er utrolig engasjert i henne som person. Er sikker på at hun holder på i 10 år til. 4. Januar 2012 skrev hun i eget kommentarfelt at hun tjente så bra at hun ikke trodde hun kom til å trenge å jobbe mer enn 5 - 6 år til. Jeg lurer på hva som skjedde med den planen. Forøvrig en episk utveksling som jeg finner frem hvis jeg får kvaler. https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 Endret 2. januar 2020 av CecilieX Endret lenke
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. januar 2020 #14464 Skrevet 2. januar 2020 (endret) Spoiler Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ Reply Fra 2012, kunne vært 2020. A og B i fleng og 100 gode grunner til hvorfor man starter et studie og slutter like fort. Endret 2. januar 2020 av lillesnøfnugg
pøbelsara Skrevet 2. januar 2020 #14465 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Lin10 skrev: Tror hun hadde tjent penger til mat på bordet ved å stenge kommentarfeltet også. Mange toppbloggere som har gjort det og ikke tapt lesere på det eller inntekter. Pilotfrue har skrevet om det. Grunnen til å ha åpent kommentarfelt er den fine kontakten hun får med sine lesere som ønsker henne vell, og da må hun regne med noen « råtne egg» innimellom som kun ønsker å pirke og kritisere, kun for å føle seg litt bedre selv. Det hun tjener penger på er hennes erfaring og teft som blogger. Gode bilder, varierte innlegg og ikke minst ha det ekstra som gjør henne til en interssant person å følge. En ser jo det her inne, folk er utrolig engasjert i henne som person. Er sikker på at hun holder på i 10 år til. Er et aldri noensinne det aller minste kritisk til noe hun gjør? Alt hun gjør, applauderes? Og hvordan vet du noe som helst om hvorfor hun har åpent kommentarfelt? De eneste gangen hun har noe som helst engasjement og mer en 8 - 10 kommentarer , er når det krangles eller kritiseres der inne. Så jeg tenker hun har åpent kommentarfelt for å vise de som kjøper reklame av henne at hun engasjerer. Ikke fordi hun skal pleie den "fine kontakten" med noen lesere. Så kan hun jo håpe at oppdragsgiverne hennes ikke leser kommentarfeltet, hvor tilhengerne hennes oppfører seg som regelrette troll mot alle som ikke driver med nesegrus beundring. 43
123Frustrert Skrevet 2. januar 2020 #14466 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, CecilieX skrev: 4. Januar 2012 skrev hun i eget kommentarfelt at hun tjente så bra at hun ikke trodde hun kom til å trenge å jobbe mer enn 5 - 6 år til. Jeg lurer på hva som skjedde med den planen. Forøvrig en episk utveksling som jeg finner frem hvis jeg får kvaler. https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 Å hjelpe meg!! Litt av en arroganse der. Det er gøy å se hun skryter sånn av de karakterene, kan ikke se for meg det paret på skolebenken i det hele tatt, men hun skriver jo ganske klart at de har gått på studier man kan betale seg inn.. og det tror jeg er eneste grunnen til at de har hatt muligheten også. Og det er heeeelt greit altså, så lenge man ikke gjør deg til bedreviter for det. 30
Klink Skrevet 2. januar 2020 #14467 Skrevet 2. januar 2020 28 minutter siden, 123Frustrert skrev: Å hjelpe meg!! Litt av en arroganse der. Det er gøy å se hun skryter sånn av de karakterene, kan ikke se for meg det paret på skolebenken i det hele tatt, men hun skriver jo ganske klart at de har gått på studier man kan betale seg inn.. og det tror jeg er eneste grunnen til at de har hatt muligheten også. Og det er heeeelt greit altså, så lenge man ikke gjør deg til bedreviter for det. Den som er frekk her er da den som spør spørsmålene. Det der er da virkelig ikke spesielt normalt eller ålreit å grave om? Hun svarer frekt tilbake men det hadde jammen jeg også gjort. 5
Louiah Skrevet 2. januar 2020 #14468 Skrevet 2. januar 2020 Og som bestilt kom det et ras av kroppsbilder og barneutlevering både i tekst og bilder for å gå gjennom året 2019. 33
Surikatt Skrevet 2. januar 2020 #14469 Skrevet 2. januar 2020 Ja, det er klart det måtte komme, med egenproduserte spørsmål til seg selv, hun får jo ikke nok av seg selv men det innlegget minner meg om en skoledagbok for fjortiser. Meg-meg-meg!! 28
Kollontaj Skrevet 2. januar 2020 #14470 Skrevet 2. januar 2020 Håper vi fikk bakdelen om igjen, den har vært fraværende en stund. 😐 12
FotbaIlflua Skrevet 2. januar 2020 #14471 Skrevet 2. januar 2020 2 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Skjul innhold Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ Reply Fra 2012, kunne vært 2020. A og B i fleng og 100 gode grunner til hvorfor man starter et studie og slutter like fort. De kommentarene der lukter det LK av. Samme måte å uttrykke seg på som ham. 19
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #14472 Skrevet 2. januar 2020 3 timer siden, Lin10 skrev: Tror hun hadde tjent penger til mat på bordet ved å stenge kommentarfeltet også. Mange toppbloggere som har gjort det og ikke tapt lesere på det eller inntekter. Pilotfrue har skrevet om det. Grunnen til å ha åpent kommentarfelt er den fine kontakten hun får med sine lesere som ønsker henne vell, og da må hun regne med noen « råtne egg» innimellom som kun ønsker å pirke og kritisere, kun for å føle seg litt bedre selv. Det hun tjener penger på er hennes erfaring og teft som blogger. Gode bilder, varierte innlegg og ikke minst ha det ekstra som gjør henne til en interssant person å følge. En ser jo det her inne, folk er utrolig engasjert i henne som person. Er sikker på at hun holder på i 10 år til. Åpent kommentarfelt?!? Er du seriøs nå? Det kommentarfeltet røktes kraftig, alt må godkjennes. De godkjenner noen få kritiske kommentarer, så godkjenner de mange støttekommentarer hvor fansen går til angep på den som stiller kritiske spørsmål. Deretter sørger de for å ikke godkjenne tilsvar så de selv kan få siste ordet og "vinne" diskusjonen. Det er ikke min definisjon av åpent kommentarfelt, iallefall 😉 60
loffen Skrevet 2. januar 2020 #14473 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Kollontaj skrev: Håper vi fikk bakdelen om igjen, den har vært fraværende en stund. 😐 Jepp. Rumpa, magen, puppene. It's all there. 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. januar 2020 #14474 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 31 minutter siden, loffen skrev: Jepp. Rumpa, magen, puppene. It's all there. Hadde jeg aldri trodd Er vel full av nesegrus beundring fra «lesere» i «kommentarfeltet» vil jeg tro. Endret 3. januar 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #14475 Skrevet 2. januar 2020 Man er passe priviligiert om det vanskeligste man har opplevd i 2019 er at eldste barnet skal gå fra å være barnehagejente til skolejente. Iallefall når det har vært dødsfall i familien. 56
Rev. Revenge Skrevet 2. januar 2020 #14476 Skrevet 2. januar 2020 (endret) La nå damen i trettiårene være litt stolt av livsverket sitt, da. Tyngdekraften virker tidsnok, og alderen setter sine spor uansett om man vil eller ikke. Andre ambisjoner og livserfaring er ikke fullt så prioritert. Endret 2. januar 2020 av Revenge o'Cavatina 22
Populært innlegg Inocybe Skrevet 3. januar 2020 Populært innlegg #14477 Skrevet 3. januar 2020 Hadde et lite internt veddemål med meg selv om "rumpe på Dovre" (aka "Utsikten") fikk være med i kavalkaden. Og jammen meg vant jeg . Det er jo minst flere uker siden vi sist har sett denne rumpen i full blomst, så på tide! Morsomt hun kaller det spørsmål forresten. Litt skuffet over nesten ingen hadde lyst på året hennes i reprise kanskje? Hvis noen synes jeg er litt spydig i dag så stemmer nok det. Jeg kjenner absolutt ingen over 18 som er så forelskede i sitt eget speilbilde som CBE (og en håndfull andre influencere som SE og så selvfølgelig Narkissos https://en.m.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythology) 🙈). Det er så pinlig og flaut og bevitne denne nesegruse beundrelse av seg selv og kroppen sin hos en voksen kvinne. Absolutt lov å være fornøyd med kroppen sin, det er jeg også med min, men CBE er langt over alle vidder i selvdigging. Et delikat togkrasj 😳. Legger til. Narkissos var ikke snill mot de som ikke levde opp til hans utseende-idealer så de gamle grekerne var absolutt inne på noe... 56
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 3. januar 2020 Populært innlegg #14478 Skrevet 3. januar 2020 😹😹 de spørsmålene er jo vittige. Særdeles få ville ha en årskavalkade så da lager man spørsmål selv som gjør at man allikevel kan lage en kavalkade, slik at man får vist frem både stumpen, barna, glanset tilværelse og hvor perfekt man tror man er. Jeg må si meg så innmari enig i at det er jo nesten litt trist at den største utfordringen i løpet av et år er at man får skolebarn.. jeg hadde blitt gal om det var den største utfordringen jeg hadde hatt i løpet av et år. Det er jo bare en utvikling, ikke en utfordring. ( og ja, har hatt barn som begynner på skolen selv). 50
Monimoni Skrevet 3. januar 2020 #14479 Skrevet 3. januar 2020 Surprise! Eller vent......? Det ble en oppsummering i bilder av året som gikk likevel. Det var for tidkrevende å bruke tida til å lage innlegg om hva som skjer i verden utafor #villakulås. Og frua er visst klar for nye utfordringer. Leserne kan bare undre hvilken utfordringer hun kan i det hele tatt hatt i 2019, da oppsummeringen handler bare om pupper, rumpe, kos og glamour. 19
Sølv_dugg Skrevet 3. januar 2020 #14480 Skrevet 3. januar 2020 Jeg er imponert over at bloggerfoten til og med er med når hun poserer på langrennsski. 30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå