miamiamia Skrevet 10. desember 2019 #13061 Skrevet 10. desember 2019 (endret) Vi må nok bare innse at CBE vil ha det til at hennes familie lever inne i et glossy magasin. De ønsker at alt som vises av dem er revet ut av et slikt magasin hvor det drysser gullpulver på gulvet når du blar i sidene. Det skal være perfekt, familiekjær og vise hele verden hvordan det perfekte skal se ut. Men dessverre på instastories, ser vi usikkerhet, nervøs latter, behov for bekreftelser (ref undertøybilde mellom reklame for kremmerhuset), treningseksponering (hvor mange ganger har vi sett den pulsklokka nå, liksom?). Det er meget meget trist. Jeg syns synd på henne som lever dette travle livet. Det må være slitsomt (seriøst, skjønner hun er sliten) å måtte leve opp ti forventningene nå som bilder MÅ redigeres og alt må være perfekt. Og i tillegg ha et "klagekor" med misunnelige kjerringer (noe jeg overhodet ikke er men tydeligvis blir omtalt likevel) som kritiserer hver eneste bevegelse hun gjør. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 10. desember 2019 av Måne Rampelyset 36
Populært innlegg Eevee Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13062 Skrevet 10. desember 2019 Barna foran den kalendertrappa gir meg frysninger, hvert år! Faen så oppstilt og ekkelt 🤯 50
Gjest spinjitzu Skrevet 10. desember 2019 #13063 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Fridakahlo skrev: Kanskje han kan lære deg Men hvorfor skulle han det, når han like gjerne kan gjøre det? Hvorfor må alle gjøre alt, hva er galt med arbeidsfordeling innad i familien? Må mannen min lære seg å strikke eller er det ok at jeg strikker luer, votter og gensere i familien? Må jeg lære meg å reparere ødelagte hvitevarer, eller er det ok at mannen her gjør sånt? Ang duker som ikke er strøket, hva er problemet? Vi stryker nesten aldri duker, gidder faktisk ikke. I ene øyeblikk blir CBE kritisert for at alt skal være så perfekt, i neste er det kritikk over at duken ikke er perfekt nok - hun kan jo tydeligvis ikke gjøre noe riktig? Det er da vel mer enn nok å kritisere ved denne bedriften uten å synke til et sånt nivå? Jeg ønsket forøvrig ofte å pynte meg og krølle håret som barn, men mamma var ikke så god på sånt, så det skjedde kun når jeg var hos tante. Jeg elsket det! Men heldigvis ble det ikke fotografert og publisert, jeg fikk kose meg med å føle meg som en prinsesse uten ukjente tilskuere. Jeg lurer forøvrig også på logikken i den kalenderen som «snart er ferdig», sånn halvveis ut i adventstiden. Hadde vel vært bedre å prioritere å ha kalenderen ferdig til første desember og ta resten av julepyntingen etterpå...?
loffen Skrevet 10. desember 2019 #13064 Skrevet 10. desember 2019 19 minutter siden, Eevee skrev: Barna foran den kalendertrappa gir meg frysninger, hvert år! Faen så oppstilt og ekkelt 🤯 Trist!! Ville ikke se det, men det dukket opp i feeden min. Ble uvel av å se det. Hvorfor er hennes barns julekalender i det hele tatt interessant for andre? 21
SusieDerkins Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #13065 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Klink skrev: Men jeg later ikke som noe. Svarene mine svarer på det siterte innlegget. Ja kanskje er det feilmerket, men reklame er det. Og hun gjør den ikke gratis. Så da utgår argumentet at hun reklamerer gratis for andre ting. sånt kan vi ikke si uten dokumentasjon 14
el-len Skrevet 10. desember 2019 #13066 Skrevet 10. desember 2019 24 minutter siden, loffen skrev: Trist!! Ville ikke se det, men det dukket opp i feeden min. Ble uvel av å se det. Hvorfor er hennes barns julekalender i det hele tatt interessant for andre? Og på morgenen i dag, i tussmørket på rommet deres, snikfilmes barna mens de er begeistret over adventstradisjonen med rampenissen, og så legges det ut på Instagram stories der 321 000 fremmede mennesker kan se det 😞 Hvorfor skal dette ut til fremmede mennesker? 44
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13067 Skrevet 10. desember 2019 39 minutter siden, spinjitzu skrev: Men hvorfor skulle han det, når han like gjerne kan gjøre det? Hvorfor må alle gjøre alt, hva er galt med arbeidsfordeling innad i familien? Må mannen min lære seg å strikke eller er det ok at jeg strikker luer, votter og gensere i familien? Må jeg lære meg å reparere ødelagte hvitevarer, eller er det ok at mannen her gjør sånt? Ang duker som ikke er strøket, hva er problemet? Vi stryker nesten aldri duker, gidder faktisk ikke. I ene øyeblikk blir CBE kritisert for at alt skal være så perfekt, i neste er det kritikk over at duken ikke er perfekt nok - hun kan jo tydeligvis ikke gjøre noe riktig? Det er da vel mer enn nok å kritisere ved denne bedriften uten å synke til et sånt nivå? Jeg ønsket forøvrig ofte å pynte meg og krølle håret som barn, men mamma var ikke så god på sånt, så det skjedde kun når jeg var hos tante. Jeg elsket det! Men heldigvis ble det ikke fotografert og publisert, jeg fikk kose meg med å føle meg som en prinsesse uten ukjente tilskuere. Jeg lurer forøvrig også på logikken i den kalenderen som «snart er ferdig», sånn halvveis ut i adventstiden. Hadde vel vært bedre å prioritere å ha kalenderen ferdig til første desember og ta resten av julepyntingen etterpå...? Jeg skrev kanskje han KAN du eller andre verken må eller skal.... tenkte det var grei kunnskap å ha i bakhånd når han ikke er der for å stryke Når det gjelder å synke til diverse nivåer så er denne bedriften så langt under at ingen redningsmannskap/kvinnskap kan hjelpe de.
