Mrs Robinson Skrevet 10. desember 2019 #13121 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Du er rapportert for brukerdebatt så moderatorene er på saken snart. Kommer til å rapportere for avsporing også. Ærlig talt. Folk må få lov å svare på innlegg selv om de ikke er adressert til de. Innlegget du siterer er ikke brukerdebatt Endret 10. desember 2019 av Mrs Robinson 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13122 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 15 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Ærlig talt. Folk må få lov å svare på innlegg selv om de ikke er adressert til de. Innlegget du siterer er ikke brukerdebatt ? Denne tråden handler ikke om meg. Enda flere avsporinger?? Endret 10. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13123 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Bildet av to små jenter med perfekt krøllet hår og nystrøkne klær sitter dandert foran et juletre mens mor passer på at alt er perfekt og far fotograferer, jeg mangler ord...... Måten disse styles og kles opp før fotoshoot er rett og slett ikke bra. Det er som klippet ut av en amerikansk film, horror story spør du meg 😭 Og minstens juletre matcher rommet og lekene Endret 10. desember 2019 av Chrisssi Skrivefeil 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13124 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 30 minutter siden, Aricia skrev: Alt leserne mener om det bloggen fronter for å fange vår interesse for så å selge den interessen til sine annonsører er relevant for diskusjonen i tråden. Hva bloggeren liker eller ikke liker selv, sett fra hennes perspektiv slik man forestiller seg det, er en fullstendig avsporing. Igjen: å se ting fra bloggeren perspektiv er å bomme på tema. T er ma hvordan hun har det i hjemmet sitt har vel ingenting med saken og gjøre så lenge det ikke er noe hun reklamerer for? Og det her begynte faktisk bare med at jeg skrev hver sin smak og stil? På et svært negativt ladet innlegg. Og det er vel ikke i mot noen regler eller avsporing. Her er det mange med klørne ute. Endret 10. desember 2019 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. desember 2019 #13125 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 1 minutt siden, Klink skrev: T er ma hvordan hun har det i hjemmet sitt har vel ingenting med saken og gjøre så lenge det ikke er noe hun reklamerer for? Jo selvfølgelig? Presisjon: Ingen her snakker om hvordan hun har det i hjemmet sitt. De snakker om hvordan det er i hennes Some-kanaler. Der feks hjemmet hennes framstilles og iscenesettes. Endret 10. desember 2019 av Aricia 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13126 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 2 minutter siden, Aricia skrev: Jo selvfølgelig? 2 timer siden, naivsuper skrev: De er og blir som nyrike russere. De forsøker å bo luksuriøst. Men alt er harry. De eier virkelig ingen klasse. Hadde jeg tjent like mye som CBE hadde jeg skapt meg et unikt og klassisk hjem, med god design, og for ikke å snakke om KUNST på veggene. Ikke innrammede Chanel-logo plakater. Dette er konstruktivt? Endret 10. desember 2019 av Klink 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. desember 2019 #13127 Del Skrevet 10. desember 2019 33 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Du er rapportert for brukerdebatt så moderatorene er på saken snart. Kommer til å rapportere for avsporing også. Det er da ingen brukerdebatt her . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13128 Del Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Klink skrev: T er ma hvordan hun har det i hjemmet sitt har vel ingenting med saken og gjøre så lenge det ikke er noe hun reklamerer for? Og det her begynte faktisk bare med at jeg skrev hver sin smak og stil? På et svært negativt ladet innlegg. Og det er vel ikke i mot noen regler eller avsporing. Her er det mange med klørne ute. Eller så er det noen som misser poenget i diskusjonen og avsporer hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. desember 2019 #13129 Del Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, Klink skrev: Dette er konstruktivt? Det er on topic ja, hvilket var det vi diskuterte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. desember 2019 #13130 Del Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Klink skrev: Dette er konstruktivt? Å ja, du vet alt i denne tråden er konstruktivt. De som mener noe annet, har selvsagt ikke skjønt poenget i følge kritikerne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 10. desember 2019 #13131 Del Skrevet 10. desember 2019 7 minutter siden, Aricia skrev: Jo selvfølgelig? Presisjon: Ingen her snakker om hvordan hun har det i hjemmet sitt. De snakker om hvordan det er i hennes Some-kanaler. Der feks hjemmet hennes framstilles og iscenesettes. Det er det jeg og tenker; iscenesetter. At de har disse plakatene på veggen akkurat lenge nok til å få tatt bilder av dem. Vi vet jo ikke hva som henger i showroomet til vanlig, som ikke er sponset. men dette blir jo bare en spekulasjon da, shame on me 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13132 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 5 minutter siden, Aricia skrev: Det er on topic ja, hvilket var det vi diskuterte. Jeg mener det må da være smak og behag hva som er harry og "klasse" eller ikke. Endret 10. desember 2019 av Klink 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. desember 2019 #13133 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 13 minutter siden, Klink skrev: Jeg mener det må da være smak og behag hva som er harry og "klasse" eller ikke. Ja. Leserens smak og behag mht det bloggen iscenesetter, vel og merke, siden leserens oppmerksomhet er varen bloggeren selger videre til sine annonsører. Derfor teller det, mens bloggeren smak og behag helt privat er irrelevant. Endret 10. desember 2019 av Aricia 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #13134 Del Skrevet 10. desember 2019 16 minutter siden, Klink skrev: T er ma hvordan hun har det i hjemmet sitt har vel ingenting med saken og gjøre så lenge det ikke er noe hun reklamerer for? Og det her begynte faktisk bare med at jeg skrev hver sin smak og stil? På et svært negativt ladet innlegg. Og det er vel ikke i mot noen regler eller avsporing. Her er det mange med klørne ute. Pek på noe i det huset som ikke er reklame. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. desember 2019 #13135 Del Skrevet 10. desember 2019 9 minutter siden, Klink skrev: Jeg mener det må da være smak og behag hva som er harry og "klasse" eller ikke. Vel, dersom vedkommende mener at det som blir lagt ut på bloggen og andre SoMe-kanaler er veldig nyrike russere-aktig og at det er "harry", ja, da er vedkommende i sin rett å mene det, at de "fremstår" utad som det, i følge vedkommende 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. desember 2019 #13136 Del Skrevet 10. desember 2019 Det er vel ikke mye som ikke er sponset eller vært annonse/reklame for i det huset? Alt fra lamper, møbler, pynt, bilder, leker, ovn, kjøkkenøy, garderobeskap, puter og tepper. Er det noen som vet om noe som de ikke har tilegnet seg via bedriften sin? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 10. desember 2019 #13137 Del Skrevet 10. desember 2019 45 minutter siden, Chrisssi skrev: Bildet av to små jenter med perfekt krøllet hår og nystrøkne klær sitter dandert foran et juletre mens mor passer på at alt er perfekt og far fotograferer, jeg mangler ord...... Måten disse styles og kles opp før fotoshoot er rett og slett ikke bra. Det er som klippet ut av en amerikansk film, horror story spør du meg 😭 Og minstens juletre matcher rommet og lekene Eneste som mangler for å gjøre det hele komplett er soundtracket fra Eksorsisten eller noe i den duren, så ser plutselig alt helt annerledes ut. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13138 Del Skrevet 10. desember 2019 24 minutter siden, Skrottefar skrev: Vel, dersom vedkommende mener at det som blir lagt ut på bloggen og andre SoMe-kanaler er veldig nyrike russere-aktig og at det er "harry", ja, da er vedkommende i sin rett å mene det, at de "fremstår" utad som det, i følge vedkommende Jepp, det er det. Og var det jeg skrev egentlig samtidig som jeg mener at det går an å uttrykke seg på en litt hyggeligere måte. Men selvfølgelig hun eksponerer seg jo så man kan vel rakke ned som man vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. desember 2019 #13139 Del Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, Klink skrev: Jepp, det er det. Og var det jeg skrev egentlig samtidig som jeg mener at det går an å uttrykke seg på en litt hyggeligere måte. Men selvfølgelig hun eksponerer seg jo så man kan vel rakke ned som man vil. Joa, men dersom fasaden fremstår som harry og ny-rike russer-aktig, ja, så er det nettopp det, og ingenting av det tilsier hvordan det evt. ser ut bak fasaden......men om så er tilfelle at det er det samme bak fasaden, ja, da er det trist.......for hele heimen er så upersonlig og sammensatt av diverse sponset ræl fra ende til annen, og det er min mening, men folk liker jo ræl, så da er det jo greit nok for de som måtte like det, men andre må kunne mene det motsatte 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 10. desember 2019 #13140 Del Skrevet 10. desember 2019 13 minutter siden, Kollontaj skrev: Det er vel ikke mye som ikke er sponset eller vært annonse/reklame for i det huset? Alt fra lamper, møbler, pynt, bilder, leker, ovn, kjøkkenøy, garderobeskap, puter og tepper. Er det noen som vet om noe som de ikke har tilegnet seg via bedriften sin? Vi kan jo ta for oss "finstue", kjøkken, ene badet og hovedsoverom (enda flere rom er vist frem med reklameinnhold, men dette illustrerer hva man snakker om): - Deler av kjøkken som var reklame for Strai, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/25/kjokkenet-underveis-og-etter/ - Hovedsoverom, garderobe fra Strai, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/28/var-garderobe-og-etter/ - Hovedsoverom, møbler fra SixbondStreet, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/10/continental-feeling-soverommet-vart/ - Bad og hovedsoverom, smijern fra det Elvebyen Eiendom og PKS Scandinavian, jf. https://www.elvebyen.com/post/bad-nummer-2-ferdig og https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/10/continental-feeling-soverommet-vart/ - "Finstue" og "spisestue" - møbler og gardiner fra SixbondStreet, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/29/jul-i-finstuen/ Og kakkelovn, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/04/et-smykke-stuen/ Merk, hvis noe av dette fremdeles har markedsføringsverdi for annonsør "i dag", så skal det merkes, jf. https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå