Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13081 Skrevet 10. desember 2019 51 minutter siden, Klink skrev: Hmm? Hva mener du? Jeg mener at bedriften er kjent for overforbruk og et statusbehov som aldri kommer til å ende.
Jobbermedbarn Skrevet 10. desember 2019 #13082 Skrevet 10. desember 2019 (endret) 1 time siden, Halle-Palle skrev: Men det er da virkelig bare positivt at hun bruker de dyre skoene såpass ofte? Gjenbruk kan ikke være feil det også. Tenkte akkurat det samme som deg, bra at hun gjenbruker dyre sko. Endret 10. desember 2019 av Jobbermedbarn 6
Halle-Palle Skrevet 10. desember 2019 #13083 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Fridakahlo skrev: Personlig så mener jeg at skrukkete skjorter ikke er fint Men det er et annet tema. Det er virkelig et annet tema. Hvorfor tror dere at vi bryr oss om hvordan dere vil ha skjortene og dukene deres? 6
Pås Skrevet 10. desember 2019 #13084 Skrevet 10. desember 2019 43 minutter siden, Medici skrev: Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor man insisterer på å tilby barna sine som underholdning i en offentlig blogg. Det er noe tvangspreget over det å stille dem opp med ryggen til. Ansiktene vises ikke, men barna SKAL være med! Hvorfor??? Vakre barn hører til i et vakkert julehjem... 😞 CBE selger sitt vakre julehjem til annonsører, derfor må barna være med! 9
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13085 Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, Halle-Palle skrev: Det er virkelig et annet tema. Hvorfor tror dere at vi bryr oss om hvordan dere vil ha skjortene og dukene deres? 👍
Populært innlegg Ultiva Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13086 Skrevet 10. desember 2019 27 minutter siden, Medici skrev: Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor man insisterer på å tilby barna sine som underholdning i en offentlig blogg. Det er noe tvangspreget over det å stille dem opp med ryggen til. Ansiktene vises ikke, men barna SKAL være med! Hvorfor??? For å gi en illusjon av at de skjermer barna, samtidig som de får vist frem barnas matchende antrekk og nykrøllede hår foran juletreet. Du må huske på hvem som genererer mest likes på Instagram, det er ikke CBE. #barndomtilsalgs 54
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13087 Skrevet 10. desember 2019 46 minutter siden, Medici skrev: Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor man insisterer på å tilby barna sine som underholdning i en offentlig blogg. Det er noe tvangspreget over det å stille dem opp med ryggen til. Ansiktene vises ikke, men barna SKAL være med! Hvorfor??? Fordi DET tjener de penger på. Ikke på de eldste i familien hvor dagene er som filmen "Groundhog day" hvor kaffekopper, trening, liten sans for mote, bakender som forvandles fra stor til liten til stor og mystiske mørke menn bilder ikke har noe inntjeningspotensiale. Fordi vi mennesker (ikke alle) er laget slik at når vi ser bilder av barn eller valper så smelter vi og dette utnytter de maksimalt.
Gjest Jonas Bie Skrevet 10. desember 2019 #13088 Skrevet 10. desember 2019 3 timer siden, Eevee skrev: Barna foran den kalendertrappa gir meg frysninger, hvert år! Faen så oppstilt og ekkelt 🤯 Ja, det gir meg en ekkel følelse også. Hvis koselig førjulsstemning er målet med bildene, så synes jeg de bommer. Uhyggelig er det som slår meg.
Jobbermedbarn Skrevet 10. desember 2019 #13089 Skrevet 10. desember 2019 45 minutter siden, Medici skrev: Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor man insisterer på å tilby barna sine som underholdning i en offentlig blogg. Det er noe tvangspreget over det å stille dem opp med ryggen til. Ansiktene vises ikke, men barna SKAL være med! Hvorfor??? 15 minutter siden, pøbelsara skrev: De siste 24 timene har det vært bilder av nyfriserte barn i blogg - film av barn som klemmer venn på julekonsert, film (med lyd) av barn som oppdager hva rampeniasen har gjort den natten, og bilde og film fra barns rom. I tilfelle man ikke kjenner seg igjen på rommet, er det opplyst med tekst på bildet hvem som eier rommet. Det er veldig ugreit. Dere som synes det er så koselig å se barna - tenk litt på hva dere er med på. Disse barna aner ikke av 320 000 vilt fremmede kan se utvalgte bilder og filmklipp fra livet til deres. Jeg får helt vondt av dette. Det er virkelig ikke greit. Jeg er så enig med dere! Det er hinsides ugreit og trist! Og samtidig tviholder de på sin egen virkelighet; at de ikke utleverer barna sine. Lurer på om de virkelig tror på dette selv... 28
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13090 Skrevet 10. desember 2019 Og hvem i heite spør hvor granbaret hun pynter bordet med, kommer fra?! (Tilfeldigvis fra en aktør cbe har et kommersielt samarbeid med, gitt.) Litt som den gangen noen spurte hvor frokosten kom fra - og akkurat den dagen hadde de jammen bestilt frokost fra morgenlevering. 83