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13068 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Amber skrev: Til å ha skapet fullt av sko finner jeg det merkelig at hun alltid bruker kun det paret der. Vet de var skikkelig populære for noen år siden.. selv om jeg ikke har de selv (synes ikke de er fine), er jeg skikkelig lei av dem! Og hvem går kledd slik til en julekonsert i kirka, med stiletter🙈😱 Skiftet hun på trappa? 🙈 #klarteikkedymeg Det dyreste i skapet skal det være!
Monimoni Skrevet 10. desember 2019 #13069 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Eevee skrev: Barna foran den kalendertrappa gir meg frysninger, hvert år! Faen så oppstilt og ekkelt 🤯 Enig. Kan ikke noe for det, men de oppstilte barna gir meg assosiasjoner til jentene i filmen Shining. Det hele er bare creepy. 30
Halle-Palle Skrevet 10. desember 2019 #13070 Skrevet 10. desember 2019 47 minutter siden, Fridakahlo skrev: Det dyreste i skapet skal det være! Men det er da virkelig bare positivt at hun bruker de dyre skoene såpass ofte? Gjenbruk kan ikke være feil det også. 15
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13071 Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men det er da virkelig bare positivt at hun bruker de dyre skoene såpass ofte? Gjenbruk kan ikke være feil det også. Ja da, det er nok det hun tenker 😄
Halle-Palle Skrevet 10. desember 2019 #13072 Skrevet 10. desember 2019 24 minutter siden, Fridakahlo skrev: Ja da, det er nok det hun tenker 😄 Det er vel det samme hva hun tenker? Hun har et par dyre sko hun liker godt. Det kan da ikke på noen måte være negativt. Noen ganger blir jeg litt svett av at alt skal kritiseres. 24
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13073 Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Det er vel det samme hva hun tenker? Hun har et par dyre sko hun liker godt. Det kan da ikke på noen måte være negativt. Noen ganger blir jeg litt svett av at alt skal kritiseres. Ja det er problemet i slike tråder. 2
Amber Skrevet 10. desember 2019 #13074 Skrevet 10. desember 2019 34 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men det er da virkelig bare positivt at hun bruker de dyre skoene såpass ofte? Gjenbruk kan ikke være feil det også. Det har du rett i 😊 7
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13075 Skrevet 10. desember 2019 (endret) 5 minutter siden, Halle-Palle skrev: Det er vel det samme hva hun tenker? Hun har et par dyre sko hun liker godt. Det kan da ikke på noen måte være negativt. Noen ganger blir jeg litt svett av at alt skal kritiseres. Neida, men vi kan anta kanskje. Det blir vel spekulasjon fra min side. Det er flere ting bedriften er godt kjent for og gjenbruk er absolutt ikke en av dem. 3 minutter siden, Klink skrev: Ja det er problemet i slike tråder. Nå ble jeg svett. Endret 10. desember 2019 av Fridakahlo Feil bokstaver
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13076 Skrevet 10. desember 2019 22 minutter siden, Fridakahlo skrev: Neida, men vi kan anta kanskje. Det blir vel spekulasjon fra min side. Det er flere ting bedriften er godt kjent for og gjenbruk er absolutt ikke en av dem. Nå ble jeg svett. Hmm? Hva mener du?
Medici Skrevet 10. desember 2019 #13077 Skrevet 10. desember 2019 Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor man insisterer på å tilby barna sine som underholdning i en offentlig blogg. Det er noe tvangspreget over det å stille dem opp med ryggen til. Ansiktene vises ikke, men barna SKAL være med! Hvorfor??? 46
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13078 Skrevet 10. desember 2019 (endret) De siste 24 timene har det vært bilder av nyfriserte barn i blogg - film av barn som klemmer venn på julekonsert, film (med lyd) av barn som oppdager hva rampeniasen har gjort den natten, og bilde og film fra barns rom. I tilfelle man ikke kjenner seg igjen på rommet, er det opplyst med tekst på bildet hvem som eier rommet. Det er veldig ugreit. Dere som synes det er så koselig å se barna - tenk litt på hva dere er med på. Disse barna aner ikke av 320 000 vilt fremmede kan se utvalgte bilder og filmklipp fra livet til deres. Jeg får helt vondt av dette. Det er virkelig ikke greit. Endret 10. desember 2019 av pøbelsara 70
Isola2 Skrevet 10. desember 2019 #13079 Skrevet 10. desember 2019 4 timer siden, Fridakahlo skrev: Kanskje han kan lære deg Hvorfor...kan man ikke gå gjennom livet uten å kunne stryke bunadsskjorter? 2
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13080 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Isola2 skrev: Hvorfor...kan man ikke gå gjennom livet uten å kunne stryke bunadsskjorter? Personlig så mener jeg at skrukkete skjorter ikke er fint Men det er et annet tema.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå