Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Bra - for jeg blir sjokkert om samarbeidspartnere fortsett ønsker å jobbe med henne om de faktisk har vært inne og sett hvordan fru snakker til folk i eget kommentarfelt. Det jeg mener er at jeg håper de aldri har sett det. For hvis de har og likevel ønsker samarbeid så er det nesten verre. 

Hun er gjerne ikke «prisen» verdig som hun vant allikevel.. 

 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Bra - for jeg blir sjokkert om samarbeidspartnere fortsett ønsker å jobbe med henne om de faktisk har vært inne og sett hvordan fru snakker til folk i eget kommentarfelt. Det jeg mener er at jeg håper de aldri har sett det. For hvis de har og likevel ønsker samarbeid så er det nesten verre. 

Nå var jeg inne å skrollet gjennom noen kommentarfelt av nysgjerrighet og helt ærlig hadde jeg svart på samme måte. Kanskje enda frekkere! Når folk kverulerer på den måten så fortjener de en smekk tilbake. Ærlig talt, å henge seg opp i antall ganger dattera har stått på slalåm vs langrenn og viktigheten av balansetrening på langrenn... really? Er det konstruktiv kritikk? Folk henger seg opp i mye rart, hvorvidt det faktisk snødde på Geilo, hvor mye det snødde og at LK burde ta et nettkurs i fotografering, at enkelte mente dattera satt så mye i pulk and the list goes on! Hvorfor skal ikke hun få svare tilbake på idiotisk tiltale?

  • Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, Fullrulle skrev:

Nå var jeg inne å skrollet gjennom noen kommentarfelt av nysgjerrighet og helt ærlig hadde jeg svart på samme måte. Kanskje enda frekkere! Når folk kverulerer på den måten så fortjener de en smekk tilbake. Ærlig talt, å henge seg opp i antall ganger dattera har stått på slalåm vs langrenn og viktigheten av balansetrening på langrenn... really? Er det konstruktiv kritikk? Folk henger seg opp i mye rart, hvorvidt det faktisk snødde på Geilo, hvor mye det snødde og at LK burde ta et nettkurs i fotografering, at enkelte mente dattera satt så mye i pulk and the list goes on! Hvorfor skal ikke hun få svare tilbake på idiotisk tiltale?

jeg er enig i at det som gikk på barnas skierfaring og hvor mye de sitter i pulk var urimelig kritikk.

Det med snøen derimot går jo på narrativet og om man kan stole på bildene som skal selge destinasjonen, så det synes jeg er innafor.

  • Liker 19
Skrevet
2 timer siden, Fullrulle skrev:

Nå var jeg inne å skrollet gjennom noen kommentarfelt av nysgjerrighet og helt ærlig hadde jeg svart på samme måte. Kanskje enda frekkere! Når folk kverulerer på den måten så fortjener de en smekk tilbake. Ærlig talt, å henge seg opp i antall ganger dattera har stått på slalåm vs langrenn og viktigheten av balansetrening på langrenn... really? Er det konstruktiv kritikk? Folk henger seg opp i mye rart, hvorvidt det faktisk snødde på Geilo, hvor mye det snødde og at LK burde ta et nettkurs i fotografering, at enkelte mente dattera satt så mye i pulk and the list goes on! Hvorfor skal ikke hun få svare tilbake på idiotisk tiltale?

Men hvorfor publiserer de dette i utgangspunktet? Er kommentarfelt konstruktivt som hun liker å kalle tilbakemeldinger? Eller er det for å dyrke eget ego? 

  • Liker 13
Skrevet

De trenger da for pokker ikke publisere idiotkommentarer! Ærlig talt. Deres eget valg at kommentarfeltet ofte minner om en barneskolekrangel. 🙄 Konstruktiv kritikk publiserer de aldri, av den grunn leser jeg ikke kommentarfeltet lengre, er bare om att og om att med samme intetsigende visvas. 

  • Liker 29
Skrevet

Hun har 100 % styring på hva hun publiserer. At hun velger å publisere pirkekommentaree for å sursvare etterpå, er jo et bevisst valg - på bedriftens plattform. 

Hvorfor i all verden gjør hun det? 

  • Liker 44
Gjest INGNTNG
Skrevet

Det er veldig tankeløst av henne å publisere og skape sur stemning rundt kommentarer som går på familiens to yngste, men det er vel bare nok et eksempel på at barns personvern ikke er så viktig når engasjementet er dalende.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, persondebatt, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet

CBE vrøvler om tacofredag og kvinnedagen igjen, ispedd tre nesten like bilder av seg selv, malplassert gapesmilende over kjøkkenfjøla og til mindreårige. Det er det mest pretensiøset vrøvlet jeg har hørt om tacofredag som "tradisjon" inni et innlegg om kvinnedagen og summa summarum: henne selv (pyntet med to døtre). 

  • Liker 40
Gjest Xstrella
Skrevet
21 minutter siden, Tørst skrev:

CBE vrøvler om tacofredag og kvinnedagen igjen, ispedd tre nesten like bilder av seg selv, malplassert gapesmilende over kjøkkenfjøla og til mindreårige. Det er det mest pretensiøset vrøvlet jeg har hørt om tacofredag som "tradisjon" inni et innlegg om kvinnedagen og summa summarum: henne selv (pyntet med to døtre). 

Er det hun fremstilles som. Til pynt og glede. Men til hvem? Det er 2019. Trofékoner er ut. 

Skrevet

Reaksjoner og kommentarer på barnas skiferdigheter osv er jo et resultat av at de eksponerer dem, naturlig nok. Vil de ikke at barna skal diskuteres bør de heller ikke fortelle så mye om dem. 

Hun publisere slike kommentarer for å få fansen til å gå i forsvar og for å skape trafikk i kommentarfeltet. Det er jo utrolig få kommentarer på hvert innlegg? Om hun har titusenvis av lesere er det ikke litt merkelig at det bare er 10-12 stk som legger igjen kommentarer som kan slippe gjennom nåløyet? 

  • Liker 22
Skrevet
58 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Reaksjoner og kommentarer på barnas skiferdigheter osv er jo et resultat av at de eksponerer dem, naturlig nok. Vil de ikke at barna skal diskuteres bør de heller ikke fortelle så mye om dem. 

Hun publisere slike kommentarer for å få fansen til å gå i forsvar og for å skape trafikk i kommentarfeltet. Det er jo utrolig få kommentarer på hvert innlegg? Om hun har titusenvis av lesere er det ikke litt merkelig at det bare er 10-12 stk som legger igjen kommentarer som kan slippe gjennom nåløyet? 

Kommentarfeltet til cbe er underholdene i seg selv, eller det er det eneste som er underholdene med bloggen. Kristiske og saklige spørsmål eller kommentarer slipper hun ikke igjennom, men kommentarer som rett og slett er ufine publiseres. Man kan lure på hvorfor? Om de da ikke skriver de selv. 

 

 

  • Liker 17
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Reaksjoner og kommentarer på barnas skiferdigheter osv er jo et resultat av at de eksponerer dem, naturlig nok. Vil de ikke at barna skal diskuteres bør de heller ikke fortelle så mye om dem. 

Hun publisere slike kommentarer for å få fansen til å gå i forsvar og for å skape trafikk i kommentarfeltet. Det er jo utrolig få kommentarer på hvert innlegg? Om hun har titusenvis av lesere er det ikke litt merkelig at det bare er 10-12 stk som legger igjen kommentarer som kan slippe gjennom nåløyet? 

Signerer denne. Hvorfor publiserer hun kommentarer om barna sine i det hele tatt? Hvorfor ønsker hun ikke å skjerme dem? Gitt historikken med kommentarforfalsking så kan vi jo heller ikke vite hvem som produserer disse kommentarene.

Bloggen består av kontraster. En overfladisk og jublende blogghverdag, akkompagnert av en sur og kvass tone i kommentarfeltet. Pludrende, korte tekster fulle av selvfølgeligheter, satt opp mot tungt redigerte og overarbeidede bilder. Bloggens frontfigur er tydeligvis mest glad i fritid, mens fotografen er mest glad i photoshop.

  • Liker 30
Skrevet

Sikkert pirk altså, men jeg reagerer på at frua lager mat og baker uten hansker når ho har disse lange falske neglene. Bakteriebombe av verste sort, veldig uhygenisk. Når jeg har lange negler, bruker jeg engangshansker under matlaging.

  • Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Sikkert pirk altså, men jeg reagerer på at frua lager mat og baker uten hansker når ho har disse lange falske neglene. Bakteriebombe av verste sort, veldig uhygenisk. Når jeg har lange negler, bruker jeg engangshansker under matlaging.

Hun er tilsynelatende ikke veldig hygienisk, mtp det du nevner, falske vipper når hun har øyebetennelse, valse rundt i svette (?) treningsklær, ben og rumpe på kjøkkenbenk osv. 

Passer ikke helt inn i det delikate og fluffyrosa livet i villaen. 

  • Liker 31
Skrevet (endret)
11 timer siden, Tørst skrev:

CBE vrøvler om tacofredag og kvinnedagen igjen, ispedd tre nesten like bilder av seg selv, malplassert gapesmilende over kjøkkenfjøla og til mindreårige. Det er det mest pretensiøset vrøvlet jeg har hørt om tacofredag som "tradisjon" inni et innlegg om kvinnedagen og summa summarum: henne selv (pyntet med to døtre). 

Hun vil oppdra to kvinner til å bli selvsikre og trygge. Det er ikke mye selvsikkerhet og trygghet hun fronter når bildene er ihjelredigert, i tillegg til at hun er oversminket, bruker botox, Restylane og plastisk operasjon for å føle seg god nok og sitte og svare tusen takk på kommentarer som går på så fin du er, så pen du er. så vakker du er. Da har man som kvinne gått tilbake til en annen tid for å være til pynt. Hun jobber sikkert hardt og tjener masse penger men det er ikke noe forbilde å fronte falske verdier på denne måten. Dette ble litt rotete men dere skjønner nok hva jeg mener..... ville bare si meg sååå enig i det Tørst skriver her. 

Endret av Surikatt
  • Liker 41
Skrevet

Caroline burde lese Kristin Gjelsvik sitt glimrende 8.mars innlegg og deretter reflektere litt her hva slags forbilde hun er for sine døtre..

 

 

  • Liker 34
Skrevet
28 minutter siden, Medici skrev:

Haha, ja😊 skulle jeg bare «blokkert» de som var uenige med meg på jobb så hadde jeg nok ikke hatt noen jobb. De lever av å selge utseende og familieliv ja da må de tåle tilbakemeldinger som ikke bare er skryt akkurat som i andre jobber. 

  • Liker 14
Skrevet (endret)

Edit: ser at dette er postet før. Moderatorene kan slette innlegget om det er nødvendig. 

Fint at andre bloggere og influencere kommer med kritikk til egen bransje. Lurer på om det er frua hun sikter til...

 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Endret av Aquarius04
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...