Dr. A. Kula Skrevet 10. desember 2019 #13091 Skrevet 10. desember 2019 16 minutter siden, pøbelsara skrev: Og hvem i heite spør hvor granbaret hun pynter bordet med, kommer fra?! (Tilfeldigvis fra en aktør cbe har et kommersielt samarbeid med, gitt.) Litt som den gangen noen spurte hvor frokosten kom fra - og akkurat den dagen hadde de jammen bestilt frokost fra morgenlevering. Er det rart vi spekulerer undrer oss? 38
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #13092 Skrevet 10. desember 2019 Dette med eksponeringen av barn på instagram...kan jeg få påpeke at det ikke er nødvendig å være én av de 320 000 følgerne på kontoen for å se dette? Det er pinadø ingen begrensning overhodet på hvor høyt antall mennesker som kan se disse bikdene og filmene. Ingen! Og når det gjelder strykingen: Det selges annonseplass hos en annonseselger der glanset magasin og perfeksjon er profilen. Hva man gjør privat er irrelevant. Den ustrøkne duken som skal bidra til å selge bestikk er verken perfeksjon eller glanset. Det er dårlig jobb. 61
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #13093 Skrevet 10. desember 2019 11 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Dette med eksponeringen av barn på instagram...kan jeg få påpeke at det ikke er nødvendig å være én av de 320 000 følgerne på kontoen for å se dette? Det er pinadø ingen begrensning overhodet på hvor høyt antall mennesker som kan se disse bikdene og filmene. Ingen! Og når det gjelder strykingen: Det selges annonseplass hos en annonseselger der glanset magasin og perfeksjon er profilen. Hva man gjør privat er irrelevant. Den ustrøkne duken som skal bidra til å selge bestikk er verken perfeksjon eller glanset. Det er dårlig jobb. 👑
Skogspike Skrevet 10. desember 2019 #13094 Skrevet 10. desember 2019 2 timer siden, pøbelsara skrev: De siste 24 timene har det vært bilder av nyfriserte barn i blogg - film av barn som klemmer venn på julekonsert, film (med lyd) av barn som oppdager hva rampeniasen har gjort den natten, og bilde og film fra barns rom. I tilfelle man ikke kjenner seg igjen på rommet, er det opplyst med tekst på bildet hvem som eier rommet. Det er veldig ugreit. Dere som synes det er så koselig å se barna - tenk litt på hva dere er med på. Disse barna aner ikke av 320 000 vilt fremmede kan se utvalgte bilder og filmklipp fra livet til deres. Jeg får helt vondt av dette. Det er virkelig ikke greit. Det er så ikke greit. Jeg har sagt Det før og sier det igjen; jeg forstår ikke hvordan bedriften, som jo er foreldrene til barna, forsvarer dette for seg selv. 26
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13095 Skrevet 10. desember 2019 (endret) 13 minutter siden, Skogspike skrev: Det er så ikke greit. Jeg har sagt Det før og sier det igjen; jeg forstår ikke hvordan bedriften, som jo er foreldrene til barna, forsvarer dette for seg selv. De tror vel at målet (tjene penger) helliggjør middelet (salg av barndom). Jeg er ikke imponert over interiør og pynte innleggene på denne bloggen. Jeg er ganske sikker på at annonsørene ville fått igjen mer ved å kjøpe annonseplass et annet sted, hvor bloggeren ikke har som overordnet forretningsmål å pushe ræl i alle former og fasetter. Endret 10. desember 2019 av lillesnøfnugg
Surikatt Skrevet 10. desember 2019 #13096 Skrevet 10. desember 2019 Skal det forestille en julekalender? Jeg trodde først hun hadde publisert fjorårets bilde av barna før jeg skjønte at de har samme photoshoot av dem med matchende finstas hvert år. Husket de å spørre om det var greit å spre disse bildene på Internett før de gjorde det eller var mors ego og behov for skryt for stort til at hun tok seg bryet med det. 32
Måne Rampelyset Skrevet 10. desember 2019 #13097 Skrevet 10. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Anonym90059005 Skrevet 10. desember 2019 #13098 Skrevet 10. desember 2019 Selv juletreet på den minste sitt rom MÅ altså matche fargene ellers på rommet. Rosa og lyse duse farger. Pyntet av CBE selv, selvsagt! Parodi hele heimen. 30
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13099 Skrevet 10. desember 2019 14 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Selv juletreet på den minste sitt rom MÅ altså matche fargene ellers på rommet. Rosa og lyse duse farger. Pyntet av CBE selv, selvsagt! Parodi hele heimen. Å hvor ser du bildene av det?
naivsuper Skrevet 10. desember 2019 #13100 Skrevet 10. desember 2019 De er og blir som nyrike russere. De forsøker å bo luksuriøst. Men alt er harry. De eier virkelig ingen klasse. Hadde jeg tjent like mye som CBE hadde jeg skapt meg et unikt og klassisk hjem, med god design, og for ikke å snakke om KUNST på veggene. Ikke innrammede Chanel-logo plakater. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå