Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Bypass skrev:

Ok, blogg.no viser ikke unike besøkende, men sidevisninger. 

Ok, det visste jeg ikke. Ocast viser begge deler. 

PS Teller man sidevisninger, ville hun vært på 3. på blogg.no

Endret av Kollontaj
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ok, det visste jeg ikke. Ocast viser begge deler. 

PS Teller man sidevisninger, ville hun vært på 3. på blogg.no

Hvem er på 2.plass?

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporinger, bruker- og persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Kollontaj skrev:

Ocast viser tallene til CBE, blogg.no viser de bloggerne som er på plattformen deres. 

https://ocast.com/sv/influencers/caroline-berg-eriksen-314

(Beklager uklart førsteinnlegg, skulle stått fjerdeplass på blogg.no. 😬)

Men er det ferske tall? Det står i beskrivelsen om henne at hun er 29 år, og det er det vel flere år siden hun var. Hvis ikke jeg tar helt feil, for jeg følger egentlig ikke med på henne.

• Liker 5
Skrevet

Men hva skal frua og fruemannen tjene penger på hvis det ikke er barna? Hva annet har dem å komme med som fenger folk? De fleste er nok lei av de der treningsvideoene der frua hopper opp og ned, pulsklokka og kaffekoppen. Ingenting interessant med den bloggen, det samme om og om igjen. Hjelper lite om frua selv stille i undertøy på insta innimellom, dørgende kjedelig uansett. Greit nok at dåsespray, hårspenner og reklame for masse ræl gir litt penger i kassa, men tviler på at det gir såpass mye penger at dem kan forsvare hus og hjem og brødfø en hel famile. Frua er utdatert.

• Liker 37
Skrevet
På 29.12.2019 den 10.18, Bypass skrev:

Hvis netfit skal lanseres i 2019 jobber de kanskje  på spreng med dette?

står på IG at det lanseres i 2019

Da må de forte seg! 2019 er over i morgen...

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Men hva skal frua og fruemannen tjene penger på hvis det ikke er barna? Hva annet har dem å komme med som fenger folk? De fleste er nok lei av de der treningsvideoene der frua hopper opp og ned, pulsklokka og kaffekoppen. Ingenting interessant med den bloggen, det samme om og om igjen. Hjelper lite om frua selv stille i undertøy på insta innimellom, dørgende kjedelig uansett. Greit nok at dåsespray, hårspenner og reklame for masse ræl gir litt penger i kassa, men tviler på at det gir såpass mye penger at dem kan forsvare hus og hjem og brødfø en hel famile. Frua er utdatert.

Jepp, hun er utdatert. 

15-åringer med IG, You tube-kanaler og andre plattformer, har minst dobbelt så mange likerklikk på IG og en drøss følgere på You Tube. Det er disse som kommer til å kunne leve av SoMe de neste 5-10 årene, er min spådom. Se f.eks @karokul på IG.

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Da må de forte seg! 2019 er over i morgen...

Ser dårlig ut...opptatt med å pushe masse plastræl før nyttårsaften.

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Isola2 skrev:

Ser dårlig ut...opptatt med å pushe masse plastræl før nyttårsaften.

Intet nytt under solen, da. Det er utrolig trist og merkelig at såkalte influensere er så i utakt med resten av samfunnet. Det viser igjen at herr og fru Eriksen lever i en egen boble. De følger ikke med i tiden, og pusher fortsatt plastskrot, til tross for at miljøvern er på agendaen OVER ALT. 

Og netfit (hva nå det går ut på), ble ikke lansert i 2019. Kanskje de mente 2020?

• Liker 21
Skrevet

Like greit å ikke merke reklamen når den ikke gir god valuta for Twentyfour og det de betaler for. Klærne sitter dårlig fordi de atter en gang er i for liten størrelse. Overhodet ikke inspirerende, bare kleint. Var jeg Twentyfour, hadde jeg motfakturert.

• Liker 33
Gjest Xstrella
Skrevet
3 minutter siden, Yann skrev:

Det er to familier i Norge som legger ut offisielle julebilder av familien. Den ene er kongefamilien fordi nasjonen forventer det. Den andre er familien Berg Eriksen fordi lommeboken forventer det.

Forskjellen er at vi ikke vet noe om de kongelige barna. De er mer skjermet enn de i villa kulås eller hva de nå kaller seg.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, Yann skrev:

Det er to familier i Norge som legger ut offisielle julebilder av familien. Den ene er kongefamilien fordi nasjonen forventer det. Den andre er familien Berg Eriksen fordi lommeboken forventer det.

21 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Like greit å ikke merke reklamen når den ikke gir god valuta for Twentyfour og det de betaler for. Klærne sitter dårlig fordi de atter en gang er i for liten størrelse. Overhodet ikke inspirerende, bare kleint. Var jeg Twentyfour, hadde jeg motfakturert.

👏🏻

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Oppsummering...? Why?

Hvem i all verden skulle ønske det...? 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, cerruti skrev:

Oppsummering...? Why?

Det lurer jeg også på. De har virkelig et urealistisk syn på hva som fenger. 

En årskalvakade med ballongbuer og stive smil trenger man virkelig ikke. 

Jeg svarte nei i kommentarfeltet, men spørs om det er konstruktivt nok til å bli publisert. 

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
6 minutter siden, cerruti skrev:

Oppsummering...? Why?

Oppsummering av bedriftsåret?Viktig å opprettholde narrative om en suksessfull bedrift. Viser ikke det lave engasjementet i forbindelse med Netfit at det ikke stemmer overens med det som skal selges inn? 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/30/barnas-nyttarsbord/#comments

"Dette året har gått så fort, og jeg må spørre: er det interessant med en oppsummering eller er ikke det spennende? Skriv gjerne ja eller nei i kommentarfeltet, så kan jeg ta en avgjørelse basert på det 🙂 "

I kommentarfeltet ligger det nå to "ja", men jeg forstår heller ikke hva som er interessant med en reprise av det de har lagt ut i løpet av året.

Skrevet

Hun spør om de som kommenterer vil ha oppsummering ja......oppsummering av hva? Et år med en falsk fremstilling av et liv i en boble med utlevering av barn og x antall intetsigende pjatt-innlegg på bloggen med disse wannabe's....men men, hva vet vel jeg, og så sier jeg ikke noe mer om det

• Liker 26
Skrevet (endret)

Tror dere ikke hun lurer på om leserne ønsker at hun forteller ha hun mener om hva som har skjedd i verden i 2019? For eksempel terror, Trump og Thunberg? Hun kan vel ikke mene at noen mener det er interessant at hun skriver et referat av alt hun har gjort i 2019? Det er jo bare å bla gjennom blogg og IG, der er jo for søren daglige kaffekopper dokumentert - så det er jo detaljert tilgjengelig for enhver som er interessert. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...